Sari la conținut

Voshod


iuli-voshod
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

carburatorul care il ai acum pe mobra are soc? fara el pornesti ft greu motorul sau deloc

 

sfatul meu....astupa cu mana admisia si da cateva pedale cu contactul pus

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da are soc, o tija mica care o pui pe o pozitie mijlocie. Nu o ia nici cu el pus.

 

/index.php?/topic/191785-carburatorul-k68/page-4 Cred ca despre topicull asta vorbea @schumydan.Poate te ajuta.

 

O sa ma uit la topicul asta de mai sus.



Fratilor, am pornit-o azi. A fost nevoie sa curat si mufa de la alternator cu spray de contacte, si mai avea si un fir scos din mufa din bord. Mai are nevoie de reglaje la carburator dar porneste.

 

Editat de varg-voshod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie careva daca lipseste vreo piesa din reductorul vitezometrului de mai jos? Si pinioanele sunt uzate, aveti idee daca se mai pot repara la strung sau are cineva piesele astea?



Ma gandesc ca poate s-au uzat pinioanele alea din cauza ca lipseste ceva care tine pe pozitie fixa pinionul mic din prima poza care a dus la uzura aceea.

post-67547-0-10328100-1397068845_thumb.jpg

post-67547-0-57422200-1397068854_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumpăr Voshod 3m nedesfacut în motor.

Ma intereseaza sa fie tipla si sa fie neinmatriculat, pt recarosare, ca al meu nu merita reconditionat.

Dau maxim 200 euro, asta daca imi depaseste asteptarile.

Relatii pe pm.

Editat de Clasic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi Lolo, dar motocicleta aceea era ba 500E, ba 300E, apoi iar 500E, ba era ca noua dar se pare ca nu sta la ralanti, poze neclare, detalii la tel deasemenea, ce am vazut din poze are partea de sub sa neagra cand trebuia sa fie galbena,se pare si ca levierele de pe ghidon nu sunt la fel, aceste lucruri ma fac sa cred ca as pierde timp si bani pe drum.

Asadar caut alta, au fost la vanzare si altele "ca noi" si s-au dat la 100E, eu nu ma grabesc dar ma uit la al meu cum rugineste langa garaj si cum platesc impozit degeaba...parca m-as mai plimba cu asa ceva, sa rememorez vremurile de acu' 15 ani.....buget 200E, caut Voshod "neinmatriculat"....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper sa nu te supere ce-ti scriu dar e o vorba romaneasca ....... care se potriveste tuturor detinatorilor de moto-comuniste : " si cu p.u.la-n c.ur si cu sufletu-n rai isi doresc doar m.u.ierile " . Trece timpul si o sa aduni Voshod-ul tau, peste ceva vreme, din locul de depozitare, cu farasul.

Succes la cautari !

Editat de Lolo_ID
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lolo, nu ma supar ca nu am de ce, iar in legatura cu epava mea, chiar nu ma intereseaza, actele stau la caldurica, iar motoare mai ies din vizuina, anul trecut identificasem vreo 3, o sa si cumpar unu' pan' la urma...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si daca nu sta la relantiu nu se poate regla din carburator? Se mentioneaza clar in manual cum se regleaza relantiul, sau este un alt motiv pentru care nu sta la relantiu?

 

 

Mersi Lolo, dar motocicleta aceea era ba 500E, ba 300E, apoi iar 500E, ba era ca noua dar se pare ca nu sta la ralanti



In alta ordine de idei, uleiul din cutia de viteze a fost schimbat mileniul trecut ultima data. Daca doar il scot pe ala vechi si bag ulei nou e desul sau trebuie curatat cumva carterul?

Editat de varg-voshod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man, dupa un search am vazut ca omu' se ocupa cu comuniste, daca el a zis ca nu sta la ralanti si el se pricepe la deastea eu am fost cam circumspect....asa ca nu ma bag; despre uleiul din care cutie de viteze, a carei motociclete, este vorba?

 

Si daca nu sta la relantiu nu se poate regla din carburator? Se mentioneaza clar in manual cum se regleaza relantiul, sau este un alt motiv pentru care nu sta la relantiu?

 

 



In alta ordine de idei, uleiul din cutia de viteze a fost schimbat mileniul trecut ultima data. Daca doar il scot pe ala vechi si bag ulei nou e desul sau trebuie curatat cumva carterul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti, cine i-mi arata si mie cum arata un releu de semnalizare de Voshod ca nu reusesc sa-i fac semnalizarile la IJ 56 cu in instalatie de Voshod.Mentionez ca eu am un ceea ce cred ca este un releu de semnalizare patratos dar nu stiu daca este de Voshod...Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.okazii.ro/instalatie-moto/releu-semnalizare-minsk-125-a141351957 tot un drac e



Salutare baieti, cine i-mi arata si mie cum arata un releu de semnalizare de Voshod ca nu reusesc sa-i fac semnalizarile la IJ 56 cu in instalatie de Voshod.Mentionez ca eu am un ceea ce cred ca este un releu de semnalizare patratos dar nu stiu daca este de Voshod...Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai repede il decapsezi si vezi daca mai ai bimetalu intreg in el si eventual cureti contactii. este un simplu releu termic, cu un contact bimetal care isi face treaba. vezi si cum trebe legat daca tot il decapsezi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voshod "tipla" la 200 Eu. ar cumpara orice musteriu! Asemenea piese is rare daca le vrei tipla! Iar la banii astia... sa zici merci daca iei unul cat de cat complet si functional!

 

Reductorul de km este complet la piese, cele doua pinioane sunt uzate, inclusiv si corpul acestora! Solutia, ceva bucsulitze sau alt reductor! Si eu caut de ceva timp unul bun si nu gasesc! :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva sa-si dea seama din descriere ce are mobra mea

Tobele nu sunt infundate

Carburatorul a fost curatat, rezervorul curat, benzina noua are cu ulei evident

Carburatorul este reglat dupa manual

Cilindru, piston, ax, rulment, segmenti noi are

Compresie are, scanteie are.

 

 

Pun contactul, pun socul, umplu carburatorul de benzina, trag de maneta de ambreiaj, deschid putin acceleratia, si dau la pedala

 

Problema principala este ca porneste foarte greu, cand da semne ca porneste se balabaie putin si moare.

Cand nu vrea sa porneasca parca incerc sa reanimez un mort.... nimic, nu merge.

 

Cand da semne sa porneasca, se balbaie dar nu o ia, mai scot bujia si o sterg de benzina.

 

Cand totusi porneste, nu are o turatie sustinuta de acceleratie si da sa moara, uneori ca sa nu moara trebuie sa deschid acceleratia la maxim si cresc turatiile.

Daca trec de pragul asta, e usor sa o tin pornita din acceleratie. Cand se incalzeste putin, pot sa scot socul si inepe partea a doua, se tureaza ca nebuna si trebuie sa o opresc..

 

Cine paote sa dea un sfat eventual daca nu o rezolv prin forum daca e cineva in Bucuresti care este dispus sa vina sa-i faca ce nu stiu eu sa-i fac.



.

Editat de varg-voshod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...