GSK Postat Octombrie 27, 2005 Share Postat Octombrie 27, 2005 am acest model de carburatoare: Mikuni VM28SS flat side 2 la numar, caci am 2 cilindrii - suzuki rg 250 gamma unde gasesc jicloare pt ele. sau poate unele noi...sau poate unele asemanatoare....ma refer la carburatore. alta probl. unde gasesc garnituri pt tobe. pt gura tobei care se imbina la evacuarea motorului. am inteles ca se fac din fonta. am mai auzi ca s-ar face si din clingherit, dar eu sunt sigur ca nu rezista la temperaturile de la evacuare. eu am strans piulitele pe prezoane si tot imi scapa ulei pe acolo si se misca toba. pe langa pierderea puterii mai mult ca sigur se mai pot rupe si prezoanele de prindere de pe motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TomCat Postat Octombrie 28, 2005 Share Postat Octombrie 28, 2005 Cele din clingherit nu rezista la temperatura. Am pus eu si a ramas din garnitura numai armatura din tabla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Octombrie 28, 2005 Share Postat Octombrie 28, 2005 Ba rezista foarte bine. Eu faceam garnituri de chiulase la jawa din clingherit , adica isi luau fix frontul de ardere in freza si niciodata nu s-au prajit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wolf4mwolf Postat Octombrie 28, 2005 Share Postat Octombrie 28, 2005 Merg din clingherit..dar regula de baza la orice garnitura...este sa fie bine stransa!!!! Daca nu e stransa si scapa gaze fierbintzi pe langa ea...garnitura se arde...adica "ramane doar armatura metalica".... P.S. Pt a evita evenimente de genu' de mai sus ..mai verificatzi din cand in cand daca s-au slabit suruburile de prindere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GSK Postat Noiembrie 1, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 1, 2005 am rez probl garniturii. am pus pana una-alta clingherit. am inteles ca are si asbst in el. am strans f tare piulita pe prezoane. pana acum nu sunt probl. daca apar, va anut. unde gasesc cui pontou si scaun ? (evdent noi) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Noiembrie 1, 2005 Share Postat Noiembrie 1, 2005 La B & S Motors , dealer Suzuki . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GSK Postat Noiembrie 1, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 1, 2005 La B & S Motors , dealer Suzuki . 29 de euro fara tva!!!! muhahahhahhahahahaha trebuie sa mai existe si o a 2-a varianta.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Noiembrie 1, 2005 Share Postat Noiembrie 1, 2005 Si pretul asta ti se pare mare ?! Eu zic sa nu umbli cu jumatati de masura la carb , baga piesa noua ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GSK Postat Noiembrie 2, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 2, 2005 nici eu nu vreau piese second la carb. dar 2 cuie plus scaune ma costa 72 euro (tva inclus)..adica 2,5 mil..nu e cam mult? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GSK Postat Noiembrie 3, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 3, 2005 (editat) are cineva 2 carb de vanzare? eventual Mikuni, Keihin conditi de participare: de pe o moto de viteza....rgv 250, rs de 250,...tzr..etc. diametru: 32, 34....si mai mare. stare de functionare excelenta. stiu ca cer aproape imposibilul... ideal ar fi sa le dau pe ale mele la schimb. mikini vm 28 ss este modelul Editat Noiembrie 3, 2005 de GSK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GSK Postat Noiembrie 10, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 10, 2005 domnilor, am acest jiclor (cred ca este cel de relanti) stie cineva ce reprezinta semnul de pe el? cineva din italia, (din poacate nu este roman, deci nu pot sa-i explic f usor ce am de spus), mi-a spus ca are orice jicler de mikuni, dar evident mi-a cerut masura acestora. cand le-am desfacut, am costatat cu stupoare ca: jiclerul principal (main jet) este de la renault. (are semnul acestei firme pe el) - nasol e ca nu stiu daca cel care a avut inainte motocicleta a tinut cont de dimensiunile celui original; iar cel de relanti (cred) are 2 cifre si un semn. 20 si...mai departe va las pe voi sa-mi spuneti daca stiti despre ce e vorba. poza vine acum.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GSK Postat Noiembrie 17, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 17, 2005 am rezolvat totul. adica am comandat la B&S (aka preturi enorm de mari...) : plutitori, jiclor principal, jiclor relanti, cui pontou plus scaun, pt ambele carburatoare = 4.5 milioane lei romanesti.!!!!!!! Sper sa nu aveti vreodata problemele pe care le-am avut eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.