Mooaaa Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 Update: Am demontat robinetul si l-am decalat cu 180 de grade, acum cade sageata de orientare pe cele 3 indicatoare. Stie cineva cata benzina ramane pe rezerva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radumuf Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 Update: Am demontat robinetul si l-am decalat cu 180 de grade, acum cade sageata de orientare pe cele 3 indicatoare. Stie cineva cata benzina ramane pe rezerva? in mod normal acel robinet se poate aseza intro singura pozitie, rotit la 180 de grade trebuie fortat ca sa intre, are un sant pe o parte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mooaaa Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 in mod normal acel robinet se poate aseza intro singura pozitie, rotit la 180 de grade trebuie fortat ca sa intre, are un sant pe o parte L-am desfacut si am am invartit axul robinet plus saiba adiacenta, cea cu "limitator de invartire" Acum imi merge ok si pe rezerva, urmeaza sa mai pun niste benzina sa vad daca are circuitul ok si pe ON. Ramane problema becului din bord. Becul se aprinde cand pun cintactul (cum facea si pana acum) deci nu e ars. Am incercat sa verific termistorul din rezervor, insa imi ies 3 fire din el, ceea ce m-a facut sa renunt. Idei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radumuf Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 L-am desfacut si am am invartit axul robinet plus saiba adiacenta, cea cu "limitator de invartire" Acum imi merge ok si pe rezerva, urmeaza sa mai pun niste benzina sa vad daca are circuitul ok si pe ON. Ramane problema becului din bord. Becul se aprinde cand pun cintactul (cum facea si pana acum) deci nu e ars. Am incercat sa verific termistorul din rezervor, insa imi ies 3 fire din el, ceea ce m-a facut sa renunt. Idei? si la motocicleta mea si in manualul de reparatii termistorul are doar 2 fire deci eu cred ca cel mai bine ar fi sa verifici si circuitul si termistorul separat. cel mai bine te uiti in manualul de reparatii si vezi ca iti arata cum se face. asa vei sti exact ce e defect. spor la treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OfficialBizkit Postat Iulie 10, 2013 Share Postat Iulie 10, 2013 Cumpar releu de pornire pentru modelul de 400 din 1996 !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cealadau rf 600 Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 Salutare, Vin si eu cu o intrebare pentru impatimitii de schimbari, se poate pune pe modelul de 600 ..motor de 900? Teoretic dimensiunile ar fii la fel doar ca s-ar putea sa difere prinderile, si probabil mai trebuie facute ceva modificari. Si pentru partea de acte se poate face modificarea legal la rar? Mersi, Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 nu difera nici o prindere, doar cadrul trebuie putin intarit, gasesti pe net locatia. sfatul meu e altul, ia motorul de 900 si transplanteaza totul pe carterul tau. asa nu schimbi nici o serie si n-ai treaba nici la rar. been there, done that dar cu un motor de 1100 (gsxr w) si chiulasa de 900. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinwuh Postat August 21, 2013 Share Postat August 21, 2013 Cumpar ptr Suzuki RF600R manerele din spate de la pasager, si topcase complet.Contact: 0769644180 Alin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black Rider Postat Octombrie 6, 2013 Share Postat Octombrie 6, 2013 (editat) Salutare,m-am hotarat sa dezmembrez RF-ul meu, daca aveti nevoie de ceva va rog sa imi spuneti.Cateva detalii: Suzuki RF600R, an 1994, bateria e cumparata de vreo 6 luni, gumele nu le vand (cel putin cea pe spate) ca sunt uzate si nu vreau sa am pe constiinta pe nimeni, carena stanga este lovita de la o cazatura, in rest urme de uzura normale pentru anii pe care ii are. Telefon 0757.57.55.55, email sorinmerlusca@gmail.com sau PM pentru mai multe detalii. http://www.okazii.ro/motociclete-suzuki/suzuki-rf600r-sport-touring-98cp-1994-a126619596 De asemenea vand si costumul piele, 2 piese, marimea L/XL. Cumpar ptr Suzuki RF600R manerele din spate de la pasager, si topcase complet.Contact: 0769644180 Alin Salut, cat ar costa manerele sau cat esti dispus sa imi dai ca nu stau sa caut cat costa de noi sau sh. Da-mi un PM sau un telefon 0757575555 Editat Octombrie 6, 2013 de Black Rider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Octombrie 6, 2013 Share Postat Octombrie 6, 2013 cat vrei pe toata motocicleta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black Rider Postat Octombrie 12, 2013 Share Postat Octombrie 12, 2013 cat vrei pe toata motocicleta? 600 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodoneatza Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 nu difera nici o prindere, doar cadrul trebuie putin intarit, gasesti pe net locatia. sfatul meu e altul, ia motorul de 900 si transplanteaza totul pe carterul tau. asa nu schimbi nici o serie si n-ai treaba nici la rar. been there, done that dar cu un motor de 1100 (gsxr w) si chiulasa de 900. si crezi ca merge schema si pt un upgrade de la 400 la 600, sau poate chiar la 900? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mooaaa Postat Decembrie 6, 2013 Share Postat Decembrie 6, 2013 Mai are cineva vreun RF de dezmembrat? Ma intereseaza si pe mine niste maruntisuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black Rider Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 . . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cooler Postat Martie 10, 2014 Share Postat Martie 10, 2014 Cat vrei pe branhia mare stanga? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ursuletzul Postat Iunie 8, 2014 Share Postat Iunie 8, 2014 Salut. Am o problema la motor. Motorul suzuki rf 400 (da stiu, e chinezesc, sa il vand, sa scap de el ca nu e bun....etc, asa au zis unii "prieteni" dar nu vreau ) Sa explic problema si inca o data rog pe cei care sunt de parere ca sa il vand ca nu se merita, sa se abtina, daca sfat de reparatie nu pot da. Nu am scanteie deloc. Am lumini, claxon, invarte cand dau la automat dar scanteie nu. Am schimbat bobinele cu unele sh, le-am luat de la un motociclist de pe forum care a zis ca sunt bune si merg. Le-am montat si nimic, nici farama. De la ce altceva poate fi? Cineva a zis ca CDI. E posibil? Am zis ca o sa incerc sa iau de la un amic o bobina care stiu sigur ca merge(o demontam de pe motorul lui) si incercam sa vedem daca da sau nu (poate bobinele sh luate nu sunt bune). In caz ca nu da scanteie ce e de facut? Sau are cineva din bucuresti un cdi de imprumut sa fac o verificare? fac cinste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto.consumabile Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 Am cateva piese din motor pentru RF 900 1997, cutie viteze, pistoane cilindi, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
geo400 Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 Salut. Am o problema la motor. Motorul suzuki rf 400 (da stiu, e chinezesc, sa il vand, sa scap de el ca nu e bun....etc, asa au zis unii "prieteni" dar nu vreau ) Sa explic problema si inca o data rog pe cei care sunt de parere ca sa il vand ca nu se merita, sa se abtina, daca sfat de reparatie nu pot da. Nu am scanteie deloc. Am lumini, claxon, invarte cand dau la automat dar scanteie nu. Am schimbat bobinele cu unele sh, le-am luat de la un motociclist de pe forum care a zis ca sunt bune si merg. Le-am montat si nimic, nici farama. De la ce altceva poate fi? Cineva a zis ca CDI. E posibil? Am zis ca o sa incerc sa iau de la un amic o bobina care stiu sigur ca merge(o demontam de pe motorul lui) si incercam sa vedem daca da sau nu (poate bobinele sh luate nu sunt bune). In caz ca nu da scanteie ce e de facut? Sau are cineva din bucuresti un cdi de imprumut sa fac o verificare? fac cinste sal am exact exact aceeas problema si am comandat cdi de pe e.bay astept sa vina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sambartonro Postat Iulie 28, 2014 Share Postat Iulie 28, 2014 Salut baieti. Am fost la o tura lunga si am obsv ca la accelerare in ture joase pe serpentine se aude un cloncanit, troscanit si il simt in scarite. Dupa circa 5000 ture nu se mai aude/simte. Am miscat si de roata spate ptr ca m-am gandit la rulmenti si aceasta are joc. Intrebarea mea este daca sunt rulmentii de la roata spate de vina sau o fi ceva din cutie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 rulmentii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sambartonro Postat Iulie 30, 2014 Share Postat Iulie 30, 2014 Am rezolvat. Era desfacuta piulita ce strange pinionul de atac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Iulie 30, 2014 Share Postat Iulie 30, 2014 daca ai joc in roata (si axul e strans, evident) ai rulmentii dusi. punct, asta ti-o poate spune orice mecanic, novice sau nu. ca facea zgomot de la pinion e altceva. te duci frumos la un magazin de rulmenti si ti-i iei noi. costa cam 25 de lei bucata, ai 3. 2 pe roata si unul pe port-pinion. grija la cod ca nu toti sunt la fel. de exemplu un rulment 6300 poate fi de mai multe tipuri (RS/C3, etc.). codul de la sfarsit conteaza. sunt diferite in functie de incarcare/viteza/bla-bla, nu e de ajuns sa aiba aceleasi cote. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SuzukiRf600R Postat August 30, 2014 Share Postat August 30, 2014 Am un cablu de ambreiaj care literalmente ma f...te la cap,nu-i mai gasesc reglajul care-l avea inainte (mentionez ca intr-o dimineata m-am trezit dupa 200m de mers cu maneta moarta/moale). Am incercat sa reglez de la maneta,apoi de jos din spatele carenelor...tot nu merge cum vreau si mai mult cateodata chiar nu mai intra in treapta de viteza. Deci, un Coleg care sa parcheZe la mine timp de 10minute pana "copiez" reglajul,gasesc aici? BR, Alexandru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SuzukiRf600R Postat Octombrie 6, 2014 Share Postat Octombrie 6, 2014 Intrebare: Carenajul de pe Suzuki RF 600 din 97 merge pe Suzuki RF 600 din 94(93)? merci! ps: cumpar carene de suzuki rf600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Octombrie 7, 2014 Share Postat Octombrie 7, 2014 toate-s la fel,,, poti sa pui si de 9, numai ca la codita tre' sa iei si saua, in rest sunt identice, 4/6/9... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.