Vince Black Postat Septembrie 30, 2005 Share Postat Septembrie 30, 2005 re all din cate stiu eu piaggio ciao are aceasi capaciate la motor ca si piaggio si.. nu? altul designul...dar tot un drac .nu? si totusi CIAO meu nu mere nici cat un bravo!! dar ciao are ghidonul mai usor decat si.. ul nu? deci care e faza?adica mere si al meu. dar nu ar trebui sa mearga la fel ca un SI.. au aceeasi marime la fulie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reptile Postat Septembrie 30, 2005 Share Postat Septembrie 30, 2005 Daca nu ma insel eu Si-ul are variator de peture iar Ciao nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdiV Postat Octombrie 1, 2005 Share Postat Octombrie 1, 2005 Ciao este cel mai de jos model din gama piaggio. Teoretic nu ar trebui sa mearga mai mult de 45. Este limitat ca viteza de fabricanti pt. a putea fi calarit in siguranta cu suspensiile aproape inexistente care le are. Celelalte modele prind intre 50-60, dar au suspensii integrale fata spate calumea si fac fata mai bine gropilor chiar si la viteza maxima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 6, 2005 Share Postat Octombrie 6, 2005 "viteza maxima" ce penal suna cand e vb. de mopeduri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vince Black Postat Octombrie 7, 2005 Autor Share Postat Octombrie 7, 2005 deci ciao meu mere cam 55km/h! da ...sunt si.. uri care is pa variator, dar cu variatoru nu merge mai repede! ci doar de pe loc...sprintul e bun! dar variatorul incetineste motoru! pai? deci cum asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vince Black Postat Octombrie 14, 2005 Autor Share Postat Octombrie 14, 2005 deci ... mam interesat shi ... si.. are aceasi capaciate la motor ca si ciao marimea la fulie e aceeasi rotile sunt aceleasi si.. ul cu variator are sprintul fff bun..., dar la viteza e mai incet! si asa stiu ca ciao are ghidonu mai usor decat si.. deci voi ce ziceti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
just_him Postat Octombrie 14, 2005 Share Postat Octombrie 14, 2005 vine-l si ia-ti motocilcleta ........ chiar dc are ghidonul mai usor decat un motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vince Black Postat Octombrie 21, 2005 Autor Share Postat Octombrie 21, 2005 mi as lua da nam bani!!! am numa 16 ani! ce sa mi iau? asta e primu meu motor! amus 4 luni lam primit! apropo.. cum e vopsitu la cuptor??? SPEED KILLS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Debrando Postat Octombrie 23, 2005 Share Postat Octombrie 23, 2005 Si-ul e model mai nou si de aia mere mai repede.sunt unele cere au aceeasi capacitate dar sa aiba cilindrul modificat,adica cu mai multe ferestre de admisie[pana la 6-8 ]in comparetie cu 2 ferestre standard. M-am plimbat cu un piaggio si cu motor modificat care prindea 90 km/ora.Chiar se poate,daca ai motor modificat carburator sport , ambreaje sport => viteza mare si consum foooooarte mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vince Black Postat Noiembrie 5, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 5, 2005 si daca mi dau jos filtru de aer motoru merge mai bine,,,dar daca merg fara... imi macina motoru dar daca ii dau o gaura in filtru de aer,, va merge mai repede? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 6, 2005 Share Postat Noiembrie 6, 2005 va mege mai repede dar se va strica motorul FOARTE, FOARTE repede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vince Black Postat Noiembrie 7, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 7, 2005 pai si d c se strica ff repede? de la o gaura?adic un plus de aer? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 7, 2005 Share Postat Noiembrie 7, 2005 plus de aer in capu' tau! ce dreq e asa de greu de inteles ca filtrul filtreaza? filtreaza aerul care contine praf, praf care iti strica motorul foarte repede, actioneaza ca un smirghel! crezi ca de idioti au pus fabricantii filtru acolo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reptile Postat Noiembrie 8, 2005 Share Postat Noiembrie 8, 2005 Pei chiar asa,daca tot vrei sa-l modifici cauta un filtru sport,ala da voie la un volum mai mare de aer in carburator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vince Black Postat Noiembrie 9, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 9, 2005 stay cool man! nu tre sa te enervezi~! ce o fost as greu sa mi ziceti sa mi iau un filtru sport? ???????? STAY COOL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 9, 2005 Share Postat Noiembrie 9, 2005 filtru sport la piaggio? tu chiar n-ai ce face cu banii pt. 2 km in plus? u stay cool si mai asteapta pana o sa ai permis si motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Noiembrie 10, 2005 Share Postat Noiembrie 10, 2005 Nu va mai legati bre de mopedisti. Fiecare merge cu ce are sau cu ce are voie sa conduca sau cu ce are chef Si eu caut filtru sport pentru moped Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vince Black Postat Noiembrie 11, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 11, 2005 ms Axa cu Scame!!! thx man! de altfel asta e primu' meu motor!!! si cam cat costa un filtru sport? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.