Aleko Postat Octombrie 8, 2005 Share Postat Octombrie 8, 2005 Te bagi si tu... La ce are el Sinteromul 14 Np24 e mai bun ca Championul, deoarece ce gaseste el la "coltu strazii" sunt de Dacia, deci prea calde. In plus nu stiu daca ma crezi dar io am acasa bujii NGK si Sinterom cu aceleasi caracteristici. Eh, Sinteromul a dat rezultate mai bune... da si aici ai dreptate, nu folosi peria de sarma ca le zgarii aiurea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alveola Postat Octombrie 9, 2005 Share Postat Octombrie 9, 2005 Asta a si facut.El are puse niste fise de Oltcit(lungi) care ajung dintr-o parte intr-alta.Efectul a fost cel banuit de Zidu'@: de unde nu mergea cil. drept acum nu merge stangul.Deci e bobina. PS.Cand a inversat fisele a plecat linistit cu amandoi cilindrii in functiune.Stangu' i-a murit mai tarziu.De obicei bobina face figuri cand se incalzeste, si in plus fisele cica sunt noi. Poti sa schimbi fisele intre ee in doua feluri diferite 1. Scoti fisele de pe bujii si le schmbi intre ele, fara sa scoti fisele din bobina 2. Scoti fisele din bobina si le inversezi intre ele, fara sa le scoti de la bujii El ce a facut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raulus Postat Octombrie 10, 2005 Autor Share Postat Octombrie 10, 2005 si una si alta. la inceput am intversat doar fisele fara bujii, dar de atunci a trebuit sa mai schimb si bujiile ca s-au murdarit in ultimul hal si cum am patru, nu mai stiu care unde a nimerit. ideea e ca dupa schimbarea fiselor merge... cat de cat, dar numai daca curat extrem de frecvent bujiile. si nu cu carpa. asa nu am nici un rezultat. numa cu sarma le mai scot la capat. o alta informatie: azi dimineata am incercat sa pornesc motorul. pedale multe, degeaba. cum aseara nu mai curatasem bujiile, nici gand sa porneasca. la scoaterea bujiilor, nici una nu mai dadea scanteie. negre amandoo. e aici urmeaza o chestie: aia din stanga (in cilindrul "bun" care a mers tot timpul) era uda (adica fleasca)... si normal la cate pedale dadusem. dar aia din dreapta usor umeda (in nici un caz uda). intrebare acum: e posibil sa fie infundat carburatorul? daca nu, de ce nu era la fel de uda bujia din dreapta ca cea din stanga?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Octombrie 10, 2005 Share Postat Octombrie 10, 2005 mai nou, asa cu fisele inversate merge in amandoi cilindrii... eu nu mai inteleg nimic... dar atata timp cat merge... e drept, bujiile numa maronii nu sunt, dar merg... si la finalul zilei le scot si le dau cu peria de sarma... si a doua zi merg linistit. zilele astea e mai racoare afara si la drumurile scurte pe care le facit tu e posibil sa nu mai ajunga la temperatura la care face necazuri. Defectul poate sa apara la o diferenta de cateva grade Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Octombrie 10, 2005 Share Postat Octombrie 10, 2005 Oricum e stiut ca Niprul nu merge bine vara cand e f cald... La fel, uraste traficul, vitezele mici, incarcatul motorului la ture mici... Sa speram ca isi da pe brazda acum. sper ca ai schimbat oleiul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raulus Postat Octombrie 10, 2005 Autor Share Postat Octombrie 10, 2005 ziceti-mi si mie CE ulei sa bag??? am inteles ca 20W50, dar mai departe? ca sunt pe piata un milion de modele de uleiuri... cu alt milion de specificatii... SF sau nu SF... mai ieftin sau mai scump, chiar daca e de la aceeasi firma... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Octombrie 10, 2005 Share Postat Octombrie 10, 2005 Eu am bagat ulei marca "2+2",indicativul mentionat de tine la care am adaugat una cutie aditiv tot "2+2",cumparate de la Petromul din Pipera(nu-i musai sa te duci pana acolo dar ti-am spus unde gasesti,ca nu am vazut chiar pe oriunde;pe bidon scrie ca cica-i facut in USA;pret :eu am luat la bidon de 4l ca sa am de completat,ca la nipru e necesar si revenea cam 100.000/l.) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raulus Postat Octombrie 10, 2005 Autor Share Postat Octombrie 10, 2005 stiu ca mi-ai zis, dar am fost in vreo cateva magazine si cand le-am zis de ulei 2+2 se uitau la mine ca la felul patru si se intrebau daca 2+2 face si ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Octombrie 10, 2005 Share Postat Octombrie 10, 2005 cu cat a 2-a litera dupa 2 este mai indepartatade inceputul alfabetului cu atat uleiul e mai bun. Exemplu sj e mai performant decat sf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raulus Postat Octombrie 10, 2005 Autor Share Postat Octombrie 10, 2005 aha si sa inteleg ca S-ul initial e la toate la fel? aleko mi-a zis de Elf din carfour ca ar fi mai eftin o tara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.