Talanu Postat Noiembrie 20, 2012 Share Postat Noiembrie 20, 2012 eu de aici am cumparat piese http://www.pieces-su.../...Operatiunea in sine nu este foarte complicata doar ca iti trebuie un garaj si sculele necesare.Ai putea cauta si un motor sh dar aici e faza cu norocul. Cum ai facut comanda ? ti-au venit acasa prin curier ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sambartonro Postat Noiembrie 21, 2012 Share Postat Noiembrie 21, 2012 comanzi direct de pe site...transportul e in jur de 30 euro parca; nu conteaza cate piese comanzi iar plata am facut-o prin paypal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Decembrie 29, 2012 Share Postat Decembrie 29, 2012 motorul de rf 900 merge montat pe sasiu de rf 600? adica fara modificari de sasiu..... multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Ianuarie 1, 2013 Share Postat Ianuarie 1, 2013 RF 600 si RF 900 au același cadru ... exact același cadru. Trebuie schimbate aprinderea, bobine, cabluri... Nu ar strica si un tuning suspensii-frane.Spor la treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 RF 600 si RF 900 au același cadru ... exact același cadru.Trebuie schimbate aprinderea, bobine, cabluri... Nu ar strica si un tuning suspensii-frane. Spor la treaba! cadrul nu e acelasi, cel de 900 are multiple intarituri si alte mici diferente. dar da, merge pus motorul de 9 pe 6. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 (editat) Ca viitor fost detinator de Suzuki RF 900R doresc sa furnizez unele informatii celor interesati de acest model.Motocicleta mea "de baza" e un GSX 1100 EF din 1985.. un model frumos si reusit dupa parerea mea pe care il voi pastra probabil pana la sfarsit. 2 lucruri care ma deranjau la GSX erau vibratiile excesive in jurul turatiei de 4000 rpm si putin faptul ca roata fata de 16" e cam predispusa spre instabilitate. Mi-a placut dintotdeauna cum arata RF-ul si dat fiind faptul ca avea roata fata de 17 si motor ceva < am decis sa-mi cumpar una. Un prieten a mers si a cumparat-o pt mine dintr-un alt oras.. atunci eram departe de casa si f departe de locul achizitiei. Fostul proprietar nu prea a avut grija de motor, insa am avut eu ulterior. Uleiul arata groaznic cand l-am schimbat (impreuna cu filtrul). Dupa prima tura cu el mi se parea relativ ciudat.. pozitia nu era chiar cea pe care mi-as fi dorit-o, motorul parea cam anemic in ture joase si viteza 1 mi se parea prea inalta.. mers incet/f incet prin oras e cam neplacut si necesita cam mult ambreiaj. O alta problema initiala a motocicletei era consumul.. la mers frumos cu ea (legal si fara accelerari bruste) imi lua cca 8-8,5 %. Consumul mediu la GSX e undeva la 5,6 - 6 %. Ca probleme cunoscute la RF era uzura tuburilor emulsoare, viteza a 2-a si cuplajul alternatorului. Cea mai cunoscuta era problema cu saritul din treapta a 2-a.. din fericire a mea nu are deloc aceasta problema. Am vopsit zona de pe rezervor care era ruginita si am schimbat cauciucurile care erau praf; cu ocazia schimbarii cauciucurilor am realizat cat de grea e motocicleta si cat de rau e sa nu ai cric central (prima mea moto fara cric central). De asemenea cu ocazia schimbarii cauciucurilor am aflat si de ce frana pe spate era cam slaba.. placutele erau praf.. le-am schhimbat cu unele noi. Consumul mare m-a facut sa cred ca exista uzura in carburator, dar dupa o vizita la un mecanic care mi-a facut reglajele la carburator am aflat ca nu sunt uzate. Din nefericire insa reglajul carburatoarelor nu a fost facut bine. Amestecul prea bogat imi uda bujiile si pornirea a devenit un chin la prima tura de anul acesta; am dat jos bujiile, le-am curatat, le-am ars si apoi a pornit. Am folsit-o vreo 2 zile fara probleme si apoi a urmat o cursa lunga (310 km) catre orasul unde sunt detasat de firma. RF-ul n-a mai vrut sa porneasca desi in seara precedenta pornise usor. Am tot incercat sa-l pornesc (imbracat in costum de piele si cu bagajele pe motor). Intr-un tarziu am decis sa-mi iau alte bujii si o baterie; spre norocul meu le-am gasit pe stoc in Alba Iulia si cu ajutorul unui prieten le-am montat.. motorul a pornit foarte usor. Pe drum am constatat cu stupoare ca mi s-a aprins becul cu rezerva dupa prea putini km.. la drumul respectiv consumul mi-a iesit unul apropiat de 10%. Ajuns in localitatea de destinatie dupa cateva curatari de bujii m-am enervat si am desfacut carburatoarele pt reducerea nivelului benzinei. Motocicleta nu a mai mers chiar la fel de bine insa pe drumul catre casa mi-a scos sub 7 % (cca 20,5l la 310 km). Am dus-o din nou la mecanic care de data aceasta cred ca a nimerit-o mai bine cu reglajele. La noul drum catre localitatea unde lucrez temporar a mers mai bine si mi-a scos un consum de cca 6%; cu exactitate nu stiu intrucat senzorul de indicare a rezervei se pare ca nu mai functioneaza. De altfel datorita lui la drumul precedent catre casa mi s-a terminat benzina la cca 500 de m de statia unde vroiam sa alimentez (si cca 1 km de blocul unde stau). Intors la localitatea unde sunt detasat la putin timp am avut o problema cu o unghie incarnata la piciorul drept care mi-a fost extrasa astfel ca am vrut sa folosesc moto pt a merge la servici (500 m). Spre surpriza mea nu a pornit si electromotorul nu invartea bine.. aveam baterie NOUA. Am impins-o putin la vale si apoi ajuns la servici am masurat bateria.. descarcata.. am constatat ca nu-mi mai functiona incarcarea. Am dat jos alternatorul si l-am verificat.. functiona bine. Apoi am vazut ca de fapt alternatorul nu se mai invartea. Era o problema la cuplajul alternatorului, piesa metalica care realiza cuplajul nu era originala: era una metalica si ar fi trebuit sa aiba si o parte din ceva cauciuc/plastic special. Mi-au confectionat niste colegi un alt inel din ceva material plastic special... sincer cred ca e mult mai buna decat piesa originala, care oricum a suferit 2 revizii de-atunci (deci clar ceva defect de proiectare). Dupa montarea cuplajului alternatorului RF-ul iar n-a vrut sa porneasca: bujii murdare. Dupa curatarea lor moto mi-a pornit de atunci tot timpul.. e posibil sa fi prins si ceva benzina proasta atunci. Acum motocicleta imi merge bine dar am decis sa o vand.. chiar daca acum merge bine de fiecare data cand ma gandesc la ea ma gandesc ca m-a lasat EXACT cand aveam mai mare nevoie de ea.. in rest a mers bine si n-am avut probl. Motivul vanzarii tine si de nemultumirile prietenei mele pt care pozitia pe ea nu e asa comoda cum e pe GSX. Cum am si cam multe motociclete acum am decis ca e cazul sa o vand: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-rf%20900r-din-1997-451362.html Despre model in sine pot sa confirm ca vibratiile sunt reduse la orice turatie comparativ cu GSX-ul, roata fata e mai stabila si pozitia de mers e putin mai sport (dar nu mult). De asemenea dimensiunile cauciucurilor sunt mult mai usor de procurat comparativ cu GSX-ul si implicit mai ieftine. E foarte agila pe curbe.. la comparatia cu SV 650-ul unui prieten iese clar in avantaj din toate punctele de vedere. Tot asa sunetul de turbina pe care il are e f placut.. ma face sa ma gandesc ca sunt pe ceva racheta . E o motocicleta frumoasa si destul de robusta, foarte multi o apreciaza.. inclusiv eu, insa dupa cati nervi mi-a facut nu mai e fun. De asemenea am avut ocazia sa apreciez "inspiratia" celor de la Suzuki la diverse solutii constructive.. sa lucrezi pe ea e un chin. Trebuie dat rezervorul jos si partea din carenele spate; nici GSX-ul nu e mult mai bun, dar la el e mai scuzabil datorita dimensiunilor motorului. In ce priveste nr kilometrilor sincer ma indoiesc ca sunt reali. Pe de alta parte faptul ca nu sunt uzate carburatoarele, ca nu am probleme cu viteza a 2-a si faptul ca fltrul de ulei pe care l-am schimbat era japonez (provenienta motociletei e Italia) ma duce cu gandul la faptul ca nu are multi km.. in nici un caz nu poate avea 116000.. motorul merge prea bine pt un asa kilometraj si nu consuma ulei. Ca un corolar: Avantaje: pozitie buna pt sport-touring (mai ales pt cei < de 1,85.. eu am 1,88 m), foarte manevrabila, design frumos, suspensii bunicele, cauciucuri usor de gasit, nu vibreaza tare la nici o turatie, saua e comoda pt motociclist, decenta si pt pasager(a) daca nu e inalt(a), are 5 viteze si nu prea trebuie sa le tot schimbi ca la una cu 6, cuplu bun, trage liniar cu un salt la 4000 rpm (dar asta datorita "gaurii" dintre 3000 si 4000 rpm) Dezavantaje: consum nu prea grozav, viteza 1 cam inalta, cele 3 probleme mentionate mai sus (pinionul pt treapta a 2-a, uzarea usoara a carburatoarelor si cuplajul alternatorulu), "gaura" dintre 3000-4000 rpm, ispita vitezei mari. Vin in completare la ceea ce ai spus ,pe langa ce am gasit la carburatoare,cu completarile de rigoare pe care le-am constatat pe RF-ul tau.Ciclistica este mult mai ok fata de alte motoare cu care m-am mai plimbat.Pt pilot pozitia este destul de ok,menevrabilitatea iarasi e ok tinand cont ca este o motocicleta destul de grea.Ce nu pot spune ca este ok in momentul cind exista si pasager,se schimba datele problemei mai ales pe coborire sau la franare datorita configuratiei seii,pasagerul tinde sa vina in fata iar toata greutatea o preia pilotul in incheietura baratelor.In ansamblu este o motocicleta buna,se simte bine in pielea ei daca nu menajezi gazul,singura nemultumire este treapta 1 prea lunga iar ultima treapta destul de scurta.. Per ansamblu :un motor bun! Cam da.. mai trebuie sa gasesc de cumparat bucata de carena care se detaseaza de pe partea stanga jos, intrucat se pare ca am pierdut-o la ultimul drum . Multumesc pt ajutorul pe care mi l-ai dat totdeauna. Pe de alta parte daca nu erai tu nu luam motocicleta Te maninc daca o vinzi!!!!!!!!!!!!Acum dupa ce is puse la punct toate????(aproape,un simering...) Editat Ianuarie 8, 2013 de edysson Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pytycu_xpert Postat Martie 5, 2013 Share Postat Martie 5, 2013 (editat) Va salut detinatori de RF-uri. De putin timp ma numar printre voi si incerc sa pun la punct motoreta. Din punct de vedere tehnic este ok, la partea estetica lasa de dorit. Ideea e ca aseara am reusit sa rup suportul de scarita dreapta fata. Apelez la voi in gasirea acestei piese. Va multumesc. 0726,675,255 Andrei Editat Martie 5, 2013 de pytycu_xpert Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mr.magic Postat Martie 5, 2013 Share Postat Martie 5, 2013 Nu intereseaza pe nimeni o carena fata rosie in stare bunicica ? Pret discutabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 vand maneta /index.php?/topic/692351-vand-maneta-frana-suzuki-in-stare-bunaf-buna/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cealadau rf 600 Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 Salutare, O intrebare pentru cunoscatori, sau pentru cei care sau mai lovit de aceasta problema, Am un rf 600 r din 95, si dupa ce zilele astea am avut parte de o vreme cu multa ploaie, fiind soare afara am zis sa ies la plimbare cu el. Pun contactul, trag socul, da sa invarta sa porneasca, si se ia curentul nu se mai aprinde nimic, zic bun so fi ars vreo siguranta, surpriza sigurantele sunt bune...... pun iarasi contactul nimic, mai misc de contact mai trag de baterie , nimic... iarsi pun contactul si parca se aprinde bordul, dupa care iarasi se stinge. Probabil de la zilele astea ude sa se fii oxidat ceva, n-am mai umblat cu motorul de vreo 4 zile . Deci de la ce sa pornesc sa verific?.....bateria ii buna. mai are vreo siguranta ascunsa pe undeva? sau s-ar putea sa fie devina chiar contactul de pe ghidon? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sambartonro Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 verifica si siguranta principala cea de 30A, daca e ok probabil se intampla ceva cu contactul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cealadau rf 600 Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 poti sa imi zici cam in ce zona se afla siguranta aia? banuiesc ca nu ii langa celalate ....mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sambartonro Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 (editat) Siguranta se afla in partea stg cum stai pe moto langa suportul bateriei. Tot acolo e legat si cablul de plus al bateriei. Editat Aprilie 2, 2013 de sambartonro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cealadau rf 600 Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 pff.... am incercat si aia si ii ok, tot nam curent am mai miscat si de fire pe acolo si nimic bateria ii buna am verificato , ca am zis sa nu fii facut ceva scurt, cred ca mai ramane doar contactul de verificat, pentru ca nu am curent deloc pe motor .. daca aveti si alte iedei sunt binevenite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 pff.... am incercat si aia si ii ok, tot nam curent am mai miscat si de fire pe acolo si nimic bateria ii buna am verificato , ca am zis sa nu fii facut ceva scurt, cred ca mai ramane doar contactul de verificat, pentru ca nu am curent deloc pe motor .. daca aveti si alte iedei sunt binevenite vezi ca-s doua sigurante pe releul ala. sa n-o fi verificat pe aia de rezerva! )) nu de alta da' n-ai fi primul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sambartonro Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 vezi ca-s doua sigurante pe releul ala. sa n-o fi verificat pe aia de rezerva! )) nu de alta da' n-ai fi primul! Buna observatia ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cealadau rf 600 Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 Multumesc pentru sfaturi, am rezolvat dilema, dupa ce am verificat toate sigurantele contactele si alte cele , defapt era bateria....dintre toata bateriile pe care le-am schimbat nici una nu dadea simptomele acestea, Puneam contactul, se aprindea bordul luminile tot, cand incercam sa pornesc , se stingea totul ca si cum ar fii avut un scurt sau un contact imperfect, dupa 2 minute cu contactul pus isi revenea curentul si facea aceiasi poveste. Am pus alta baterie pe motor si a pornit imediat fara probleme....mama lor de baterii chinezesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mooaaa Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 Salut, caut si eu un capacul negru de plastic din partea de sus a carburatoarelor, am unul din ele crapat si-mi trage aer fals, cauza care duce la imposibilitatea sincronizarii lor. Stiti unde pot gasi unul fara sa fiu nevoit sa cumpar toata bateria de carburatoare? Sau o solutie alternativa?Capacul este crapat langa unul dintre suruburile de fixare, am incercat cu silicon pt garnituri sa etansez insa fara rezultate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 cumpara un capac nou, eu am dat 100 de lei pe unul nou.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mooaaa Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 Unde gasi un capac nou? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cooler Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 Stie cineva un nr de tel al lui fesu'? I-au suspendat/desfiintat contul si nu mai pot da de el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radumuf Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Salutare. Are cineva, cumva un alternator de Rf600 de vanzare la un pret decent? Sau daca stiti pe cineva care vinde imi puteti da un pont? Bineinteles SH ca de nou mi se pare cam scump. Mersi si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 ai PM! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mooaaa Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 Interbare putin stupida stupida din partea mea: Care sunt pozitiile pt robinetul de la rezervor? Nu am folosit niciodata acel robinet deoarece aveam indicator de low fuel in bord, insa senzorul sau altceva s-a defectat si am ramas de rasul lumii fara benzina in plina intersectie, eu bazandu-ma pe acel bec galben, care, dupa ce se aprindea mai aveam de mers ~30 km. Am indicator pe carena insa la invartirea robinetului nu ajunge in dreptul acelui semn indicatorul meu de off. Se poate ca acel robinet sa fie montat altfel sau sa nu fie cel original? In prima poza atasata este invartit la maxim invers acelor de ceasornic, iar in cea de a doua este la maxim in sensul acelor de ceasornic. Mentionez ca pana acum mergeam cu el pe RES. Help? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mooaaa Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 Update: Am demontat robinetul si l-am decalat cu 180 de grade, acum cade sageata de orientare pe cele 3 indicatoare. Stie cineva cata benzina ramane pe rezerva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.