moru Postat Octombrie 24, 2008 Share Postat Octombrie 24, 2008 (editat) Salut. Am zis sa deschid un topic pentru cei cu scutere chinezesti. Sa postam aici problemele tehnice intampinate, rezolvarile lor, si activitati legate de intretinerea scuterelor chinezesti. Eu am un Yiben de 49 cc 4t. Am 14.000 km cu setul original si inca nu imi consuma ulei. Am schimbat uleiul la 900-1000 km, am folosit Castrol Magnatec 10w40 pana la 10000 km, apoi Mobil Extra 4t 10w40. In toti acesti kilometrii am schimbat doua curele (preventiv), ambreiajul pentru ca incepuse sa imi scartaie urat si sa imi toace cureaua (facuse joc), am schimbat filtrul de aer stock cu un malossi, si de curand mi-am reglat supapele. Cand am desfacut capacul am constatat ca admisia mi se stransese la maxim, iar evacuarea avea un joc foarte mare. Inainte sa le reglez, scuterul tacanea urat iar dimineata nu avea compresie, imi murea la rece. Acum totul este ok. Am gasit un tutorial interesant pentru reglarea supapelor pe YouTube, de aici m-am inspirat. In rest, multumit de el. A facut banutii platiti pentru achizitionare, m-a plimbat mult . Editat Octombrie 24, 2008 de plici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
*adytza* Postat Octombrie 24, 2008 Share Postat Octombrie 24, 2008 8200km.Am reglat de multe de 3-4 ori tachetii,cureaua am schimbat-o la 7900km,role variator tot atunci(am pus 7.5 gr).Cateodata imi mai arunca ulei in filtru de aer dar nu mereu. http://www.youtube.com/watch?v=rwM_X3PcLZg http://www.youtube.com/watch?v=4EfXrCs0sG0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moru Postat Octombrie 24, 2008 Autor Share Postat Octombrie 24, 2008 (editat) Din cate stiu eu, pentru un motor in 4t nu e normal sa dea ulei in filtrul de aer. Nu vad cum ar ajunge acolo Editat Octombrie 24, 2008 de plici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sunnyboy Postat Octombrie 24, 2008 Share Postat Octombrie 24, 2008 Iti arunca benzina nu ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
*adytza* Postat Octombrie 25, 2008 Share Postat Octombrie 25, 2008 Nu mai face compresia calumea si arunca ulei,pot sa pariez asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavi42 Postat Octombrie 25, 2008 Share Postat Octombrie 25, 2008 salut am un REX 450 3200km merge bine e vclic sau mai exact qingqi(qm50qt-6a)merge super dar nu l-am delimitat si nu-l forjez mai tare de 45 iarna cand e tare frig am probleme la pornire nu pot atinge acceleratia ca moare iar socul uneori se opreste prea repede dar asta se intampla numai la temperaturi negative. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sunnyboy Postat Octombrie 25, 2008 Share Postat Octombrie 25, 2008 (editat) Nu mai face compresia calumea si arunca ulei,pot sa pariez asta. la un 4t nu are cum sa iti arunce ulei pe la filtru de aer,in schimb poate sa arunce ulei in evacuare,asta in cazul in care ai segmentii dusi. ps:gandestete ca nu are cum sa iti arunce uleiul din motor care sa treaca prin carburatoru si dupa sa ajunga in filtru de aer. Editat Octombrie 25, 2008 de sunnyboy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
*adytza* Postat Octombrie 25, 2008 Share Postat Octombrie 25, 2008 (editat) Fi atent ca asa ziceam si eu,cum sa arunce ulei in filtru de aer.Din chiuloasa are un furtun care duce in filtru de aer si cand e forjat foarte tare mai arunca ulei,cateodata pica din filtru de aer ulei pe capacul de transmisie.Scade nivelul la ulei,dar nu scoate deloc fum albastru. Editat Octombrie 25, 2008 de *adytza* Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sunnyboy Postat Octombrie 25, 2008 Share Postat Octombrie 25, 2008 In cazul asta nu te contrazic fiecare isi cunoaste scuterul lui,eu de exemplu am acel furtun sub filtru de aer si cam la o luna il golesc de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tica Postat Octombrie 26, 2008 Share Postat Octombrie 26, 2008 Salut! Am si eu un REX RS450(cumparat din Germania) imi merge 59km/h am 10700km, am schimbat 2 curele la el (de la reprezentanta nu-s bune se duc repede, acum am curea de la honda am 6000km cu cureaua asta), i-am pus un distantier de 7mm la arcul de la ambreiaj, am schimbat de 4-5 bujii, acum am bujie NKG tine 5000km. Uleiul il schimb din 1000 in 1000km. Nu i-am facut rodajul, numai de la 750km am mers cu 30km/h pana la 1000km. Am un demarj foarte bun, la multe scutere in 2T le dau fum la plecare pana la 40km/h (limitat). Mi-am tras intrerupator de la CDI, imi mareste demarajul si pune 2-5 km la viteza, pe un pic de panta de 2-5% i-au 70km/h(nu tot timpul, numai cand vrea) ; m-am uitat la variator nu-mi urca cureaua pana sus, daca i-as schimba rolele cu unele mai grele cred ca as lua 75-80km/h (nu le schimb ca vreau demaraj de la el). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moru Postat Octombrie 27, 2008 Autor Share Postat Octombrie 27, 2008 (editat) Ce tip de ulei folositi pentru chinezoaicele 4t ? Eu iau litrul de Mobil Extra 4t (semi-sintetic) cu 25 lei. Cand fac schimbul nu pare sa fie asa tavalit cum era Magnatecul pt automobile. Editat Octombrie 27, 2008 de plici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moru Postat Octombrie 27, 2008 Autor Share Postat Octombrie 27, 2008 (editat) e ok pretul. Insa poti sa bago orice 10W40 semisistetic de masina care sa aiba un nume de firma (mobil, castrol, aral, elf ect). Important e sa-l schimbi des, la 1000 km maxim. Uleiul proaspat e mai bun decat un ulei scump dar plimbat mult timp prin motor. ARE furtun de recirculare gaze de carter, care duce fix in filtrul de aer. Al meu la 4300 km cand l-am dat arunca putin ulei, numai cat sa manjeasca pe acolo. E de ajuns sa deconectezi furtunul ala de la filtrul de aer si sa-l faci sa dea in jos, desi vei polua mai mult. Cu cat e mai uzat, cu atat scpa mai multa compresie si arunca mai mult ulei in filtrul de aer. Se verifica asta cu un compresmetru in service. Eu am pus furtunasul ala undeva sub transmisie de cand mi-am pus filtrul malossi. Si la mine se umezeste furtunul, mai ales cand merg mai tare cu scuterul. Ciudat e ca am desfacut aseara filtrul de aer sa il curat si mi s-a parut ca pe gatul lui era o solutie uleioasa, nu prea semana cu benzina (asta ca tot se vorbeste de ulei in filtru ). Editat Octombrie 27, 2008 de plici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sunnyboy Postat Octombrie 27, 2008 Share Postat Octombrie 27, 2008 Ce tip de ulei folositi pentru chinezoaicele 4t ? Eu iau litrul de Mobil Extra 4t (semi-sintetic) cu 25 lei. Cand fac schimbul nu pare sa fie asa tavalit cum era Magnatecul pt automobile. Motul 10W40 semisintetic e 35 lei litru,ulei special ptr scutere in 4t. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavi42 Postat Octombrie 27, 2008 Share Postat Octombrie 27, 2008 Valvoline 10w40 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Noiembrie 2, 2008 Share Postat Noiembrie 2, 2008 I-auziti ba frate.. ce - mi zice mie un baiat pe messenger. Un Kymco Agility 50 4Timpi fuge 100 probat cu GPS , cu variatorul , ambreiaj si cdi-ul schimbat. E posibil asa ceva? Eu i-am zis un CATEGORIC NU ! Astept parerea voastra . A da si mai zicea de un scuter gen Peugeot V-Clic ca delimitat tot ia 80. :| Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdanut Postat Noiembrie 2, 2008 Share Postat Noiembrie 2, 2008 I-auziti ba frate.. ce - mi zice mie un baiat pe messenger. Un Kymco Agility 50 4Timpi fuge 100 probat cu GPS , cu variatorul , ambreiaj si cdi-ul schimbat. E posibil asa ceva? Eu i-am zis un CATEGORIC NU ! Astept parerea voastra . A da si mai zicea de un scuter gen Peugeot V-Clic ca delimitat tot ia 80. :| Bafta! de ce sa nu fie posibil ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sunnyboy Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 (editat) I-auziti ba frate.. ce - mi zice mie un baiat pe messenger. Un Kymco Agility 50 4Timpi fuge 100 probat cu GPS , cu variatorul , ambreiaj si cdi-ul schimbat. E posibil asa ceva? Eu i-am zis un CATEGORIC NU ! Astept parerea voastra . A da si mai zicea de un scuter gen Peugeot V-Clic ca delimitat tot ia 80. :| Bafta! Agility'ul meu cu role,curea noi ia 70 ,am un cdi delimitat,cu care merge 80 constant fara deal/vale/rapa. ps:merge cu 80 constant daca nu bate vantul din fata,nu stiu pe nimeni care sa fi schimbat variatorul si ambreiajul cu unele reising,punel pe baiatul dp mesenger sa puna un filmulet pe youtube, sa-l credem pe cuvant Editat Noiembrie 3, 2008 de sunnyboy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 Desi.... poate prinde 100, dar o singura data, la vale pe dealul negru. nici acolo ... al meu se tura in draci si nu trecea de 80 - 85 ( stock ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZICKU Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 I-auziti ba frate.. ce - mi zice mie un baiat pe messenger. Un Kymco Agility 50 4Timpi fuge 100 probat cu GPS , cu variatorul , ambreiaj si cdi-ul schimbat. E posibil asa ceva? Eu i-am zis un CATEGORIC NU ! Astept parerea voastra . A da si mai zicea de un scuter gen Peugeot V-Clic ca delimitat tot ia 80. :| Bafta! da ma, eu sunt ala care i`am spus chestia asta pe mess.. si chiar am mers cu v-click`ul ala, e testat 100% si daca te pricepi putin chiar se poate face; cu delimitari si putine retusuri cum ar fi variator, ambreiaj si reglat bine tachetii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 Daca nu ma insel ZICKU este acest baiat. Este acum online pe acest topic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moru Postat Noiembrie 6, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 6, 2008 Asa merge al meu, cu setul stock + filtru malossi. http://www.youtube.com/watch?v=Dy41VnpB0ZY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moru Postat Noiembrie 6, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 6, 2008 Posibil, nu zic nu . Am testat cu o masinuta si imi arata cat lui pe bord. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tal3nT Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 plici scooterul tau de e la flyngcougar ceva de genu?... man dami add la id me_dj_tal3nt ca vreau sa vb cu u plz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 Lasa-neeeeee frate cu limbaju de mIRC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sunnyboy Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 nOi aVeM tAlEnT sI vAlOarE,estee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.