Sari la conținut

Caut sei pentru URAL


motorangel
 Share

Postări Recomandate

De doua saptamani caut sei pentru Ural si nu are nimeni. Intrebarea mea este daca se mai fac sei noi modelul asta si poate cineva sa aduca de undeva de la modelele de URAL ce se afla in productie.

 

Cumpar sei indiferent de stare. :laugh:

post-17617-1228458700_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De doua saptamani caut sei pentru Ural si nu are nimeni. Intrebarea mea este daca se mai fac sei noi modelul asta si poate cineva sa aduca de undeva de la modelele de URAL ce se afla in productie.

 

Cumpar sei indiferent de stare. :laugh:

Vezi ca exista reprezentanta oficiala Ural in Bucuresti. Uite aici: http://www.ural.ro/

Piese originale si motociclete noi. Acum, nu stiu daca se mai potrivesc dpdv al sistemelor de fixare cu motocicletele vechi. Incearca totusi. Oamenii de acolo sunt superok dar preturile sunt piperate (dupa gustul meu).

PS Am vazut ca esti din TM. Suna-i totusi, sunt sigur ca daca va intelegeti la bani ti le pot trimite.

Editat de speedy.k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De doua saptamani caut sei pentru Ural si nu are nimeni. Intrebarea mea este daca se mai fac sei noi modelul asta si poate cineva sa aduca de undeva de la modelele de URAL ce se afla in productie.

 

Cumpar sei indiferent de stare. :laugh:

 

 

L-ai luat ala al lui Alex ce e la Marcel??.....sa-l stapanesti sanatos :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca exista reprezentanta oficiala Ural in Bucuresti. Uite aici: http://www.ural.ro/

Piese originale si motociclete noi. Acum, nu stiu daca se mai potrivesc dpdv al sistemelor de fixare cu motocicletele vechi. Incearca totusi. Oamenii de acolo sunt superok dar preturile sunt piperate (dupa gustul meu).

PS Am vazut ca esti din TM. Suna-i totusi, sunt sigur ca daca va intelegeti la bani ti le pot trimite.

 

oK, vorbesc cu ei saptamana viitoare, merci pentru pont.

 

 

L-ai luat ala al lui Alex ce e la Marcel??.....sa-l stapanesti sanatos :laugh:

 

 

Multam de urari, mai am de lucru la el dar pana-n primavara il fac boboc, numa ghidonu nu-mi place si o sa caut altceva in locul celui original, atasul nu e reconditionat inca dar ma apuc de el cum termin cu motorul.

Editat de motorangel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam de urari, mai am de lucru la el dar pana-n primavara il fac boboc, numa ghidonu nu-mi place si o sa caut altceva in locul celui original, atasul nu e reconditionat inca dar ma apuc de el cum termin cu motorul.

 

 

cunosc toate detaliile ca doar am vrut sa il iau eu dar sa ivit o nipra si nah...... :laugh: .........abia astept sa-l vad functional si pe strazile din Timisoara, ca nu mai sunt motoare de-astea pe la noi(defapt sunt dar foarte putine)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorangel, tie sa inteleg ca iti trebuie doar partea de cauciuc pe care sta fundul? Aia o gasesti la Ural Moto sau la Dany de Nipru (identice si la fel). Exista o singura diferenta intre ele, dar aia nu ti-o spun ca-mi sunt simpatice ambele surse.

Sfatul meu este sa ii lasi ghidonul ala si sa-i pui tobe originale, tot de la Ural moto sau Dany, mai rar Urale asa originale. Pe Valkyrie sau ce ai tu poti pune orice ghidon, dar Uralul e motocicleta clasica numai cu ghidonul lui. La o adica nici o vopsea NEmetalizata nu i-ar sta rau pentru a pastra aerul de clasica.

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorangel, tie sa inteleg ca iti trebuie doar partea de cauciuc pe care sta fundul? Aia o gasesti la Ural Moto sau la Dany de Nipru (identice si la fel). Exista o singura diferenta intre ele, dar aia nu ti-o spun ca-mi sunt simpatice ambele surse.

Sfatul meu este sa ii lasi ghidonul ala si sa-i pui tobe originale, tot de la Ural moto sau Dany, mai rar Urale asa originale. Pe Valkyrie sau ce ai tu poti pune orice ghidon, dar Uralul e motocicleta clasica numai cu ghidonul lui. La o adica nici o vopsea NEmetalizata nu i-ar sta rau pentru a pastra aerul de clasica.

 

 

 

uralul nu e cel din poza dar este asemanator, are toba originala pt atas 2in 1......si are nevoie de sei complete nu doar partea de cauciuc..........

Editat de bach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuie cadru cu tzutzurel cu bucsa si suport de amortizor de cauciuc ca sa poti pune seaua de cauciuc fata. Aia spate merge pusa.

Are asa ceva? Sau are sea bancheta?

 

De obicei in RO sunt Urale si Nipre model 80-90 cu sei bancheta, nu individuale.

 

Deci iti raspunzi singur "a avut sea bancheta". => nu poti pune sei individuale fara sa faci un romanism.

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuie cadru cu tzutzurel cu bucsa si suport de amortizor de cauciuc ca sa poti pune seaua de cauciuc fata. Aia spate merge pusa.

Are asa ceva? Sau are sea bancheta?

 

De obicei in RO sunt Urale si Nipre model 80-90 cu sei bancheta, nu individuale.

 

 

da aici ai dreptate nu are dar nu ar fi o mare problema pt ca e la cineva care poate sa faca treaba asta fara tziganisme sau mai stiu eu ce

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Propun sa nu mai vorbim aiurea.

Uite ai aici 2 pagini din catalogul de repere pentru Ural 8.103.

Se vad pe de-o parte cele 2 tipuri de sei care s-au facut in paralel insa cu cadre usor diferite.

Cealalta arata seile descompletate.

La modelul Ural 8.123 ca sa treci la sei individuale exact ca la modelul din prima poza faci o tiganie.

 

Ca sa vin in ajutor va arat solutia din catalogul de repere pentru modelul Ural 8.123, adica cel actual.

Nu mai sunt 2 cadre diferite iar cadrul poate fi echipat cu ambele tipuri de sei.

 

Ramane de vazut cat de diferit e cadrul cu bancheta de IMZ 8.103 de cadrul 8.123.

Atat am avut de zis.

post-4291-1228495613_thumb.jpg

post-4291-1228495622_thumb.jpg

post-4291-1228496352_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am intrat pe siteul lui Ural si MZ.M-am imbolnavit de ce am vazut acolo.Foarte interesante si Uralurile si MZurile.MZ turing de 1000cc si 115CP si arata si foarte misto.Si Ural-ul solo si ala retro.M-am hotarit sa le fac o vizita la magazin sa le vad pe viu.

Pentru baiatul din Tm.Exista o reprezentanta Ural si in Timisoara da io zic mai bine sa vorbesti cu Dany.Iesi mai bine la pret.Bunu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

erata la ultimul meu post, ca nu mai merge sa editez in PLM:

 

Propun sa nu mai vorbim aiurea.

Uite ai aici 2 pagini din catalogul de repere pentru Ural 8.103 (modelul tau).

Se vad pe de-o parte cele 2 tipuri de sei care s-au facut in paralel insa cu cadre usor diferite.

Cealalta arata seile descompletate.

La modelul Ural 8.103 ca sa treci la sei individuale exact ca la modelul din prima poza faci o tiganie (o sudura).

 

Ca sa vin in ajutor va arat solutia din catalogul de repere pentru modelul Ural 8.123, adica cel actual.

Nu mai sunt 2 cadre diferite ci UNUL SINGUR care poate fi echipat cu ambele tipuri de sei multumita modularitatii.

 

Ramane de vazut cat de diferit e cadrul tau cu bancheta (de IMZ 8.103) de cadrul 8.123 pentru care iti pot oferii baietii de la Ural Moto sea. Dany nu are de unde iti aduce piesa nr.10 din desenul 3, restul pare identic cu ce e la Nipru , deci poate aduce.

Atat am avut de zis.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...