Sari la conținut

XR 250 R 1984


6speed
 Share

Postări Recomandate

salut,

sunt nou pe acest forum,dar si nou cind vine vorba de motorete.

Am aceasta Honda xr,fabricatie 1984,care in momentul de fata sufera o intinerire a motorului:piston,segmenti,supape.

Am 3 iesiri cu motoreta pe coclauri,foarte multumit de ea,vreua sa stiu pareri despre ea,de la cei cu mai multa experienta.

Din cite am inteles din punctul de vedere al motorului,e foarte fiabila si ieftina la intretinere(piston+ segmenti Honda=130 euro).

Astept parerile voastre.

Multam.

 

 

 

PS.am 1,72 si 85 kg.ma gindeam pe viitor,dupa ce pot sta linistit pe XR, sa cumpar un DR350.Date fiind inlatimea si greutatea mea,credeti ca e o alegere buna,sau ar trebui sa imi indrept atentia spre un alt "specimen" de motoreta.Ma intereseaza ceva coclauri,dar si sa pot merge cu el pe strada,pina in 400 cmc.

Multam

Editat de 6speed
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

sunt nou pe acest forum,dar si nou cind vine vorba de motorete.

Am aceasta Honda xr,fabricatie 1984,care in momentul de fata sufera o intinerire a motorului:piston,segmenti,supape.

Am 3 iesiri cu motoreta pe coclauri,foarte multumit de ea,vreua sa stiu pareri despre ea,de la cei cu mai multa experienta.

Din cite am inteles din punctul de vedere al motorului,e foarte fiabila si ieftina la intretinere(piston+ segmenti Honda=130 euro).

Astept parerile voastre.

Multam.

 

 

 

PS.am 1,72 si 85 kg.ma gindeam pe viitor,dupa ce pot sta linistit pe XR, sa cumpar un DR350.Date fiind inlatimea si greutatea mea,credeti ca e o alegere buna,sau ar trebui sa imi indrept atentia spre un alt "specimen" de motoreta.Ma intereseaza ceva coclauri,dar si sa pot merge cu el pe strada,pina in 400 cmc.

Multam

pai DR 350 ar fi numa bun pt. ce vrei tu (sosea cu enduro) si ar mai fi DR-Z ca model mai nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

sunt nou pe acest forum,dar si nou cind vine vorba de motorete.

Am aceasta Honda xr,fabricatie 1984,care in momentul de fata sufera o intinerire a motorului:piston,segmenti,supape.

Am 3 iesiri cu motoreta pe coclauri,foarte multumit de ea,vreua sa stiu pareri despre ea,de la cei cu mai multa experienta.

Din cite am inteles din punctul de vedere al motorului,e foarte fiabila si ieftina la intretinere(piston+ segmenti Honda=130 euro).

Astept parerile voastre.

Multam.

 

 

 

PS.am 1,72 si 85 kg.ma gindeam pe viitor,dupa ce pot sta linistit pe XR, sa cumpar un DR350.Date fiind inlatimea si greutatea mea,credeti ca e o alegere buna,sau ar trebui sa imi indrept atentia spre un alt "specimen" de motoreta.Ma intereseaza ceva coclauri,dar si sa pot merge cu el pe strada,pina in 400 cmc.

Multam

 

Motorul honda de 250 este super misto,multe motoare de 350 nu trag ca el nici pe departe.Am vazut cateva motoare honda monocilindru care au avut probleme cu scaunele de supapa(se crapa efectiv) dar in general sunt super in regula.Treci mai degraba pe un Dominator de 650 daca vrei sa mergi si pe strada dar pierzi sansa de hard enduro,sau un compromis mai bun Yamaha XT 650

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul honda de 250 este super misto,multe motoare de 350 nu trag ca el nici pe departe.Am vazut cateva motoare honda monocilindru care au avut probleme cu scaunele de supapa(se crapa efectiv) dar in general sunt super in regula.Treci mai degraba pe un Dominator de 650 daca vrei sa mergi si pe strada dar pierzi sansa de hard enduro,sau un compromis mai bun Yamaha XT 650

 

 

nu se compara un dr cu un xr de 250. xr are 20 clase peste la toate capitolele. de fapt bate la fund pe orice marca in enduro. mai ales pe kakatm...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de dat ne-am dat undeva in zona Bocsa pe dealuri,paduri,prin sate,vreo 20-25 de km in total..............cred.Super frumos,super frumos.Traseu semi hard(daca exista asa ceva),adica ai si urcari abrupte si coboriri la fel,mlastina,cimpie,urcari pe piatra unde trebuie sa ridici motorul putin ca e prea ingusta "poteca de piatra" si altfel nu poti urca.Pentru mine e greu oricum :laugh:

 

Tinind cont ca XR este prima mea motoreta ever,nu stiu daca impresiile mele sunt ok,fata de cele poate ale unui cunoscator.

Dar,totusi: are putere,urca unde urca toti ceilalti prieteni ai mei cu motoare mai mari sau mai tari (Yamaha TTR 250- 2002,Suzuki Dr 350-1996,Honda Xr650-2006 ),sta bine pe sosea ,sa nu mai zic coclauri.Asta ar fi dupa 3 iesiri ,in toata viata mea pe motor.

Ce nu imi place,este ca frina spate nu este pe disc,ca nu are pornire la buton si ca ambreajul merge greu.

O alta problema e ca e putin prea inalta pentru mine,in conditiile in care eu nu am coborit(pentru a putea sta pe ea si atinge pamintul)decit spatele nu si fata.Asa ca in momentul de fata e putin scoasa din "balans" din punctul asta de vedere.Apropo,sa imi spuna si mie cineva mai cunoscator,cum se sta pe o asemenea capra corect:cu toata talpa pe pamint sau doar cu virfurile?

 

In rest nu am ce sa reprosez,mai ales dupa ce stiu 100% ca voi gasi piese la ea inca 10 ani sigur!Motorul de pe ea ,mi-a zis cineva de la Honda este acelasi pina in 2005,asa ca piese gasesc oricind(din Germania ce e drept),si la preturi mai mult decit ok.

 

Am achizitionat-o din "familie" sa zic asa ,asa ca pretul a fost mult sub cel al pietei.Momentan,asa cum spuneam la inceputul topicului,motorul sufera o intinerire.

Astea ar fi impresiile mele de pina acum.

Daca se poate as dori unele sfaturi de la enduristii mai experimentati decit mine,in legatura cu ambreajul si anume cum il pot face sa fie mai soft,ca imi rupe mina !!!

Si,daca stie cineva cu exactitate citi cai are capra asta.....100%.

Multumesc.

 

am uitat sa aduag ieri ,la capitolul "probleme" sau chestii care nu imi plac faptul ca porneste greu cind e motorul cald.Adica daca ma dau cu ea 10 minute si cad sau opresc motorul,repornirea e ucigatoare........vreo 10 pedale,uneori mai mult.Am bujie noua.Am inteles ca asa de greu ar porni Honda,dar totusi nu cred.

Stie cineva care ar fi rezolvarea?

Editat de 6speed
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

,in legatura cu ambreajul si anume cum il pot face sa fie mai soft,ca imi rupe mina !!!

 

Exista o piesa numita "easy clutch" care face treaba asta. Nu stiu cat e de buna ca nu am incercat. Da un search pe google si vezi.

 

Asa ceva: http://www.oemcycle.com/Item/product/500/P...l_Clutch_System

Editat de toasted
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Multam pentru sfat.

Pentru pornire nu stie nimeni nimic?

 

 

 

se poate schimba roata spate care are tambur cu una care are disc si placute?

la mobra mea.

are cineva de vinzare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator trotinet
Multam pentru sfat.

Pentru pornire nu stie nimeni nimic?

 

 

 

se poate schimba roata spate care are tambur cu una care are disc si placute?

la mobra mea.

are cineva de vinzare?

 

se poate tati dar trebuie cu toate cele care tin de frana pe disc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator trotinet
"tati",poti sa fi putin mai explicit?

ce intelegi prin toate ce tin de frina de disc?

 

pai ce are un motor cu frane pe disc si nu are unu cu frane pe tambur

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
pai ce are un motor cu frane pe disc si nu are unu cu frane pe tambur

Flacau, te retinem?

 

 

@ 6speed:

In primul rand iti trebuie pompa hidraulica, vasul pentru lichid de frana, furtunele aferente si, probabil, va trebui sa mai adaptezi cateva tije de metal intre pedala de frana si pompa. O sa dureze ceva sa fixezi pompa pe cadru. Sau poate nu. Nu stiu. Eu la a mea, am 2 locasuri in cadru unde se infileteaza suruburile ce tin pompa.

Partea de mai sus e cea mai simpla. Urmeaza chestii usor mai delicate:

Discul se prinde pe butucul rotii. Asa ca roata (,) ta iese din calcul. Sa gasesti pe cineva sa iti vanda numai butuc + disc e complicat. Plus ca ar trebui respitata roata. Spitele sunt mai vechi, ar trebui rugate cu usurelul sa nu se rupa. Unele noi ar fi in jur de 0,7-1,5 euro bucata (la Ktm si Yamaha cam atat sunt). Un respitat in jur de 60 ron pana la 100 in TM.

O roata de XR model mai nou nu ar fi prea ieftina.

Teoretic nu ar avea de ce sa nu puste o roata de la un model mai nou pe ansamblul bascula + ax vechi. Dar nu e o regula.

Si o chestie iarasi nasoala ar fi ca trebuie sa prinzi undeva etrierul de frana. Ar trebui sa gauresti + filetezi bascula si nu prea stii daca va mai fi suficient de rezistenta la final.

 

Concluzionand :

Ti-ar trebui roata completa (cu disc) + ax roata + bascula + etrier + pompa si furtune de la primul model XR250 la care au aparut.

 

Nu ma pricep la istoria XR250 ca sa stiu daca au aparut ulterior, asa ca sper sa nu vb. prostii. Te mai poti uita la Xr-ul de 400.

Partea cea mai interesanta va fi sa ti se potriveasca bascula de la modelul mai nou in cadrul motocicletei tale si sa puste cu prinderea suspensiei spate (desi aici cred ca nu o sa ai multe probleme).

Cel mai bine ar fi sa iei manuale de la motorul tau si de la primul model cu disc si sa studiezi microfisele, incat sa vezi daca pusca. Si daca pusca, vezi ca la Taifun Motors, pe Ialomitei, au destul de des XR-uri in diverse stadii de dez-/ ansamblare.

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Am terminat cu motorul.

Am montat cilindru,segmenti,supape.Noi.Toate.Pedala........Merge brici.

Acum,am si eu o intrebare referitoare la rodaj:cum se face cit de cit corect?

Am auzit fel de fel de pareri,de mers la rupere,de mers melc,de mers normal,de dat maxim a 3-a,de schimabat toate 6.

Cei ce au experiente in motoare cu 4 timpi,si au la activ vreun rodaj-2,sa zica ce si cum......pliz

Si mai vreau sa stiu cum aflu inaltimea perfecta la capra mea.Am 1,72 si stau pe plachiurile de la cizme pe sit,atit am ridicat-o.Exista cumva vreo metoda de masurat cind e in balans perfect fata cu spatele?

Am coborit spatele initial,sa stau cit de cit bine pe ea,dar la urcari abrupte imi venea in cozorocul de la casca....acum am ridicat-o de spate de zici ca sunt Michael Jackson cind stau pe sit...........stau numai pe virfuri.....

Enduristi cu vechime,sfaturi,va rugam.

Multumesc.

:cheers:

Editat de 6speed
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rodajul il faci in jur de 500 de km si mergi usurel cu el.adica nu il fortezi nu il bruschezi si nu ti gazul constant.preferabil sa nu treci de jumate gazu'.poti schimba linistit toate treptele fara a forja motorul.acum mai asteapta sfaturi dar eu asa am facut rodajul la multe motoare si merg brici....te salut :cheers: numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...