Sari la conținut

Este Normal?


revo
 Share

Postări Recomandate

dupa cca 800 km mi s-a mai intins(lasat lantul).Este normal?

 

f normal. Trebuie sa-l mai intinzi.

banuiesc ca la quaduri se uzeaza mai repede decat la motociclete (sarcina e mai mare).

Cand incepe sa se intinda tare dupa fiecare tura e timpul sa il schimbi. Cere mai multe detalii la producator

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a mea are 1800 de km si i-am intins deja lantul de cateva ori

de obicei il intind dupa ce pun 2 persoane pe ea

acu' cred ca e la maxim si ma gandesc sa mai dau jos o za

pana la urma o sa trebuiasca sa il schimb ... am auzit ca trebuie sa schimb si pinionul

stie careva mai multe, pls?

e o solutie ( chiar si temporara) sa scot o za, doua?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e intins la "coarda"

daca inlatur intinzatorul sa spunem ca il reglez cu un joc de 2 cm pe inaltime

pe carte indica intre 3 si 5 cm dar mie asa mi l-au reglat la united

ideea este ca il solicit la extrem cu 2 persoane ma catar pe coclauri f abrupte si cred ca de aia se lasa des

si da, mi-am luat si un spray de vro 400.000 de la service (motul parca) si cred ca e identic cu unul de 150.000 pe care il aveam de dinainte

mai dau cu el din cand in cand dar cred ca se duce dupa fiecare plimbare cand spal patrucicleta cu presiune...

pana la urma cred ca o sa dau jos o za - doua

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am sunat la united

au lant regina 50 euro/m x 1,15m = 58 euro

siguranta = 10 euro

pinion 1.500.000

foaie 1.600.000

total: cam 5,5 milioane

fara manopera

 

e mult / e putin

ce ma sfatuiti?

sa rog pe cineva sa-mi ia de afara? ies mai ieftin?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prietene, cred ca e bine sa te gandesti NUMAI la lant.Pinioanele am inteles ca se schimba decat daca sunt f uzati dintii(nu cred ca e cazul la tine).Ce fel de lant ai? Eu la revo am de 428 cu 84 role.Vezi ca s-ar putea sa scrie pe pinioane sau pe lant niste cifre..

Editat de revo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E mai bine sa schimbi toate, lantul si pinioanele daca vrei sa tina mai mult. Daca pui lant nou pe pinioane uzate, pinioanele o sati uzeze lantul mai repede. Sau invers, pinioane noi cu lant uzat. Nu stiu daca e mult sau putin (nam nici o idee cit este 5,5 milioane :| ) dar cel mai bine este sa schimbi tot setul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prietene, cred ca e bine sa te gandesti NUMAI la lant.Pinioanele am inteles ca se schimba decat daca sunt f uzati dintii(nu cred ca e cazul la tine).Ce fel de lant ai? Eu la revo am de 428 cu 84 role.Vezi ca s-ar putea sa scrie pe pinioane sau pe lant niste cifre..

sal

nici eu nu stiu sincer cum arata pinioanele ( am inteles ca nu trebuie sa fie ascutiti dintii - ci un pic bonzi sau tesitzi in varf si - priviti din profil - sa fie mai grosi la baza)

abia astept sa ajung sa ma uit...

oricum daca voi fi nevoit sa schimb tot setul in mai putin de 2.000 km e nasol

ma gandesc sa-mi iau un kit de marca poate tzine mai mult

si spray.... mult spray :banana:

 

by the way, revo, cu cureaua de transmisie cum stai?

mi-au zis astia la service ca dupa ce incepe sa scape nu te mai tzine mult

sa o las sa se rupa singura - ma costa cam 3.500.000 plus manopera

mie imi mai scapa cate un dinte doar la 2 persoane si abrupt

altfel n-am treaba

ideea e ca astept sa de vreo 2 luni sa se rupa si nu vrea

:banana:

mi-e sa nu ma lase cand e lumea mai draga

:P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu care curea.Are si asa ceva?Sa fie de la motor la cutie? :banana:

da tata

99% ca si la tine e la fel

intre motor si cutie e o jigodie de curea

am vazut-o la service... cam cat o oala de 5 litri la gura

si vro 2 cm in latzime

cu dintzi

cica aia poate face buba cand tzi-e lumea mai draga

daca nu-tzi scapa cand il chinui la deal atunci poti sa stai linistit urmatoarea 1.000 km :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Presupun ca are si ea o valoare ceva, o masura si nu poate costa mai mult de 2-3-4-5-6 sute mii.de schimbat o schimb singur dao dreaku :P (Al meu e in garantie inca :banana: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Presupun ca are si ea o valoare ceva, o masura si nu poate costa mai mult de 2-3-4-5-6 sute mii.de schimbat o schimb singur dao dreaku :banana: (Al meu e in garantie inca :banana: )

:blink:

 

si-al meu e in garantie si nu acopera

curele, cabluri, filtre, uleiuri , becuri, cauciucuri sunt considerate consumabile :crack:

 

deci spuneam: 3.500.000 cureaua

plus manopera

cat despre schimbat singur..... am inteles ca este de desfacut cam tot

sa ma anunti si pe mine

daca-tzi ies piese in plus

:P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana sa-i schimb cureaua aia mai e ...de-abia l-am luat.Deocamdata benzina si ulei :moron: :lol:

 

revo, al tau este in 2timpi?

 

vezi nu uita de lant sa-l ungi cat de des posibil

ca io credeam ca-l ung des dar se pare ca nu a fost suficient de des

 

:ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la 1000km e ok?

vad ca tu ai ceva de strada - nu stiu sa-tzi spun dar 1.000 km tot mi se pare mult

cel mai bine spalat cat de des si gresat

la noi in regim off-road e OBLIGATORIU dupa fiecare utilizare

se da cu spray din belsug la interiorul lantului

asta e viata lui

 

A FOLOSIT CINEVA SETUL ACELA DE CURATARE AUTOMATA ( PERIE ) CARE SE MONTEAZA SUB LANT?

ESTE EFICIENT OARE?

Editat de dankrp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vad ca tu ai ceva de strada - nu stiu sa-tzi spun dar 1.000 km tot mi se pare mult

cel mai bine spalat cat de des si gresat

la noi in regim off-road e OBLIGATORIU dupa fiecare utilizare

se da cu spray din belsug la interiorul lantului

asta e viata lui

 

A FOLOSIT CINEVA SETUL ACELA DE CURATARE AUTOMATA ( PERIE ) CARE SE MONTEAZA SUB LANT?

ESTE EFICIENT OARE?

 

Lantul trebuie curatat si gresat dupa fiecare tura off road (chiar daca faceti km putini).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

fratilor mi-am dat jos lantul

vroiam sa-l schimb caci intinzatorul era la maxim si credeam ca s-a lasat prea mult lantul

 

deci: am gasit la service lant regina si mi-au spus ca am nevoie de 1,15 m

 

am masurat lantul meu si mi-a dat 1,15 comprimat si 1,16 intins la maxim

 

deci sub 1% intindere

 

NU ARE URME DE UZURA, JOC, CIOBIRI etc

 

MERITA OARE SA-L SCHIMB?

are 1.800 km in regim off-road, uns regulat insa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...