Sari la conținut

probleme intre 5000 si 8000 de ture


maniakmoto
 Share

Postări Recomandate

Treaba sta cam in felul urmator:

 

Vreau sa cumpar un motor de 400 cc. Mai exact RVF 400. Cel de la care vreau sa il cumpar zice ca are o problema ca consta in faptul ca intre 5000 si 8000 RPM se "balbaie dupa cum zice el. El mai zice ca in afara acestui interval de ture totul functioneaza normal. El mai zice si ca, consumul este undeva intre 5 si 10 litri/100 km. El zice ca intr-a 6-a cu 90 de km/h consuma 5-6 l. E un consum normal? Care ar putea fi cauza "balbaielii" din intervalul de ture si cam cat de costisitoare ar putea fi?

 

Va multumesc anticipat pt ajutor! :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Treaba sta cam in felul urmator:

 

Vreau sa cumpar un motor de 400 cc. Mai exact RVF 400. Cel de la care vreau sa il cumpar zice ca are o problema ca consta in faptul ca intre 5000 si 8000 RPM se "balbaie dupa cum zice el. El mai zice ca in afara acestui interval de ture totul functioneaza normal. El mai zice si ca, consumul este undeva intre 5 si 10 litri/100 km. El zice ca intr-a 6-a cu 90 de km/h consuma 5-6 l. E un consum normal? Care ar putea fi cauza "balbaielii" din intervalul de ture si cam cat de costisitoare ar putea fi?

 

Va multumesc anticipat pt ajutor! :friends:

 

Inainte de orice ar fi bine sa verifici personal afirmatiile vanzatorului...

 

In principiu, cauza fenomenului descris ar putea fi dereglarea carburatiei, fie ca e din setari (nivel benzina, cuie, suruburi pilot) fie ca e vorba de uzura la componentele active... Treaba nu e chiar simpla, o membrana vacuumatica fisurata nu e chiar ieftina!

 

N'ar strica sa o duci la un mecanic priceput pentru o revizie inainte de a o cumpara.

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar intre 8000 si limita rosie nu se mai balbaie?

El zice ca dupa 8000 merge normal.

 

se balbaie si daca tii turatia constanta, de exemplu 6500 rpm? Sau doar la sprituri?

Asta nu stiu sa iti spun. Care ar fi diferenta intre probleme? adica ce ar avea daca nu sar balbai daca e constanta si ce ar avea daca ar merge in sprituri?

 

 

 

Numarul e B 35 RVF poate il cunoasteti.

 

El zice ca dupa 8000 merge normal.

 

 

Asta nu stiu sa iti spun. Care ar fi diferenta intre probleme? adica ce ar avea daca nu sar balbai daca e constanta si ce ar avea daca ar merge in sprituri?

 

 

 

Numarul e B 35 RVF poate il cunoasteti.

 

 

kestia e urmatoarea. El zice ca in 6500 de ture constant nu prea da in gat, insa atunci cand tragi de gaz sa accelerezi de la 6500 in sus, da in gat ca si cum nu ar mai avea benzina. Ms mult baieti! Super oameni!

post-42307-1228157292_thumb.jpg

post-42307-1228157384_thumb.jpg

Editat de maniakmoto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru ca daca balbaie cand accelerezi e problema de alimentare, daca balbaie cand tii constant, mai mult ca sigur e problema de aprindere.

Cel mai sigur e sa-i schimbi bujiile cu unele noi pentru respectivul model de motocicleta (nu te arunca la iridium sau alte SF-uri), filtrul de aer schimbat si reglat/curatat carburatoarele. Nu ar strica si o inspectie la fise.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru ca daca balbaie cand accelerezi e problema de alimentare, daca balbaie cand tii constant, mai mult ca sigur e problema de aprindere.

Cel mai sigur e sa-i schimbi bujiile cu unele noi pentru respectivul model de motocicleta (nu te arunca la iridium sau alte SF-uri), filtrul de aer schimbat si reglat/curatat carburatoarele. Nu ar strica si o inspectie la fise.

 

Am inteles! Ms mult de tot! dau o bere la prima intrunire!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Poate fi si mai grav decat zic anteforumisti mei , de exemplu : am un zxr 400 si mi sa int si mie aceias problema , mi se auzea ceva aiurea incepand de la 6000 cam pana pe la 8000 ,

un huruit mic si parca o mica lipsa de putere , na asa mi se parea mie , si am tot lasat problema in pace, pana ce huruitu o devenit gros rau, zici ca mergeam cu tractorul si dupa o vizita la mecanic , o observat ca defapt eu mergeam cu un litru de ulei in loc de 3 si ca la ultimul piston ajungea mai rar ulei , el facea acea mica huruiala pana cand o distrus un cuzinet si o inceputa sa sune urat rau , in loc de reparatie am ales sa il dezmembrez , era un pic costisitoare si nu merita . Deci sfatul meu ee sa nu cumperi niciodata vreo motocicleta cu o mica problema la motor ,nu sti cat de grava poate fi , mai bine mai strange un pic si iati alceva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

da posibil sa fie de la filtrele de aer individuale...si eu am astfel de filtre si mereu umblu la ele am pus cauciuc de la o camera de scuter pe ele...si ba le las spatiu mai mult pt aer ba mai putin ...pana cand o simt ca trage bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta nu are filtre doape(individuale) , are (spuma filtranta ), iar setul de juglere stock nu functioneaza in parametrii . daca ar fi avut un k&n ar fi fost altceva , dar HRC -UL este prea permisiv

 

 

 

 

ma refeream la RVF din titlul topicului

deci sa inteleg ca il cunosti pe proprietar. pai atunci de ce nu schimba filtrul? el deasemeni zice ca are o problema cu vasul de expansiune. Din cauza coditei modificare nu mai sta in pozitia normala si astfel sunt probleme cu temperatura. Se poate asa cva? Intreb pentru ca nu ma pricep. MS

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...