pistolaru Postat Octombrie 19, 2005 Share Postat Octombrie 19, 2005 Si eu zic asa: Italia - Design , Japonia - Ture multe si cp , Germania - ...aici e mai greu ... Amice, esti ca un disc zgariat. Pentru tine japoneza nu e probabil decat Busa, K5, R1, Ninja si Fireblade. Permite-mi sa-ti aduc la cunostinta ca exista "out there" o intreaga lume de CB-uri, si GS-uri, GPZ-uri, XJ-uri, enduro, cruiser-e, scooter-e si alte chestii japoneze fara atati cai si atatea ture cate crezi tu. Despre japoneze as spune doar atat: sunt multe, si ca atare piata SH e uriasa. De aceea impresia de pret mic. Stii cat te duce K5-ul nou cu leasing, taxe si casco? ~20K. Si e mai ieftina ca un Fireblade sau R1. Am avut si japoneza si italieneasca si verdictele tale ma umplu de greatz. Cunosti macar pe cineva cu italieneasca, ca sa dai verdicte? (nu te intreb daca ai mers). Daca te-ai documentat pe net asa bine, pune link-urile ca sa vedem si noi clasamentele alea. Ca sa nu se inteleaga gresit: dupa parerea mea japonezii fac motoare excelente. Desi am Ducati si sunt super incantat de ea, nu sunt maniac cu Ducati si chiar ma deranjaza politica lor de marketing in care incurajaza un comportament exclusivist al proprietarilor. Sunt in primul rand motociclist si apoi proprietar de Ducati, si ma doare in brisca de toate cluburile lor. Ma incanta ideea de a merge pe orice motor, si nu imi place sa-mi puna cineva ochelari de cal. Dati-va fratilor jos ochelarii de cal. Cum credeti ca se pot compara OBIECTIV mii de modele europene cu mii de modele japoneze? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Placebo Postat Octombrie 19, 2005 Share Postat Octombrie 19, 2005 @pistolare, duci o lupta cu forumishti de constientizare a propriilor afirmatzii. Concluzia mea este ca nu ai cu cine sa discutzi, eu am renuntzat la acesta lupta. Oricum, mult succes. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexgsx Postat Octombrie 19, 2005 Autor Share Postat Octombrie 19, 2005 Mie chiar imi place CB...dar nu stiu de ce tot va agitati asa mult Fiecare in definitiv prefera motorul pe care poate sa si-l permita Am un amic are un BMW nu de viteza...nu s-au oprit decat 2 sau 3 motociclisti sa il intrebe ce problema are cand era trasa pe dreapta...restul de grei cu R sau GSXR sau KAWA sau ce mai aveau nimic...in + mai dadeau si ture... Si clasamentul e intr-o revista...o pun maine sper ...fotocopie de gsxr 1340 a auzit careva si toti aici au super experienta.... IMI PARE RAU CA AM POSTAT SI SINCER NU MA MAI INTERESEAZA PARERI CARE DE FAPT SUNT DOAR CRITICi.... Si daca vrei sa stii chiar am avut un amic cu italieneasca... Am mai spus daca postam direct ca am R1 si nr ERU ...eram apreciat ( nu de doctori ca "doctor e rossi ) Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
odhin Postat Octombrie 19, 2005 Share Postat Octombrie 19, 2005 (editat) nush de ce am eu vaga impresie ca un ducati 999R face un gixxer de 1000 poate cineva sa confirme sau sa infirma faptul ca ducati si-ar masura puterea motocicletelor la roata? ei spun ca 999r are 150 de cai! eu as vrea sa stiu unde: la motor sau la roata? cei 150 de caluti sunt numarati la roata. k la orice ducati. cineva de la service ducati imi spunea k poate fi upgradat pana la 190. aveau unu acolo, ii faceau setarile si l-am vazut in toata frumusetea lui interioara. nu avea carenele. frumusetete si pe inauntru. carbon, piese de aluminiu turnate in cermica... pareau a fi brute dar atat de misto. dar, DAR si 30 de mii de europeni... cat despre cat e de puternic un motor ducati... poate nu e cel mai bun exemplu, dar... cine a vazut cursa din australia. cum l-a luat checa pe melandri in final. asta dupa ce mai trecuse de el tot in linie dreapta. plus...cel mai rapid pe linia dreapta. e drept, desmosedici... si sa nu uitam ducati-V2 motor care trage bine in turatii jose, accelereaza bine la iesirea din viraje. iar depre brembo... despre celealte italiene. agusta are colaborare cu ferrari pt motoare si dk nici aia nu fac motoare... bimota... pe alien-ul Tesi 2 are acelasi motor cu ducati 1000 DS. ceva mai cumintel, desmodue de 80 de caluti. la roata la noi s-a incetatenit ideea k italienele ar fi nefiabile prin mutatie de la auto, mai precis de la FIAT. o masina low cost. si mergem asa mai departe, dar nimeni nu spune ceva despre alfa romeo k, sa nu mai vorbim despre sportivele lor. iar la motoare... pomenim tot timpul ducati si aprilia. mai exista benelli, moto morini... Editat Octombrie 19, 2005 de odhin Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comos Postat Octombrie 21, 2005 Share Postat Octombrie 21, 2005 mv agusta are un design deosebit, ducati la fel (999r ), dar preturile sunt exorbitante. eu unu nu cred ca voi achizitiona vreodat o agusta sau un ducati, dar un suZuki sau un kawasaki poate. la ultimele 2 mai visez , dar la italiene.... Eu zic ca esti super tare si cu un BMW K 1200 r sau s, iar ca thnica dupa parerea mea e peste hayabusa ( transmisie prin cardan, suspensie telelever, etc). oricum pt 2 cilindri 150 cai mi se pare super mult, si cred ca la roata se transmit super adevarat , dar pretul..... Super atractiva mi se pare gsx-r de 1000 sau kawasaki ninja zx-10-r, ultima si-a aratat superioritatea la mesterbike 2005. numai ine.......... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
odhin Postat Octombrie 21, 2005 Share Postat Octombrie 21, 2005 gsx-r de 1000 sau kawasaki ninja zx-10-r, ultima si-a aratat superioritatea la mesterbike 2005. numai ine.......... asha dar adauga ceva. a avut o miime de secunda in fataza ducatiului si doi piloti au cazut cu ea. si kawa avea ceva cai putere in plus(30-40 nu mai stiu exact) si ducati era 999S, nu R. ffff important Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comos Postat Octombrie 28, 2005 Share Postat Octombrie 28, 2005 ai perfecta dreptate. 1 mime de secunda, mi s-a parut ceva ciudat deoarece dif de putere era destul de mare. dar asa a fost. faptul ca au cazut 2 piloti cu ea cred ca e o intamplare Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G MAN Postat Noiembrie 2, 2005 Share Postat Noiembrie 2, 2005 999r am auzit ca e scump peste 20000cip un gsx1000r, nu e 20000euro. niciodata. de la 10000cip, ddp e vreo 16000 un ducati ajunge tot acolo, sau se apropie la pret. la fiabilitate japonezele castiga. la design italia. 150 de cai la roata au toate jap de 1000, cel putin k5 de la lkm, are si 210 asa ca pentru plimbare, merg si italiencele, dar pt curse, japonezele. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Noiembrie 2, 2005 Share Postat Noiembrie 2, 2005 999r am auzit ca e scump peste 20000cip un gsx1000r, nu e 20000euro. niciodata. de la 10000cip, ddp e vreo 16000 un ducati ajunge tot acolo, sau se apropie la pret. la fiabilitate japonezele castiga. la design italia. 150 de cai la roata au toate jap de 1000, cel putin k5 de la lkm, are si 210 asa ca pentru plimbare, merg si italiencele, dar pt curse, japonezele. Lui Capirossi au uitat sa-i spuna asta Bafta! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G MAN Postat Noiembrie 2, 2005 Share Postat Noiembrie 2, 2005 Lui Capirossi au uitat sa-i spuna asta Bafta! si tie, care ai aflat acum! subiect incheiat pentru mine! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin Smokey Postat Noiembrie 2, 2005 Admin Share Postat Noiembrie 2, 2005 despre ce e vorba aici? In atentia rasfoitorilor de reviste cu poze: orice parare despre motoare, clasamente, fiabilitate trebuie argumentata cu link, referire la revista X nr Y, etc. Pentru restul lumii se adauga experienta personala, binenteles Aiureli de genul "am auzit", "cred", "mi-a spus cineva", "am citit undeva", "am un prieten care..." si alte afirmatii in vant vor fi sterse fara discutie. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate