6speed Postat Decembrie 4, 2008 Share Postat Decembrie 4, 2008 (editat) salut, sunt nou pe acest forum,dar si nou cind vine vorba de motorete. Am aceasta Honda xr,fabricatie 1984,care in momentul de fata sufera o intinerire a motorului:piston,segmenti,supape. Am 3 iesiri cu motoreta pe coclauri,foarte multumit de ea,vreua sa stiu pareri despre ea,de la cei cu mai multa experienta. Din cite am inteles din punctul de vedere al motorului,e foarte fiabila si ieftina la intretinere(piston+ segmenti Honda=130 euro). Astept parerile voastre. Multam. PS.am 1,72 si 85 kg.ma gindeam pe viitor,dupa ce pot sta linistit pe XR, sa cumpar un DR350.Date fiind inlatimea si greutatea mea,credeti ca e o alegere buna,sau ar trebui sa imi indrept atentia spre un alt "specimen" de motoreta.Ma intereseaza ceva coclauri,dar si sa pot merge cu el pe strada,pina in 400 cmc. Multam Editat Decembrie 4, 2008 de 6speed Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 salut,sunt nou pe acest forum,dar si nou cind vine vorba de motorete. Am aceasta Honda xr,fabricatie 1984,care in momentul de fata sufera o intinerire a motorului:piston,segmenti,supape. Am 3 iesiri cu motoreta pe coclauri,foarte multumit de ea,vreua sa stiu pareri despre ea,de la cei cu mai multa experienta. Din cite am inteles din punctul de vedere al motorului,e foarte fiabila si ieftina la intretinere(piston+ segmenti Honda=130 euro). Astept parerile voastre. Multam. PS.am 1,72 si 85 kg.ma gindeam pe viitor,dupa ce pot sta linistit pe XR, sa cumpar un DR350.Date fiind inlatimea si greutatea mea,credeti ca e o alegere buna,sau ar trebui sa imi indrept atentia spre un alt "specimen" de motoreta.Ma intereseaza ceva coclauri,dar si sa pot merge cu el pe strada,pina in 400 cmc. Multam pai DR 350 ar fi numa bun pt. ce vrei tu (sosea cu enduro) si ar mai fi DR-Z ca model mai nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 poze cu batranica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ratonu' Postat Decembrie 6, 2008 Share Postat Decembrie 6, 2008 salut,sunt nou pe acest forum,dar si nou cind vine vorba de motorete. Am aceasta Honda xr,fabricatie 1984,care in momentul de fata sufera o intinerire a motorului:piston,segmenti,supape. Am 3 iesiri cu motoreta pe coclauri,foarte multumit de ea,vreua sa stiu pareri despre ea,de la cei cu mai multa experienta. Din cite am inteles din punctul de vedere al motorului,e foarte fiabila si ieftina la intretinere(piston+ segmenti Honda=130 euro). Astept parerile voastre. Multam. PS.am 1,72 si 85 kg.ma gindeam pe viitor,dupa ce pot sta linistit pe XR, sa cumpar un DR350.Date fiind inlatimea si greutatea mea,credeti ca e o alegere buna,sau ar trebui sa imi indrept atentia spre un alt "specimen" de motoreta.Ma intereseaza ceva coclauri,dar si sa pot merge cu el pe strada,pina in 400 cmc. Multam Motorul honda de 250 este super misto,multe motoare de 350 nu trag ca el nici pe departe.Am vazut cateva motoare honda monocilindru care au avut probleme cu scaunele de supapa(se crapa efectiv) dar in general sunt super in regula.Treci mai degraba pe un Dominator de 650 daca vrei sa mergi si pe strada dar pierzi sansa de hard enduro,sau un compromis mai bun Yamaha XT 650 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorisbforzainter Postat Decembrie 6, 2008 Share Postat Decembrie 6, 2008 Motorul honda de 250 este super misto,multe motoare de 350 nu trag ca el nici pe departe.Am vazut cateva motoare honda monocilindru care au avut probleme cu scaunele de supapa(se crapa efectiv) dar in general sunt super in regula.Treci mai degraba pe un Dominator de 650 daca vrei sa mergi si pe strada dar pierzi sansa de hard enduro,sau un compromis mai bun Yamaha XT 650 nu se compara un dr cu un xr de 250. xr are 20 clase peste la toate capitolele. de fapt bate la fund pe orice marca in enduro. mai ales pe kakatm... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
6speed Postat Decembrie 6, 2008 Autor Share Postat Decembrie 6, 2008 sora ei mai mare Honda XR 650 din 2006,la prima iesire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Decembrie 6, 2008 Share Postat Decembrie 6, 2008 Faine XRurile astea mai baieti! 6speed, pe unde v-ati dat in pozele alea? Cum ii xr-ul? cat ai dat pe el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
6speed Postat Decembrie 7, 2008 Autor Share Postat Decembrie 7, 2008 (editat) de dat ne-am dat undeva in zona Bocsa pe dealuri,paduri,prin sate,vreo 20-25 de km in total..............cred.Super frumos,super frumos.Traseu semi hard(daca exista asa ceva),adica ai si urcari abrupte si coboriri la fel,mlastina,cimpie,urcari pe piatra unde trebuie sa ridici motorul putin ca e prea ingusta "poteca de piatra" si altfel nu poti urca.Pentru mine e greu oricum Tinind cont ca XR este prima mea motoreta ever,nu stiu daca impresiile mele sunt ok,fata de cele poate ale unui cunoscator. Dar,totusi: are putere,urca unde urca toti ceilalti prieteni ai mei cu motoare mai mari sau mai tari (Yamaha TTR 250- 2002,Suzuki Dr 350-1996,Honda Xr650-2006 ),sta bine pe sosea ,sa nu mai zic coclauri.Asta ar fi dupa 3 iesiri ,in toata viata mea pe motor. Ce nu imi place,este ca frina spate nu este pe disc,ca nu are pornire la buton si ca ambreajul merge greu. O alta problema e ca e putin prea inalta pentru mine,in conditiile in care eu nu am coborit(pentru a putea sta pe ea si atinge pamintul)decit spatele nu si fata.Asa ca in momentul de fata e putin scoasa din "balans" din punctul asta de vedere.Apropo,sa imi spuna si mie cineva mai cunoscator,cum se sta pe o asemenea capra corect:cu toata talpa pe pamint sau doar cu virfurile? In rest nu am ce sa reprosez,mai ales dupa ce stiu 100% ca voi gasi piese la ea inca 10 ani sigur!Motorul de pe ea ,mi-a zis cineva de la Honda este acelasi pina in 2005,asa ca piese gasesc oricind(din Germania ce e drept),si la preturi mai mult decit ok. Am achizitionat-o din "familie" sa zic asa ,asa ca pretul a fost mult sub cel al pietei.Momentan,asa cum spuneam la inceputul topicului,motorul sufera o intinerire. Astea ar fi impresiile mele de pina acum. Daca se poate as dori unele sfaturi de la enduristii mai experimentati decit mine,in legatura cu ambreajul si anume cum il pot face sa fie mai soft,ca imi rupe mina !!! Si,daca stie cineva cu exactitate citi cai are capra asta.....100%. Multumesc. am uitat sa aduag ieri ,la capitolul "probleme" sau chestii care nu imi plac faptul ca porneste greu cind e motorul cald.Adica daca ma dau cu ea 10 minute si cad sau opresc motorul,repornirea e ucigatoare........vreo 10 pedale,uneori mai mult.Am bujie noua.Am inteles ca asa de greu ar porni Honda,dar totusi nu cred. Stie cineva care ar fi rezolvarea? Editat Decembrie 7, 2008 de 6speed Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
toasted Postat Decembrie 8, 2008 Share Postat Decembrie 8, 2008 (editat) ,in legatura cu ambreajul si anume cum il pot face sa fie mai soft,ca imi rupe mina !!! Exista o piesa numita "easy clutch" care face treaba asta. Nu stiu cat e de buna ca nu am incercat. Da un search pe google si vezi. Asa ceva: http://www.oemcycle.com/Item/product/500/P...l_Clutch_System Editat Decembrie 8, 2008 de toasted Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
6speed Postat Decembrie 17, 2008 Autor Share Postat Decembrie 17, 2008 Multam pentru sfat. Pentru pornire nu stie nimeni nimic? se poate schimba roata spate care are tambur cu una care are disc si placute? la mobra mea. are cineva de vinzare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator trotinet Postat Decembrie 18, 2008 Share Postat Decembrie 18, 2008 Multam pentru sfat.Pentru pornire nu stie nimeni nimic? se poate schimba roata spate care are tambur cu una care are disc si placute? la mobra mea. are cineva de vinzare? se poate tati dar trebuie cu toate cele care tin de frana pe disc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
6speed Postat Decembrie 18, 2008 Autor Share Postat Decembrie 18, 2008 se poate tati dar trebuie cu toate cele care tin de frana pe disc "tati",poti sa fi putin mai explicit? ce intelegi prin toate ce tin de frina de disc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator trotinet Postat Decembrie 18, 2008 Share Postat Decembrie 18, 2008 "tati",poti sa fi putin mai explicit?ce intelegi prin toate ce tin de frina de disc? pai ce are un motor cu frane pe disc si nu are unu cu frane pe tambur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Decembrie 18, 2008 Share Postat Decembrie 18, 2008 (editat) Rezervor? Pompa? Etrier? Placute? Furtune? Editat Decembrie 18, 2008 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Decembrie 18, 2008 Share Postat Decembrie 18, 2008 (editat) pai ce are un motor cu frane pe disc si nu are unu cu frane pe tambur Flacau, te retinem? @ 6speed: In primul rand iti trebuie pompa hidraulica, vasul pentru lichid de frana, furtunele aferente si, probabil, va trebui sa mai adaptezi cateva tije de metal intre pedala de frana si pompa. O sa dureze ceva sa fixezi pompa pe cadru. Sau poate nu. Nu stiu. Eu la a mea, am 2 locasuri in cadru unde se infileteaza suruburile ce tin pompa. Partea de mai sus e cea mai simpla. Urmeaza chestii usor mai delicate: Discul se prinde pe butucul rotii. Asa ca roata (,) ta iese din calcul. Sa gasesti pe cineva sa iti vanda numai butuc + disc e complicat. Plus ca ar trebui respitata roata. Spitele sunt mai vechi, ar trebui rugate cu usurelul sa nu se rupa. Unele noi ar fi in jur de 0,7-1,5 euro bucata (la Ktm si Yamaha cam atat sunt). Un respitat in jur de 60 ron pana la 100 in TM. O roata de XR model mai nou nu ar fi prea ieftina. Teoretic nu ar avea de ce sa nu puste o roata de la un model mai nou pe ansamblul bascula + ax vechi. Dar nu e o regula. Si o chestie iarasi nasoala ar fi ca trebuie sa prinzi undeva etrierul de frana. Ar trebui sa gauresti + filetezi bascula si nu prea stii daca va mai fi suficient de rezistenta la final. Concluzionand : Ti-ar trebui roata completa (cu disc) + ax roata + bascula + etrier + pompa si furtune de la primul model XR250 la care au aparut. Nu ma pricep la istoria XR250 ca sa stiu daca au aparut ulterior, asa ca sper sa nu vb. prostii. Te mai poti uita la Xr-ul de 400. Partea cea mai interesanta va fi sa ti se potriveasca bascula de la modelul mai nou in cadrul motocicletei tale si sa puste cu prinderea suspensiei spate (desi aici cred ca nu o sa ai multe probleme). Cel mai bine ar fi sa iei manuale de la motorul tau si de la primul model cu disc si sa studiezi microfisele, incat sa vezi daca pusca. Si daca pusca, vezi ca la Taifun Motors, pe Ialomitei, au destul de des XR-uri in diverse stadii de dez-/ ansamblare. Editat Decembrie 18, 2008 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
6speed Postat Decembrie 19, 2008 Autor Share Postat Decembrie 19, 2008 danke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator trotinet Postat Decembrie 21, 2008 Share Postat Decembrie 21, 2008 cat ulei intra in xr 250? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
6speed Postat Februarie 10, 2009 Autor Share Postat Februarie 10, 2009 (editat) Am terminat cu motorul. Am montat cilindru,segmenti,supape.Noi.Toate.Pedala........Merge brici. Acum,am si eu o intrebare referitoare la rodaj:cum se face cit de cit corect? Am auzit fel de fel de pareri,de mers la rupere,de mers melc,de mers normal,de dat maxim a 3-a,de schimabat toate 6. Cei ce au experiente in motoare cu 4 timpi,si au la activ vreun rodaj-2,sa zica ce si cum......pliz Si mai vreau sa stiu cum aflu inaltimea perfecta la capra mea.Am 1,72 si stau pe plachiurile de la cizme pe sit,atit am ridicat-o.Exista cumva vreo metoda de masurat cind e in balans perfect fata cu spatele? Am coborit spatele initial,sa stau cit de cit bine pe ea,dar la urcari abrupte imi venea in cozorocul de la casca....acum am ridicat-o de spate de zici ca sunt Michael Jackson cind stau pe sit...........stau numai pe virfuri..... Enduristi cu vechime,sfaturi,va rugam. Multumesc. Editat Februarie 10, 2009 de 6speed Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 rodajul il faci in jur de 500 de km si mergi usurel cu el.adica nu il fortezi nu il bruschezi si nu ti gazul constant.preferabil sa nu treci de jumate gazu'.poti schimba linistit toate treptele fara a forja motorul.acum mai asteapta sfaturi dar eu asa am facut rodajul la multe motoare si merg brici....te salut numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
6speed Postat Februarie 13, 2009 Autor Share Postat Februarie 13, 2009 (editat) poze in timp ce se monta : Editat Februarie 13, 2009 de 6speed Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
6speed Postat Februarie 13, 2009 Autor Share Postat Februarie 13, 2009 filmulet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Februarie 13, 2009 Share Postat Februarie 13, 2009 pune si tu niste poze cu ea gata!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
6speed Postat Februarie 13, 2009 Autor Share Postat Februarie 13, 2009 alt film Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 a iesit super!!acum un filmulet cu ea in actiune sa vedem si ce poate:P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
6speed Postat Februarie 22, 2009 Autor Share Postat Februarie 22, 2009 (editat) alte filmulete: Editat Februarie 22, 2009 de 6speed Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.