Sari la conținut

Detinatori de Suzuki RF


.BoBo.
 Share

Postări Recomandate

Buna ziua,

Sunt incepator, vreau sa cumpar un RF400 de la cineva din Bucuresti, dar nu prea ma pricep, poate cineva sa ma insoteasca la vizionare (contra cost) si sa-mi de acordul ca e ok mobra?

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

sal! m-am hotarat sa cumpar rf 600!dar am citit cateva articole unde se zice ca are consum exagerat:10l urban si 8l la drum!! e adevarat? ce-mi pot spune posesorii de rf?am cam ramas pe ganduri.nu am 1 portofel asa gros cat sa-mi permit sa consum cat un autoturism...

 

stai cuminte,nu cred ca vrei sa cumperi un motor care nu se mai fabrica in special rf...si da manca f mult,or fi limited edition pt romania :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti. A veniot caldura , nu ne intalnim si noi pe undeva ????????? Eu sunt din bucuresti. Poate facem un drum pe undeva unde vreti voi .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
Buna ziua,

Sunt incepator, vreau sa cumpar un RF400 de la cineva din Bucuresti, dar nu prea ma pricep, poate cineva sa ma insoteasca la vizionare (contra cost) si sa-mi de acordul ca e ok mobra?

Multumesc.

 

te pot ajuta eu. da pm.

 

stai cuminte,nu cred ca vrei sa cumperi un motor care nu se mai fabrica in special rf...si da manca f mult,or fi limited edition pt romania :)

 

prietene stai linistit, gasesti absolut toate piesele noi chiar si acum... nu vorbi ca sa te afli in treaba :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prietene stai linistit, gasesti absolut toate piesele noi chiar si acum... nu vorbi ca sa te afli in treaba :agree:

 

 

a fost unu la mine in oras care a avut 2 rf'uri aduse de la nemti in stare f buna..cel putin la aspect ca in rest au fost un chin cele 2 rf'uri.eu mi-am zis parerea,poate alti au o parere mai buna despre ele cat despre piese normal ca se gasesc doar iasa $$$ ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

nu am mai trecut de mult pe aici si vad ca se discuta lucruri interesante :P

 

stii pe unde se gasesc tuburile emulsoare noi? eventual pe producator ca sa nu ma usuce de bani.

beleaua e ca nici in manual nu sunt numerotate si nici nu da niste limite de service pentru gaurile alea.

 

mi-am facut timp zilele trecute si mi=am sincronizat carburatoarele si am reglat amestecul dar nu am apucat sa ii fac un consum.. oricum acum 2 saptamani am dat o tura pe la munte si nu pot sa zic ca am tras la maxim de ea iar consumul a fost de 7.8

 

 

 

vezi ca si tu ai ceva probleme cu tuburile emulsoare :P de aici si consumul.

 

depinde ce cauti. daca e vorba despre lantul de distributie se numeste "camchain"

 

Mesaj completat

m-am uitat eu aiurea.. codul este su0949400810 :)

post-35315-1273743789_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva o janta spate in stare buna de vanzare?Buna insemnand dreapta si nesudata sau crapata.Si o toba originala in stare buna.Cumpar urgent 0727364388.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva o janta spate in stare buna de vanzare?Buna insemnand dreapta si nesudata sau crapata.Si o toba originala in stare buna.Cumpar urgent 0727364388.

stiam ca am vazut undeva toba originala:

 

http://www.piesemoto.ro/ro/index.php?req=s...Toba%20Rf%20600

 

pot sa te intreb de ce iti trebuie? :peace: ca se aude fix ca un scuter cu toba aia originala

 

daca ai toba sport si vrei sa se auda mai incet poti sa iti cumperi sau sa iti faci tu singur un db-killer pe care il scoti si il montezi cand ai tu nevoie..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu poti sa ii faci nimic, daca o gauresti o sa se auda mai tare dar o sa scoata un zgomot ascutit si nu unul mai serios ca la tobele aftermarket.

am taiat eu cu flexul toba originala ca eram curios ce-i inauntru... hi tech nu gluma :laugh: vreo 3 tevi care intra intr-o camera, ies prin alta, samd.

 

ca tot se vorbeste de tobe....ce ii pot face tobei originale sa scoata un sunet mai gros/puternic??? ca bazaie ca o musca :D

 

Mesaj completat

 

intreb din curiozitate, ai cazut sau te-ai enervat prea tare pe el?

 

parca tin minte din posturile tale ca era intreg la un moment dat..

 

Dezmembrez RF600 din '94, toate piesele. Detalii in semnatura.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna tuturor.As vrea sa cumpar si eu un rf600r dar a fost cazut cu el si nu are carenele laterale nici plasticul de ornament din interiorul carenei,pretul ar fii acceptabil pt motor dar as vrea sa stiu cat m-ar costa carenele laterale si daca se pot gasii binenteles Uitati si motorul cum arata... Multumesc..astept sa imi scrieti...

post-51489-1274719035_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. am nevoie de un filtru de aer rf 600 . are cineva contracost sau daca stiti de unde sa il cumpar si eu din bucuresti? si ce ulei folositi care credeti ca e cel mai bun. Multumesc. Astept raspunsuri de la voi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Stie cineva si poate sa imi zica si mie la ce temperatura trebuie sa se mentina motorul dupa ce s-a incalzit? La mine nu trece acul ala de albastru deloc (pana acum am presupus ca nu e suficient de cald afara dar se pare ca e gresit). Eu imi pun problema ca nu am termostat dar nici macar nu stiu unde sa il caut, e drept ca am luat un manual de rf in format .pdf dar nu se intelege nimic in pozele alea negre.

Asfalt

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici manualul la calitate buna. Si eu am observat ca imi statea pe albastru si in zilele toride si credeam ca are o problema, pana la un mars intr-a 1-a cativa km + turat putin.

mersi de manual o sa surubaresc putin si daca descopar ceva dau un raspuns

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
Stie cineva si poate sa imi zica si mie la ce temperatura trebuie sa se mentina motorul dupa ce s-a incalzit? La mine nu trece acul ala de albastru deloc (pana acum am presupus ca nu e suficient de cald afara dar se pare ca e gresit). Eu imi pun problema ca nu am termostat dar nici macar nu stiu unde sa il caut, e drept ca am luat un manual de rf in format .pdf dar nu se intelege nimic in pozele alea negre.

Asfalt

 

e acelasi radiator ca si pe motoarele de 900 si 1100. stai linistit, e normal. in trafic foarte greu, stat CEL PUTIN 5 minute pe lod DUPA ce motorul este deja cald incepe acul sa urce sus. ventilatorul porneste pe la 3/4 din gradatia ceasului. fii multumit, nu te incalzesti prea tare pe rf. vitezanele noi stau pe la 100-105 grade vara, sunt niste calorifere pe roti :ok:). aprilia mea ajunge la maxim 94 de grade in trafic si o simt mult mai calda decat rf-ul. dupa aia m-am urcat pe un cbr600 nou (nu mai stiu anul, de la 2005 incoace, oricum) si am zis ca mor pe el... :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e acelasi radiator ca si pe motoarele de 900 si 1100. stai linistit, e normal. in trafic foarte greu, stat CEL PUTIN 5 minute pe lod DUPA ce motorul este deja cald incepe acul sa urce sus. ventilatorul porneste pe la 3/4 din gradatia ceasului. fii multumit, nu te incalzesti prea tare pe rf. vitezanele noi stau pe la 100-105 grade vara, sunt niste calorifere pe roti :ok:). aprilia mea ajunge la maxim 94 de grade in trafic si o simt mult mai calda decat rf-ul. dupa aia m-am urcat pe un cbr600 nou (nu mai stiu anul, de la 2005 incoace, oricum) si am zis ca mor pe el... :blbl:

 

nu e neaparat un avantaj ca se incalzeste greu...

 

Si mai era mai sus un amic care intreba de ulei... Motul 10w40.(ca pui 5100, 7100 sau 300v asta depinde de tine cum mergi dar in principiu toate s bune) (Dupa parerea mea nu pune mai gros ca e motoru mai vechiut -si chiar daca am mai auzit dude de genu... e motoru vechi pune mai gros sa se unga mai bine- fortezi pompa de ulei pana se incalzeste si l improasca pe tot circuitu)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
nu e neaparat un avantaj ca se incalzeste greu...

 

Si mai era mai sus un amic care intreba de ulei... Motul 10w40.(ca pui 5100, 7100 sau 300v asta depinde de tine cum mergi dar in principiu toate s bune) (Dupa parerea mea nu pune mai gros ca e motoru mai vechiut -si chiar daca am mai auzit dude de genu... e motoru vechi pune mai gros sa se unga mai bine- fortezi pompa de ulei pana se incalzeste si l improasca pe tot circuitu)

 

 

daca e uzat poti pune de exemplu 10w50 in loc de 10w40, e acelasi lucru la rece :blbl:

 

iar la rf este un avantaj ca se "incalzeste" greu, crede-ma :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...