SilviuOR Postat Noiembrie 10, 2008 Share Postat Noiembrie 10, 2008 hi , sunt cam nou pe forum acesta , si am unele nedumeriri cu motoarele , as vrea sa imi cumpar un motor pana in 125 cc , second sau nou , iar am un buget de 2000 de euro , mi-ati putea da anumite indicatii cu modele la care sa ma uit sa ma orientez pentru ca sunt incepator mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axxo Postat Noiembrie 10, 2008 Share Postat Noiembrie 10, 2008 hi , sunt cam nou pe forum acesta , si am unele nedumeriri cu motoarele , as vrea sa imi cumpar un motor pana in 125 cc , second sau nou , iar am un buget de 2000 de euro , mi-ati putea da anumite indicatii cu modele la care sa ma uit sa ma orientez pentru ca sunt incepator mersi vrei motor de 125 sau pana in 125? poti alege Aprilia Rs 125 cu 2000 euro gasesti ceva second hand frumos, mai este honda CBR 125, Honda NSR, Derbi GPR, Cagiva Mito etc. mai sunt si alte modele de 125 dar nu imi vin in minte acum, vezi tu. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anybody Postat Noiembrie 10, 2008 Share Postat Noiembrie 10, 2008 hi , sunt cam nou pe forum acesta , si am unele nedumeriri cu motoarele , as vrea sa imi cumpar un motor pana in 125 cc , second sau nou , iar am un buget de 2000 de euro , mi-ati putea da anumite indicatii cu modele la care sa ma uit sa ma orientez pentru ca sunt incepator mersi da mai multe detalii despre tine...inaltime, greutate ce astepti de la un motor?...plimbari mai lungi...off road...etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...