Sari la conținut

Dakar 2009


Postări Recomandate

Mai avem un roman in Dakar se pare, pe un camion MAN: Razvan Pintilie - numar de concurs 567, momentan pe pozitia 45 in clasamentul general. Cine stie mai multe?

 

 

In fiecare seara la 20:15 pe Eurosport sunt 15 minute cu rezumatul zilei, iar la ora 00:00 sunt 45 de minute cu prezentare mai pe larg si interviuri live.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 74
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Pacat,insa bine ca nu-s grav accidentati.Ma uitam azi pe unul din posturile TV si n-au pomenit nimic de generozitatea lui Mani de a ceda roata in prima etapa insa au spus ca "au terminat printre ultimii"Javrele draq.Culmea ca Mani statea bine cand a donat roata.Din trackingul de la site-ul Dakarului cred ca statea pe 17.Gresesc cumva?.Strainii insa i-au laudat generozitatea.Bravo baieti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pacat,insa bine ca nu-s grav accidentati.Ma uitam azi pe unul din posturile TV si n-au pomenit nimic de generozitatea lui Mani de a ceda roata in prima etapa insa au spus ca "au terminat printre ultimii"Javrele draq.Culmea ca Mani statea bine cand a donat roata.Din trackingul de la site-ul Dakarului cred ca statea pe 17.Gresesc cumva?.Strainii insa i-au laudat generozitatea.Bravo baieti

 

Pe Eurosport o zis de faza asta, insa in ziua cu pricina, si comentatorul chiar l-a felicitat si a zis ca e de apreciat gestul lui (da, statea destul de bine, parca pozitia 14). Parerea mea este ca nu prea a avut de ales ... Daca inaintea lui ajungea un alt coechipier Vectra la Casteau, ii dadea ala roata si Mani putea continua. Cred ca in mare parte a fost si politica echipei, nu neaparat decizia personala. Oricum, cred ca i-a fost greu, psihic, in momentul ala, si cum zicea si comentatorul pe eurosport, sunt niste lectii grele pe care le iei doar acolo in regim de concurs, lectii care insa te calesc.

 

 

Adi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pacat de Mani si de Butuza. Mai ales ca Butuza e la al 2-lea abandon.

Poate daca Mani nu patea ce a patit in prima zi, era mai atent si nu tragea asa tare cand a cazut. Mai ales daca se clasa bine in prima zi.

Bafta celor care au mai ramas

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pacat de Mani si de Butuza. Mai ales ca Butuza e la al 2-lea abandon.

Poate daca Mani nu patea ce a patit in prima zi, era mai atent si nu tragea asa tare cand a cazut. Mai ales daca se clasa bine in prima zi.

Bafta celor care au mai ramas

 

Nu mi se pare corect ce spui tu. Mani era in concurs, era normal sa mearga foarte tare si nu stiu cat de atent poti sa fii in praful ala din timpul concrusului.Bine era sa fi fost trecut santul in road book si sa stie de el dinainte. Imi pare foarte rau pt accidentarile din echipa noastra si pt abandonuri bineinteles.

Editat de edi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mi se pare corect ce spui tu. Mani era in concurs, era normal sa mearga foarte tare si nu stiu cat de atent poti sa fii in praful ala din timpul concrusului.Bine era sa fi fost trecut santul in road book si sa stie de el dinainte. Imi pare foarte rau pt accidentarile din echipa noastra si pt abandonuri bineinteles.

 

Stiu ce zici. Dar regulile echipei sunt prioritare. Daca nu se intampla chestia cu roata in prima zi poate termina printre primii si a 2-a zi avea avantajul unei plecari intre primii 20, cand nu era asa praf. A fost ghinion. Dar e tanar si are toate sansele de afirmare in continuare.

 

Bafta in continuare intregii echipe, chiar daca nu-s toti romani.

Informatiimia da si @Nitescu aici, pt cine e interesat: http://www.ktmclub.ro/forum/index.php?topic=108.0

 

 

Later edit: Nu pune nimeni topicul asta ca sticker??? :o Ca ar merita.

 

Many revine azi acasa, pt cei care sunt in bucuresti si vor sa-l intampine.

Cel mai bine clasat pilot roman din istoria Dakar-ului (locul 46 si 9 la debutanti in editia din 2007 a raliului), Mani Gyenes va reveni in Romania in aceasta seara. Pilotul Vectra Racing Team va ateriza pe Aeroportul Otopeni la ora 23:40, venind cu o cursa Tarom din directia Madrid.

Detalii aici: http://www.ktmclub.ro/forum/index.php?topic=108.30

Editat de andrei_c
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri a venit Mani si m-am vazut cu el la aeroport. Are o fisura de clavicula - se repara in cateva saptamani. Faptul ca i-a dat roata lui Casteau a fost decizia lui - toti pilotii au ranking egal in echipa si nu era ordin de echipa sa ii ajute pe cei 2 piloti din fata. A fost decizia lui!

Super altruist!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate peste cativa ani.

 

sa-ti ajute Cel de sus

Poate ajuung si eu dar pe la presa, pe la administrativ .... de-astea de functionari rablagiti :(

 

______________________________________________

 

super tare

 

Annie Seel is accustomed to setbacks. The Swedish bikers, among other vicissitudes motorcyclists, for example, had finished the Dakar in 2002 after having fractured his hand in the fourth day of racing. It will be recalled, however, to life stage between the Neuquen and San Rafael, which began to turn into a nightmare to 350 kilometers of the stage: "I had a great fall, which made my day from hell. My helmet was destroyed, I was bleeding from the nose and mouth, and especially my bike was in a very dirty condition. The brake cable was stuck in the front wheel and the mud guard was totally destroyed, so I removed the handlebars and was completely twisted. When I started to return to the portion of the dunes, I could not properly handle the bike, because I'm too small, so I removed the seat and I left there. I think I got a hundred times! "That's when the rain and hail began to fall on the stage. This little lady of one meter and fifty-eight could not imagine that the situation could worsen, "When I saw that, I said I could take the trouble as they arrived. And I remembered the Dakar in 2002, wondering how I could finish it. This helped me to think "if you are arriving there, so you can recover now. What surprises me most is that for the first time on the Dakar, I took a helmet to spare!

 

un fel de femeie

 

_______________________________________________________

 

imi pare rau de verhoeven - si-a furat-o rau cu depasirea vitezei in localitati - fara cele 38 minute de penalizare ar fi fost acum pe 4 la general

 

_________________________________________________________

 

poze de ieri cu Romeo :o

post-1160-1231421394_thumb.jpg

post-1160-1231421400_thumb.jpg

post-1160-1231421405_thumb.jpg

post-1160-1231421410_thumb.jpg

Editat de ionut73
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri a venit Mani si m-am vazut cu el la aeroport. Are o fisura de clavicula - se repara in cateva saptamani. Faptul ca i-a dat roata lui Casteau a fost decizia lui - toti pilotii au ranking egal in echipa si nu era ordin de echipa sa ii ajute pe cei 2 piloti din fata. A fost decizia lui!

Super altruist!

 

Jos palaria!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Info Vectra Racing Team - Dakar 2009 ziua 6

 

 

 

Etapa San Rafel - Mendoza care a cuprins si cea de a sasea proba speciala a celui mai dificil raliu din lume i-a dus pe riderii Vectra si restul caravanei Dakar-ului chiar la poalele Anzilor. Ziua a inceput mai tarziu decat a fost programata initial tocmai pentru ca pilotii sa apuce sa se odihneasca si sa isi repare vehiculele care au avut mult de suferit in cea de a cincea zi a Dakar-ului. In plus, traseul probei speciale a fost redus de la 395 km la 178 km tocmai din cauza dificultatii si a impracticabilitatii unei portiuni din traseu. Pe road - book-ul zilei de astazi era trecuta trecerea printr-un vad, insa, din cauza ploii care a cazut in noaptea trecuta, acesta a devenit aproape imposibil de trecut si organizatorii au decis sa scurteze traseul. Locurile ocupate de pilotii Vectra in speciala nr.6: Frnacisco Lopez - 4, David Casteu - 6, Frans Verhoeven - 8, Philippe Cottet - 21, Romeo Duicu - 64.

 

Dupa 6 zile, Dakar-ul pare sa fie greu, dar in acelasi timp o competitie provocatoare pentru team-ul Vectra. Din pacate, fara Marcel si Mani pe motociclete, echipa nu inceteaza sa ii uimeasca pe cei din rally-raid. Echipa romaneasca are doi piloti in top 10, Frans este pe locul 8, iar David pe locul 9, amandoi avand mari sanse sa termine in top 5. Lopez este pe locul 11, iar Cottet pe 26. Chiar daca se afla la primul sau Dakar, Romeo Duicu ocupa, dupa 6 zile, locul 61, iar in urmatoarele zile in Anzi va dovedi ca este un pilot care se antreneaza in Carpati.

 

Maine, Francisco Lopez se va transforma in gazda pentru colegii sai de la Vectra. A 7-ea zi a acestui Dakar inseamna traversarea Anzilor si ajungerea in Chile. Pe 9 ianuarie bivouac-ul va fi instalat in Valparaiso si pilotii vor putea face plaja pe malul Pacificului; dupa ce in aceeasi zi vor concura la o altitudine de peste 3100 metri, chiar pe sub Aconcagua (cel mai inalt varf din Anzi).

 

Imi pare rau ca nu am putut sa va pun la timp si celelalte comunicate dar se pare ca am o problema cu SITE-UL asta.Le gasiti pe celelalte siteuri :o

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un lucru interesant - fretigne a renuntat dupa mai multi ani la yamaha lui celebra cu tractiune pe 2 roti si merge mult mai bine. I-a luat ceva timp sa se convinga si sa revina la solutia clasica. oricum, cei care i-au vazut motoreta de Dakar zic ca e o "lucrare" deosebita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pana acum sunt o super echipa, sa nu uitam ca e o echipa privata care are 3 piloti in top 10 si 2 etape castigate.

fiecare alearga pentru el, poate si de asta au rezultatele astea bune ca s-a renuntat la ierarhizare in echipa.

 

sunt convins ca si romeo duicu va face o figura frumoasa, nu a fost pregatit suficient si nu are o experienta competitionala comparabila cu cea a co-echipierilor sai in rally raid, dar se va ajunge in munti si acolo cu siguranta va fi in apele sale.

 

multa bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vectra Racing Team Dakar 2009, Ziua 7-a

 

 

Ultima etapa inainte de bine meritata zi de odihna din statiunea chiliana Valparaiso, a fost una in care organizatorii au decis sa scurteze cu jumatate traseul initial. Aceasta decizie a fost luata din cauza dificultatii traseului si a timpului foarte mare, pe care pilotii l-au petrecut in zona de dune a etapei precedente. Astfel, etapa Mendoza - Valparaiso a ajuns sa aiba o proba speciala de doar 234 de km, in timp ce pe road-book-ul initial masura 419 km.

Aceasta a fost ultima proba desfasurata in Argentina in aceasta prima parte a raliului, pentru ca la finalul specialei caravana a trecut Anzi si a ajuns in Chile, unde in Valparaiso, pe malul Oceanului Pacific, este programata ziua de odihna (10 ianaurie).

Pentru a trece in Chile caravana formata din vehiculele concurentilor, cele de asistenta si masinile din organizare a fost nevoita sa mearga la peste 3000 de metri altitudine pe sub varful Aconcagua (cel mai inalt varf din Anzi masoara 6959m). Totusi, cea mai inalta altitudine la care va ajunge caravana va fi atinsa pe 14 ianuarie, cand la revenirea in Argentina vor traversa Anzi pe la 4700 m.

 

Echipa Vectra a ajuns cu bine in Valapraiso si in tara de unde provine Francisco Lopez, chilianul pentru care echipa romaneasca asigura asistenta tehnica si logistica necesara acestui Dakar. Practic, Lopez a simtit ca se apropie de casa si a castigat cea de a 7 -ea etapa din editia 2009 a Dakar-ului. Coechipierii sai Frans Verhoven, David Casteu, Romeo Duicu si Philippe Cottet a avut si ei o zi buna si asteapta ziua de odihna, zi in care se va face bilantul primei parti a Dakar-ului si se vor pregati motocicletele pentru etapa din desertul Atacama.

David Casteu, ocupantul locului 2 in Dakar 2007 si castigatorul Dakar Series a terminat etapa Mendoza - Valparaiso pe locul 5, iar prietenul sau olandezul Frans Verhoeven pe locul 6.

Philippe Cottet elevetianul din Vectra Racing Team a incheia ziua pe locul 24, in timp ce Romeo Duicu, care se afla la primul sau Dakar, a avut cel de al 67-lea timp al zilei.

In clasamentul general al raliului pilotii team-ului romanesc se afla pe locurile: Verhoeven - 8, David Casteu - 9, Francisco Lopez - 10, Philippe Cottet - 27, Romeo Duicu - 67.

 

 

Vectra Racing Team Dakar 2009 - Ziua de odihna Valparaiso, Chile

 

 

Dupa primele 7 etape, caravana primului Dakar desfasurat in America de Sud s-a oprit in Valparaiso pe malul Oceanului Pacific pentru o bine meritata zi de odihna, care va fi urmata de etapele din zona La Serena si din desertul Atacama.

Romeo Duicu si Marcel Butuza vorbesc despre primele zile din editia 2009 a Dakar-ului si despre ce asteapta de la a doua parte a raliului:

 

 

Romeo Duicu (#67): "Aceasta prima saptamana a fost destul de grea, dar am avut sanasa sa mergem prin locuri frumoase. Ieri chiar dupa ce am terminat proba speciala, am intrat un pic in rezervatia de la poalele masivului Aconcagua, in drum catre Valparaiso orasul de pe malul Pacificului unde suntem astazi in ziua de odihna.

 

Cea mai grea zi pentru mine din aceasta parte a raliului a fost ziua a 4-a, cand am avut de trecut peste primele dune. Am pierdut acolo peste o ora si a fost greu pentru ca m-au cam lasat puterile si eram extrem de obosit.

 

Nu incerc sa ma gandesc la saptamana urmatoare pe ansamblu, ci iau fiecare zi pe rand pentru ca imi doresc foarte mult sa termin acest raliu.

 

Trebuie, sa le multumesc lui David , Frans si lui Marcel pentru ca sunt cu noi in echipa. Frans si David ma ajuta foarte mult in fiecare seara cand ne pregatim road book-urile pentru ziua urmatoare. Avem de facut foarte multe modficari in fiecare seara, pentru ca se mai scurteaza probele s-au se schimba traseul trecut initial de organizatori, si ei ma ajuta pentru ca au multa experienta la capitolul navigatie."

 

 

 

Marcel Butuza: "Prima saptamana din acest Dakar a fost una destul de grea pentru echipa, dar ma astept ca in aceasta a doua parte a raliului sa vad un David Casteu mult mai rapid, mai ales acum cand se simte mult mai bine. In urma cu cateva zile a fost intepat de o albina si aproape ca nu isi putea tine deschis ochiul stang. Dupa aceea s-a ranit cu o creanga dintr-un copaca si rana s-a infectat.

 

Frans ar fi stat mult mai bine in clasament daca nu ar fi primit acea penalizare de 38 de minute pentru depasirea limitei de viteza. Lopez merge foarte bine si acum, cand ne aflam in tara lui, sper sa avem parte de rezultate bune mai ales ca el cunoaste aceste zone in care va merge raliul.

 

Singurul lucru pe care il regret este acela ca eu si Mani am fost fortati, in urma probelemlor medicale, avute dupa accidentarile din etapele 1 si 2 sa ne retragem din raliu."

 

 

 

 

Veronica Jeria, presedinta statului Chile, a vizitat echipa Vectra Racing

 

in bivouac-ul din Valparaiso

 

 

 

 

 

In ziua de odihna e editiei din 2009 a Dakar-ului, Vectra Racing Team a avut onoarea sa fie vizitata de Veronica Michele Bachelet Jeria, presedinta statului Chile. Doamna presedinte este vazuta de Forbes drept una din cele mai puternice femei din lume si a venit sa viziteze echipa multinationala Vectra (al carui sediu este in Romania), echipa care ii asigura asistenta tehnica in acest Dakar lui Francisco Lopez.

 

Veronica Jeria a petrecut cateva minute discutand cu Marcel Butuza, proprietarul echipei si l-a felicitat pe Lopez pentru victoria din proba speciala de ieri.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma apuca toti nervii ca nu sunt akolo la scandal.... poate peste cativa ani.

Bani si sanatate sa fie...că toate vin de la sine

 

ma apuca toti nervii ca nu sunt akolo la scandal.... poate peste cativa ani.

Bani si sanatate sa fie...că toate vin de la sine

 

ma apuca toti nervii ca nu sunt akolo la scandal.... poate peste cativa ani.

Bani si sanatate sa fie...că toate vin de la sine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai mai multe detalii despre asta? Ce inseamna "deosebita"?

 

detalii exacte trebuie sa cautam pe net. Motocicleta e f bine lucrata si s-au bagat f multi bani in ea. Fretigne se da de ani de zile la Dakar si stie exact ce trebuie la o astfel de motoreta.

 

_______________________________________________________

 

treaba buna ieri - inca o victorie de etapa pentru echipa Vectra Racing prin Verhoeven.

 

Romeo isi vede linistit de treaba si sunt sigur ca daca a ajuns aici s-a obisnuit cu ritmul si va termina. Va fi al 3-lea roman care termina Dakarul dupa Dunca si Mani. Sa nu-i uitam pe Martin si Francois - si ei sunt de-ai nostri pe jumatate

 

______________________________________________________________

 

super poze

http://www.boston.com/bigpicture/2009/01/t...akar_rally.html

Editat de ionut73
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vectra Racing Team, Dakar 2009 – Etapa 11

 

Dupa incursiunea in Chile, Dakar-ul revine astazi in Argentina parcurgand etapa Copiapo (Chile) – Fiambala (Argentina) si trecand Anzii prin pasul San Francisco, aflat la o altitudine de 4700 metri. Din pacate, proba speciala din aceasta etapa a fost anulata concurentii ne mai parcurgand cei 215 km de proba si ajungand in Argentina in regim de legatura pe traseul vehiculelor de asistenta.

 

Practic, organizatorii au decis sa anuleze cea de a treia si ultima proba speciala din desertul Atacama din cauza cetii. Si in etapa de ieri, cand s-a concurat in bucla Copiapo, ceata a fost cea care a dictat. Elicopterele medicale si cele ale organizatorilor nu puteau decola din cauza cetii si astfel, nu erau intalnite conditiile minime de securitate, lucru care a dus la intarzierea startului cu aproape trei ore. Din pacate, astazi nu se mai putea intarzia startul, pentru ca proba speciala era una dificila si in plus de la finalul ei pana in bivouacul din Fiambala mai trebuiau parcursi 445 de km de legatura si trebuia trecuta granita dintre Chile si Argentina.

 

Asadar, etapa a 11-a s-a transformat doar intr-o zi in care se ajunge dintr-un bivouac in altul fara ca in clasamentul general, stabilit in urma etapei de ieri, sa mai intervina vreo schimbare. Pana la finisul Dakar-ului, programat pe 18 ianuarie in Buenos Aires, se va mai concura propriu-zis doar in trei probe speciale.

 

Pilotii Vectra au solicitat neutralizarea ultimei parti a probei speciale nr 10 din cauza unor nereguli din road book

 

Dupa ce a castigat luni (12 ianuarie) pentru a doua oara o proba speciala in editia 2009 a Dakar-ului, Frans Verhoeven a pornit in etapa de ieri primul si evident ca a fost deschizatorul traseului. Olandezul echipei Vectra si David Casteu, coechipierul sau, au mers impreuna aproape pe intraga durata a probei si desi au urmat instructiunile din road book CAP 70 pentru 4 km ... dupa care coborare pentru CAP 123, GPS-ul nu a inregistrat waypointul ascuns (WPM). Dupa ce s-au chinuit coborand si urcand dune foarte inalte si pierzand mult timp cei doi au fost ajunsi de Despres si Coma. Cei doi piloti de uzina impreuna cu alti rideri au avut si ei aceeasi problema. In cele din urma, punctul de control mascat a fost descoperit, insa la o distanta de 2.2 km de zona unde era indicat ca este si tocmai de aceea Frans Verhoeven si David Casteu au solicitat neutralizarea acelei ultime sectiuni de dune aflata inaintea finisului.

 

David Castera, unul din pilotii ASO care au facut traseul a admis deja ca s-a gresit in acea zona si urmeaza ca astazi sau cel tarziu maine sa existe o rectificare in clasamentul etapei cu numarul 10.

 

La revenirea in Argentina, Vectra Racing Team (echipa romaneasca care este vazut in acest Dakar ca al doilea team dupa cel al constructorului KTM) are trei piloti in top 10: David Casteu se afla pe 6, Francisco Lopez pe 8, Frans Verhoeven pe 9. Philippe Cottet ocupa locul 22 in clasamentul general, in timp ce Romeo Duicu care se afla la prima sa participare in Dakar se afla pe locul 63.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vectra Racing Team, Dakar 2009 – Etapa 11

 

Da, multumim pt postare! Altfel suna informatiile de la cineva care e acolo! Sa speram ca se anuleaza acea ultima bucata, ar insemna ca vor urca in clasament pilotii Vectra.

 

Dar Coma si Despres nu s-au ratacit in zona respectiva? Sau au ajuns cand deja se gasise waypoint-ul si doar au "furat" de la ceilalti care s-au chinuit sa-l gaseasca?

 

 

Salut

Adi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...