georgebt Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 e normal, "asa face ele" au radiatorul comun cu gsxr750, rf900, gsxr1100. iarna fac nasol. sau ma rog, sub 10-15 grade cand nu merg ele cum trebuie pana nu se incalzesc si daca faci drumuri iti recomand cu caldura cartonul peste radiator. oricum pana si vara este bine sa le lasi macar 5 minute sa se incalzeasca. nu apa, apa se incalzeste relativ repede. uleiul sa se incalzeasca. are si racitor de ulei. este in sistemul de racire cu apa. teoretic apa si uleiul au aceeasi temperatura, practic uleiul dupa ce se incalzeste e ceva mai cald decat apa din radiator. am citit si in cartea de service, cica zic ei asa: - termostatul incepe sa se deschida la 76.5C - la 90C e deschis complet - ventilatorul incepe sa se invarta la 105C eu stiu ca ventilatorul pornea cand acul de la indicator era la jumate, deci daca acolo insemna 105C, atunci este posibil ca pe albastru sa insemne 90. si am mai gasit cum se poate testa acul ala: - se scoate firul negru cu gri de pe ceas si se pune la masa - aici acul ar trebui sa se duca pe H - se ia o rezistenta de 153.9 Ohmi si se pune intre ceas si firul negru cu gri - acul ar trebui sa fie la minim - se ia o rezistenta de 16 Ohmi si se pune la fel intre ceas si fir, si acul ar trebui sa fie la trei sferturi. toate astea cu contactul pus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdiRMG Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 Gata si bateria. 185 lei una bucata baterie Bosch de 8 Ah. Si daca tot a fost o zi de bibilit motorul, am schimbat si becul de la far cu un Philips VisionPlus si 2 beculete in bord care erau arse. Si nu trebuie demontat bordul ci doar plasticele din jurul lui. Nici parbrizul nu trebuie dat jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sambartonro Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 Gata si bateria. 185 lei una bucata baterie Bosch de 8 Ah. Si daca tot a fost o zi de bibilit motorul, am schimbat si becul de la far cu un Philips VisionPlus si 2 beculete in bord care erau arse. Si nu trebuie demontat bordul ci doar plasticele din jurul lui. Nici parbrizul nu trebuie dat jos. adi se vede mai bine cu becu ala philips decat cu cel stock? ca ma bate si pe mine gandul..si de unde ai luat becul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 adi se vede mai bine cu becu ala philips decat cu cel stock? ca ma bate si pe mine gandul..si de unde ai luat becul? cu vision plus ceva mai bine. cu x-moto mult mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdiRMG Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 Becul stock era tot philips, dar facea o lumina slaba si galbena. Asta VisionPlus face lumina mai puternica si mai spre alb. Oricum se merita 25 lei la carrefour. Au si x-TremeVision si BlueVision dar sunt de 2 ori mai scumpe si nu cred ca fac de doua ori mai multa lumina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sambartonro Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 (editat) am o problema, cred.. acul de la temperatura sta pe albastru cand sunt in mers, am facut vreo 160km si tot acolo era indiferent de cum mergeam. am masurat temperatura pe cilindri cu un termometru cu laser si era la 98grade cand depasea putin gradatia albastra.e normal asa sau e stricat ceasul ala? stai linistit ca si eu cand am luat-o am facut 1000km in ziua respectiva si la fel nu s-a desprins acu de zona albastra..initial am zis ca e ceva in neregula..dar de fapt asa e racirea lor...tin minte ca la honda care am avut-o inainte pe vremea asta tot asa nu vroia sa treaca acul mai sus de zona albastra... acum doar ce am venit de la plimbare si tot asa nu s-a desprins acu de zona albastra..si am chinuit-o ceva prin oras.. Editat Aprilie 3, 2009 de sambartonro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdiRMG Postat Aprilie 4, 2009 Share Postat Aprilie 4, 2009 stai linistit ca si eu cand am luat-o am facut 1000km in ziua respectiva si la fel nu s-a desprins acu de zona albastra..initial am zis ca e ceva in neregula..dar de fapt asa e racirea lor...tin minte ca la honda care am avut-o inainte pe vremea asta tot asa nu vroia sa treaca acul mai sus de zona albastra... acum doar ce am venit de la plimbare si tot asa nu s-a desprins acu de zona albastra..si am chinuit-o ceva prin oras.. Confrm si eu cele spuse. La temperaturi mici (sub 15 grade) acul de la temperatura nu se ridica mai mult de zona albastra (stand pe loc), iar in mers coboara pana la minim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 4, 2009 Share Postat Aprilie 4, 2009 (editat) Becul stock era tot philips, dar facea o lumina slaba si galbena. Asta VisionPlus face lumina mai puternica si mai spre alb. Oricum se merita 25 lei la carrefour. Au si x-TremeVision si BlueVision dar sunt de 2 ori mai scumpe si nu cred ca fac de doua ori mai multa lumina. eu vorbeam de x-moto, nu de x-tremevision o sa fac o poza cu vision plus si cu x-treme moto cu soarele in spate. e ceva diferenta Editat Aprilie 4, 2009 de stress_L&P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdanelu Postat Aprilie 4, 2009 Share Postat Aprilie 4, 2009 ba ce morTii masi sa aibe oare motoru meu ... meream pe clujului si s`o oprit motoru ... am crezut ca nu mai am benzina (desi ii mai mult de jumate rez) am trecut pe rezerva . .am dat automat .. nimic ... porneste si apoi se opreste sta 2-3 secunde si moare ... deci am facut cu nervii .... l`am lasat acolo vreo 4 ore apoi cand am mers iar ... o pornit o stat 1 minut pornit ... si apoi o murit iara :| ........ amu l`am lasat la unu in casa acolo pe clujului m`o lasat sa il bag la el in casa (om de treaba) ... oai ciuda mii acuma cand ii mai cald :| ............ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutza Postat Aprilie 4, 2009 Share Postat Aprilie 4, 2009 ba ce morTii masi sa aibe oare motoru meu ... meream pe clujului si s`o oprit motoru ... am crezut ca nu mai am benzina (desi ii mai mult de jumate rez) am trecut pe rezerva . .am dat automat .. nimic ... porneste si apoi se opreste sta 2-3 secunde si moare ... deci am facut cu nervii .... l`am lasat acolo vreo 4 ore apoi cand am mers iar ... o pornit o stat 1 minut pornit ... si apoi o murit iara :| ........ amu l`am lasat la unu in casa acolo pe clujului m`o lasat sa il bag la el in casa (om de treaba) ... oai ciuda mii acuma cand ii mai cald :| ............ verifica releul pompei de benzina ala e dus. cand apesi pe butonul de la demaror merge pompa dar dupa aia, cu motorul in mers nu mai merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sambartonro Postat Aprilie 4, 2009 Share Postat Aprilie 4, 2009 am o intrebare..cum trebuie sa fie motorul la relanti?..ma refer la acul de la turometru...daca este pe langa 1500 rpm este bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 5, 2009 Share Postat Aprilie 5, 2009 1200-1300 rpm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Boia Postat Aprilie 5, 2009 Share Postat Aprilie 5, 2009 salut baieti. de unde pot sa fac si eu rost ed un rezervor bun? Al meu e plin de rugina si nu reusesc sa il curat cum trebuie. am curatat de vreo 3 ori pana acum si rezervorul si carburatoarele si mam cam saturat. As vrea sa il schimb. DAca poate cineva sa ma ajute lasati-mi mes va rog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdiRMG Postat Aprilie 5, 2009 Share Postat Aprilie 5, 2009 (editat) salut baieti. de unde pot sa fac si eu rost ed un rezervor bun? Al meu e plin de rugina si nu reusesc sa il curat cum trebuie. am curatat de vreo 3 ori pana acum si rezervorul si carburatoarele si mam cam saturat. As vrea sa il schimb. DAca poate cineva sa ma ajute lasati-mi mes va rog Uite aici. Si se potriveste, din cate stiu eu, la toate motorizarile. Editat Aprilie 5, 2009 de AdiRMG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdanelu Postat Aprilie 5, 2009 Share Postat Aprilie 5, 2009 verifica releul pompei de benzina ala e dus. cand apesi pe butonul de la demaror merge pompa dar dupa aia, cu motorul in mers nu mai merge. unde as putea da de releul ala ... ca nu prea ma pricem la ele si cam cum arata ? .. defapt cred ca oricum maine vine traileru si il duce ... :| alti bani alta distractie ............ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 5, 2009 Share Postat Aprilie 5, 2009 unde as putea da de releul ala ... ca nu prea ma pricem la ele si cam cum arata ? .. defapt cred ca oricum maine vine traileru si il duce ... :| alti bani alta distractie ............ in corpul pompei de benzina are un contact pe platini, oarecum ca la dacie. pe ala il poti curata. releul pompei de benzina propriu-zis este in aceeasi cutie cu releul de pornire. este in partea dreapta a motorului, chestia aia in care intra firul rosu (+) de la baterie si are si o siguranta de 30 A pe el. daca e ala trebuie schimbat. ca sa il verifici scoti + de la demaror (singurul fir care vine pe demaror) si il tii departe de orice masa, scoti furtunul de benzina din carburatoare si apesi pe "start". daca scuipa benzina pune la loc + pe demaror si lasa furtunul de benzina scos. dupa ce porneste motorul (porneste fara furtun, mai si merge macar 5 minute la relanti daca-s carburile pline) vezi daca arunca in continuare benzina. daca nu, curata platinile. daca si cu ele curatate nu arunca se schimba releul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdanelu Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 ms pt sfaturi .. maine merg si incerc la mecanic sa vedem ... sper sa nu fie pompa ca amu si`asa nu mai am bani si daca ii pompa ma cam sug vara asta ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutza Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 e in partea stanga a motorului de fapt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mr.magic Postat Aprilie 7, 2009 Share Postat Aprilie 7, 2009 Scuze ca postez aici, dar anunt cu durere in suflet ca trebuie sa imi vand iubirea pe care am ingrijit-o timp de doi ani de zile, din pacate sunt nevoit sa-l dau, nu intru in detalii, motoru e foarte bun lasand la o parte kilometrii, nu am facut smekerii cu el (burnouturi, wheelie si alte prostii), l-am folosit ca motor de touring, plimbari lungi si lejere ... http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...993-180140.html Sa ne auzim cu bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sambartonro Postat Aprilie 7, 2009 Share Postat Aprilie 7, 2009 (editat) are cineva idee ce e ala jet kit(si unde se gaseste)??....cica imbunatateste consumu de carburant..si rezolva problema cu lipsa de putere de pe la 4000 rpm Editat Aprilie 7, 2009 de sambartonro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgebt Postat Aprilie 9, 2009 Share Postat Aprilie 9, 2009 Are cineva setarile de la telescoape pt rf-ul de 600? Vad ca pentru gixer gasesc, da pt rf nimic.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 9, 2009 Share Postat Aprilie 9, 2009 Are cineva setarile de la telescoape pt rf-ul de 600?Vad ca pentru gixer gasesc, da pt rf nimic.. 22 mm de la jugul superior pana la marginea telescopului, fara capacul care tine arcul pus. pretensionarea arcului la 3. oricum sunt cam tari amortizoarele de rf, sunt de vis in schimb pe drumuri bune... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdiRMG Postat Aprilie 10, 2009 Share Postat Aprilie 10, 2009 (editat) Poate te ajuta astea: (sunt pt rf de 400 dar in afara de motor cred ca setarile sunt la fel la toate motorizarile) - Appearance Total length: 2,115mm (as for falcon 2,140mm) Full-width: 700mm (as for CB400 725mm) Total height: 1,180mm Wheel base: 1,430mm Roadspace: 115mm Seat high: 775mm Dry weight: 186kg (as for falcon as for 215Kg and HONDA CB400 188Kg) Fixed area fuel economy: 36.5km/L (it is based on to 60km/h Hirati travelling and the catalog.) General road: 15.5km/L Highway: 20.0km/L My machine: 17.0km/L 250Km it can go with full tank. If reservation is used, 300Km goes, probably will be. Minimum turning radius: 3.2m Fixed capacity: 2 names - Inside Engine type: K712 water cooling 4 cycles parallel 4 cylinders (As for HONDA CB400 water cooling 4 stroke parallel (inline) 4 cylinders) Valve system: DOHC 4 valves Total cubic displacement: 398cc As for catalog statement 400cc Inside diameter ## distance: 56.0Ă40.4mm Compression ratio: 11.8 The highest output: 39kW (53) /11,000rpm Largest torque: 37N m (3.8) /9,500rpm [kiyahu] ? letter type: BST32 Main bore diameter: 32mm Carburetor distinction hallmark: RF400RP=21EA RF400RV=21EB Idling rpm 1,300rpm (after the warming up) Main jet (MJ): RF400RP=#100 RF400RV=#97.5 Main air jet (MAJ): ?0.8 Jet needle (JN): 5EZ54-2 Needle jet (NJ): P-3 Pilot jet (PJ): #32.5 Bypass (BP): ?0.8Ă3 Pilot outlet (PO): ?0.7 Valve seat (VS): ?1.5 Starter jet (GS): #25 Pilot screw (PS): Master adjusting (approximately 1 revolution resetting) Pilot air jet (PAJ): ?1.25 Play of throttle cable: 2~4mm (grip rotary quantity) - Drive Starting system: Self system (As for HONDA Cub kick system) Ignition system: Full transistor Lubricating system: Wet sump Lube capacity: 3.7L Fuel tank capacity: 17L (as for ? 22L) Clutch type: Wet multiple plate coil springs Transmission type: Regular gearing type 6 step return - Framework Frame type: Diamond Caster: 25°00 ' Trail: 109mm Brake type (before) hydraulic type double disk Brake type (after) hydraulic type disk Tire size (before) 120/70R 1758 H Tire size (after) 160/60R 1769 H Steering angle left and right 30° - Clutch Transmission gear ratio Low 3.363 2nd 2.307 3rd 1.750 4th 1.437 5th 1.250 Top 1.136 Back - (As for HONDA GOLDWING there is the back) Drive chain Type DID 525V9 and RK 525SMOZ2 Link several 110 Length 317.5 between 20 pitches Looseness (at the time of empty car, sight ? stunt ?) 25~35 Height 65~75 of gear shifter Carburetor type BST32 Main bore diameter 32mm Idling rpm 1,300rpm Main jet #100 Main air jet ?0.8 Needle jet P-3 Pilot jet #32.5 Bypass ?0.8Ă3 Pilot out ?0.7 Starter jet #25 Pilot screw master adjusting (approximately 1 revolution resetting) Pilot air jet ?1.25 Play 2~4mm of throttle cable (grip rotary quantity) - Electric Ignition timing: 15/1300BTDC/rpm Firing order: 1?2?4?3? Sparkplug: Type NGK: CR8EK ND: U24ETR Ignition opening 0.6~0.7 Battery type: YTX9-BS Capacity 8 (10) Ah Electrolyte relative importance 1.32 (20?) Fuse HEAD HI: 15A HEAD LO: 15A IGNITION: 10A SIGNAL: 15A TAIL: 10A MAIN: 30A Valve Headlight HI: 60w LO: 55w License lamp: 5w Tail lamp: 5w Stop lamp: 21w Turn-dignal lamp: 21w Speedometer lamp: 3wĂ2 Tachometer lamp: 3wĂ2 Temperature gauge lamp: 3w Turn-dignal pilot: 3w High beam pilot: 3w Neutral pilot: 3w Oil pilot: 3w Fuel pilot: 3w Brake + foil FRONT REAR Brake disk plate thickness 4.5 5.0 Master cylinder bone 12.700~12.743 12.700~12.743 Master cylinder piston major diameter 12.657~12.684 12.657~12.684 Brake caliper cylinder bone 25.400~25.450 38.180~38.256 Brake caliper piston major diameter 25.335~25.368 38.098~38.148 - Tire Height of [riaburekipedaru]: 50~60 Play of front brake lever: 5~20 Front brake lever adjuster: Graduation 2 Rear - brake pedal free movement: 5~15 Thickness of brake disk plate Standard value, use limit Nosewheel: 4.5 4.0 Rear wheel: 5.0 4.5 Wobble of brake disk plate (rear wheel): - 0.30 Inside diameter of master cylinder Nosewheel: 12.700~12.743, - Rear wheel: 12.700~12.743, - Major diameter of master cylinder piston Nosewheel: 12.657~12.684, - Rear wheel: 12.657~12.684, - Inside diameter of brake caliper cylinder Nosewheel: 25.400~25.450, - Rear wheel: 38.180~38.256, - Major diameter of brake caliper piston Nosewheel: 25.335~25.368, - Rear wheel: 38.098~38.148, - Wobble of wheel rim Nosewheel: Side & length 3.0 Rear wheel: Side & length 3.0 Wobble of axle shaft Nosewheel: - 0.25 Rear wheel: - 0.25 Tire size Nosewheel: 120/70 R 1758 H Rear wheel: 160/60 R 1769 H Tire type Nosewheel: Bridgestone CYROX17 Rear wheel: Bridgestone CYROX20 Tire wear limit () inside recommendation value Nosewheel -, 0.8 (1.6) Rear wheel -, 0.8 (2.0) Before the travelling pneumatics (kg/cm3) Nosewheel: 2.25 Rear wheel: 2.50 Suspension Front fork stroke 120 Degree of freedom of spring 403 Oil level 115 Oil type SS8 number Oil level 480cc Inner tube major diameter ?41 Inner tube inside diameter ?42 Rear shock extension side attenuation adjuster 4 gradual pitch integral expression (as for standard 2nd step) Rear wheel movable quantity 136 Standard value, use limit Front fork stroke 120?- Free length of front fork spring 403?386.3 Front fork oil level (there is no spring) (At the time of most compression fuel level from inner tube top) 115?- Type of front fork oil SS8 number Oil level of front fork 480cc Major diameter of front fork inner tube ?41, - Major diameter of front fork outer tube ?42, - Rear - shock absorber extension side attenuation adjuster 4 gradual pitch integral expression (2nd step) [riahoiru] movable quantity 136?- Wobble of [suinguamupipotsutoshiyahuto] -?0.25 - Fuel Fuel + motor oil Type unleaded regular gasoline of gasoline Fuel tank capacity 17L Reservation: Contingency fuel capacity approximately 4L At the time of indicator lamp illumination remaining amount approximately 5L For a while, the point being, and it goes out and repetition of the point [ku] - > while it lights up - > the vehicle stops Type of motor oil <SUZUKI>X tar oil TYPE04 With DS with 2L 980 Yen! [ekusutaoirusuha] ? [te] ? Lax Motor oil capacity: At the time of oil exchange 2900cc At the time of oil filter exchange 3200cc At the time of engine disassembly 3700cc Cooling water flow reservoir tank 250cc Engine side 2200cc Editat Aprilie 10, 2009 de AdiRMG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
forro_m Postat Aprilie 10, 2009 Share Postat Aprilie 10, 2009 Vand suport GIVI pt topcase pt SUZUKI RF - atasez poza cu suport montat pe fostul meu motor ! Brasov 0721/522.633 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdiRMG Postat Aprilie 10, 2009 Share Postat Aprilie 10, 2009 vad ca e pe un RF900, ai idee daca se potriveste si pe 400/600? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.