Sari la conținut

cine imi poate raspunde?


servant.1980
 Share

Postări Recomandate

uzura inegala a dintilor pinoanelor. de obicei cel din fata se uzeaza mai tare. e posibil ca si lantul sa aiba ceva zale blocate. pune motorina pe el si freaca timp de cateva beri. daca nici din intindere nu il mai poti scoate, gandeste-te la un kit de lant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la o YAMAHA yzf 750 R din `97 cand ii suspend roata de pe spate pe cric si o invart , lantul este cand intins cand slab...

 

 

care ar putea fi cauza ?... :what:

este timpul sa il schimbi, este uzat

dar sa te uiti atent la dintii pinionului si ai foii de pe spate sa nu fie si ei alungiti

in cazul in care sunt alungiti trebe kit complet

poti sa tragi de lant de la mijlocul foii si vei vedea k nu mai sta pe foaie

:rock: bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este uzat inegal , asa a fost si al meu si singurul remediu este unul nou . Din cate am inteles de la mecanic daca nu il schimbi risti sa se strice nu stiu ce pinion de la cutie parca si ca sa il schimbi si pe ala o sa ai mult de munca si fizic si financiar asa ca tu hotaresti de acum incolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este timpul sa il schimbi, este uzat

dar sa te uiti atent la dintii pinionului si ai foii de pe spate sa nu fie si ei alungiti

in cazul in care sunt alungiti trebe kit complet

poti sa tragi de lant de la mijlocul foii si vei vedea k nu mai sta pe foaie

:lol: bafta !

 

Aia-i, de obicei la uzuri inegale la ansamble de pinioane sau pinion-lantz sunt ambele piese uzate macar un pic, cel mai bine e sa le schimbi pe ambele daca vrei sa faci o treaba ca lumea, si sa nu risti sa ai probleme si cu noul lantz la scurt

timp dupa schimb sau sa nu dispara problema, oricum cel mai bine ar fi sa-l verifice un specialist la un service :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@CatalinRUSE: dintii nu se lungesc, doar se subtiaza ceea ce lasa impresia de alungire. Iar lantul nu se uzeaza inegal ci dupa cum a spus monsteristu si suzuki_pill se pot bloca o parte din zale. E foarte usor sa recomanzi omului kit de foaie lant si pinion, nu necesita efort intelectual si nu e pe buzunarul tau.

 

@montecristo: Daca foaia mai duce slabeste roata spate, du-o in fata cat merge ca sa se slabeasca lantul, ia un litru de motorina, un castron si o perie, freaca-l luna pe toate partile (cel mai usor e sa lucrezi acolo unde face burta), curata si foaia.

Dupa aceea invarti roata spate spre inapoi, astfel incat lantul sa fie drept sus si cu burta jos. Pe masura ce invarti urmaresti unde burta nu este lina, si zalele respective le joci cu mana sau daca merg prea greu cu doua surubelnite drepte (faci parghie prin doua ochiuri intr-o pozitie ca si cum ai croseta), pana se deblocheaza. Cureti din nou cu motorina.

Stergi bine cu o carpa, intinzi lantul (joc la burta 4 cm), spray si gata.

 

Partea cu curatatul si cu unsul se face oricum periodic. Cauta la rubrica service cum se evalueaza uzura lantului si a pinioanelor ca sa stii cat mai duce.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...