revo Postat Octombrie 24, 2005 Share Postat Octombrie 24, 2005 dupa cca 800 km mi s-a mai intins(lasat lantul).Este normal? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmatei Postat Octombrie 24, 2005 Share Postat Octombrie 24, 2005 Da, mai ales daca n-a fost uns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Octombrie 24, 2005 Share Postat Octombrie 24, 2005 dupa cca 800 km mi s-a mai intins(lasat lantul).Este normal? f normal. Trebuie sa-l mai intinzi. banuiesc ca la quaduri se uzeaza mai repede decat la motociclete (sarcina e mai mare). Cand incepe sa se intinda tare dupa fiecare tura e timpul sa il schimbi. Cere mai multe detalii la producator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dankrp Postat Noiembrie 1, 2005 Share Postat Noiembrie 1, 2005 a mea are 1800 de km si i-am intins deja lantul de cateva ori de obicei il intind dupa ce pun 2 persoane pe ea acu' cred ca e la maxim si ma gandesc sa mai dau jos o za pana la urma o sa trebuiasca sa il schimb ... am auzit ca trebuie sa schimb si pinionul stie careva mai multe, pls? e o solutie ( chiar si temporara) sa scot o za, doua? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Noiembrie 1, 2005 Share Postat Noiembrie 1, 2005 Nu cumva il intinzi prea mult? Lantul nu trebuie sa fie "coarda". La 1800km parca e cam prematur sa ajunga la limita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mishu GSX Postat Noiembrie 1, 2005 Share Postat Noiembrie 1, 2005 Depinde si de calitatea lantului sau de felul in care este exploatata motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dankrp Postat Noiembrie 2, 2005 Share Postat Noiembrie 2, 2005 nu e intins la "coarda" daca inlatur intinzatorul sa spunem ca il reglez cu un joc de 2 cm pe inaltime pe carte indica intre 3 si 5 cm dar mie asa mi l-au reglat la united ideea este ca il solicit la extrem cu 2 persoane ma catar pe coclauri f abrupte si cred ca de aia se lasa des si da, mi-am luat si un spray de vro 400.000 de la service (motul parca) si cred ca e identic cu unul de 150.000 pe care il aveam de dinainte mai dau cu el din cand in cand dar cred ca se duce dupa fiecare plimbare cand spal patrucicleta cu presiune... pana la urma cred ca o sa dau jos o za - doua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dankrp Postat Noiembrie 2, 2005 Share Postat Noiembrie 2, 2005 am sunat la united au lant regina 50 euro/m x 1,15m = 58 euro siguranta = 10 euro pinion 1.500.000 foaie 1.600.000 total: cam 5,5 milioane fara manopera e mult / e putin ce ma sfatuiti? sa rog pe cineva sa-mi ia de afara? ies mai ieftin? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
revo Postat Noiembrie 2, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 2, 2005 (editat) prietene, cred ca e bine sa te gandesti NUMAI la lant.Pinioanele am inteles ca se schimba decat daca sunt f uzati dintii(nu cred ca e cazul la tine).Ce fel de lant ai? Eu la revo am de 428 cu 84 role.Vezi ca s-ar putea sa scrie pe pinioane sau pe lant niste cifre.. Editat Noiembrie 2, 2005 de revo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Boo Postat Noiembrie 2, 2005 Share Postat Noiembrie 2, 2005 E mai bine sa schimbi toate, lantul si pinioanele daca vrei sa tina mai mult. Daca pui lant nou pe pinioane uzate, pinioanele o sati uzeze lantul mai repede. Sau invers, pinioane noi cu lant uzat. Nu stiu daca e mult sau putin (nam nici o idee cit este 5,5 milioane :| ) dar cel mai bine este sa schimbi tot setul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dankrp Postat Noiembrie 3, 2005 Share Postat Noiembrie 3, 2005 prietene, cred ca e bine sa te gandesti NUMAI la lant.Pinioanele am inteles ca se schimba decat daca sunt f uzati dintii(nu cred ca e cazul la tine).Ce fel de lant ai? Eu la revo am de 428 cu 84 role.Vezi ca s-ar putea sa scrie pe pinioane sau pe lant niste cifre.. sal nici eu nu stiu sincer cum arata pinioanele ( am inteles ca nu trebuie sa fie ascutiti dintii - ci un pic bonzi sau tesitzi in varf si - priviti din profil - sa fie mai grosi la baza) abia astept sa ajung sa ma uit... oricum daca voi fi nevoit sa schimb tot setul in mai putin de 2.000 km e nasol ma gandesc sa-mi iau un kit de marca poate tzine mai mult si spray.... mult spray by the way, revo, cu cureaua de transmisie cum stai? mi-au zis astia la service ca dupa ce incepe sa scape nu te mai tzine mult sa o las sa se rupa singura - ma costa cam 3.500.000 plus manopera mie imi mai scapa cate un dinte doar la 2 persoane si abrupt altfel n-am treaba ideea e ca astept sa de vreo 2 luni sa se rupa si nu vrea mi-e sa nu ma lase cand e lumea mai draga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
revo Postat Noiembrie 3, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 3, 2005 nu stiu care curea.Are si asa ceva?Sa fie de la motor la cutie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dankrp Postat Noiembrie 3, 2005 Share Postat Noiembrie 3, 2005 nu stiu care curea.Are si asa ceva?Sa fie de la motor la cutie? da tata 99% ca si la tine e la fel intre motor si cutie e o jigodie de curea am vazut-o la service... cam cat o oala de 5 litri la gura si vro 2 cm in latzime cu dintzi cica aia poate face buba cand tzi-e lumea mai draga daca nu-tzi scapa cand il chinui la deal atunci poti sa stai linistit urmatoarea 1.000 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
revo Postat Noiembrie 3, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 3, 2005 Presupun ca are si ea o valoare ceva, o masura si nu poate costa mai mult de 2-3-4-5-6 sute mii.de schimbat o schimb singur dao dreaku (Al meu e in garantie inca ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dankrp Postat Noiembrie 3, 2005 Share Postat Noiembrie 3, 2005 Presupun ca are si ea o valoare ceva, o masura si nu poate costa mai mult de 2-3-4-5-6 sute mii.de schimbat o schimb singur dao dreaku (Al meu e in garantie inca ) si-al meu e in garantie si nu acopera curele, cabluri, filtre, uleiuri , becuri, cauciucuri sunt considerate consumabile deci spuneam: 3.500.000 cureaua plus manopera cat despre schimbat singur..... am inteles ca este de desfacut cam tot sa ma anunti si pe mine daca-tzi ies piese in plus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
revo Postat Noiembrie 3, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 3, 2005 Pana sa-i schimb cureaua aia mai e ...de-abia l-am luat.Deocamdata benzina si ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dankrp Postat Noiembrie 4, 2005 Share Postat Noiembrie 4, 2005 Pana sa-i schimb cureaua aia mai e ...de-abia l-am luat.Deocamdata benzina si ulei revo, al tau este in 2timpi? vezi nu uita de lant sa-l ungi cat de des posibil ca io credeam ca-l ung des dar se pare ca nu a fost suficient de des Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arunescu Postat Noiembrie 4, 2005 Share Postat Noiembrie 4, 2005 la 1000km e ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dankrp Postat Noiembrie 4, 2005 Share Postat Noiembrie 4, 2005 (editat) la 1000km e ok? vad ca tu ai ceva de strada - nu stiu sa-tzi spun dar 1.000 km tot mi se pare mult cel mai bine spalat cat de des si gresat la noi in regim off-road e OBLIGATORIU dupa fiecare utilizare se da cu spray din belsug la interiorul lantului asta e viata lui A FOLOSIT CINEVA SETUL ACELA DE CURATARE AUTOMATA ( PERIE ) CARE SE MONTEAZA SUB LANT? ESTE EFICIENT OARE? Editat Noiembrie 4, 2005 de dankrp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Noiembrie 4, 2005 Share Postat Noiembrie 4, 2005 vad ca tu ai ceva de strada - nu stiu sa-tzi spun dar 1.000 km tot mi se pare mult cel mai bine spalat cat de des si gresat la noi in regim off-road e OBLIGATORIU dupa fiecare utilizare se da cu spray din belsug la interiorul lantului asta e viata lui A FOLOSIT CINEVA SETUL ACELA DE CURATARE AUTOMATA ( PERIE ) CARE SE MONTEAZA SUB LANT? ESTE EFICIENT OARE? Lantul trebuie curatat si gresat dupa fiecare tura off road (chiar daca faceti km putini). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dankrp Postat Noiembrie 16, 2005 Share Postat Noiembrie 16, 2005 fratilor mi-am dat jos lantul vroiam sa-l schimb caci intinzatorul era la maxim si credeam ca s-a lasat prea mult lantul deci: am gasit la service lant regina si mi-au spus ca am nevoie de 1,15 m am masurat lantul meu si mi-a dat 1,15 comprimat si 1,16 intins la maxim deci sub 1% intindere NU ARE URME DE UZURA, JOC, CIOBIRI etc MERITA OARE SA-L SCHIMB? are 1.800 km in regim off-road, uns regulat insa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.