servant.1980 Postat Noiembrie 20, 2008 Share Postat Noiembrie 20, 2008 la o YAMAHA yzf 750 R din `97 cand ii suspend roata de pe spate pe cric si o invart , lantul este cand intins cand slab... care ar putea fi cauza ?... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Noiembrie 20, 2008 Share Postat Noiembrie 20, 2008 uzura inegala a dintilor pinoanelor. de obicei cel din fata se uzeaza mai tare. e posibil ca si lantul sa aiba ceva zale blocate. pune motorina pe el si freaca timp de cateva beri. daca nici din intindere nu il mai poti scoate, gandeste-te la un kit de lant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CatalinRUSE Postat Noiembrie 20, 2008 Share Postat Noiembrie 20, 2008 la o YAMAHA yzf 750 R din `97 cand ii suspend roata de pe spate pe cric si o invart , lantul este cand intins cand slab... care ar putea fi cauza ?... este timpul sa il schimbi, este uzat dar sa te uiti atent la dintii pinionului si ai foii de pe spate sa nu fie si ei alungiti in cazul in care sunt alungiti trebe kit complet poti sa tragi de lant de la mijlocul foii si vei vedea k nu mai sta pe foaie bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nano Postat Noiembrie 20, 2008 Share Postat Noiembrie 20, 2008 Este uzat inegal , asa a fost si al meu si singurul remediu este unul nou . Din cate am inteles de la mecanic daca nu il schimbi risti sa se strice nu stiu ce pinion de la cutie parca si ca sa il schimbi si pe ala o sa ai mult de munca si fizic si financiar asa ca tu hotaresti de acum incolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat Noiembrie 22, 2008 Share Postat Noiembrie 22, 2008 este timpul sa il schimbi, este uzatdar sa te uiti atent la dintii pinionului si ai foii de pe spate sa nu fie si ei alungiti in cazul in care sunt alungiti trebe kit complet poti sa tragi de lant de la mijlocul foii si vei vedea k nu mai sta pe foaie bafta ! Aia-i, de obicei la uzuri inegale la ansamble de pinioane sau pinion-lantz sunt ambele piese uzate macar un pic, cel mai bine e sa le schimbi pe ambele daca vrei sa faci o treaba ca lumea, si sa nu risti sa ai probleme si cu noul lantz la scurt timp dupa schimb sau sa nu dispara problema, oricum cel mai bine ar fi sa-l verifice un specialist la un service Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Noiembrie 22, 2008 Share Postat Noiembrie 22, 2008 kit nou! si la mine facea la fel...aveam doar 3 zale intinse (!)....l-am spalat pana mi-au iesit ochii si tot nu s-a reparat ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Noiembrie 22, 2008 Share Postat Noiembrie 22, 2008 ai cateva zale blocate dak reusesti sa le deblokezi sar putea sal mai folosesti dar tot cel mai bine e sa pui unul nou pana nu strici si pinioanele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator montecristo Postat Noiembrie 25, 2008 Share Postat Noiembrie 25, 2008 ma iertati, eu vin cu alta problema... nu stiti ceva catalog moto cu preturi? din 97 as prefera.. va rog am mare nevoie de el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani31 Postat Noiembrie 25, 2008 Share Postat Noiembrie 25, 2008 @CatalinRUSE: dintii nu se lungesc, doar se subtiaza ceea ce lasa impresia de alungire. Iar lantul nu se uzeaza inegal ci dupa cum a spus monsteristu si suzuki_pill se pot bloca o parte din zale. E foarte usor sa recomanzi omului kit de foaie lant si pinion, nu necesita efort intelectual si nu e pe buzunarul tau. @montecristo: Daca foaia mai duce slabeste roata spate, du-o in fata cat merge ca sa se slabeasca lantul, ia un litru de motorina, un castron si o perie, freaca-l luna pe toate partile (cel mai usor e sa lucrezi acolo unde face burta), curata si foaia. Dupa aceea invarti roata spate spre inapoi, astfel incat lantul sa fie drept sus si cu burta jos. Pe masura ce invarti urmaresti unde burta nu este lina, si zalele respective le joci cu mana sau daca merg prea greu cu doua surubelnite drepte (faci parghie prin doua ochiuri intr-o pozitie ca si cum ai croseta), pana se deblocheaza. Cureti din nou cu motorina. Stergi bine cu o carpa, intinzi lantul (joc la burta 4 cm), spray si gata. Partea cu curatatul si cu unsul se face oricum periodic. Cauta la rubrica service cum se evalueaza uzura lantului si a pinioanelor ca sa stii cat mai duce. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator montecristo Postat Noiembrie 25, 2008 Share Postat Noiembrie 25, 2008 dani.... le-ai cam incurcat ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani31 Postat Noiembrie 25, 2008 Share Postat Noiembrie 25, 2008 scuze ma adresam lui servant.1980 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.