bach Postat Decembrie 16, 2008 Share Postat Decembrie 16, 2008 (editat) Las ca tot i dau eu de capat. Vorba ta aleko, da-o in morti ! @bach cand iti dau o bere sa-ti aud niprana ? Sau esti prin Bucuresti acum? Parca asa citisem. Noapte buna, ma duc sa vad ce aberatii mai scriu astia pe topicul de Timisoara. Hai noroc la toti ! pai deocamdata nipra zace la Marcel ca n-am un surub de reglat supapa ca l-am rupt cand reglam si astept si kiturile de reparatie pt K65-uri.....dar cat de curand sper sa-l pornesc.....daca ne intalnim o data iti explic ce si cum e cu filtru de aer si cu tzusca aia si cu rezervorul nu-i mare filozofie.....trebuie sa fie pe partea stanga a rezervorului(cred ca e tot pe stanga ca la majoritatea) o gaura filetata acolo vine robinetul montat cele doua mici sunt cum spune aleko pt comunicarea intre cele 2 parti ale rezervorului apropo ti-am dat ad pe mess sa discutam daca o sa mai fie ceva.....in caz ca mai e valabil id-ul ala de la profil Editat Decembrie 16, 2008 de bach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krokodilu Postat Decembrie 17, 2008 Share Postat Decembrie 17, 2008 Am pus motorul sus, pana la urma am pus si filtre de benzina pe furtune, cel putin pana se curata rezervorul. Oricum e modelul de rezervor cu doua iesiri laterale direct din rezervor, fara nici un fel de sita. Am facut cateva poze cu tel mobil. Am sa pun roata spate sus si sa reglez carburatoarele dupa carte, sper sa si reusesc . Apropo, ce-i tzusca aia din ultima poza chiar de sub fisa de bujie ? Uite cum sta treaba cu rezervorul....: In gaura filetata vine montat robinetul de benzina, iar cele doua stutzuri se unesc cu un furtun dupa montarea rezervorului pe cadru D) 15W50 (fiind iarna) sau 20W50 2L, 2L si un sfert daca schimbi filtrul de ulei din fata, hopa nu stiai ca ai asa ceva, vb cu Dany pt filtru HELP!!! Cum naiba circula uleiul prin filtru cind poate circula direct de la o gaura la alta...oare imi lipseste mie vreo piesa???..pe net nu am gasit nici o schema care sa arate cum se monteaza filtrul de ulei la ural Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Decembrie 17, 2008 Share Postat Decembrie 17, 2008 Salut. Kroco', la tipul asta de filtru uleiul circula dinspre exterior spre interior. Vezi tu cum vine el montat in carcasa. Ai grija la garnituri, daca nu, l-ai pus degeaba. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorangel Postat Decembrie 17, 2008 Autor Share Postat Decembrie 17, 2008 Uite cum sta treaba cu rezervorul....: In gaura filetata vine montat robinetul de benzina, iar cele doua stutzuri se unesc cu un furtun dupa montarea rezervorului pe cadru HELP!!! Cum naiba circula uleiul prin filtru cind poate circula direct de la o gaura la alta...oare imi lipseste mie vreo piesa???..pe net nu am gasit nici o schema care sa arate cum se monteaza filtrul de ulei la ural Multam mult Krocodilu, mi-ai elucidat doua mistere cu pozele astea. E clar, tre sa comand la dany robinetul de benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Decembrie 17, 2008 Share Postat Decembrie 17, 2008 Cred ca fostul proprietar o fi cumparat rezervor nou, ca robinetul ce-l am eu nu se infileteaza niciunde. Numai daca lipseste vreo piesa. Rezervorul are doua iesiri mai pe lateral si un loc de surub sau ce-o fi .Chiar n-am inteles cum vin astea aici. Pe de alta parte eu intrebam de tzusca de sub fisa , care exista doar in partea dreapta a motorului si care nu stiu ce rol are. oricum o sa ma documentez mai mult , dar n-aveam manualul complet, numai cel de intretinere. Acum caut sa-l dau jos. Cheers Man,am cumparat robinet nou,nu rezervor nou. Numai ca a venit cu filet exterior (adica se insuruba in rezervor) si trebuia sa vina din ala cu filet interior (adica tipul care se insurubeaza pe tusca din rezervor) Sau parca era invers... Nu mai stiu. Acum am vazut topicul Florine. Bravo! Pune-l pe asfalt si poate imi dai si mie o tura! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Decembrie 17, 2008 Share Postat Decembrie 17, 2008 deci Kroko tu ai modelul de capac fata intermediar (ca ani), cum am si eu. Pune filtrul acolo, nici macar nu pune arcul , ca eu nu-l am. Intr-adevar modelul mai nou, am si un motor asa, are altfel capacul de jos infiletat si filtrul se pune cu gaura in jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krokodilu Postat Decembrie 18, 2008 Share Postat Decembrie 18, 2008 Salut. Kroco', la tipul asta de filtru uleiul circula dinspre exterior spre interior. Vezi tu cum vine el montat in carcasa. Ai grija la garnituri, daca nu, l-ai pus degeaba. Numai bine. N'ea Victor,...nu am nici o garnitura, am numai filtrul si arcul....uleiul circula lejer de la o gaura la alta...nimic nu-l obliga sa treaca prin filtru! deci Kroko tu ai modelul de capac fata intermediar (ca ani), cum am si eu. Pune filtrul acolo, nici macar nu pune arcul , ca eu nu-l am. Intr-adevar modelul mai nou, am si un motor asa, are altfel capacul de jos infiletat si filtrul se pune cu gaura in jos. Nu mai exista vreo flansa care sa separe orificiul de intrare de cel de iesire a uleiului?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sangre Postat Decembrie 18, 2008 Share Postat Decembrie 18, 2008 Uite cum sta treaba cu rezervorul....: In gaura filetata vine montat robinetul de benzina, iar cele doua stutzuri se unesc cu un furtun dupa montarea rezervorului pe cadru HELP!!! Cum naiba circula uleiul prin filtru cind poate circula direct de la o gaura la alta...oare imi lipseste mie vreo piesa???..pe net nu am gasit nici o schema care sa arate cum se monteaza filtrul de ulei la ural Salut Vezi ca la imaginea aia cu capcacul +arc+filtru de ulei este gresita ordinea....arcul ala se pune deasupra ca sa tina impins filtrul de ulei in jos in cacapul ala de se infileteaza....nu stiu daca ma intelegi.. corect este asa: capac infiletant+filtru de ulei+ arcul ala ca sa impinga in jos filtrul de ulei sa stea fix pe capac... numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krokodilu Postat Decembrie 18, 2008 Share Postat Decembrie 18, 2008 (editat) Salut Vezi ca la imaginea aia cu capcacul +arc+filtru de ulei este gresita ordinea....arcul ala se pune deasupra ca sa tina impins filtrul de ulei in jos in cacapul ala de se infileteaza....nu stiu daca ma intelegi.. corect este asa: capac infiletant+filtru de ulei+ arcul ala ca sa impinga in jos filtrul de ulei sa stea fix pe capac... numai bine! De acord cu tine, dar ce impiedica uleiul sa treaca de la un orificiu la altul pe linga filtru??Chiar si cu arcul deasupra filtrului problema tot nu e rezolvata! La tine nu mai exista nici o piesa im afara de arc,filtru,capac filetat?? Mersi! Editat Decembrie 18, 2008 de krokodilu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sangre Postat Decembrie 18, 2008 Share Postat Decembrie 18, 2008 De acord cu tine, dar ce impiedica uleiul sa treaca de la un orificiu la altul pe linga filtru??Chiar si cu arcul deasupra filtrului problema tot nu e rezolvata!La tine nu mai exista nici o piesa im afara de arc,filtru,capac filetat?? Mersi! salut la mine mai exista o mica garnitura din cauciuc care se pune pe piesa aia filetanta si filtrul de ulei se fixeaza tzeapan pe tampenia aia....asa ca uleiul nu trece decat prin filtru... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Decembrie 18, 2008 Share Postat Decembrie 18, 2008 (editat) deci tu trebuia sa te uiti la capac si sa-ti dai seama ca el are alt model de capac infiletat. Sa-ti spun sincer Dilule de multe ori ma intreb si eu daca e bun la ceva, ca doar nu are nici un dumnezeu sa-i pice de sus ulei cu picatura ca sa prinda nimic. asa ca eu nici nu mai pun filtru acolo Filtrul in mod normal trebuie sa fie direct pe instalatie la turul de ulei si sa nu dea cu ulei pe langa etc. Propun sa studiezi instalatia de ungere la Ural pe net si apoi sa aduci singur raspunsul Editat Decembrie 18, 2008 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorangel Postat Decembrie 19, 2008 Autor Share Postat Decembrie 19, 2008 Am gasit manual complet de URAL aici : http://www.lap.ttu.ee/xj600/ural/uralmanual2.pdf Ieri cand incercam sa pun pe neutral am miscat si levierul de marsalier si a ramas blocat inspre fata . Pe de alta parte , nu simt nici un click in pedala de schimbat viteze. Pe neutral , cand se da la pedala cardanul nu ar trebui sa se invarta nu ? Nu gasesc nicicum neutralul ala. In manual zice ceva de reglarea cutiei de viteze dar nu am prea inteles... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krokodilu Postat Decembrie 19, 2008 Share Postat Decembrie 19, 2008 Am gasit manual complet de URAL aici : http://www.lap.ttu.ee/xj600/ural/uralmanual2.pdf Ieri cand incercam sa pun pe neutral am miscat si levierul de marsalier si a ramas blocat inspre fata . Pe de alta parte , nu simt nici un click in pedala de schimbat viteze. Pe neutral , cand se da la pedala cardanul nu ar trebui sa se invarta nu ? Nu gasesc nicicum neutralul ala. In manual zice ceva de reglarea cutiei de viteze dar nu am prea inteles... Cam slab manualul..schitele sunt de tot rahatul! Corect...la neutral, cind dai la pedala trebe sa se invirta numai motorul...incearca sa dai in jos, viteza I si apoi in sus la neutral!Vezi ca ai neutral si intre III si IV! La cutia de viteze goleste uleiul, pune motorina, invirte-o si fa toate manevrele, apoi pune ulei nou t90ep...orice marca. Daca tot nu functioneaza corect... se poate sa fie uzata....de reglat poti regla ambreiajul sa fi sigur ca debraiaza complet. Marsh-arrier-ul se poate cupla numai cind cutie este la punctul mort intre I si II,....cel putin asa e la mine.Odata cuplat marsh-arrierul nu se mai poate cupla nici o alta viteza! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorangel Postat Decembrie 19, 2008 Autor Share Postat Decembrie 19, 2008 Cam slab manualul..schitele sunt de tot rahatul!Corect...la neutral, cind dai la pedala trebe sa se invirta numai motorul...incearca sa dai in jos, viteza I si apoi in sus la neutral!Vezi ca ai neutral si intre III si IV! La cutia de viteze goleste uleiul, pune motorina, invirte-o si fa toate manevrele, apoi pune ulei nou t90ep...orice marca. Daca tot nu functioneaza corect... se poate sa fie uzata....de reglat poti regla ambreiajul sa fi sigur ca debraiaza complet. Marsh-arrier-ul se poate cupla numai cind cutie este la punctul mort intre I si II,....cel putin asa e la mine.Odata cuplat marsh-arrierul nu se mai poate cupla nici o alta viteza! ok, mai verific azi odata.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sangre Postat Decembrie 19, 2008 Share Postat Decembrie 19, 2008 Cam slab manualul..schitele sunt de tot rahatul!Corect...la neutral, cind dai la pedala trebe sa se invirta numai motorul...incearca sa dai in jos, viteza I si apoi in sus la neutral!Vezi ca ai neutral si intre III si IV! La cutia de viteze goleste uleiul, pune motorina, invirte-o si fa toate manevrele, apoi pune ulei nou t90ep...orice marca. Daca tot nu functioneaza corect... se poate sa fie uzata....de reglat poti regla ambreiajul sa fi sigur ca debraiaza complet. Marsh-arrier-ul se poate cupla numai cind cutie este la punctul mort intre I si II,....cel putin asa e la mine.Odata cuplat marsh-arrierul nu se mai poate cupla nici o alta viteza! Salut! Nu stiu ce ulei este ala T90 dar la cutie recomand 80W90 API GL5 parca... Este Castrol ulei de diferential parca asa sscrie pe cutie...ala e OK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorangel Postat Decembrie 19, 2008 Autor Share Postat Decembrie 19, 2008 Am rezolvat problema cu vitezele, dupa ce m-am documentat vreo doua ore . Am si neutral si intra lejer in viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krokodilu Postat Decembrie 19, 2008 Share Postat Decembrie 19, 2008 Am rezolvat problema cu vitezele, dupa ce m-am documentat vreo doua ore . Am si neutral si intra lejer in viteza. Cum ai facut? Ce avea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorangel Postat Decembrie 19, 2008 Autor Share Postat Decembrie 19, 2008 Cum ai facut?Ce avea? Am desfacut capacul de plastic de la surubul pozitionat deasupra levierului de marsalier, am apasat schimbatorul de viteze si am intors cu cheia o pozitie inspre inainte apoi am dat inapoi. Si-a dat drumul, intra in toate vitezele . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorangel Postat Aprilie 21, 2009 Autor Share Postat Aprilie 21, 2009 Salut baieti. Dupa o iarna de mesterit cat am avut timp, am reusit sa pornesc Uralul, sa pun toate la locul lor insa m-am izbit de inca o problema: capacul de la grupul spate , in pozitia in care trebuie sa fie nu se potriveste la gauri pe suruburile grupului. Avand in vedere ca l-am luat bucati ma gandesc ca nu e capacul lui . Sunt mai multe modele? Pot sa comand doar un capac sau o sa fiu nevoit sa cumpar alt grup complet ? In pozitia in care era pe roata se potrivea la suruburi dar surubul pentru turnat uleiul in grup era cu capul in jos iar unghiul teshiturii de pe capac este invers cu cel de pe bascula...ciudat. daca are cineva un capac de vanzare i pot da dimensiunile intre suruburi si-l cumpar. Mai am nevoie si de saua single pentru URAL..daca aveti. In rest, toate bune, asteapta sa-l scot pe strada....o sa pun ceva poze cum e gata. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorangel Postat Aprilie 21, 2009 Autor Share Postat Aprilie 21, 2009 Am gasit si o poza cum era montat..e ok asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 Salut. Fa o poza numai cu grupul diferential, ori mai multe din unghiuri diferite, asta ptr. a-mi da seama de modelul capacului. Nu o lua ca sigura, s-ar putea sa am printre fiarele mele un capac din asta. De aceea te rog sa faci poze clare. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krokodilu Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 Salut. Fa o poza numai cu grupul diferential, ori mai multe din unghiuri diferite, asta ptr. a-mi da seama de modelul capacului. Nu o lua ca sigura, s-ar putea sa am printre fiarele mele un capac din asta. De aceea te rog sa faci poze clare. Numai bine. Sa traiesti nea' Victor!Nu ai printre fiarele matale si un cauciuc lateral de pe rezervorul de ural? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 toate capacele sunt la fel, ala la Nipru are 4 suruburi nu 2. L-ai montat prost cumva de-aia nu pica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 Salut. Krocodile i-mi pare rau dar nu am ce ai tu nevoie. De Nipra am. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 au baietii la Ural Moto, daca vrei ii intreb, nu poa sa fie prea mult, cred ca vreo 7-8 EUro maxim ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.