Sari la conținut

Jicloare


GSK
 Share

Postări Recomandate

am acest model de carburatoare: Mikuni VM28SS flat side

2 la numar, caci am 2 cilindrii - suzuki rg 250 gamma

unde gasesc jicloare pt ele.

sau poate unele noi...sau poate unele asemanatoare....ma refer la carburatore.

 

alta probl.

unde gasesc garnituri pt tobe. pt gura tobei care se imbina la evacuarea motorului. am inteles ca se fac din fonta. am mai auzi ca s-ar face si din clingherit, dar eu sunt sigur ca nu rezista la temperaturile de la evacuare. eu am strans piulitele pe prezoane si tot imi scapa ulei pe acolo si se misca toba. pe langa pierderea puterii mai mult ca sigur se mai pot rupe si prezoanele de prindere de pe motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merg din clingherit..dar regula de baza la orice garnitura...este sa fie bine stransa!!!! Daca nu e stransa si scapa gaze fierbintzi pe langa ea...garnitura se arde...adica "ramane doar armatura metalica"....

P.S. Pt a evita evenimente de genu' de mai sus ..mai verificatzi din cand in cand daca s-au slabit suruburile de prindere :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am rez probl garniturii. am pus pana una-alta clingherit. am inteles ca are si asbst in el. am strans f tare piulita pe prezoane. pana acum nu sunt probl. daca apar, va anut.

unde gasesc cui pontou si scaun ? (evdent noi)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are cineva 2 carb de vanzare? eventual Mikuni, Keihin

conditi de participare:

de pe o moto de viteza....rgv 250, rs de 250,...tzr..etc.

diametru: 32, 34....si mai mare.

stare de functionare excelenta.

stiu ca cer aproape imposibilul...

 

 

ideal ar fi sa le dau pe ale mele la schimb. mikini vm 28 ss este modelul

Editat de GSK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

domnilor,

am acest jiclor (cred ca este cel de relanti)

stie cineva ce reprezinta semnul de pe el? cineva din italia, (din poacate nu este roman, deci nu pot sa-i explic f usor ce am de spus), mi-a spus ca are orice jicler de mikuni, dar evident mi-a cerut masura acestora. cand le-am desfacut, am costatat cu stupoare ca: jiclerul principal (main jet) este de la renault. (are semnul acestei firme pe el) - nasol e ca nu stiu daca cel care a avut inainte motocicleta a tinut cont de dimensiunile celui original; iar cel de relanti (cred) are 2 cifre si un semn. 20 si...mai departe va las pe voi sa-mi spuneti daca stiti despre ce e vorba.

poza vine acum....

post-2939-1131615033_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am rezolvat totul.

adica am comandat la B&S (aka preturi enorm de mari...) :

plutitori,

jiclor principal,

jiclor relanti,

cui pontou plus scaun,

pt ambele carburatoare = 4.5 milioane lei romanesti.!!!!!!!

 

Sper sa nu aveti vreodata problemele pe care le-am avut eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...