Sari la conținut

Jawa....


Auxois350
 Share

Postări Recomandate

Chiar de curand m-am mai uitat prin colectia mea de MotoLife si in numarul 3 este un articol despre Jawa, in care scrie ca ia 100 la ora in 10.5 secunde, cu start de pe loc, voi ce credeti? cum vi se pare? care ati avut curiozitatea sa cronometrati un sprint de la 0 la 100?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca este TS, ia 100-a asa iute, dar daca este vechitura mai veche de 20 de ani,eu nu cred. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu de exemplu vorbeam de "fosta" mea 634 (@1983), care la fiabilitate manca TS-uri pe paine, avea vre-o 15 kile in plus si vreo 2 cai in minus , neajunsuri compensate printr-o stabilitate la drum mai buna . Crede-ma ca si o california ( modelul real California,cu cadru simplu din teava patrata,catrere ovale,@1970) si cele mai vechi cu 2 cil 350 cmc au performante bune la capitolul asta. Problema e sa fie aduse intai in perfecta stare de functionare. Mostenirea "Ogarului de 3 jumate" (cu care batranii isi bateau joc de toate masinariile din blocul estic la vremea aia ) traieste inca :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DIN NOU trebuie sa va dezamagesc dar vad ca de ani de zile imi bat gura degeaba ...

 

AIA NU E CALIFORNIA!!!! ...aia e 632, 633 sau 634 :P Cum era si a mea.

 

California in primul rand are cadrul simplu din teava patrata nu dublu-leagan din teava rotunda si are alt motor. Codul modelului incepe cu 3 nu cu 6 . Unele aveau si amestec automat pt ungere ,varianta "oilmaster" .

ASA ARATA :

post-462-1130930658_thumb.jpg

post-462-1130930672_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Axa,pe mine m-ai convins ; traiam cu impresia ca a mea e californiana... asa auzisem si de la altii... si credeam si eu. Stiu ca ai avut Jawa inainte de Guzzi si din sfaturile pe care le-ai dat pe forum posesorilor de Jawe, e clar ca te pricepi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

aaaaaa.... nu stiu ce cazaturi de jawe ati avut voi (fara suparare) dar a mea atinge 80 intr-a 2-a si 120 intr-a treia :P intr-adevar, schimb cam la 5800-6000 dar totusi...

 

a 4-a nu o folosesc decat daca plec la drum lung si ma intereseaza consumul si merg in zona verde la 80-90 si ii ia intre3.4 si 3.8-9 in afara, in functie de drum (campie/serpentine)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator moto_comuniste

DIN NOU trebuie sa va dezamagesc dar vad ca de ani de zile imi bat gura degeaba ...

 

AIA NU E CALIFORNIA!!!! ...aia e 632, 633 sau 634 :P Cum era si a mea.

 

California in primul rand are cadrul simplu din teava patrata nu dublu-leagan din teava rotunda si are alt motor. Codul modelului incepe cu 3 nu cu 6 . Unele aveau si amestec automat pt ungere ,varianta "oilmaster" .

ASA ARATA :

 

are dreptate. Pe langa cadrul mai reusit zic eu, Califormia mai are si un rezervor mult mai fain... La fel si saua...

post-6260-1130971130_thumb.jpg vezi : www.jawa.as

Editat de moto_comuniste
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Stresule....si mie imi arata 120 la ora in treapa a III -a, da vitezometrul de la a mea a fost desfacut si umblat in el ca se stricase si sunt convins ca arata mai mulc ca in realitate.

Ce se aude? California au pompa de ulei? De ce oare au renuntat la ea? Banuiesc ca se strica usor si creea probleme!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

mai sa stii ca al meu a fost testat si cu o katana, si cu o dacie solenza, si cu un oltcit si cu un logan (asta nu stiu cum a ajuns la viteza asta :lol: ) si tot 120 aratau

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

omule cum sa schimbi la 5800-6000?

tu te gnadesti ce spui

verifica turometrul

o apuca tremuratul

cu jawa mea am facut dacia asta pe injectie in 400metri apoi ma ajungea

deh vibratiile

mentionez shimbam vitezele la 5000rot

 

a 4-a nu o folosesc decat daca plec la drum lung si ma intereseaza consumul si merg in zona verde la 80-90 si ii ia intre3.4 si 3.8-9 in afara, in functie de drum (campie/serpentine)

sa te vad eu prin bucuresti la ce zici tu ca faci fara a 4a treapta

la cati metri te opresti sa suflii pe cilindrii sa se raceasca

de cand mergi prietene pe motocicleta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu de a patra ziceam ca nu mai are putere, nu ca trebuie sa dai a patra la 70-80 (viteza pana la care ajungi relativ repede). Mea culpa, ca nu m-am exprimat cum trebuie.

 

120 km/h, mai pescaresti/vanatoresti asa (adica mai scadem vreo 10 :lol:, cu pinion de fuga si ura pe motor, nu e chiar exclus intr-a treia. La a mea aveam un pinion mai mic cu un dinte decat cel standard (nu mai stiu cat inseamna) si tin minte cam 95-100 pe kilometrajul ei, fara sa ajung pe rosu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

omule cum sa schimbi la 5800-6000?

tu te gnadesti ce spui

verifica turometrul

o apuca tremuratul

cu jawa mea am facut dacia asta pe injectie in 400metri apoi ma ajungea

deh vibratiile

mentionez shimbam vitezele la 5000rot

 

a 4-a nu o folosesc decat daca plec la drum lung si ma intereseaza consumul si merg in zona verde la 80-90 si ii ia intre3.4 si 3.8-9 in afara, in functie de drum (campie/serpentine)

sa te vad eu prin bucuresti la ce zici tu ca faci fara a 4a treapta

la cati metri te opresti sa suflii pe cilindrii sa se raceasca

de cand mergi prietene pe motocicleta?

 

pai n-am spus ca nu vibreaza :moto: vibreaza de-o ia naiba dar eu ii pun si ulei sintetic, si aditiv de benzina (cand foloseam ulei mineral ii puneam si aditiv de ulei si nu foloseam decat repsol si castrol super tt din gama de uleiuri minerale), ii reglez avansul la 2.6 mm si distanta la 0.3 cam la 400 de km, am 2 bobine de masina si 2 aprinderi tranzistorizate, bujii ngk la 1 mm(aprinderile si bobinele mai puternice), am benzina incalzita printr-o teava de cupru si se vaporizeaza mai bine, tobele sunt tot timpul curate si etansate, merg cu presiune de 2,5 pe spate si 2.2 pe fata, nu am cauciucuri rusesti, rotile is drepte, am un carb. mikuni deci am grija sa mearga bine :eek: a! si nu ma joc cu rodajul niciodata! de fapt merg 1500 de km cu ulei mineral de calitate, 500 cu semi-sintetic si dupa aia numai cu sintetic! :baldy:

 

si nu merg cu ea asa in 5800-6000, doar am testat-o :D oricum in oras nu trec de a 3-a ca nu mai are "coaie_" intr-a 4-a la 70 la ora :kiss: deh, e 2 timpi, sta mai prost cu cuplul :moron:! si oricum un motor in 2 timpi se simte si consuma cel mai bine in turatii medii spre mari :lol:

 

am fost asta-vara in bucuresti si intr-adevar s-a incalzit foarte tare motorul dar nu s-a calat (si aici nu ma refer la blocarea motorului in mers "de tot", spun ca l-am segmentat dupa aia si nu erau urma de calare pe pistoane) dar foloseam si ulei sintetic si fiind foarte cald am bagat 35 ml/litru in loc de 25 :lol:

 

p.s. la jawa in cartea tehnica spune ca are puerea maxima pe la 5800 si ceva de rotatii deci are sens sa schimbi acolo daca vrei sa vezi ce poate intr-adevar motorasu'

 

p.s. 2 merg de 3 ani si peste 80.000 km (nu cu mult peste, vreo 2-3000 de km) :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai io n-am nimic cu stress da nu stiu ce are el cu uleiurile scumpe:baga-i frate m30 sau 40 k n-are gretzuri...mai era unu prin severin,Madalin parca de baga numai ulei de drujba,scump,de zicea k sa mergi cu jawa e un lux,costa mai mult decat cu mashina!si tot i s-a bulit ambielaju... :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cmatei...tot asa am patit si eu. Inainte de asta am avut un IJ 56 si cand m-am uract pe Jawa, mergeam cu ea la relanti, asa cum mergi cu IJ-ul....si injuram de toti dracii cand o vedeam cat e de puturoasa.Pana cand eram cu a 3-a si am piscat-o oleak intr-o depasire.....atunci am ramas uluit de ceea ce ofera....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu bag tot ca la carte la uleiuri ma refer

dar am roata de gs de 19 pe fata si spate tot gp de 18

si mai mult de 115km nu ia

poate in panta

are pinion facut pe spate si aprindere tranzistorizata

pe platina ia max 100km

consum aprindere tranz ~4,6

iar normala ~5,4

 

deci in carte zice asa

1 0-20km

2 20-40km

3 30-55km

4 50-75km...max 114km/h

 

si maximum este de 5500rot/mon

macar asa scrie la 638 si 640

ca doar nu e rs

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca prinde suta mult mai repede de 10 secunde.De ce?

 

 

http://www.mztech.fsnet.co.uk/specs/spc_etz250.html

 

 

 

Aici zice ca ETZ ul prinde in mai putin de 8 sec.Si Jawa e considerabil mai rapida.

 

Cam 10 Secunde face o masina clasa compacta sau medie cu motor de 1.6 pe benzina.Si un MZ sau o Jawa fug mai repede pana la 100. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aaaaaa.... nu stiu ce cazaturi de jawe ati avut voi (fara suparare) dar a mea atinge 80 intr-a 2-a si 120 intr-a treia :P intr-adevar, schimb cam la 5800-6000 dar totusi...

 

a 4-a nu o folosesc decat daca plec la drum lung si ma intereseaza consumul si merg in zona verde la 80-90 si ii ia intre3.4 si 3.8-9 in afara, in functie de drum (campie/serpentine)

:crack: ce e?

cadru de jawa cu motor de ninja :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...