Sari la conținut

Suzuki Savage 650


spire
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 300
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu-i deloc rea ideea de a face un club exclusiv de choppere!!

:ok:

 

Daca aveti cumva idee unde pot gasi o carte tehnica pentru savage... as ramane dator cu :lol:

 

BAfta si la cat mai MULTE CHOPPERE!!!!

Editat de spire
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!!!! Am facut rost de cartea tehnica ptr suzuki savage!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :crack: Singura parte nashpa e ca este in germana

 

http://www.ls-650.de/Downloads/Repbuch.zip

 

Bafta multa si la cat mai mult choppere!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

Daca nu merge link-ul nu-i nici o problema, incerc sa gasesc un alt server zilele astea., deocamdata e inca pe serverul tipului din germania . ENJOY!!!!!!!!!!

:P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu am nici o solutie in privinta asta si nu prea imi vine sa fac modificari tocmai pentru a nu distruge ceva prin motor :crack: Si eu sunt curios daca a facut careva vre-o modificare la tobe si daca rezultatele sunt ok. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit pe undeva ca tobele de Harley sunt si mai ieftine si mai OK decat cele originale:

"But the best yet - the muffler... take it off and thow it away, soon. Any Harley exhaust pipe will fit on with only a small shim of metal between the head pipe and the exhaust pipe itself. Cost: Suzuki $483.00 CAD, Harley $71.00 CAD if you ask for one that someone removed when they bought the bike new and replaced it with louder ones. All Harley dealers usually have a stock of these. If not call me and I can send you one obviously cheaper, even after freight.

Before and after putting a stock Harley pipe on my '86 LS 650 (which is the best and cheapest upgrade or swap there is [usually $75.00 CAD]) I had a bad backfiring problem. This is due to the idle that the bike is running at at the time. As we are well aware with this unit it tends to idle a little faster when it is warm and then there is less backfiring. This is because at the slow idle the carb is running off the primary jet and allowing a larger amount of fuel that necessary to pool and thus cause a backfire. When the bike comes off the the primary circuit and on the main circuit, this problem stops. You have to find a balance of rpm at idle to solve this problem. Too slow - backfire. Too fast - annoying.

The best solution is to replace the stock Mikuni 40 with a Mikuni flat slide. If your budget can stand it. Otherwise... grin and hear it. "

 

 

Super tare manevra cu manualul!!!

 

http://suzukisavage.com/cgi-bin/YaBB.pl?bo...;num=1114360126

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aham! Asta o sa fac si eu , o sa dau niste gauri in capacul tobei! Momentan nu am malai pt alta toba ;)

 

Imi dun bani pt curea ... Are cineva idee cam care e duarta de viata a unei curele, in km? A.... mersi pt schema electrica! :lol:

Ma voi baga sa fac niste modificari Savage-ului, un sisy bar mai inalt decat ala al lui si inca cateva chestii minore.. yam,yam. Hei !! hai sa vedem cu :P aia!! ce ziceti, va bagatzi? :baldy: Doar nu vretzi sa :crack: singur??

 

 

 

Abea astept sa vina vara!!!!!!!!!!!! BAFTA SI LA CAT MAI MULTE CHPOOERE!!

Editat de spire
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai da , era si cazul... DAR MA INTARZIE ASITIA CU SALARIUL :haha: fire-ar ei sa fie cu cardurile lor si uite asa mai tre sa astept pana la beri!! SA MOR DE DREACI!!!!! MAMA LOR>..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-ar putea ca asta sa fie farmecul Savage-ului - sau macar unul din ele... Un walkman cu Iron Maiden dat la maxim rezolva orice backfire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Clar! Shi pe mine ma incanta. Poate ii mai trag maine 2 gauri.... ma omoara Sami (nevasta) da macar pana imi rezolv Harley-ul ma simt bine!

 

 

Se intrevad ceva probleme acum daca ai dat gauri in tobe? Adica problema aia cu arsul supapelor, cum trage motorul..etc ? Sau inca nu ai apucat sa o forjezi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu o sa ma bag la carburatie, dar treaba asta cu gauritul capacelor de la toba imi place!!! Am luat cu ea 140km/h maxim , acceleratia la maxim!!! dar nu e la fel de fain ca atunci cand ai in fata un peisaj de munte sosea buna si vre-o 70 -80 la ora!! Pana in 90 imi ia 3.5-4 l peste suta sare de 4 si nu prea are rost, plus ca o menajez daca nu o forjez.

Editat de spire
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam ai dreptate... It ain't no fun after 120 si faptul ca iei vantul in fata la peste 120 e destul de nasol, daca bate si vant din lateral te zdruncina un pic.

Editat de spire
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai mi-am scos sheile pentru a le imbraca, si mi-am facut si o macheta 3D pt sisy bar. Voi reveni cu poze si detalii.

 

 

 

 

BAFTA MARE SI LA CAT MAI MULTE CHOPPERE!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...