Auxois350 Postat Octombrie 30, 2005 Share Postat Octombrie 30, 2005 Chiar de curand m-am mai uitat prin colectia mea de MotoLife si in numarul 3 este un articol despre Jawa, in care scrie ca ia 100 la ora in 10.5 secunde, cu start de pe loc, voi ce credeti? cum vi se pare? care ati avut curiozitatea sa cronometrati un sprint de la 0 la 100? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Octombrie 31, 2005 Share Postat Octombrie 31, 2005 N-am cronometrat niciodata, dar o jawa buna demareaza destul de rapid incat sa fie pe bune timpul. Dai fum la orice conserva conventionala, eventual daca vrei distractie pleci pe o roata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 31, 2005 Share Postat Octombrie 31, 2005 io am 9 secumde cu un carb mikuni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Noiembrie 2, 2005 Share Postat Noiembrie 2, 2005 Daca este TS, ia 100-a asa iute, dar daca este vechitura mai veche de 20 de ani,eu nu cred. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Noiembrie 2, 2005 Share Postat Noiembrie 2, 2005 Eu de exemplu vorbeam de "fosta" mea 634 (@1983), care la fiabilitate manca TS-uri pe paine, avea vre-o 15 kile in plus si vreo 2 cai in minus , neajunsuri compensate printr-o stabilitate la drum mai buna . Crede-ma ca si o california ( modelul real California,cu cadru simplu din teava patrata,catrere ovale,@1970) si cele mai vechi cu 2 cil 350 cmc au performante bune la capitolul asta. Problema e sa fie aduse intai in perfecta stare de functionare. Mostenirea "Ogarului de 3 jumate" (cu care batranii isi bateau joc de toate masinariile din blocul estic la vremea aia ) traieste inca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arian46 Postat Noiembrie 2, 2005 Share Postat Noiembrie 2, 2005 Dupa cum spunea Axa mai inainte,Californiana (desi e veche) e destul de fiabila,asta in cazul in care e folosita corespunzator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Noiembrie 2, 2005 Share Postat Noiembrie 2, 2005 DIN NOU trebuie sa va dezamagesc dar vad ca de ani de zile imi bat gura degeaba ... AIA NU E CALIFORNIA!!!! ...aia e 632, 633 sau 634 Cum era si a mea. California in primul rand are cadrul simplu din teava patrata nu dublu-leagan din teava rotunda si are alt motor. Codul modelului incepe cu 3 nu cu 6 . Unele aveau si amestec automat pt ungere ,varianta "oilmaster" . ASA ARATA : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arian46 Postat Noiembrie 2, 2005 Share Postat Noiembrie 2, 2005 Axa,pe mine m-ai convins ; traiam cu impresia ca a mea e californiana... asa auzisem si de la altii... si credeam si eu. Stiu ca ai avut Jawa inainte de Guzzi si din sfaturile pe care le-ai dat pe forum posesorilor de Jawe, e clar ca te pricepi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmatei Postat Noiembrie 2, 2005 Share Postat Noiembrie 2, 2005 10 secunde suna rezonabil. Pana pe la 70-80, ajungi destul de repede. Treaba se impute un pic cand dai a patra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 2, 2005 Share Postat Noiembrie 2, 2005 aaaaaa.... nu stiu ce cazaturi de jawe ati avut voi (fara suparare) dar a mea atinge 80 intr-a 2-a si 120 intr-a treia intr-adevar, schimb cam la 5800-6000 dar totusi... a 4-a nu o folosesc decat daca plec la drum lung si ma intereseaza consumul si merg in zona verde la 80-90 si ii ia intre3.4 si 3.8-9 in afara, in functie de drum (campie/serpentine) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moto_comuniste Postat Noiembrie 2, 2005 Share Postat Noiembrie 2, 2005 (editat) DIN NOU trebuie sa va dezamagesc dar vad ca de ani de zile imi bat gura degeaba ... AIA NU E CALIFORNIA!!!! ...aia e 632, 633 sau 634 Cum era si a mea. California in primul rand are cadrul simplu din teava patrata nu dublu-leagan din teava rotunda si are alt motor. Codul modelului incepe cu 3 nu cu 6 . Unele aveau si amestec automat pt ungere ,varianta "oilmaster" . ASA ARATA : are dreptate. Pe langa cadrul mai reusit zic eu, Califormia mai are si un rezervor mult mai fain... La fel si saua... vezi : www.jawa.as Editat Noiembrie 2, 2005 de moto_comuniste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BOA Postat Noiembrie 11, 2005 Share Postat Noiembrie 11, 2005 Am 2/U sa fac pariu ca aceasta California are acelasi cadru cu 634/638! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Auxois350 Postat Noiembrie 14, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 14, 2005 Stresule....si mie imi arata 120 la ora in treapa a III -a, da vitezometrul de la a mea a fost desfacut si umblat in el ca se stricase si sunt convins ca arata mai mulc ca in realitate. Ce se aude? California au pompa de ulei? De ce oare au renuntat la ea? Banuiesc ca se strica usor si creea probleme! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 14, 2005 Share Postat Noiembrie 14, 2005 mai sa stii ca al meu a fost testat si cu o katana, si cu o dacie solenza, si cu un oltcit si cu un logan (asta nu stiu cum a ajuns la viteza asta ) si tot 120 aratau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catutza Postat Noiembrie 14, 2005 Share Postat Noiembrie 14, 2005 omule cum sa schimbi la 5800-6000? tu te gnadesti ce spui verifica turometrul o apuca tremuratul cu jawa mea am facut dacia asta pe injectie in 400metri apoi ma ajungea deh vibratiile mentionez shimbam vitezele la 5000rot a 4-a nu o folosesc decat daca plec la drum lung si ma intereseaza consumul si merg in zona verde la 80-90 si ii ia intre3.4 si 3.8-9 in afara, in functie de drum (campie/serpentine) sa te vad eu prin bucuresti la ce zici tu ca faci fara a 4a treapta la cati metri te opresti sa suflii pe cilindrii sa se raceasca de cand mergi prietene pe motocicleta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmatei Postat Noiembrie 14, 2005 Share Postat Noiembrie 14, 2005 Eu de a patra ziceam ca nu mai are putere, nu ca trebuie sa dai a patra la 70-80 (viteza pana la care ajungi relativ repede). Mea culpa, ca nu m-am exprimat cum trebuie. 120 km/h, mai pescaresti/vanatoresti asa (adica mai scadem vreo 10 , cu pinion de fuga si ura pe motor, nu e chiar exclus intr-a treia. La a mea aveam un pinion mai mic cu un dinte decat cel standard (nu mai stiu cat inseamna) si tin minte cam 95-100 pe kilometrajul ei, fara sa ajung pe rosu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 14, 2005 Share Postat Noiembrie 14, 2005 omule cum sa schimbi la 5800-6000? tu te gnadesti ce spui verifica turometrul o apuca tremuratul cu jawa mea am facut dacia asta pe injectie in 400metri apoi ma ajungea deh vibratiile mentionez shimbam vitezele la 5000rot a 4-a nu o folosesc decat daca plec la drum lung si ma intereseaza consumul si merg in zona verde la 80-90 si ii ia intre3.4 si 3.8-9 in afara, in functie de drum (campie/serpentine) sa te vad eu prin bucuresti la ce zici tu ca faci fara a 4a treapta la cati metri te opresti sa suflii pe cilindrii sa se raceasca de cand mergi prietene pe motocicleta? pai n-am spus ca nu vibreaza vibreaza de-o ia naiba dar eu ii pun si ulei sintetic, si aditiv de benzina (cand foloseam ulei mineral ii puneam si aditiv de ulei si nu foloseam decat repsol si castrol super tt din gama de uleiuri minerale), ii reglez avansul la 2.6 mm si distanta la 0.3 cam la 400 de km, am 2 bobine de masina si 2 aprinderi tranzistorizate, bujii ngk la 1 mm(aprinderile si bobinele mai puternice), am benzina incalzita printr-o teava de cupru si se vaporizeaza mai bine, tobele sunt tot timpul curate si etansate, merg cu presiune de 2,5 pe spate si 2.2 pe fata, nu am cauciucuri rusesti, rotile is drepte, am un carb. mikuni deci am grija sa mearga bine a! si nu ma joc cu rodajul niciodata! de fapt merg 1500 de km cu ulei mineral de calitate, 500 cu semi-sintetic si dupa aia numai cu sintetic! si nu merg cu ea asa in 5800-6000, doar am testat-o oricum in oras nu trec de a 3-a ca nu mai are "coaie_" intr-a 4-a la 70 la ora deh, e 2 timpi, sta mai prost cu cuplul ! si oricum un motor in 2 timpi se simte si consuma cel mai bine in turatii medii spre mari am fost asta-vara in bucuresti si intr-adevar s-a incalzit foarte tare motorul dar nu s-a calat (si aici nu ma refer la blocarea motorului in mers "de tot", spun ca l-am segmentat dupa aia si nu erau urma de calare pe pistoane) dar foloseam si ulei sintetic si fiind foarte cald am bagat 35 ml/litru in loc de 25 p.s. la jawa in cartea tehnica spune ca are puerea maxima pe la 5800 si ceva de rotatii deci are sens sa schimbi acolo daca vrei sa vezi ce poate intr-adevar motorasu' p.s. 2 merg de 3 ani si peste 80.000 km (nu cu mult peste, vreo 2-3000 de km) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dangero Postat Noiembrie 15, 2005 Share Postat Noiembrie 15, 2005 bai io n-am nimic cu stress da nu stiu ce are el cu uleiurile scumpe:baga-i frate m30 sau 40 k n-are gretzuri...mai era unu prin severin,Madalin parca de baga numai ulei de drujba,scump,de zicea k sa mergi cu jawa e un lux,costa mai mult decat cu mashina!si tot i s-a bulit ambielaju... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 15, 2005 Share Postat Noiembrie 15, 2005 pai nu zice nimeni ca nu se buleste ambielaju' dar tine ceva mai mult si merge mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Auxois350 Postat Noiembrie 15, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 15, 2005 cmatei...tot asa am patit si eu. Inainte de asta am avut un IJ 56 si cand m-am uract pe Jawa, mergeam cu ea la relanti, asa cum mergi cu IJ-ul....si injuram de toti dracii cand o vedeam cat e de puturoasa.Pana cand eram cu a 3-a si am piscat-o oleak intr-o depasire.....atunci am ramas uluit de ceea ce ofera.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catutza Postat Noiembrie 15, 2005 Share Postat Noiembrie 15, 2005 eu bag tot ca la carte la uleiuri ma refer dar am roata de gs de 19 pe fata si spate tot gp de 18 si mai mult de 115km nu ia poate in panta are pinion facut pe spate si aprindere tranzistorizata pe platina ia max 100km consum aprindere tranz ~4,6 iar normala ~5,4 deci in carte zice asa 1 0-20km 2 20-40km 3 30-55km 4 50-75km...max 114km/h si maximum este de 5500rot/mon macar asa scrie la 638 si 640 ca doar nu e rs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dangero Postat Noiembrie 16, 2005 Share Postat Noiembrie 16, 2005 shi vezi ca in doi ani te-a ajuns uleiu cat motoru.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian_florea Postat Noiembrie 19, 2005 Share Postat Noiembrie 19, 2005 Eu cred ca prinde suta mult mai repede de 10 secunde.De ce? http://www.mztech.fsnet.co.uk/specs/spc_etz250.html Aici zice ca ETZ ul prinde in mai putin de 8 sec.Si Jawa e considerabil mai rapida. Cam 10 Secunde face o masina clasa compacta sau medie cu motor de 1.6 pe benzina.Si un MZ sau o Jawa fug mai repede pana la 100. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dangero Postat Noiembrie 19, 2005 Share Postat Noiembrie 19, 2005 ETZ ia suta in 12 sec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baluba16 Postat Noiembrie 20, 2005 Share Postat Noiembrie 20, 2005 aaaaaa.... nu stiu ce cazaturi de jawe ati avut voi (fara suparare) dar a mea atinge 80 intr-a 2-a si 120 intr-a treia intr-adevar, schimb cam la 5800-6000 dar totusi... a 4-a nu o folosesc decat daca plec la drum lung si ma intereseaza consumul si merg in zona verde la 80-90 si ii ia intre3.4 si 3.8-9 in afara, in functie de drum (campie/serpentine) ce e? cadru de jawa cu motor de ninja Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.