Jump to content
Sign in to follow this  
tudosoiu_tudor

moto life

Recommended Posts

salutare tuturor cititorilor,eu am personal o parere ff buna legat de revista motolife ,e o revista complecsa pt fiecare categorie moto, multe salutari echipei motolife si la mai bine:wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites
salutare tuturor cititorilor,eu am personal o parere ff buna legat de revista motolife ,e o revista complecsa pt fiecare categorie moto, multe salutari echipei motolife si la mai bine:wave:

Nu merita atatea laude.., sa ne mai lase domnii de la Motolife cu prezenta de Atv-uri si scutere, ca deja sunt intoxicat, nu mai suport.., domnule Bogdan Caras, cred ca imi intelegi frustrarea in asta privinta si discuti cu el patrono sa ne scuteasca de musculite si bondari pe patru roti, ca nu se cade un asemenea compromis intr-o breasla care apartine motociclistilor si ..,motociclistilor.Numa bine de la Jean.Sarbatori fericite!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si mai mult decat atat, poate renunta la a ridica atata in slavi FRM-ul si mizeria aia da campionat ''organizat de ei''. Chiar am zis la ultimile numere ca renunt definitiv in a mai cumara revista tocmai din motivul asta, nu am vazut scris nici macar in coltul paginii cu litere de 2mm, ceva de ROsbk si asta imi da de gandit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maestre

 

Nu suntem atotstiutori si atotputernici. Am scris de RoSbk cat am putut de mult, aproapae orice informatie primeam mai ales de la Ionut Mistode. Si oricand suntem gata sa promovam orice fel de sport, fie de-a lui FRM, fie de-a altora.

 

Da' sa invete si ei "mancati-as" sa colaboreze, sa ne dea un semn de viata, un comunicat de presa, o invitatie la ceva, o maslina, o cutie de red bull. Nu cerem mita, festinuri, imposibilul... cerem lucruri de bun simt, lucruri de baza in public relation, in comunicare...

Daca nu au invatat sa comunice nici in era asta, asta e!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Normal ar fi sa-i platiti voi pe ei sau pe altii care va dau subiecte sa va vindeti revista, dar cu astfel de mentalitati e clar de ce nu scrie nimic, e greu sa mai faceti acuma ceva daca asa ati fost invatati. Sigur nu o sa va mai cumpar, poate nu sunt eu important in volumul vostru de vanzari, dar ce m-ar interesa gassc in alta parte, pe mai multe pagini

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu mai e revista inimilor noastre, ce de altadata,,,,nici eu nu am mai cumparato de 2 ani, chir mai mult

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am cumparat-o de la nr 1 pana pe la nr 60. Din momentul in care vad o prezentare de intrunire pe un sfert de pagina, pentru mine revista e pur comerciala si nu mai are suflet in ea.

Edited by mihai_prd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bai nu mai faceti vreun parteneriat cu benzinariile ca parca asa sa dau banii pe revista nu prea-mi vine :cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bai nu mai faceti vreun parteneriat cu benzinariile ca parca asa sa dau banii pe revista nu prea-mi vine :cheers:

ultimul numar, asta cu cd e chiar ok

Share this post


Link to post
Share on other sites

de 2 ani nu mai cumpar; au luat-o pe aratura destul de rau.... Pute a comercial de la 10 poste...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua Domnilor si Doamnelor de la Moto Life ... Acum ceva timp in urma am lucrat intr-o benzinarie, in momentul cand aparea un nou numar al revistei Moto Life, eram nerabdator si ma indreptam tinta spre standul cu reviste. Aceasta revista era destul de diverificata si generoasa, in utilitati, evenimente, lansari de modele, pe 2 roti bineinteles si testari intre diferiti constructori si mai ales descrierea amanuntita despre modelele clasice, (oarecum interesul este destul de ridicat la nivel national in aceasta privinta, nu oricine isi permite un model nou) si mai ales sectiunea cu Intruniri Moto, care de la an la an scade considerabil ca si spatiu editorial. In momentul de fata aceasta revista mi se pare pur comerciala si are spatiu imens cu material publicitar care de altfel este invers proportional cu interesul nostru despre esenta informatiei in sine, ce tine cu si despre 2 roti. Sunt ferm convins si destul de constient ca tiparirea unei editii necesita un efort financiar considerabil, si presupune multa munca in acest sens, am mai observat ca au crescut oarecum numarul de pagini /editie, dar ... Omul se cam satura la un moment dat de suprasaturare cu material publicitar, incepe sa devina sec si fara elemente picante. Si un alt aspect este oarecum descrierea cu lux de amanunte al evenimentelor din exterior (ce-i drept exteriorul este mai bogat in astfel de evenimente) dar totusi sa nu uitam ca si la noi in Romania se intampla multe lucruri si aspecte care tin de 2 roti ... Eu personal am observat in randul tovarasilor de breasla care isi cumpara revista, acestia si-o achizitioneaza din ce in ce mai rar si mai mult in perioada verii sau in momentul cand este tiparit ceva care sa justifice interesul, ex: Intruiri Moto (asta ca si o parere sau autosugestie, ar fi frumos daca s-ar aloca un spatiu mai generos in acest sens) sau un articol care sa capteze oarecum atentia sau nevoia de informatie in raport cu modelul sau motocicleta detinuta ... Va doresc mult succes la tiparirea editilor viitore si in acelasi timp va doresc mult noroc, in ciuda acestor aspecte eu inca imi cumpar Moto Life ... Cel putin deocamdata, sper sa nu se transforme si mai mult in ceva de genu` ,,Barbie Life,, si in cele din urma sa-mi scada interesul pentru aceasta ...

P.S. Ca si o idee sau o parere, frumos si benefic ar fi pentru toata lumea daca revista ar contine in acelasi timp si in aceeasi editie detalii si aspecte despre majoritatea categoriilor de motociclete, ex: Chopper custom, cruiser, Sport Touring, Naked, Enduro, Cross, Classic, Older etc ... In acest fel satisface toate clasele sociale sa le spunem asa si gradul de interes ar fi mai ridicat in randul celor care-si cumpara aceasta revista. Sincer nu sunt eu in masura sa-mi dau cu parerea sau sa imi expun vreo idee in acest sens dar se vede oarecum destul de limpede ca interesul pentru aceasta revista, a cam scazut in randul nostru, cei pe 2 roti ... Dar la fel de simplu si usor aceasta parere personala poate fi contestata si argumentata prin diferite motive ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Faceti-va voua si lumii un favor si dati-l afara pe nea' Gabriel Bengea asta. Am citit prezentarea la Gladius din numarul 76. Penibil moment. Defapt cam in ton cu restul revistei. Nu face 3 lei 50. Credeam ca nu se poate mai jenant decat Univers Moto.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Buna ziua Domnilor si Doamnelor de la Moto Life ...

 

Sal, am publicat problema ta la posta redactiei si am si raspuns.

 

Faceti-va voua si lumii un favor si ...

 

 

Poti fi mai explicit domnule Emppu? Poate remediem cumva problemele de care te plangi!

Edited by skorpion

Share this post


Link to post
Share on other sites
Poti fi mai explicit domnule Emppu? Poate remediem cumva problemele de care te plangi!

 

Cu cea mai mare placere.

Se observa la tipul care a scris articolul o imensa ciuda ca astia Suzuki si-au permis si ei saracii sa scoata un V2, mai bine zis sa perfectioneze sau transforme SV-ul. Adica de unde atata tupeu pe capul lor? Adica mama ce iau copiat pe astia ca au pus V2 intr-un cadru din tevi rotunde. Si ca le le pedepseasca indrazneala, jurnalistu a decis sa le faca dreptate peninsularilor si sa taraie Gladiusu prin (cuvant urat). Din tonul si modul de expunere al baiatului asta reiese ca ar fi cel putin director de marketing la Ducati. Desi ma lasa complet rece motoarele V2, ca sunt facute de macaronari sau orezari, whatever... m-am decis sa citesc "prezentarea", pt ca recunosc, suna fan japoneze, suzuki in special. Dar eu am vut sa citesc o PREZENTARE a noii motorete Suzuki Gladius, nu sa-mi explice un baiat cat de de kakat si cat de copiata in detaliu este motoreta asta si cat de beton e Ducati Monster. In afara de niste date de nimic, adica o desriere facuta din poze care le puteam lua de pe orice site nu am aflat nimic decat ca am fost foarte stupefiat de articol.

Intrebarea mea este... 'nea scriitoru asta, s-a dat in viata reala cu motoreta asta de stie el cat de da porc este? A facut un ridetest? Asta pe langa unele fraze fara sens, si coerenta si alte greseli. Imi pare rau ca nu mai am revista ca mi-as fi facut timp sa citez putin din articol.

Edited by Emppu

Share this post


Link to post
Share on other sites

de vreo 3, 4 numere incoace traducerile din Alan Cathcart sunt foarte, foarte proaste. Cele mai multe fraze isi pierd sensul pana la sfarsit :D si cand e vorba de niste termeni mai tehnici sau niste expresii specifice ....chiar nu se mai intelege mare lucru.

De cate ori am citit un articol am zis ca e ultima data :laugh: si articolele astea erau singurul motiv pt care am inceput iar sa cumpar MotoLife.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Faceti-va voua si lumii un favor si dati-l afara pe nea' Gabriel Bengea asta. Am citit prezentarea la Gladius din numarul 76. Penibil moment. Defapt cam in ton cu restul revistei. Nu face 3 lei 50. Credeam ca nu se poate mai jenant decat Univers Moto.

Indraznesc sa intru pe topicul colegilor de la MotoLife din simplul motiv ca abia acu' vazui postarea asta.

Respect opiniile oricui (inclusiv ale stimabilului Emmpu), chiar daca nu tre'sa fiu neaparat de acord cu ele.

Ce ma intereseaza insa-n expunerea unor opinii e... argumentarea lor :lol: - pe care, evident, o astept si-n cazul de fatza.

Sint oricum absolut de acord ca presa moto actuala are unele hibe, indiferent despre care din cele 3 reviste se aduce vorbirea - minusuri de multe ori pe buna dreptate dezbatute si prin zona asta -, dar calificativul "jenant" cred ca-i suficient de dur ca sa merite si unele justificari.

Macar din motivul ca-n UM chiulasa-i... chiulasa si nu "capul cilindrului", :) le astept... cu un oarecare optimism totusi.

 

Cu respect maxim pentru toti cititorii - inclusiv cei mai "che-guevaristi" !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din ce vad li se cam rupe celor de la MotoLive de opiniile noastre.., insa vreau sa-i felicit pt nr in care au inclus prezentarea noului Indian! Foarte frumos, stima! :angry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

cititor fidel.

modesta mea parere ar fi sa testati si voi motociclete, in tara, nu neaparat alan catchart peste hotare si tradus de diversi incepatori intr-ale domeniului.

nu ca nu mi-ar place moto-life, citesc cu placere fiecare numar, da' din cele 3 reviste moto autohtone eu v-as situa pe un bine-meritat loc 3. si bronzu' e ceva.

repet, modesta mea parere.

de ce? pentru ca in pozele 'celorlalti' gasesc mai multe detalii. pentru ca prezentarile sunt mai obiective si privesc mai multe aspecte. pentru ca prezinta parti bune si parti rele la fiecare motor, nu motoare bune si motoare rele. pentru ca restu' testeaza, voi traduceti. pentru ca dintr-un articol de-a 'lor' iti faci o parere despre un motor, dintr-un articol de-a 'vostru' insusesti perfect parerea cuiva.

a nu mi se lua in nume de rau.

cinste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...