Sari la conținut

Detinatori de Suzuki RF


.BoBo.
 Share

Postări Recomandate

E pe aici vreun detinator de suzuki RF (600 sau 900) care are rabdare sa-mi dea detalii despre motocicleta asta? pt ca parerea unui proprietar face mai mult decat review uri si site uri...

 

E vreo diferenta de greutate (sesizabila) intre RF600 si RF900?

De manevrabilitate? ciclistica? etc?

In afara de diferenta 600-900 (cc) si implicit de cuplu/putere, sunt altele? care merita mentionate/luate in vedere?

In fine, ca sa nu o lungesc inutil aici pe thread, as fi recunoscator daca imi poate furniza cineva mai multe informatii..

Iti spun din prisma unui fost posesor de gsxr600(2005) si un gsxr1000(2006) ,caci se simte ca e mult mai "umflat" miarul(desi cele noi de 1000 sunt mult "slabite"),cu implicatii asupra manevrebilitatii-asta in comparatie cu un 600...pe curbe e rege un 600 ,pe linie dreapta un miar(ma refer in conditiile aceluiasi pilot) :drums: .Eu zic ca e valabil si in cazul rf-urilor.Doar parerea mea :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Discurile de frana de la RF400 nu se potrivesc la RF600 decat daca schimbi cu tot cu etriere,la 400 sunt mai mici in diametru

 

thx de info :drums:

 

insider, eu am avut RF 600 si am fost f multumit de el.. cu 900 nu m-am dat, dar banuiesc ca e cum zice silviu de gsxr-uri. din cate stiu eu, in RF e tot motorul de gsxr de 600

 

La 600 is 6 viteze, si rosu pe la 13,500.. la 900, 5 viteze si rosu pe la 11000 parca (nu's 100% sigur) - nu stiu daca are vreo relevanta, pt ca cuplu&cai la 900 's mai multi..

Cel mai bine ar fi sa le testezi singur daca poti pe amandoua, sau sa astepti parerea unui proprietar care le-a avut pe amandoua

Eu tot RF600 vreau sa-mi iau din nou.. si singurul model pentru care l-as schimba ar fi cel de 900, tocmai pentru ca mi se pare mai potrivit pentru touring

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E pe aici vreun detinator de suzuki RF (600 sau 900) care are rabdare sa-mi dea detalii despre motocicleta asta? pt ca parerea unui proprietar face mai mult decat review uri si site uri...

 

E vreo diferenta de greutate (sesizabila) intre RF600 si RF900?

De manevrabilitate? ciclistica? etc?

In afara de diferenta 600-900 (cc) si implicit de cuplu/putere, sunt altele? care merita mentionate/luate in vedere?

In fine, ca sa nu o lungesc inutil aici pe thread, as fi recunoscator daca imi poate furniza cineva mai multe informatii..

 

Altele diferente care merita luate in considereare sunt consumul de benzinica si consumul de consumabile :drums: Altfel papa 900le si guma spate si placutele de frana, poate si lantul se gata mai iute. Clar e mai greu 900le decat 600le si asta se simte.

 

De ex Bandit 600 si 1200 au cadru, plasticaraie etc. identice. (asemanator ca si in cazul RF 600/900 By the way Banditii si RFurile impart unele piese si ansamble absolut nemodificate). "Doar" motorul, bascula, furca, jantele si alte nimicuri sunt diferite. Diferenta insa de la B6 la B12 mi s-a parut mare la capitolul manevrabilitate.

Plus ca tind sa cred ca 900le se incinge mai tare in oras. B12le de ex se incinge mult mai tare decat B6le in aceleasi conditii.

 

Pt touring insa, 900le mi se pare indiscutabil mai indicat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, ms pt pareri 'baeti' :drums:

 

In principiu la asta ma gandeam si eu: daca RF900 e mai greu decat 600 si cu cat cam (ce mase au ambele, la gol si road ready).

in ORAS cum se comporta RF600 fata de RF900, in afara..

Care ar fi diferenta de consum (cat consuma una,cat consuma alta)desi asta e cam irelevant..

+ uri si - uri la 600 si 900, mai ales pareri avizate din partea proprietarilor sau fostilor proprietari...daca-s fiabile etc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un poster de 8 pagini cu RF 900...

Pe verso e intreaga gama Suzuki pe 1994 in Germanica de la GSX-R 1100 la scuter si quad de copii. :wave: RF9le tocmai ce aparuse si era in fata la promovare.

La greutate la plin scrie 226 kg pt RF900 si 218 pt RF6. Mi se pare cam mica diferenta de doar 8 kile, dar sunt date oficiale. :drums:

 

PS: revista Motorrad da o greutate de 237 kg la gol pt RF9 care nu seamana deloc cu datele oficiale. Cineva minte...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai mai da-le dracu', asa de grele sunt?

Pai un BMW de 1200cc cu tot cu 'cardan' si cu toba lui de-o tona ajunge la 237 (road ready)...

 

Deci lasand masele de-o parte, in rest alte opinii (pertinente)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiati ca in 1994 Suzuki a spart recordul de anduranta la 24 ore viteza cu doua motociclete de stoc RF 900 pe circuitul din Nardo Italia si ca acest record este de nebatut pana in prezent? Cascati putin ochii aci:

http://www.suzuki-rf.de/worldrecord.html

Ma gandesc f serios sa-mi iau si eu un RF de 600. Fainute capre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si mie imi face cu ochiul varianta de 600, dar vad ca nu se ofera nimeni sa ne mai impartaseaca din pareri.

Ma intereseaza aspectele negative, ca de ridicat in slavi.....banuiesc ca sunt in stare toti (sa-si laude marfa proprie :cheers:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

mda...am si io un rf 600 din `93 adus prin aprilie `07 in scopuri comerciale din austria.stare sooper-optic si tehnic. :)

nu i-am rezistat si am inmatriculat-o...mi-am tras si echipament...imi vine si toba sport...da` starea fizica nu ma avantajaza...:-( :moron:

tra` s-o vand unui fan RF...cam cu 3000 eur :scratch:

dezavantaj major pt mine - masa totala ridicata! :)

iubesc Rf-ul in miscare! :smoke:

 

:peace: rf600r---cand o scot din garaj parca-mi sar surubrile din antebratz... :)

ovi8413@yahoo.com 0745.66.80.17

post-18175-1181330331_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda...am si io un rf 600 din `93 adus prin aprilie `07 in scopuri comerciale din austria.stare sooper-optic si tehnic. :)

nu i-am rezistat si am inmatriculat-o...mi-am tras si echipament...imi vine si toba sport...da` starea fizica nu ma avantajaza...:-( :moron:

tra` s-o vand unui fan RF...cam cu 3000 eur :scratch:

dezavantaj major pt mine - masa totala ridicata! :)

iubesc Rf-ul in miscare! :smoke:

 

:peace: rf600r---cand o scot din garaj parca-mi sar surubrile din antebratz... :)

ovi8413@yahoo.com 0745.66.80.17

Hai ca nu este chiar asa de grea,mie nu mi se pare deloc grea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca nu este chiar asa de grea,mie nu mi se pare deloc grea

Hai ca nu este chiar asa de grea,mie nu mi se pare deloc grea

pai normal ca pt TINE e poate usoara...da` pt MINE in plan subiectiv e grea! :) are cam 250 kg...

am si mentzionat ca am ceva belele de sanatate...cot stang hobanaj si vreo 3 tije, antebtatz drept 2 placutze fixatoare si si 10 suruburi ,femur drept tija...:scratch:

in concluzie sa se dea cu rf-ul cine-i ok si poate :)

post-18175-1181378967_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate sa-mi spuna si mie cineva cate viteze are un Rf 400?

 

 

6 viteze !

 

Ce scrie in cartea de la RAR,este ceva ce zice fabricantul este altceva,maine am sa-l cantaresc pe al meu,am cantar la munca si am sa-ti spun cat cantareste in realitate

 

 

si eu sunt curios cat are in realitate :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde se poate gasi un kit lant pentru RF400 SI CAM CAT AJUNGE ??? :lol:

saltuare! :lol: incearca pe `www.louis.de` au mai toate... :baldy: potzi sa comanzi de pe net sau mai sunt baietzi care aduc... :finger: mai cauta si pe `e-bay`... :eek:

 

207kg are RF-ul meu :( cantarit azi pe cantar electronic

:lol: pai sa-tzi traiasca neatins! :finger:

:lol: asfalt uscat pt totzi si... :lol:

post-18175-1181752983_thumb.jpg

post-18175-1181753506_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum spuneam ca s-ar putea sa-mi iau RF 600, iata ca pana la urma acesta a fost alesul :thanks: .

Primul drum cu el de la Oradea la Cluj aprox 160 km, am ramas cu o impresie buna, merge bine la drum lung, numai ca a doua zi am avut putina febra musculara la brate si gat .

Zicea lumea ca e cosmar cu motorul de viteza prin oras si acum am vazut si eu cum e :welcome:

La drum lung nu se incalzeste deloc nici nu se desprinde le zona albastra. Dar prin oras e aproape de rosu noroc cu ventilatorul, in schimb se raceste neasteptat de repede.

Cam atat pentru inceput, ce sa zic nu-mi pare rau deloc ca am ales modelul asta eu zic ca e motor bun mai ales dupa doi ani de calarit comuniste, are rezerve suficiente de putere si e foarte manevrabila. Nu cred totusi ca e pentru incepatori ca are sprint puternic.

Bafta si sa nu uitati sa ma salutati pe drum. :D

post-6115-1182328862_thumb.jpg

post-6115-1182328886_thumb.jpg

Editat de mr.magic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...