Sari la conținut

Detinatori de Suzuki RF


.BoBo.
 Share

Postări Recomandate

Stie cineva si poate sa imi zica si mie la ce temperatura trebuie sa se mentina motorul dupa ce s-a incalzit? La mine nu trece acul ala de albastru deloc (pana acum am presupus ca nu e suficient de cald afara dar se pare ca e gresit). Eu imi pun problema ca nu am termostat dar nici macar nu stiu unde sa il caut, e drept ca am luat un manual de rf in format .pdf dar nu se intelege nimic in pozele alea negre.

Asfalt

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Aici manualul la calitate buna. Si eu am observat ca imi statea pe albastru si in zilele toride si credeam ca are o problema, pana la un mars intr-a 1-a cativa km + turat putin.

mersi de manual o sa surubaresc putin si daca descopar ceva dau un raspuns

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
Stie cineva si poate sa imi zica si mie la ce temperatura trebuie sa se mentina motorul dupa ce s-a incalzit? La mine nu trece acul ala de albastru deloc (pana acum am presupus ca nu e suficient de cald afara dar se pare ca e gresit). Eu imi pun problema ca nu am termostat dar nici macar nu stiu unde sa il caut, e drept ca am luat un manual de rf in format .pdf dar nu se intelege nimic in pozele alea negre.

Asfalt

 

e acelasi radiator ca si pe motoarele de 900 si 1100. stai linistit, e normal. in trafic foarte greu, stat CEL PUTIN 5 minute pe lod DUPA ce motorul este deja cald incepe acul sa urce sus. ventilatorul porneste pe la 3/4 din gradatia ceasului. fii multumit, nu te incalzesti prea tare pe rf. vitezanele noi stau pe la 100-105 grade vara, sunt niste calorifere pe roti :ok:). aprilia mea ajunge la maxim 94 de grade in trafic si o simt mult mai calda decat rf-ul. dupa aia m-am urcat pe un cbr600 nou (nu mai stiu anul, de la 2005 incoace, oricum) si am zis ca mor pe el... :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e acelasi radiator ca si pe motoarele de 900 si 1100. stai linistit, e normal. in trafic foarte greu, stat CEL PUTIN 5 minute pe lod DUPA ce motorul este deja cald incepe acul sa urce sus. ventilatorul porneste pe la 3/4 din gradatia ceasului. fii multumit, nu te incalzesti prea tare pe rf. vitezanele noi stau pe la 100-105 grade vara, sunt niste calorifere pe roti :ok:). aprilia mea ajunge la maxim 94 de grade in trafic si o simt mult mai calda decat rf-ul. dupa aia m-am urcat pe un cbr600 nou (nu mai stiu anul, de la 2005 incoace, oricum) si am zis ca mor pe el... :blbl:

 

nu e neaparat un avantaj ca se incalzeste greu...

 

Si mai era mai sus un amic care intreba de ulei... Motul 10w40.(ca pui 5100, 7100 sau 300v asta depinde de tine cum mergi dar in principiu toate s bune) (Dupa parerea mea nu pune mai gros ca e motoru mai vechiut -si chiar daca am mai auzit dude de genu... e motoru vechi pune mai gros sa se unga mai bine- fortezi pompa de ulei pana se incalzeste si l improasca pe tot circuitu)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
nu e neaparat un avantaj ca se incalzeste greu...

 

Si mai era mai sus un amic care intreba de ulei... Motul 10w40.(ca pui 5100, 7100 sau 300v asta depinde de tine cum mergi dar in principiu toate s bune) (Dupa parerea mea nu pune mai gros ca e motoru mai vechiut -si chiar daca am mai auzit dude de genu... e motoru vechi pune mai gros sa se unga mai bine- fortezi pompa de ulei pana se incalzeste si l improasca pe tot circuitu)

 

 

daca e uzat poti pune de exemplu 10w50 in loc de 10w40, e acelasi lucru la rece :blbl:

 

iar la rf este un avantaj ca se "incalzeste" greu, crede-ma :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intr-adevar am vazut ieri cum se comporta in sfarsit motorul cald si in anumite situatii poate fi deranjat sa umblii cu o soba intre picioare dar si daca e putin racoare si vine o adiere calda nu e rau. oricum deocamdata nu ma bag in el ca e foarte cald si o sa astept sa se racoreasca (probabil spre toamna). mersi de sfaturi ca imi faceam de lucru si ma topeam pe motor rapid

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stai linistit ca e stricat ceasul. aceeasi intrebare mi-am pus-o si eu dar dpa ce am fiert termostatul si am vazut ca se deschide inainte sa fiarba apa din oala mi-am dat seama ca motorul merge la temp normala.

termostatul il gasesti in partea din dreapta sub plasticul negru din dreptul rezervorului. dupa ce il dai jos o sa gasesti capacul pe unde torni antigel.. desfaci acolo si gasesti si termostatul prin zona. :cheers:

 

Stie cineva si poate sa imi zica si mie la ce temperatura trebuie sa se mentina motorul dupa ce s-a incalzit? La mine nu trece acul ala de albastru deloc (pana acum am presupus ca nu e suficient de cald afara dar se pare ca e gresit). Eu imi pun problema ca nu am termostat dar nici macar nu stiu unde sa il caut, e drept ca am luat un manual de rf in format .pdf dar nu se intelege nimic in pozele alea negre.

Asfalt

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
Sunt nou pe aici si as vrea sa stiu si eu daca rf-urile au ceva probleme la motor (rf-ul de 900 in special). prin probleme ma refer la rornire sau ceva de genul. :cheers:

 

in general nu au, vezi a doua sa nu sara ca la orice alta motocicleta. este un motor "bulletproof".

 

Salut.am un far de suzuki rf900,an 94 de vanzare,la pretul de 150 de euro.daca e cineva interesat,relatii la tel:0765.76.75.70

Multumesc

 

merge la orice rf, nu doar la cel de 900 :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal...imi merge intrerupt motoru si nu trage bine..are idee cineva ce poate fi?..am scos bujiile si le am curatat (aratau normal),dar tot asa face...

incearca sa schimbi bujiile. nu iti poti da seama daca sunt intrerupte decat daca le masori. la fel am patit si eu, bujiile erau impecabile dar le-am schimbat si totul e ok. daca nu incearca macar sa le masori. iti trebuie un aparat de masura ma bun, cu cele din piata nu merge. bujiile trebuie sa aibe rezistenta foarte mare (mega ohmi daca nu ma insel) intre motul unde intra fisa si masa. de exemplu bujiile mele strapunse aparatul le masura pe la 2 kohm.

 

stai linistit ca e stricat ceasul. aceeasi intrebare mi-am pus-o si eu dar dpa ce am fiert termostatul si am vazut ca se deschide inainte sa fiarba apa din oala mi-am dat seama ca motorul merge la temp normala.

termostatul il gasesti in partea din dreapta sub plasticul negru din dreptul rezervorului. dupa ce il dai jos o sa gasesti capacul pe unde torni antigel.. desfaci acolo si gasesti si termostatul prin zona. :P

nu e stricat ceasul, pentru ca am reusit sa o incing pana a pornit ventilatorul si imi indica pe bord aproape linia de mijloc. pe vremuri foarte calde e ok ca nu se incinge eu imi puneam probleme cand e racoare ca nu vreau sa functioneze motorul la o temperatura mai mica decat cea optima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
nu e stricat ceasul, pentru ca am reusit sa o incing pana a pornit ventilatorul si imi indica pe bord aproape linia de mijloc. pe vremuri foarte calde e ok ca nu se incinge eu imi puneam probleme cand e racoare ca nu vreau sa functioneze motorul la o temperatura mai mica decat cea optima

 

 

pui un carton si lasi doar un sfert de radiator expus sub 10 grade si intre 10 si 17-18 lasi doar jumate. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pui un carton si lasi doar un sfert de radiator expus sub 10 grade si intre 10 si 17-18 lasi doar jumate. :)

trebuie sa recunosc ca desi am avut dacie la varianta asta nu m-am gandit

\m/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal, acum vin si eu cu o situatie, daca am motorul de 400 si radiatorul de la 600, cat mai acopar din radiator(situaite reala de altfel)?

Cu radiatorul original statea acul la jumatate majoritatea timpului, mai putin la mers in afara orasului.

Si inca ceva, stie cineva cat lichid de racire mai incape acum cu radiatorul mai mare ? in manualul celui de 600 scrie undeva la 2,5 litri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baieti am o intrebare...cand ma apas pe furca sau dupa ce merg cu motoreta pe tubul de inox care intra in jamba din stg ramane o pelicula fina de ulei iar dr e uscata tot timpul..de la ce se trage chestia? e cumva semeringu bulit sau alte motive?

Editat de sambartonro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baieti am o intrebare...cand ma apas pe furca sau dupa ce merg cu motoreta pe tubul de inox care intra in jamba din stg ramane o pelicula fina de ulei iar dr e uscata tot timpul..de la ce se trage chestia? e cumva semeringu bulit sau alte motive?

 

da asa este, trebuie schimbat semeringul. nu e greu poti sa faci tu toata treaba. iti trebuie materialele si ceva chef de munca. daca mai mergi cu ea asa grija mare ca mie mi-a curs ulei pe discul de frana si inca ma chinui sa il dau jos de acolo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
Sal, acum vin si eu cu o situatie, daca am motorul de 400 si radiatorul de la 600, cat mai acopar din radiator(situaite reala de altfel)?

Cu radiatorul original statea acul la jumatate majoritatea timpului, mai putin la mers in afara orasului.

Si inca ceva, stie cineva cat lichid de racire mai incape acum cu radiatorul mai mare ? in manualul celui de 600 scrie undeva la 2,5 litri.

 

 

acum vara eu l-as lasa asa. daca totusi vrei sa il acoperi vezi si tu cu cat e mai mare cel de 600 fata de cel de 400 si acopera cat e diferenta ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baieti am si eu o problema...ambreiajul se actioneaza f greu,am facut antebrat de culturist deja..am umblat la suruburile alea de reglare la tija aia de la cutie dar degeaba tot asa merge...aveti vreo idee ce se poate face? nu de alta dar am probat la o multime de modele de moto si mergem extrem de usor ambreiajul la toate..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mie imi venea sa plang cand vedeam ce usor mergea ambreiajul altora, pe cand la RF...

Ce poti sa faci ca sa mearga mai usor: injectat ulei pe camasa cablului in jos timp in care actionezi de cateva ori maneta, curatata zona de pivotare a manetei si maneta, verifica cat de tare e strans reglajul cablului si cat de strans e surubul manetei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...