iulia_aluna Postat Iulie 3, 2007 Share Postat Iulie 3, 2007 vad ca posesorii de RF-uri au adormit cu totu sau sunteti toti la plimbarici cu jucarelele? in speranta ca poate totusi mai apare careva p-aici, intreb si eu, sa nu mor de curiozitate: a montat careva crash-paduri la un RF? Si daca da, unde? (intrebarea se adreseaza mai ales bucurestenilor sau brasovenilor, ca daca ma trimiteti la Satu-Mare la vreun service, s-ar putea sa nu ajung ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibi-ty Postat Iulie 8, 2007 Share Postat Iulie 8, 2007 Salut. Poate sa-mi spuna si mie cineva unde gasesc sa cumpar capace (grilele sau cum s-or numi) pentru carene de RF 400 , ca le-am sifonat un pic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popel Postat Iulie 10, 2007 Share Postat Iulie 10, 2007 O ragaminte as avea shi eu la voi. Am avut un accident cauza o soferitza care a vrut sa treaca prin mine Asigurarea ei mi-a dat paguba totala....dar motocicleta este avaluata la 15% din valoarea pe care o avea de noua!! Intreabare : fiind o SUZUKI 400R din 1995 putetzi sa-mi spunetzi ce valoare avea ea nou nouta in anul respectiv???? Si inca ceva.....!!! Unde gasesc sa cumpar grilele de aer (de pe dreapta). Va multumesc prieteni pe 2 rotzi RF Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ISM29 Postat Iulie 16, 2007 Share Postat Iulie 16, 2007 (editat) Salutare Grilele alea de aer sunt ceva cam dificil de procurat. Anul trecut am gasit la Tomina una din grilele mari (cele de jos) dar mi-a cerut 50 (USD sau EUR, nu mai tin minte) asa ca am renuntat, pastrandu-le pe cele care le aveam deja. In privinta filtrului de aer, eu nu am gasit pana acum unul, chiar si aftermarket, care sa se potriveasca. In aceeasi situatie am fost si eu cand am luat motorul: in loc de filtru, era un mare burete de spalat nu vase, ci masinile, adaptat formei interioare. De aici si problemele pe care le-am avut cu carburatia. In fine, a venit iarna trecuta, am garat-o, iar in ianuarie am incarcat-o in duba si am dus-o in service. Am desfacut-o complet. I-am schimbat bujiile, filtrele de aer (cel mare improvizat, cel mic il aveam original), lichidul de frana, placutele de frana, uleiul la motor, schimbat o mare parte din furtunasele de alimentare din interior pentru ca erau mancate rau, filtrele de benzina (inclusiv cel din rezervor care, de fapt lipsea cu desavarsire). Ultima chestie, reglajul la carburatie. Aici l-am rugat pe baiatul care s-a ocupat de ea sa-mi deschida un pic mai mult benzina, ca sa traga ceva mai bine. Reglajul a fost facut de 2-3 ori pana am nimerit exact pe ce vroiam. Testata in afara orasului in timpul reglajelor, a sarit acul peste cap. Estimativ, a prins cam 210 km/h. Acum urca in ture extraordinar de bine si cursiv, 0-13.000 ture fara sa taie absolut deloc pe undeva. Consumul: cam 9%, din cauza reglajului cerut de mine, in oras, mers cu ea in turatii mari (toba Vance & Hines - adaptata; urla criminal). Singura problema observata de mine, trebuie sa stea un pic la incalzit inainte de plecare, pornire cu socul tras chiar si vara, altfel devine un pic lenesa si cam intrerupe. Banuiesc ca asta, poate, e o problema la a mea doar. Altfel merge absolut extraordinar. In privinta benzinei, bag numai cu plumb. Am incercat si fara plumb, mai ales cea de 99/100 la inceput, dar dupa cateva plinuri am avut probleme cu carburatia. Mi s-a blocat una din clapetele carburatorului pe deschis, si a inceput benzina sa-mi curga pe la supraplinul carburatorului. Noroc ca am observat inainte sa plec la drum, altfel cine stie de unde luam scanteie. Surpriza a venit insa cand am deschis carburatorul. In toate orificiile si pe toate piesele era depusa o pasta verzuie de consistenta drojdiei de bere, care imi blocase clapeta. Era aditivul din benzina 99/100 pusa de mine constant, timp de vreo 2 luni (cam 5 plinuri) si care se depusese peste tot. In rest, modelul acesta este super, nu am nimic sa-i reprosez. Editat Iulie 16, 2007 de ISM29 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudiu suzuki Postat Iulie 16, 2007 Share Postat Iulie 16, 2007 (editat) eu bag numai benzina fara plumb de 99 sau 100. mi-e frica sa bag altceva. cat despre pornit ... niciodata nu trag socul. intradevar trebuie incalzita bine inainte de plecare. filtru de aer nu am nici eu dar buretii aceia isi fac treaba destul de bine .. asta e. Editat Iulie 16, 2007 de claudiu suzuki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ISM29 Postat Iulie 16, 2007 Share Postat Iulie 16, 2007 De cand am avut probleme cu carburatia, am bagat numai cu plumb, parca e totusi motor din 1995. Vreau sa-ti spun ca nu am avut nici un fel de probleme cu ea. Fuge de rupe pamantul. O intrebare am totusi: Maneta de frana de la rf400 se potriveste cu cea de la modelul de 600cc??? vreau sa o schimb... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mr.magic Postat Iulie 16, 2007 Share Postat Iulie 16, 2007 Benzina folosesc OMV 98 fara plumb. Apropo ce parere aveti despre Efix de la Rompetrol ? Consum am la drum lung 5.4 si in oras aproape 6, nu prea merg sportiv. Intotdeauna pornesc motorul cu soc e cel mai bine pt el, daca nu pornesc cu soc mere rau pana se incalzeste chiar si vara, dimineata inainte sa merg la servici il las la 2000-2500 cu socul tras pana imi iau manusile si casca si mere brici. Filtru de aer pentru RF 600 gasiti pe Louis cod 10051893, l-am incercat si e OK. Pentru 400 s-ar putea sa potriveasca de la GSF Bandit 400 cod 10050610, un burete practic (va rog sa ma corectati daca gresesc). Asta e: Cam toate consumabilele le gasiti pe louis si pe polo, oameni care aduc sunt doamne-ti multam, umpic de rabdare sa cautati va trebuie. Pe louis maneta la 600 e 10019890, la bandit de 400 e aceeasi cod deci in principiu nu vad de ce nu ar potrivi si la 400. Oricum is mai multe forme ai de unde alege si pretu e ok, sub 20 ron. Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgegogu Postat Iulie 16, 2007 Share Postat Iulie 16, 2007 Eu bag benzina fara plumb dar de 95,am bagat de 100 si a inceput sa mearga ciudat la relantiu,in schimb tragea mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ISM29 Postat Iulie 16, 2007 Share Postat Iulie 16, 2007 (editat) Benzina folosesc OMV 98 fara plumb. Apropo ce parere aveti despre Efix de la Rompetrol ? Consum am la drum lung 5.4 si in oras aproape 6, nu prea merg sportiv. Intotdeauna pornesc motorul cu soc e cel mai bine pt el, daca nu pornesc cu soc mere rau pana se incalzeste chiar si vara, dimineata inainte sa merg la servici il las la 2000-2500 cu socul tras pana imi iau manusile si casca si mere brici. Filtru de aer pentru RF 600 gasiti pe Louis cod 10051893, l-am incercat si e OK. Pentru 400 s-ar putea sa potriveasca de la GSF Bandit 400 cod 10050610, un burete practic (va rog sa ma corectati daca gresesc). Asta e: [poza] Cam toate consumabilele le gasiti pe louis si pe polo, oameni care aduc sunt doamne-ti multam, umpic de rabdare sa cautati va trebuie. Pe louis maneta la 600 e 10019890, la bandit de 400 e aceeasi cod deci in principiu nu vad de ce nu ar potrivi si la 400. Oricum is mai multe forme ai de unde alege si pretu e ok, sub 20 ron. Asfalt uscat Deci...nu toate piesele de 600 merg la 400...De aia intrebam, ca nu stim ce se pupa si ce nu, ca de cauta pe Louis nu e greu. Dar cine imi da banii inapoi daca nu se pupa? In privinta filtrului de aer: cine a desfacut motorul de 400 pana acum? in cutia filtrului de aer se afla o grila (sita) peste care se pune acest filtru. Dar sita asta este pusa 2/3 de la baza (aproape de capac) iar dedesupt este un ditamai spatiul gol. Parca nu-mi vin sa cred ca are un simplu filtru din burete super subtire, iar dedesupt ditamai gaura. Am impresia ca ar avea 2 filtre, unul subtire si unul gros. Cel arata de tine in poza este apropiat de cel de RF 400 dar parca nu seamana. Eu il am pe cel din poza ta, dar cel original care se potriveste perfect. Problema este ca nu poti face carburatia cu pelicula aia subtire de burete, parca nici nu ar fi acolo. Eu mai am unul bagat sub sita, improvizat. Editat Iulie 16, 2007 de ISM29 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TufY Postat Iulie 18, 2007 Share Postat Iulie 18, 2007 ar merge o intalnire a RF-istilor macar cei din buc stabilim ceva??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ISM29 Postat Iulie 19, 2007 Share Postat Iulie 19, 2007 ar merge o intalnire a RF-istilor macar cei din buc stabilim ceva??? ar fi frumos.... maine seara aveti ceva impotriva ? (vineri 19 iulie, dupa orele 18.00 oricand?????) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TufY Postat Iulie 20, 2007 Share Postat Iulie 20, 2007 RF-istii dorm.... sau sunt plecati....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dext3r Postat Iulie 20, 2007 Share Postat Iulie 20, 2007 (editat) de curiozitate este cineva din Cluj cu RF, mi-ar face placere sa schimb cateva vorbe cu el. Eu am vazut un RF albastru, l-am salutat dar nu m-a salutat da este... de obicei eu salut pe toata lumea... cine stie ce s-a intampalt de nu te-am salutat...poate nu te-am observat...poate faceam altceva( vreo depasire sau eram incordat pe ceva curba ) sau poate nu eram atent... Ori poate te-am salutat doar din cap si nu ai observat tu... Oricum dc te vedeam sigur te salutam...cum sa nu saluti mai ales un rf-ist ...postez de pe id-ul unui prieten ca mi-e lene sa ma loghez eu am id : okhio ...parola nu ti-o zic numai bine si asfalt uscat tuturor !!! Editat Iulie 20, 2007 de Dext3r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudiu suzuki Postat Iulie 20, 2007 Share Postat Iulie 20, 2007 (editat) RF-istii dorm.... sau sunt plecati....... rf-isti se dau peste tot .. ca doar e vree frumoasa:d.. cum sa stau acasa cand rf-ul meu mic si rosu e asa minunat ... ?? sunt innebunit dupa el ....si l-am invatat de toate , merge si pe o roata Editat Iulie 20, 2007 de claudiu suzuki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian2006 Postat Iulie 22, 2007 Share Postat Iulie 22, 2007 Salutare tuturor posesorilor de rf! O rugaminte de la un iubitor de rf ce sunt as avea! Stie cineva de unde pot sa fac rost de un stop + pozitie de rf 600 si de coditele laterale spate? Ale mele nu prea arata bine iar stopul am reusit sa-l ciobesc si ma doare sufletul! Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kpax Postat Iulie 23, 2007 Share Postat Iulie 23, 2007 Ebay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
denis Postat Iulie 24, 2007 Share Postat Iulie 24, 2007 Dacă aveți nevoie de un filtru de aer nou DELO (Louis). Cu 10 euroi puteți cumpăra. Tel: 0728-858145 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgegogu Postat Iulie 29, 2007 Share Postat Iulie 29, 2007 Vezi ca exista rubrica de vanzari... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duc Postat August 1, 2007 Share Postat August 1, 2007 (editat) frati motociclisti! ma adresez in general posesorilor de rf 400! cine are nevoie de filtru de aer la modelu de 400 se potriveste de la bandit 400 si se gaseste pe louis iar kitul de lant se potriveste de asemenea de la banditu de 400 numai ca are 2 dinti mai putin pe spate fata de cel original si cand il comandati sa cereti si o za de impreunare pt ca lantul vine inchis si trebuie scoase 4 zale pentru ca este mai lung! mult succes Editat August 1, 2007 de duc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mario884139 Postat August 1, 2007 Share Postat August 1, 2007 Salutare tuturor posesorilor de rf! O rugaminte de la un iubitor de rf ce sunt as avea! Stie cineva de unde pot sa fac rost de un stop + pozitie de rf 600 si de coditele laterale spate? Ale mele nu prea arata bine iar stopul am reusit sa-l ciobesc si ma doare sufletul! Multumesc anticipat! Piese de RF se gasesc la Tomina in Buc. Au doua sau trei dezmembrate. --- Mesaj completat în 01 Aug 2007 16:09 -------------Si apropo...se vinde obiectul din imagine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_eu Postat August 2, 2007 Share Postat August 2, 2007 Vreau s-o vand si m-am gandit la un pret de 2500 euro.An '94,48000 km. Atasez si 2 poze,alaturi de un telefon: 0723.88.78.66. E mare pretul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motanuincaltat Postat August 3, 2007 Share Postat August 3, 2007 N-o fi mare pretul...dar...daca merge bine..da-mi detalii pe P.M... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgegogu Postat August 4, 2007 Share Postat August 4, 2007 Si eu am lasat pretul la 2500euro si e netavalita,oferta valabila doar in weekend-ul acesta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pino Postat August 6, 2007 Share Postat August 6, 2007 Salutare frati RF-isti Am si eu un RF 600 R pe care insa l-am tavalit ... Prin urmare apelez la voi, poate sunteti in tema ... de unde pot face rost de urmatoarele: carene laterale + carena fatza + suport fier carena fatza + far - sau eventual daca stiti unde se repara asa ceva. Va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudiu suzuki Postat August 6, 2007 Share Postat August 6, 2007 (editat) poze noi cu micutul meu rf400 care aproape implineste un anisor de cand il am.. Editat August 6, 2007 de claudiu suzuki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.