Sari la conținut

Voshod


iuli-voshod
 Share

Postări Recomandate

@iuli: in legatură cu fumul, da si nu; adica eu bag 40ml/l si scoate, mai ales la pornire si pana il incalzesc, dupa, la drum intins, nu scoate; este ciudat, ca la drum merg la ralanti ca daca o turez moare. Motocicleta este cea vanduta de danikon pe forum, asa facea si cand am luat-o, si ziceam de problema electrica ca au cam umblat pe la fire, de ex din contact nu se opreste, numai din buton; +ca am prins eu un fir pe la magnetou pe acolo odata intre capac si carter si o da si ala la masă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

eu si iarna sunt pe val :))))

 

@clasic...e posibil ca din cauza vibratiilor sa atinga firul sa-ti dea la masa cand turezi tare; scoate capacul si izoleaza-l! apoi mai vezi ce si cum!

 

Bafturi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi, am dus-o la tara si cand mai ajung pe acolo imi rezerv o zi sa bibilesc la ea; am gasit si manete noi ambreiaj/frana, caut in continuare racord carburator-filtru de aer si grilaj filtru aer de vine sub sa. Model 3m-01.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salutare; ai rezolvat ceva cu motoreta? racord de legatura carburator-filtru merge cu succes facut din furtun de radiator de dacie, ala mare de intra termostatul in el!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, nu am mai ajuns unde o tin; am cumparat si filtru de aer de 3m-02, asta are racordul o bucata de furtun, la mine este cam ca la IJ, cred ca in primavara o sa-i schimb partea aceasta a filtrului cu cea pt doua tobe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

LA MULTI ANI!

Poate mai multa activitate si mai fructuoasa anul care vine!

Sa ne porneasca "batranelele" usor si sa ne asculte, sa ne ajute ca si pana acum sa ajungem la destinatiile dorite fara mari probleme, iar noi sa avem grija sa le asiguram tot ce le trebuie.

Urmeaza sa ne vedem sanatosi in vara (de asta se ocupa Lolo -ca sa ne adune - restul depinde de noi).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Multumim, asa sa fie! Va fi mai multa activitate, deoarece las trabantul la conservat si ma iau de Voshodina sa o fac!

 

Caut un buson de rezervor benzina, original! (ala de plastic negru).

 

Sa auzim de bine!

 

La multi ani!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Trebuie sa schimb motorul la Voshodul meu si am nevoie de putina indrumare pentru ca trebuie sa il inmatriculez si sa ajung la rar. Motocicleta are motorul din acte dar e meltenit bine si urmeaza sa-l schimb. Care sunt pasii legali pentru schimbarea motorului?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, asa e, schimbi motorul si cand mergi la RAR spui ca vrei sa se faca si schimbarea motorului, e bine sa o faci deodata cu celelalte activitati RAR ( ma i ieftin).

Nu ai nevoie de documente de provenienta, doar sa fie acelasi tip (in componenta seriei sunt 2 caractere care "marcheaza" ca sunt din aceeasi gama).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok multumesc


» Post actualizat in 17 Mar 2015 13:12

Salut, urmeaza sa indeplinesc un vis vechi, acela sa-mi termin voshodul. Am de gand sa fac personal cat mai multe din lucruri la el nu ma pricep asa de mult asa ca o sa va apelez la comunitate adica la voi pentru indicatii si idei.

 

Am achizitionat o mobra donatoare cu piese suficiente sa o pun pe picioare pe a mea doar ca a fost statuta in ploaie. Jantele sunt drepte dar oxidate... Am incercat sa dau azi dimineata cu pensula si feruginol dar nu a dat rezultatul asteptat. In principiu vreau sa ajung la metal sa curat si butucii si spite si janta sa pot sa vopsesc totul, Urmeaza sa incerc ce am vrut sa evit adica csa curat mecanic rugina... Daca are cineva experienta in sensul asta un sfat sau idei in privinta asta este bine venit.

 

Mersi in avans!


» Post actualizat in 17 Mar 2015 13:25

Ama tasat o poza cu cu mobra donatoare, este statura dar am cu ce sa lucrez.


» Post actualizat in 17 Mar 2015 13:26

.

post-67547-0-74797400-1426598776_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este adevarat, in rotor e un filet (cred ca e M8, iar surubul ce fixeaza de ambielaj e un M7) ce este realizat pentru depresarea lui.Surubul e bine sa fie conic in varf, deoarece in ambielaj e un ambore in care se va centra, si deasemenea sa eviti riscul sa se "umfle" si apoi cand il vei scoate sa strici filetul in rotor..

Normal se demonteaza usor daca il lovesti pe lateral (CU SIMT!) in 3 locuri la 120 grade cca, mai spre capat cu prin intermediul unui lemn de esenta tare (merge si ditect cu coada ciocanului).

De obicei cedeaza usor, totusi e mai bine sa aplici mai multe lovituri decente si nu foarte tare, grija sa nu deteriorezi aripioarele de racire.

Despre remagnetizare, nu cred ca e cazul, eu am magnetouri din 1960 care nu au probleme, mai ales daca magnetoul a fost pe motocicleta, fara risc ca magnetul sa fi stat f. mult timp in contact cu o piesa mare metalica.

Exista pe vremuri in autobaze, un stand de proba pentru bujii, dinamuri, etc, un stand universal ce avea si un post de magnetizare pentru magnetourile de la motoarele auxiliare de la tractoare, buldozere,etc., dar nu cred ca se mai gasesc si sa fie si functionale (ateliere vechi ce inca repara buldozere pot avea).

Sper ca va ajuta cumva aceste informatii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este adevarat, in rotor e un filet (cred ca e M8, iar surubul ce fixeaza de ambielaj e un M7) ce este realizat pentru depresarea lui.Surubul e bine sa fie conic in varf, deoarece in ambielaj e un ambore in care se va centra, si deasemenea sa eviti riscul sa se "umfle" si apoi cand il vei scoate sa strici filetul in rotor..

Normal se demonteaza usor daca il lovesti pe lateral (CU SIMT!) in 3 locuri la 120 grade cca, mai spre capat cu prin intermediul unui lemn de esenta tare (merge si ditect cu coada ciocanului).

De obicei cedeaza usor, totusi e mai bine sa aplici mai multe lovituri decente si nu foarte tare, grija sa nu deteriorezi aripioarele de racire.

Despre remagnetizare, nu cred ca e cazul, eu am magnetouri din 1960 care nu au probleme, mai ales daca magnetoul a fost pe motocicleta, fara risc ca magnetul sa fi stat f. mult timp in contact cu o piesa mare metalica.

Exista pe vremuri in autobaze, un stand de proba pentru bujii, dinamuri, etc, un stand universal ce avea si un post de magnetizare pentru magnetourile de la motoarele auxiliare de la tractoare, buldozere,etc., dar nu cred ca se mai gasesc si sa fie si functionale (ateliere vechi ce inca repara buldozere pot avea).

Sper ca va ajuta cumva aceste informatii.

 

Da, mi-a fost frica, sa-l lovesc. Tinand cont ca axul pe care este fixat rotorul este conic, ar trebui sa iasa lovit lateral in 3 puncte "CU SIMT" intradevar.

 

Multumesc!

» Post actualizat in 21 Mar 2015 21:31

Este adevarat, in rotor e un filet (cred ca e M8, iar surubul ce fixeaza de ambielaj e un M7) ce este realizat pentru depresarea lui.Surubul e bine sa fie conic in varf, deoarece in ambielaj e un ambore in care se va centra, si deasemenea sa eviti riscul sa se "umfle" si apoi cand il vei scoate sa strici filetul in rotor..

Normal se demonteaza usor daca il lovesti pe lateral (CU SIMT!) in 3 locuri la 120 grade cca, mai spre capat cu prin intermediul unui lemn de esenta tare (merge si ditect cu coada ciocanului).

De obicei cedeaza usor, totusi e mai bine sa aplici mai multe lovituri decente si nu foarte tare, grija sa nu deteriorezi aripioarele de racire.

Despre remagnetizare, nu cred ca e cazul, eu am magnetouri din 1960 care nu au probleme, mai ales daca magnetoul a fost pe motocicleta, fara risc ca magnetul sa fi stat f. mult timp in contact cu o piesa mare metalica.

Exista pe vremuri in autobaze, un stand de proba pentru bujii, dinamuri, etc, un stand universal ce avea si un post de magnetizare pentru magnetourile de la motoarele auxiliare de la tractoare, buldozere,etc., dar nu cred ca se mai gasesc si sa fie si functionale (ateliere vechi ce inca repara buldozere pot avea).

Sper ca va ajuta cumva aceste informatii.

A iesit rotorul. Surubul care tinea rotorul nu era conic in capat si este si stramb dupa cum se vede in prima poza. O sa dau jos acelasi surub de pe motorul de rezerva sa vad cum se prezinta

 

Probabil din cauza asta la un moment dat a frecat rortul la bobina daca vad eu bine.

» Post actualizat in 24 Mar 2015 16:05

 

Am transplantat motorul pe mobra mea acum face problema care se vede in clip se tureaza prea mult si cred ca prinde aer fals pe la prinderea carburatorului. Ce credeti ca are?

E prima data cand montez un mangetou dar cred ca faptul ca a pornit si ca am aliniat semnul de pe pe rotor cu semnul de pe bobina in momentul in care pedala depune cea mai multa rezistenta inseamna ca este reglata apriderea?

 

Carbuatorul este Jikov, dapr l-am curatat si l-am lasat asa cum l-a reglat fostul propietar. Posibil sa nu etanseze bine pe la garnitura de cauciuc, sa fie cauza supraturatiei aer fals pe la prinderea carburatorului?

 

Deja nu-i dau de cap as prrefera sa vine cineva sa-l cinstesc sa o regleze!

» Post actualizat in 26 Mar 2015 09:52

Niste burdufe de furca pe unde gasesc aveti idee?

post-67547-0-04069200-1426973282_thumb.jpg

post-67547-0-30906500-1426973452_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare,

Burdufuri de furca se potrivesc de la casetele de directie, dacia-renault... ia niste dimensiuni in mare lungime si diametru telescop-respectiv pahar... si cauti la magazine auto; o alternativa ar fi cele din neopren, eu mi-am facut din brau de la luis, pentru bmw, si prinse cu coliere de plastic! Se potrivesc si fac treaba cu succes!

 

Problema ta Varg cu turarea motorului poate avea cauze: Cablu de acceleratie blocat, sau suberul de la carburator blocat, soc blocat; aer fals (dar e cu doua taisuri; in sensul ca daca trage putin aer fals, merge neregulat; daca trage prea mult, nu prea sta pornit in halul ala... tind sa cred ca e ceva mecanic, dar nu exclud nici aerul fals). Incearca sa etansezi carburatorul ungand garniturile de legatura cu cilindrul, cu un subtire strat de silicon ptr motoare pe ambele parti, strans ferm, dar nu excesiv!

 

p.s. imi dai mie emblemele si busonul de pe rezervorul motocicletei donatoare?!? contracost evident!

p.s.2 ma bucur ca ma exista persoane ce tin motocicleta Voshod in viata! :)

 

Merci

Editat de iuli-voshod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...