Sari la conținut

Tuning Voshod


bodixxl511
 Share

Postări Recomandate

salut baieti..si fete

as vrea sa ii imbunatatesc perf. la motor la un voshod 3m..

singura imbunatatire care imi vine in cap deocamdata e usurarea bielei ..si a pistonului....

alezaj...hmm nu prea m-as baga la asa ceva..

acuma am carburator de ij..nush cum influenteaza asta performantele..

astept propuneri... :P

Editat de bodixxl511
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator moto_comuniste

salut baieti..si fete

as vrea sa ii imbunatatesc perf. la motor la un voshod 3m..

singura imbunatatire care imi vine in cap deocamdata e usurarea bielei ..si a pistonului....

alezaj...hmm nu prea m-as baga la asa ceva..

acuma am carburator de ij..nush cum influenteaza asta performantele..

astept propuneri... :P

 

carburator mikuni

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

cilindru cu o toba! are si muzicuta :P nu te gandi la usurarea pistonului si a bielei ca nu o sa faci altceva decat sa le strici! si asa sunt proaste! in schimb poti sa dai oglinda la capul pistonului (atentie, nu tot pistonu', doar capul) si la chiuloasa :banana: a! da, si carb mikuni cum a spus moto comuniste :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

neah, mikuni sunt carburi de pe japoneze! uita-te si tu la dezmembrari/ vanzari piese :P ia si tu unul de pe un 750 (sunt 4 in rampa si 750/4=187.5) si o sa mearga bine :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator moto_comuniste

si unde gasesc carb. mikuni? gasesc la tunaru?

 

Am vazut (e drept cu ceva vreme in urma) chiar pe forum de vanzare. Trebuie sa gasesti la "vanzari piese". In privinta bielei si pistonului Stresu are dreptate. In general astfel de modificari nu se fac indiferent de motor, pt ca strica "echilibrul dinamic" al acestuia

Editat de moto_comuniste
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai nu te apuca de asa ceva pana cand nu trebuie sa-i faci o reparatie motorului cum ar fi sa-i schimbi setul. Daca o faci acu pierzi timp de plimbare.

In timp ce desfaci motorul in 2 si schimbi toate garniturile, rulmenti, simeringuri fa si urmatoarele chestii: galeria de la carburator o faci oglinda pe interior si vezi sa se alinieze cu cele 2 garnituri.

Nu stiu daca la Voshod galeriile de admisie sunt demontabile (ca la Planeta), daca da le desfaci si le cureti si le faci luciu.

Apoi iei chiulasa o faci luciu .

Capul pistonului la fel.

Biela cat te lasa platanele ambielajului o lustruiesti.

cam atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai nu te apuca de asa ceva pana cand nu trebuie sa-i faci o reparatie motorului cum ar fi sa-i schimbi setul. Daca o faci acu pierzi timp de plimbare.

In timp ce desfaci motorul in 2 si schimbi toate garniturile, rulmenti, simeringuri fa si urmatoarele chestii: galeria de la carburator o faci oglinda pe interior si vezi sa se alinieze cu cele 2 garnituri.

Nu stiu daca la Voshod galeriile de admisie sunt demontabile (ca la Planeta), daca da le desfaci si le cureti si le faci luciu.

Apoi iei chiulasa o faci luciu .

Capul pistonului la fel.

Biela cat te lasa platanele ambielajului o lustruiesti.

cam atat.

deci deocamdata motorul e curat... are cilindru nou , piston nou...segmenti...chiulasa a fost curatzata...si nu l-am pornit inca...pentru ca nu am rezolvat-o cu partea electrica...si pana o rezolv cu electric...( am tot da nush cum vin firele ) macar sa ma apuc de ceva modificari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack: Tunning... :blink: la o motocicleta care nu functioneaza!! Auzim si asta!!! :huh: :) :banana:

Cumpara benzina cea mai buna...da aripile jos...fa motocicleta cat mai usoara...modifica ghidonul sa stai cat mai culcat pe ea.. fa niste carene sa fie cat mai aerodinamica...pui pinion mai mic pe spate..asa maresti viteza maxima!!! Sa vezi atunci ce fuge!!!

 

 

 

:P Parerea mea, mai bine strange ceva bani si cumpara o japoneza de viteza!!! :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cilindru cu o toba! are si muzicuta :banana: nu te gandi la usurarea pistonului si a bielei ca nu o sa faci altceva decat sa le strici! si asa sunt proaste! in schimb poti sa dai oglinda la capul pistonului (atentie, nu tot pistonu', doar capul) si la chiuloasa :banana: a! da, si carb mikuni cum a spus moto comuniste :crack:

 

 

Am un voshod cu o toba, spune-mi si mie ce e cu muzicuta asta ca ma roade . Si as fi si eu cuios ce e cu carburatoarele alea mikuni :P , eventual dacaati mai avut discutia redirectionati-ma. CAm cat costa?

 

A, mie nu imi strange bine inelul in partea intermediara a tobei, poate de aia nu aud muzicuta.

 

 

PS nu imi merg luminile , am umblat la fire de nu mai stiu ce sa fac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

pai muzicta aia secreta impiedica benzina sa vina inapoi in carb cand urca pistonu' deci mai multa putere :banana: si un consum mai redus (dar asta nu stiu exact de ce), probabil datorita faptului ca benzina curge intr-un singur sens... cred..

 

si muzicuta aia nu scoate sunete mai omule :P, e doar o supapa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai muzicta aia secreta impiedica benzina sa vina inapoi in carb cand urca pistonu' deci mai multa putere :banana: si un consum mai redus (dar asta nu stiu exact de ce), probabil datorita faptului ca benzina curge intr-un singur sens... cred..

 

si muzicuta aia nu scoate sunete mai omule :banana:, e doar o supapa

 

 

MAAAAI, da; acum am fost atent. Am citit muzicuta de toba.

 

Mersic :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai o idee, preferabil incercata, despre cum sa fac o pedala adaptata sa stea pe arbore. Pedala originala de pornire nu mai e buna, are nuturile roase si am pus una de nu stiu ce, care se potriveste la fix. Dar, fiindca e axul conic, pica intr-una.

Am pus un distantor care sa fie intre cea de viteze si cea de pornire, dar tot nu e chiar fixa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai ca i-mi place ce aud sa sudezi pedala la voshod :banana: , eu de anu trecut tot umblu dupa o pedala de pornire si numa nu aflu iar tunaru poate are dar e cam neserios iar din piata de la rusi nu are rost luta ca tine cam 2-3 saptamani , iar de sudat am sudato de doua ori dat apare o mica mare problema ,o forta de forfecatre care rupe punctul de sudura care nu poate fi prea mare din cauza axului de la schimbator iar garnitura dintre axe se va topi ,asta inseamna papuci negri de ulei , bafta la inpins si roagate sa nu moara motoru la un semafor ca e belea :banana:

 

Numa Bine :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io in locul tau nu ma mai chinuiam atat...impingeam sa porneasca :huh: ..oricum pedala mea de pornire nu e buna si o sa o sudez...

 

asta da tuning!!!! :P

voshodul TUNAT trebuie impins!!! :)

:D Sudura la pedala de pornire!!! :D

 

:banana: :banana: :crack: :blink:

 

vai de noi cu asa inventatori!!!

Editat de Nagy_Arpad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai o fi mult 400 mii dar eu am comandato de 2 luni si inca nu amprimito chiar daca i-am dat o gramada de telefoane , iar de primit pedala de calitate tot nu cred sa primesc de la tunaru , calirea unei piese se face prin procedeu de calire superficiala in cuptoare de inductie care functioneaza la la 10-20 KV iar rusneacu care are un strung in garaj nu prea cred sa aiba posibilitate sa faca ocalire de calitate asa ca mai inping de voshod vreo 2 ani pana i-mi cumpar un mz 251 sau un ij planeta 5

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai o fi mult 400 mii dar eu am comandato de 2 luni si inca nu amprimito chiar daca i-am dat o gramada de telefoane , iar de primit pedala de calitate tot nu cred sa primesc de la tunaru , calirea unei piese se face prin procedeu de calire superficiala in cuptoare de inductie care functioneaza la la 10-20 KV iar rusneacu care are un strung in garaj nu prea cred sa aiba posibilitate sa faca ocalire de calitate asa ca mai inping de voshod vreo 2 ani pana i-mi cumpar un mz 251 sau un ij planeta 5

 

Iaca am depistat o PROBLEMA, deci voshodu are problme cu pedala. Inseamna ca e o idee buna de tuning :P , acu la modu serios, am sunat un domn de la Botosani, Gaspar Vasile, dati un search pe forum, parca tot voi l-ati spus. Spunea ca aduce pe stoc la vreo 200 de mii.

 

Intrebare, pedala originala e si ea conica, sau cum este prinsa sa nu pice? Daca nu, am impresia ca rusii astia sunt incuiati rau, am vazut ce greu se scoate carburatoru' . Io am un trabant, dar e ingenios facut.

 

PS: chestia cu impinsu cred ca distruge compresia, nu-s sigur dar cred ca fortata mai mult decat e normal, iminsa incepe sa scape compresie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...