maniakmoto Postat Decembrie 1, 2008 Share Postat Decembrie 1, 2008 Treaba sta cam in felul urmator: Vreau sa cumpar un motor de 400 cc. Mai exact RVF 400. Cel de la care vreau sa il cumpar zice ca are o problema ca consta in faptul ca intre 5000 si 8000 RPM se "balbaie dupa cum zice el. El mai zice ca in afara acestui interval de ture totul functioneaza normal. El mai zice si ca, consumul este undeva intre 5 si 10 litri/100 km. El zice ca intr-a 6-a cu 90 de km/h consuma 5-6 l. E un consum normal? Care ar putea fi cauza "balbaielii" din intervalul de ture si cam cat de costisitoare ar putea fi? Va multumesc anticipat pt ajutor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Decembrie 1, 2008 Share Postat Decembrie 1, 2008 cauza balbaielii ar putea fi o sincronizare a carburatoarelor care ar trebui facuta...la 90 la ora un 5-6 % poate parea un pic mult,ceea ce ma duce cu gandul ca aproape sigur ar fii nevoie de o sincronizare,la 90 ar putea merge si un 4%... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Decembrie 1, 2008 Share Postat Decembrie 1, 2008 Treaba sta cam in felul urmator: Vreau sa cumpar un motor de 400 cc. Mai exact RVF 400. Cel de la care vreau sa il cumpar zice ca are o problema ca consta in faptul ca intre 5000 si 8000 RPM se "balbaie dupa cum zice el. El mai zice ca in afara acestui interval de ture totul functioneaza normal. El mai zice si ca, consumul este undeva intre 5 si 10 litri/100 km. El zice ca intr-a 6-a cu 90 de km/h consuma 5-6 l. E un consum normal? Care ar putea fi cauza "balbaielii" din intervalul de ture si cam cat de costisitoare ar putea fi? Va multumesc anticipat pt ajutor! Inainte de orice ar fi bine sa verifici personal afirmatiile vanzatorului... In principiu, cauza fenomenului descris ar putea fi dereglarea carburatiei, fie ca e din setari (nivel benzina, cuie, suruburi pilot) fie ca e vorba de uzura la componentele active... Treaba nu e chiar simpla, o membrana vacuumatica fisurata nu e chiar ieftina! N'ar strica sa o duci la un mecanic priceput pentru o revizie inainte de a o cumpara. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Decembrie 1, 2008 Share Postat Decembrie 1, 2008 Dar intre 8000 si limita rosie nu se mai balbaie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alveola Postat Decembrie 1, 2008 Share Postat Decembrie 1, 2008 se balbaie si daca tii turatia constanta, de exemplu 6500 rpm? Sau doar la sprituri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Decembrie 2, 2008 Autor Share Postat Decembrie 2, 2008 (editat) Dar intre 8000 si limita rosie nu se mai balbaie? El zice ca dupa 8000 merge normal. se balbaie si daca tii turatia constanta, de exemplu 6500 rpm? Sau doar la sprituri? Asta nu stiu sa iti spun. Care ar fi diferenta intre probleme? adica ce ar avea daca nu sar balbai daca e constanta si ce ar avea daca ar merge in sprituri? Numarul e B 35 RVF poate il cunoasteti. El zice ca dupa 8000 merge normal. Asta nu stiu sa iti spun. Care ar fi diferenta intre probleme? adica ce ar avea daca nu sar balbai daca e constanta si ce ar avea daca ar merge in sprituri? Numarul e B 35 RVF poate il cunoasteti. kestia e urmatoarea. El zice ca in 6500 de ture constant nu prea da in gat, insa atunci cand tragi de gaz sa accelerezi de la 6500 in sus, da in gat ca si cum nu ar mai avea benzina. Ms mult baieti! Super oameni! Editat Decembrie 1, 2008 de maniakmoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alveola Postat Decembrie 2, 2008 Share Postat Decembrie 2, 2008 pentru ca daca balbaie cand accelerezi e problema de alimentare, daca balbaie cand tii constant, mai mult ca sigur e problema de aprindere. Cel mai sigur e sa-i schimbi bujiile cu unele noi pentru respectivul model de motocicleta (nu te arunca la iridium sau alte SF-uri), filtrul de aer schimbat si reglat/curatat carburatoarele. Nu ar strica si o inspectie la fise. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Decembrie 2, 2008 Autor Share Postat Decembrie 2, 2008 pentru ca daca balbaie cand accelerezi e problema de alimentare, daca balbaie cand tii constant, mai mult ca sigur e problema de aprindere. Cel mai sigur e sa-i schimbi bujiile cu unele noi pentru respectivul model de motocicleta (nu te arunca la iridium sau alte SF-uri), filtrul de aer schimbat si reglat/curatat carburatoarele. Nu ar strica si o inspectie la fise. Am inteles! Ms mult de tot! dau o bere la prima intrunire! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bobo_zxr Postat Decembrie 25, 2008 Share Postat Decembrie 25, 2008 Poate fi si mai grav decat zic anteforumisti mei , de exemplu : am un zxr 400 si mi sa int si mie aceias problema , mi se auzea ceva aiurea incepand de la 6000 cam pana pe la 8000 , un huruit mic si parca o mica lipsa de putere , na asa mi se parea mie , si am tot lasat problema in pace, pana ce huruitu o devenit gros rau, zici ca mergeam cu tractorul si dupa o vizita la mecanic , o observat ca defapt eu mergeam cu un litru de ulei in loc de 3 si ca la ultimul piston ajungea mai rar ulei , el facea acea mica huruiala pana cand o distrus un cuzinet si o inceputa sa sune urat rau , in loc de reparatie am ales sa il dezmembrez , era un pic costisitoare si nu merita . Deci sfatul meu ee sa nu cumperi niciodata vreo motocicleta cu o mica problema la motor ,nu sti cat de grava poate fi , mai bine mai strange un pic si iati alceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
toasted Postat Decembrie 25, 2008 Share Postat Decembrie 25, 2008 Off: Auzi...uleiul se mai si verifica. Sau tu ai cumparat motorul si dupa aia nu ai facut decat sa mergi cu el pana l-ai f@#ut? On: Nu am nimic in plus de zis Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Ianuarie 14, 2009 Share Postat Ianuarie 14, 2009 salut ! asa se ''balbaia'' si a mea numa ca intr-un interval mai mic 6000-7500, nu mai tragea, dadea semne de oboseala in intervalul asta de turatie. problema: filtru de aer, i-am pus unul nou si merge perfect ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sogard82 Postat Ianuarie 14, 2009 Share Postat Ianuarie 14, 2009 da posibil sa fie de la filtrele de aer individuale...si eu am astfel de filtre si mereu umblu la ele am pus cauciuc de la o camera de scuter pe ele...si ba le las spatiu mai mult pt aer ba mai putin ...pana cand o simt ca trage bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Ianuarie 14, 2009 Share Postat Ianuarie 14, 2009 stiu pt ca a fost la mine cu ceva timp in urma ce sa fie k nu'mi audc aminte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Ianuarie 15, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 15, 2009 asta nu are filtre doape(individuale) , are (spuma filtranta ), iar setul de juglere stock nu functioneaza in parametrii . daca ar fi avut un k&n ar fi fost altceva , dar HRC -UL este prea permisiv ma refeream la RVF din titlul topicului deci sa inteleg ca il cunosti pe proprietar. pai atunci de ce nu schimba filtrul? el deasemeni zice ca are o problema cu vasul de expansiune. Din cauza coditei modificare nu mai sta in pozitia normala si astfel sunt probleme cu temperatura. Se poate asa cva? Intreb pentru ca nu ma pricep. MS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.