Sari la conținut

URAL 8.103


motorangel
 Share

Postări Recomandate

Eu mi-am facut provizii, am gasit la un petrom uitat prin teleorman si am luat 10 cutii.

Chiar daca nu se mai fabrica, eu cred ca inca se gasesc la benzinariile mici, dupa ce le-am luat, am mai vazut pe la mai multe benzinarii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 121
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Voi chiar mai gasiti Sinterom 14NP24? Unde ca vreau si eu vreo 4. Dar din cate mi-am dat seama nu se mai fabrica de cativa ani. Au mai fost topicuri de cautat 14NP24 si cam fara rezultat. Multumesc!

Nu stiu ce sa zic... am mai gasit 14NP21 in Timisoara la un Petrom (Calea Aradului) 35lei/4buc

Oricum, mi se par cam scumpe in comparatie cu NGK-urile.

Ma asteptam ca Sinteroamele sa fie ieftinituri nu asa!...

 

Mesaj completat

As mai avea nevoie de ceva piese de atas...

Astazi am dus atasul la vopsit. Tot astazi am vazut si toate piesele pe care le am pentru el...

Pe langa barca, roata, cardan, cadru si cele doua brate care leaga atasul de motoricleta, mai am atatea:

:friends:

 

Mesaj completat

Si ar trebui sa fie atatea:

Mesaj completat

si inca una

Mesaj completat

http://www.imz-ural.com/support/parts.htm

 

Mesaj completat

acuma vad ca cele doua incheieturi sunt puse aiurea... ignorati modul in care sunt asamblate.

Mesaj completat

ce e marcat cu cercuri imi lipseste (deocamdata)

Mesaj completat

Cred ca alternatoruyl nu este legat cum trebuie

Am verificat cu beeperul si cam asa-s legate

Mi se pare ciudat ca contactul de la alternator (1) e liber.

Iar contactul de la releul de incarcare (I) este legat pe motor (face masa) la fel ca si (II) de la releu si (3) de la alternator.

B)

Verificati va rog si la voi?!

Mersi!

post-51591-1257270146_thumb.jpg

post-51591-1257494332_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce sa zic... am mai gasit 14NP21 in Timisoara la un Petrom (Calea Aradului) 35lei/4buc

Oricum, mi se par cam scumpe in comparatie cu NGK-urile.

Ma asteptam ca Sinteroamele sa fie ieftinituri nu asa!...

 

Mesaj completat

As mai avea nevoie de ceva piese de atas...

Astazi am dus atasul la vopsit. Tot astazi am vazut si toate piesele pe care le am pentru el...

Pe langa barca, roata, cardan, cadru si cele doua brate care leaga atasul de motoricleta, mai am atatea:

:P

 

Mesaj completat

Si ar trebui sa fie atatea:

Mesaj completat

si inca una

Mesaj completat

http://www.imz-ural.com/support/parts.htm

 

Mesaj completat

acuma vad ca cele doua incheieturi sunt puse aiurea... ignorati modul in care sunt asamblate.

Mesaj completat

ce e marcat cu cercuri imi lipseste (deocamdata)

Mesaj completat

Cred ca alternatoruyl nu este legat cum trebuie

Am verificat cu beeperul si cam asa-s legate

Mi se pare ciudat ca contactul de la alternator (1) e liber.

Iar contactul de la releul de incarcare (I) este legat pe motor (face masa) la fel ca si (II) de la releu si (3) de la alternator.

:)

Verificati va rog si la voi?!

Mersi!

 

 

 

 

sal, prin ce zona stai??? ca poate trec odata pe la tine cand se opresc ploile sa vazi cum e pe nipra legat.........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai gasit nite schitze chiar si cu denso...

Deocamdata n-am priceput nimic, dar ma grabesc sa o pun aici poate i-o folosi si alcuiva vreodata....

Schita de legare a unui alternator ural sau dnepr

Г-414 (G G-414) 6 6-Volt Generator (1957 1957-1974)

Г-424 (G G-424) 12 12-Volt Alternator (1974 1974-1998)

Denso 14.3771 1214.3771 12--Volt Alternator (10/09)(09)

Mesaj completat

Mi-e tot mai clar:

"If battery wires have been connected the wrong way, even for a second, you’ll

need new diodes in the back of the alternator."

Part_II_G_414_Generator.pdf

Part_III_G_424_Alternator.pdf

Part_IV_14.3771_and_Nippon_Denso_Alternators.pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt foarte utile schemele,spune clar ca de la alternator se leaga doar 2 fire ”

'+' (output) goes to the battery

'W' (field) goes to the regulator

'~' is not used. Used only with

the old electromechanical

regulators (PP-330).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt foarte utile schemele,spune clar ca de la alternator se leaga doar 2 fire ”

'+' (output) goes to the battery

'W' (field) goes to the regulator

'~' is not used. Used only with

the old electromechanical

regulators (PP-330).

Enervant cursorul tau!

 

Pai da, insa in schita

 

W (field) e sus

+ ela mijloc

~ e jos

 

Iar la mine sunt legate la mijloc si jos

si vad ca mai este legat un fir, in partea din fata, despre care nu se spune nimic in schita si nu poate fi decat masa

post-51591-1257554143_thumb.png

post-51591-1257554373_thumb.jpg

Editat de Vizitator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Enervant cursorul tau!

 

Pai da, insa in schita

 

W (field) e sus

+ ela mijloc

~ e jos

 

Iar la mine sunt legate la mijloc si jos

si vad ca mai este legat un fir, in partea din fata, despre care nu se spune nimic in schita si nu poate fi decat masa

Exact asa leam legat si io la mine,si pana acum merge incarcarea ca la carte (am pus releu electronic de dacie),si in poza se vede ca sunt legate bine:

+ mijloc

w jos.

post-7295-1257590052_thumb.png

Editat de voshodij
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Puteti sa-mi explicati cum se monteaza releul de incarcare de dacie ca la prosti? :)

Mesaj completat

ceea ce am incercuit eu mai sus in fotografia cu alternatorul, nu este cumva excitatia la care vine legat LC (regulator Ural)/DF (regulator Dacie)?

Si atunci

W=masa

+ e A+

iar B+ (firul rosu, care e in plus fata de releul de ural) vine legat la alternator direct?

 

Mesaj completat

...

post-51591-1257610067_thumb.jpg

post-51591-1257662441_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Puteti sa-mi explicati cum se monteaza releul de incarcare de dacie ca la prosti? :)

Mesaj completat

ceea ce am incercuit eu mai sus in fotografia cu alternatorul, nu este cumva excitatia la care vine legat LC (regulator Ural)/DF (regulator Dacie)?

Si atunci

W=masa

+ e A+

iar B+ (firul rosu, care e in plus fata de releul de ural) vine legat la alternator direct?

 

Mesaj completat

...

A+-----plus din contact

df------legi la excitatie, daca nu stii care este iei un plus de la baterie si pui pe cele 3 iesiri de pe alternator, doar una face flama albastra, acolo il si legi

minusul releului se face prin prinderea lui, deci se strange direct pe cadru

 

in mod normal cam asta este schema, dar la tine zice sa pui si firul rosu la iesirea de putere a altern. , daca pui excitatia si invarti alternatorul usor, cu un aparat de masura sau bec gasesti plotul de putere, acolo legi firul care duce la borna plus a bateriei si temutul fir rosu inventat de dacia petesti...... de' astia st' mai dastepti si ne-au lovit in schema cu hiru' lor ros'

:P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...draga Olimpiux, (B+) sau (+) la borna de + a alternatorului, DF la excitatie, si firul rosu tot la borna de + a alternatorului, si gata.Fara nimic paranormal sau ciudat...

Ia-ti inima in dinti , concentreaza-te si leaga cele trei fire!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...si in poza se vede ca sunt legate bine:

+ mijloc

w jos.

Acum inteleg ce ziceai tu...in schita e bine! Notarea bornelor (coltul jos stanga) din fotografia postata de mine nu e in regula...

 

 

Ia-ti inima in dinti , concentreaza-te si leaga cele trei fire!

Inspir adanc si ma apuc... :)

Mesaj completat

Exact asa leam legat si io la mine,si pana acum merge incarcarea ca la carte (am pus releu electronic de dacie),si in poza se vede ca sunt legate bine:

+ mijloc

w jos.

 

Acum m-am dumirit!

La tine, avand releu de dacie, e absolut corect sa ai conectare bornele din mijloc si de jos. Insa la releul rusesc lucrurile nu mai stau asa... pentru ca pe alternator avem astfel:

sus - masa

mijloc - pozitiv

jos - excitatia (btw, flama se face pe ultima borna, multumesc boaska)

 

si atunci:

la releul rusesc se conecteaza, pe alternator, sus si la mijloc (+, W) exact ca in fotografie, nu ca in schita!

la releul de dacie e mijloc si jos (+, excitatie)

 

Iar banuiala mea e ca la mine sunt incurcate firele, pentru ca am verificat cu beeperul si firul de la excitatie are continuitate cu firul care ajunge la borna (+) a bateriei. Asa ca e o chestiune de timp si de scotocit putin printre fire sa vad exact cum au fost legate.

Multumesc mult pentru ajutor si imbarbatari :P

 

Mesaj completat

Scuze daca mai scriu prostii...

Mi-e clar ca mai am de invatat!

 

Uite ceva care mie mi se pare paranormal:

Arata ca un contact si se afla chiar in spatele farului.....

Editat de Vizitator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
Exact asa leam legat si io la mine,si pana acum merge incarcarea ca la carte (am pus releu electronic de dacie),si in poza se vede ca sunt legate bine:

+ mijloc

w jos.

Pana la urma am rezolvat dilema.

Se pare ca Ernie a gresit notarea bornelor din fotografie. Iar la ultimele manuale postate a remediat greseala.

ala daca nu ma insel e blocaju de ghidon......... :love:

Da, asa este, ai avut dreptate! Trebuia eu sa intorc ghidonul invers sa am acces la blocaju' ala....

 

Si-acuma sa va mai plictisec cu motorul asta...

Am pus carburatoare nou k65 - ca n-avea Dany pe stoc si m-am cam grabit...

Am pus si un Hypercharger intre carburatoare

Am pus alternator de Tico de la Rocknroll

Am incercat bujiile de la NGK BP5HS cu distanta de 0.5, asa cum recomanda site-ul NGK Probabil ca o sa le pun inapoi pe celelalte (BP7HS)

Si am mai facut un video:

 

Mai vreau sa pun doua tobe de esapament (ca asta-i goala pe interior)

si sa fac atasul... de la care imi mai lipsesc cateva piese pe care sper sa le gaseasca Dany....

 

Acuma...

Vad ca eu am o singura siguranta in spatele farului. O siguranta de 30A, de masina. Siguranta asta este singura de pe tot motorul... Vi se pare ok?! Propuneti sa fac o schimbare?

 

 

Mersi anticipat

post-51591-1262179090_thumb.jpg

post-51591-1262179111_thumb.jpg

post-51591-1262179148_thumb.jpg

post-51591-1262179161_thumb.jpg

post-51591-1262179177_thumb.jpg

post-51591-1262179197_thumb.jpg

post-51591-1262179209_thumb.jpg

post-51591-1262179226_thumb.jpg

post-51591-1262179238_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma am rezolvat dilema.

Se pare ca Ernie a gresit notarea bornelor din fotografie. Iar la ultimele manuale postate a remediat greseala.

 

Da, asa este, ai avut dreptate! Trebuia eu sa intorc ghidonul invers sa am acces la blocaju' ala....

 

Si-acuma sa va mai plictisec cu motorul asta...

Am pus carburatoare nou k65 - ca n-avea Dany pe stoc si m-am cam grabit...

Am pus si un Hypercharger intre carburatoare

Am pus alternator de Tico de la Rocknroll

Am incercat bujiile de la NGK BP5HS cu distanta de 0.5, asa cum recomanda site-ul NGK Probabil ca o sa le pun inapoi pe celelalte (BP7HS)

Si am mai facut un video:

 

Mai vreau sa pun doua tobe de esapament (ca asta-i goala pe interior)

si sa fac atasul... de la care imi mai lipsesc cateva piese pe care sper sa le gaseasca Dany....

 

Acuma...

Vad ca eu am o singura siguranta in spatele farului. O siguranta de 30A, de masina. Siguranta asta este singura de pe tot motorul... Vi se pare ok?! Propuneti sa fac o schimbare?

 

 

Mersi anticipat

 

 

 

 

frumos merge motorasu.....superb arata alternatorul ,..........vreau si eeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuu

:love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi ca e cam turata....nu trebuia sa pui carburatoare de-alea...trebuia sa ai rabdare si sa iei K68i rusesti nu ukrainiene...era alt motor...

Da, e putin cam turata... dar cand mai pun cele 75Kg ale mele, in mers, se mai linisteste si are un relanti mai ok... asta mai reglez si dereglez asta in timp.

Iar in ceea ce priveste carburatoarele, macar pe jumatate am facut cum ai zis tu... sunt rusesti! :love:

 

Cu bujiile tot am eu o dilema si sper sa o rezolv prin mai multe incercari. NGK-urile BP7HS cu deschiderea standard (0.6) se cam afumau, cu toate ca suruburile de aer aproape ca pica la cat sunt de deschise... Inca nu m-am uitat la astea (BP5HS) dar tare mi-e teama ca-s prea fierbinti!

Mai pun poze/video cand o sa am ceva semnificativ de aratat...

Mesaj completat

Ah... si cu cricul asta de-a dreptul enervant. Motorul nu sta decat pe anumite suprefete drepte sau bombate. Si niciodata ca

cu o roata sus ca sa pot pune cu usurinta un cric de masina, numa cat sa-l sprijine. Iar in loc de o scandura, trebuie sa pun doua...

Se poate regla cumva chestia asta din cric sau trebuie indreptat/schimbat?!

post-51591-1262335756_thumb.jpg

Editat de Vizitator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema cricului o am Âşi eu. Cred că merită să-l lungeÂşti puțin. Să sudezi cîte o bară plină, nu țeavă, în prelungire, dar poziționată perpendicular pe direcția de deplasare, ca să măreÂşti Âşi suprafața poligonului de susținere. Dacă nu înțelegi, o să fac un desen, dar să-mi ceri special, că sînt tare leneÂş la desen :)

Toate bune! :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema cricului o am Âşi eu. Cred că merită să-l lungeÂşti puțin. Să sudezi cîte o bară plină, nu țeavă, în prelungire, dar poziționată perpendicular pe direcția de deplasare, ca să măreÂşti Âşi suprafața poligonului de susținere. Dacă nu înțelegi, o să fac un desen, dar să-mi ceri special, că sînt tare leneÂş la desen :)

Toate bune! :love:

Cred ca zici asa:

post-51591-1262343242_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca zici asa:

Mai degrabă aÂşa, pentru că te poți folosi de piesa sudată ca să calci pe ea cînd tragi motorul pe cric Âşi, aÂşa cum spuneam, măreÂşte suprafața de sprijin. Verifică Âşi opritorul cricului, aÂşa cum zice @cristi80, e foarte posibil să fie îndoit.

post-7334-1262345300_thumb.jpg

Editat de cicloburu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...