Niku Chopper Postat Ianuarie 1, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 1, 2009 (editat) totul stagneaza deocamdata sincer, stiam k asa asa se va intampla de acea am pus acel nume topicului, insa si cu simsonul am fost de cateva ori in aceasi situatie si am scoso la capat poate dau peste o mina de aur si cine stie, reluam activitatea... poze din ultima perioada, rezervorul va fii mai coborat pe motor (o gramada de fiare asezate k un puzzle) Editat Ianuarie 1, 2009 de Niku Chopper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Ianuarie 2, 2009 Share Postat Ianuarie 2, 2009 Nicule o furca si 2 roate am eu, am vorbit o data pe mess de ele, daca te intereseaza vorbim, le dau si separat ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Niku Chopper Postat Ianuarie 2, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 2, 2009 (editat) Nicule o furca si 2 roate am eu, am vorbit o data pe mess de ele, daca te intereseaza vorbim, le dau si separat ... imi trebuie peste 95 cm lungime de la ax pana sus(cross,enduro) si eventual peste 40 mm in diametru oricum sunt pe bani toate si banii sunt motivul pt care stagneaza deocamdata proiectul a ta e de gpz daca tin bine minte, e scurta Ms oricum! Editat Ianuarie 2, 2009 de Niku Chopper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Ianuarie 3, 2009 Share Postat Ianuarie 3, 2009 rezervor de IJ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Ianuarie 5, 2009 Share Postat Ianuarie 5, 2009 rezervor de IJ? dupa cit se vede in primele doua poze rezervorul nevopsit e clar ca e de IJ, se vede si busonul pe partea stinga .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Niku Chopper Postat Ianuarie 5, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 5, 2009 (editat) rezervor de IJ? nu, ala l-am pus de curios, e de pe etz-ul lui custom: am luat pt nipran unul de juma de metru(latime), e un hibrid facut din vreo 3 rezervoare si il mai modific dupa gustul meu oricum neparat tre sa mai coboare putin rezervorul, eventual sa intre partea din spate peste alternator vreo 2 cm, da deocamdata stam si asteptam sa cada banii din cer boxerul arata f bine cu rezervoare mici, dar nu pot baga rezervor mic cu rotile si jugurile astea... in poze planuri pt juguri, nu stiu cat sa le fac de "inalte", cel mai mare e de 12 cm si cel mai mic de 10 adika dimensiunea asta "cu rosu" probabil k de 10 le fac pana la urma, arata mai ok... Editat Ianuarie 5, 2009 de Niku Chopper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Ianuarie 5, 2009 Share Postat Ianuarie 5, 2009 (editat) Tre sati spun ceva, rezervorul e mult prea lat pt ce vrei tu sa faci, cel mai bine ar arata ca rezervorul sa fie atit de lat cit jugurile credema ar da o linie foarte faina la motor... Acest rezervor va fii disproportionat cu restul motorului. Cind te vei uita din spate la motor sau din fata, iti va sari in ochi o placinta de rezervor inainte de a vedea restul motorului...rezervorul va fura mult ochii celui ce se va uita la motorl tau. Este doar o parere estetica a mea, oricum tu il vei face pe gustul tau... bafta si cautati ceva de lucru ca banii nu vin din cer , dute la descarcat camioane ,vopseste ceva orce,crapa lemne pentru vreun bosorog, numa nu astepta ca banii sa cada din cer Salut Editat Ianuarie 5, 2009 de robychopper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Niku Chopper Postat Ianuarie 5, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 5, 2009 (editat) Tre sati spun ceva, rezervorul e mult prea lat pt ce vrei tu sa faci, cel mai bine ar arata ca rezervorul sa fie atit de lat cit jugurile credema ar da o linie foarte faina la motor...Acest rezervor va fii disproportinat cu restul motorului.. cind te vei uita din spate la motor sau din fata, iti va sari in ochi o placinta de rezervor inainte de a vedea restul motorului...rezervorul va fura mult ochii celui ce se va uita la motorl tau.. Este doar o parere estetica a mea, oricum tu il vei face pe gustul tau... bafta si cautati ceva de lucru ca banii nu vin din cer , dute la descarcat camioane ,vopseste ceva orce, numa nu astepta ca banii sa cada din cer Salut bine ar fi sa ma primeasca cineva la descarcat camioane si vopsit orice dupa orele de scoala dar cine te ia cu un astfel de program? anul asta am si bacu: iar asta cu banii cazand din cer era o vorba, stim toti k nui asa Editat Ianuarie 5, 2009 de Niku Chopper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Ianuarie 5, 2009 Share Postat Ianuarie 5, 2009 Cred ca stii ca dimensiunea de care vorbesti tu la juguri, nu este numai sa arate mai fain, are mult de a face cu stabilitatea motorului,inclinatia furcii (distanta intre pipa cadrului si telescoape uitindute din lateralul motorului)....stii asta banuiesc ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Niku Chopper Postat Ianuarie 5, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 5, 2009 (editat) Cred ca stii ca dimensiunea de care vorbesti tu la juguri, nu este numai sa arate mai fain, are mult de a face cu stabilitatea motorului,inclinatia furcii (distanta intre pipa cadrului si telescoape uitindute din lateralul motorului)....stii asta banuiesc ?? sincer, nu stiam, nu am de ce sa mint poti detalia putin problema asta? sau e intr-unul din topicurile tale si mi-a scapat? in principiu eu ma gandeam sa le fac in asa fel incat privind din lateral pipa si jamba sa fie una langa alta, distanta de max 5 mm intre ele, asta s-ar intampla cu cele de 10 cm chiar m-a facut foarte curios chestia asta, este importanta.... Editat Ianuarie 5, 2009 de Niku Chopper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Ianuarie 5, 2009 Share Postat Ianuarie 5, 2009 sincer, nu stiam, nu am de ce sa mint poti detalia putin problema asta? sau e intr-unul din topicurile tale si mi-a scapat? in principiu eu ma gandeam sa le fac in asa fel incat privind din lateral pipa si jamba sa fie una langa alta, distanta de max 5 mm intre ele, asta s-ar intampla cu cele de 10 cm chiar m-a facut foarte curios chestia asta, este importanta.... de ce crezi ca mi-am batut gura! gatul cadrelor la mobre de regula au unghi de 45 grade, imaginar daca duci axa gatului cadrului si axa furci, privita toata povestea asta din lateral! cele doua axe se vor intersescta undeva, luand ca punct de interscetie nivelul terenului ,si o perpendiculara pe axa roti atentie! care sa intersecteze solul, axele care se intercteaza dau o distnata intre ele la nivelul solului, fata de perpendiculara pe axa roti. rar se intimpla ca din fabrica(nu cred ca exista) cele doua axe si perependiculara axei roti sa se intersectez in acelasi punct la nivelul terenului (un bun exemplu este a mea) cartea spune ca: daca distanta este mai mare de 10cm de la perpendiculara axei rotii inspre motocicleta se va pierde din manevrabilitate la viteze mici, daca este mai mare de 10 cm de la perpendiculara axei rotii inspre inafara(pe directia de mers inainte) se pierde din stabilitate la viteze mari, foarte mari, dezastru! exemplul cel mai bun pentru ceea ce vrei tu sa faci, adica sa scoti din arbori,furca inspre afara s-o lungesti,unde axele care se vor intersecta vor fi inverse(in susul motociletei) si foarte departat la partea de jos a solului, duce spre instabilitate in UNgaria la o intalnire era un domn care avea pe un Harley asemenea executie la furca, el spunea ca tunci cind ia virajele(nu vorbim de viraje strinse) cu o mana tragea de ghidon pentru virare cu cealalta tine contra sa nui vina ghidonu peste mecla, si asta la fiecare virare. sigur nu a fost in Romania, nu trecea mai departe de Piatra Craiului cu ea! Roby pune te rog linkul acela cu rake&trail ca nu-l gasesc nici odata cind am nevoie de el, i va fi mult mai usor de inteles dupa schite. in mare ca sfat! daca tot vrei s-o lungesti asa in fata, axa gatului cadrului si axa furcii sa fie paralele! si inca un sfat! ar arata de miloane cu fruca scurta! si nu numai la aspect ai avea de castigat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Niku Chopper Postat Ianuarie 5, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 5, 2009 (editat) de ce crezi ca mi-am batut gura!gatul cadrelor la mobre de regula au unghi de 45 grade, imaginar daca duci axa gatului cadrului si axa furci, privita toata povestea asta din lateral! cele doua axe se vor intersescta undeva, luand ca punct de interscetie nivelul terenului ,si o perpendiculara pe axa roti atentie! care sa intersecteze solul, axele care se intercteaza dau o distnata intre ele la nivelul solului, fata de perpendiculara pe axa roti. rar se intimpla ca din fabrica(nu cred ca exista) cele doua axe si perependiculara axei roti sa se intersectez in acelasi punct la nivelul terenului (un bun exemplu este a mea) cartea spune ca: daca distanta este mai mare de 10cm de la perpendiculara axei rotii inspre motocicleta se va pierde din manevrabilitate la viteze mici, daca este mai mare de 10 cm de la perpendiculara axei rotii inspre inafara(pe directia de mers inainte) se pierde din stabilitate la viteze mari, foarte mari, dezastru! exemplul cel mai bun pentru ceea ce vrei tu sa faci, adica sa scoti din arbori,furca inspre afara s-o lungesti,unde axele care se vor intersecta vor fi inverse(in susul motociletei) si foarte departat la partea de jos a solului, duce spre instabilitate in UNgaria la o intalnire era un domn care avea pe un Harley asemenea executie la furca, el spunea ca tunci cind ia virajele(nu vorbim de viraje strinse) cu o mana tragea de ghidon pentru virare cu cealalta tine contra sa nui vina ghidonu peste mecla, si asta la fiecare virare. sigur nu a fost in Romania, nu trecea mai departe de Piatra Craiului cu ea! Roby pune te rog linkul acela cu rake&trail ca nu-l gasesc nici odata cind am nevoie de el, i va fi mult mai usor de inteles dupa schite. in mare ca sfat! daca tot vrei s-o lungesti asa in fata, axa gatului cadrului si axa furcii sa fie paralele! si inca un sfat! ar arata de miloane cu fruca scurta! si nu numai la aspect ai avea de castigat. o singura chestie. nu-mi dau seama de unde ai dedus k eu vreau sa dau unghi furcii din juguri pt k nu asi face niciodata asa ceva unghiul il dau din cadru la fel k la simson, iar jugurile superior/inferior vor fi perfect egale ca dimensiuni din toata privintele... hmmmm, se pare ca nu prea inteleg ce vrei sa spui sau inteleg si nu ma exprim bine? uite, in schema 1 am schitat ce credeai tu k vreau sa fac, (bine zic?) daca nu zic bine inseamna ca nu prea am inteles ce imi explici si in schema 2 am schitat ce vreau eu in realitate sa fac asta era k raspuns pt postul tau cu "?"...a diparut Editat Ianuarie 5, 2009 de Niku Chopper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Ianuarie 5, 2009 Share Postat Ianuarie 5, 2009 o singura chestie. nu-mi dau seama de unde ai dedus k eu vreau sa dau unghi furcii din juguri pt k nu asi face niciodata asa ceva unghiul il dau din cadru la fel k la simson, iar jugurile superior/inferior vor fi perfect egale ca dimensiuni din toata privintele... hmmmm, se pare ca nu prea inteleg ce vrei sa spui sau inteleg si nu ma exprim bine? uite, in schema 1 am schitat ce credeai tu k vreau sa fac, (bine zic?) daca nu zic bine inseamna ca nu prea am inteles ce imi explici si in schema 2 am schitat ce vreau eu in realitate sa fac asta era k raspuns pt postul tau cu "?"...a diparut asa ai dat de inteles, cei in schita 1! daca faci cum e in schita 2, ar merge spre bine! gusturile nu se discuta, ci se executa! spor! semnu "?" a fost o retinere de-a mea din a scrie, am editat si am pus "?" ....lamurit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Ianuarie 5, 2009 Share Postat Ianuarie 5, 2009 (editat) nikuchopper ce ai pus tu in poza 2 credema nu e bine,poti merge cu motrul dar asa nu se face pun doua poze 1. asa este gresit ar fii cam pe idea ce mergeti voi doi niku si oyama 2. asa este corect si asa ai merge fara nici o problema cu motorul acum adaug niste linkuri cu care lucreaza multe ateliere http://64.172.168.34/neatstuff/rakeandtrail.htm informatie utila foarte bine explicat tot sistemul de rake and trail http://rawge.bravepages.com/minichoppers/t.../Rake_Trail.htm aici in acest link aveti cele doua desene puse de mine si aveti toata explicatia necesara studiati bine ca merita http://www.rbracing-rsr.com/rakeandtrail.html calculator de rake and trail bazic http://www.rbracing-rsr.com/advchoppercalc.html calculator de rake and trail cu mai multe detalii oyama te rog sa nu mai afirmi anumite chestii despre rake&trail daca nu stii exact cum este , induci lumea in eroare...o spun prieteneste fara nume de rau... nikuchopper studiaza bine linkurile puse de mine si iale in seama cind te apuci de lucru ca merita vei avea o mare surpriza la conducerea motorului.. va salut sper sa va fie de folos Editat Ianuarie 5, 2009 de robychopper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Ianuarie 6, 2009 Share Postat Ianuarie 6, 2009 (editat) ei bine! cand am discutat, imi calculas-em dupa schitele mele trailul si mi-a dat 0 ceea ce se si simte, in bine chiar f bine, acum am calculat cu domnu calculator si la fel imi da si el trail-ul , 0! imi fac tema de casa si data viitoare promit sa fiu atent in afirmati,ori tac Editat Ianuarie 6, 2009 de mas oyama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bn13hor Postat Ianuarie 11, 2009 Share Postat Ianuarie 11, 2009 pana la urma pastrezi furca aia sau nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Niku Chopper Postat Ianuarie 11, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 11, 2009 pana la urma pastrezi furca aia sau nu ? dc? doua lucruri sunt clare, 1. alta nu am, 2. bani de alta nu am nici asa Mesaj completat roata spate... telescoape fata am cumparat anul trecut de pe un DR big, deci acu stiu k sunt sanatoase... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 sus cu el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Niku Chopper Postat Iunie 21, 2010 Autor Share Postat Iunie 21, 2010 mai ceva poze tot cu rotitele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 Stiu ca e greu cu lovelele... Dar asa nu teai gindit sa folosesti doi butuci de ural sau de IMZ aia de fier...ii poti taia in doua pe la mijloc sii ii lateesti cu o flansa si asa vei avea aceiasi inclinatie la spite pe ambele parti, exact asa am facut io la simson pe spate, butucul de awo latit si a mers mul mai bine spitat si arata si mai bine...si e si mai sigur .... este doar un sfat salut si numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Niku Chopper Postat Iunie 22, 2010 Autor Share Postat Iunie 22, 2010 (editat) nu-mi plac imi plac astia mai butucanosi fiindca asa va fi toata motocicleta oricum nu inteleg la ce te referi cu inclinatia spitelor, spitele au aceasi inclinatie si akum fiindca gaurile in janta vin pe banda aceea dinspre margine exact unde ma intereseaza pe mine sa fie butucul pentru frana si transmisie. Editat Iunie 22, 2010 de Niku Chopper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cardan Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 nu-mi plac imi plac astia mai butucanosi fiindca asa va fi toata motocicleta oricum nu inteleg la ce te referi cu inclinatia spitelor, spitele au aceasi inclinatie si akum fiindca gaurile in janta vin pe banda aceea dinspre margine exact unde ma intereseaza pe mine sa fie butucul pentru frana si transmisie. bafta!arata frumos inca de acum,va fi diferit de tot ce s-a facut pe la noi!pacat ca cei cu talent si vointa n-au bani si conditii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdancbr Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 D-le Nicu am si eu o intrebare :Cum vei lua virajul cu o roata asa mare pe fata ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Niku Chopper Postat Iulie 15, 2010 Autor Share Postat Iulie 15, 2010 (editat) D-le Nicu am si eu o intrebare :Cum vei lua virajul cu o roata asa mare pe fata ? nu vor fi diferente f mari in conducerea motocicletei cu o roata mai groasa pe fata. daca anvelopa va fi bine umflata nu vor fi probleme, mai multe probleme in conducerea motocicletei va pune unghiul furcii, pe curbe voi face brate se pare , chiar si cu simonul am facut ceva rezervorul va cobora mai jos, va intra putin si pe alternator. Mesaj completat nu vor fi diferente f mari in conducerea motocicletei cu o roata mai groasa pe fata. daca anvelopa va fi bine umflata nu vor fi probleme, mai multe probleme in conducerea motocicletei va pune unghiul furcii, pe curbe voi face brate se pare , chiar si cu simonul am facut ceva rezervorul va cobora mai jos, va intra putin si pe alternator. pt cria_p: ideea ramane fiindca pt mine un nipru ca asta este vis de vreo 3-4 ani incoace, momentan nu-mi permite nici timpul nici monetarul. caut in continuare un grup si telescoape spate de M72. deci lucram la nipru(incet dar sigur) Editat Iulie 15, 2010 de Niku Chopper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdancbr Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 (editat) Si inca o intrebare ca am uitat in primul post : Vei pune comenzile dupa cilindrii si anume , schimbator-frana? Cat despre manevrabilitate sunt foarte curios care va fi impresia dupa prima tura. Editat Iulie 15, 2010 de bogdancbr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.