kcuf_di Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 Aici manualul la calitate buna. Si eu am observat ca imi statea pe albastru si in zilele toride si credeam ca are o problema, pana la un mars intr-a 1-a cativa km + turat putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radumuf Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 Aici manualul la calitate buna. Si eu am observat ca imi statea pe albastru si in zilele toride si credeam ca are o problema, pana la un mars intr-a 1-a cativa km + turat putin. mersi de manual o sa surubaresc putin si daca descopar ceva dau un raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 Stie cineva si poate sa imi zica si mie la ce temperatura trebuie sa se mentina motorul dupa ce s-a incalzit? La mine nu trece acul ala de albastru deloc (pana acum am presupus ca nu e suficient de cald afara dar se pare ca e gresit). Eu imi pun problema ca nu am termostat dar nici macar nu stiu unde sa il caut, e drept ca am luat un manual de rf in format .pdf dar nu se intelege nimic in pozele alea negre.Asfalt e acelasi radiator ca si pe motoarele de 900 si 1100. stai linistit, e normal. in trafic foarte greu, stat CEL PUTIN 5 minute pe lod DUPA ce motorul este deja cald incepe acul sa urce sus. ventilatorul porneste pe la 3/4 din gradatia ceasului. fii multumit, nu te incalzesti prea tare pe rf. vitezanele noi stau pe la 100-105 grade vara, sunt niste calorifere pe roti ). aprilia mea ajunge la maxim 94 de grade in trafic si o simt mult mai calda decat rf-ul. dupa aia m-am urcat pe un cbr600 nou (nu mai stiu anul, de la 2005 incoace, oricum) si am zis ca mor pe el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 e acelasi radiator ca si pe motoarele de 900 si 1100. stai linistit, e normal. in trafic foarte greu, stat CEL PUTIN 5 minute pe lod DUPA ce motorul este deja cald incepe acul sa urce sus. ventilatorul porneste pe la 3/4 din gradatia ceasului. fii multumit, nu te incalzesti prea tare pe rf. vitezanele noi stau pe la 100-105 grade vara, sunt niste calorifere pe roti ). aprilia mea ajunge la maxim 94 de grade in trafic si o simt mult mai calda decat rf-ul. dupa aia m-am urcat pe un cbr600 nou (nu mai stiu anul, de la 2005 incoace, oricum) si am zis ca mor pe el... nu e neaparat un avantaj ca se incalzeste greu... Si mai era mai sus un amic care intreba de ulei... Motul 10w40.(ca pui 5100, 7100 sau 300v asta depinde de tine cum mergi dar in principiu toate s bune) (Dupa parerea mea nu pune mai gros ca e motoru mai vechiut -si chiar daca am mai auzit dude de genu... e motoru vechi pune mai gros sa se unga mai bine- fortezi pompa de ulei pana se incalzeste si l improasca pe tot circuitu) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iunie 12, 2010 Share Postat Iunie 12, 2010 nu e neaparat un avantaj ca se incalzeste greu... Si mai era mai sus un amic care intreba de ulei... Motul 10w40.(ca pui 5100, 7100 sau 300v asta depinde de tine cum mergi dar in principiu toate s bune) (Dupa parerea mea nu pune mai gros ca e motoru mai vechiut -si chiar daca am mai auzit dude de genu... e motoru vechi pune mai gros sa se unga mai bine- fortezi pompa de ulei pana se incalzeste si l improasca pe tot circuitu) daca e uzat poti pune de exemplu 10w50 in loc de 10w40, e acelasi lucru la rece iar la rf este un avantaj ca se "incalzeste" greu, crede-ma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radumuf Postat Iunie 12, 2010 Share Postat Iunie 12, 2010 intr-adevar am vazut ieri cum se comporta in sfarsit motorul cald si in anumite situatii poate fi deranjat sa umblii cu o soba intre picioare dar si daca e putin racoare si vine o adiere calda nu e rau. oricum deocamdata nu ma bag in el ca e foarte cald si o sa astept sa se racoreasca (probabil spre toamna). mersi de sfaturi ca imi faceam de lucru si ma topeam pe motor rapid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgebt Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 stai linistit ca e stricat ceasul. aceeasi intrebare mi-am pus-o si eu dar dpa ce am fiert termostatul si am vazut ca se deschide inainte sa fiarba apa din oala mi-am dat seama ca motorul merge la temp normala. termostatul il gasesti in partea din dreapta sub plasticul negru din dreptul rezervorului. dupa ce il dai jos o sa gasesti capacul pe unde torni antigel.. desfaci acolo si gasesti si termostatul prin zona. Stie cineva si poate sa imi zica si mie la ce temperatura trebuie sa se mentina motorul dupa ce s-a incalzit? La mine nu trece acul ala de albastru deloc (pana acum am presupus ca nu e suficient de cald afara dar se pare ca e gresit). Eu imi pun problema ca nu am termostat dar nici macar nu stiu unde sa il caut, e drept ca am luat un manual de rf in format .pdf dar nu se intelege nimic in pozele alea negre.Asfalt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 nu-i stricat ceasul, asa fac toate de 600 , cele de 900 merg un pic mai sus dar nu cu mult oricum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgebt Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 aha.. eu ma gandeam ca ar fi normal sa stea la jumate nu-i stricat ceasul, asa fac toate de 600 , cele de 900 merg un pic mai sus dar nu cu mult oricum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_b93 Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 Sunt nou pe aici si as vrea sa stiu si eu daca rf-urile au ceva probleme la motor (rf-ul de 900 in special). prin probleme ma refer la rornire sau ceva de genul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bog Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 Salut.am un far de suzuki rf900,an 94 de vanzare,la pretul de 150 de euro.daca e cineva interesat,relatii la tel:0765.76.75.70 Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 Sunt nou pe aici si as vrea sa stiu si eu daca rf-urile au ceva probleme la motor (rf-ul de 900 in special). prin probleme ma refer la rornire sau ceva de genul. in general nu au, vezi a doua sa nu sara ca la orice alta motocicleta. este un motor "bulletproof". Salut.am un far de suzuki rf900,an 94 de vanzare,la pretul de 150 de euro.daca e cineva interesat,relatii la tel:0765.76.75.70 Multumesc merge la orice rf, nu doar la cel de 900 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sambartonro Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 sal...imi merge intrerupt motoru si nu trage bine..are idee cineva ce poate fi?..am scos bujiile si le am curatat (aratau normal),dar tot asa face... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radumuf Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 sal...imi merge intrerupt motoru si nu trage bine..are idee cineva ce poate fi?..am scos bujiile si le am curatat (aratau normal),dar tot asa face... incearca sa schimbi bujiile. nu iti poti da seama daca sunt intrerupte decat daca le masori. la fel am patit si eu, bujiile erau impecabile dar le-am schimbat si totul e ok. daca nu incearca macar sa le masori. iti trebuie un aparat de masura ma bun, cu cele din piata nu merge. bujiile trebuie sa aibe rezistenta foarte mare (mega ohmi daca nu ma insel) intre motul unde intra fisa si masa. de exemplu bujiile mele strapunse aparatul le masura pe la 2 kohm. stai linistit ca e stricat ceasul. aceeasi intrebare mi-am pus-o si eu dar dpa ce am fiert termostatul si am vazut ca se deschide inainte sa fiarba apa din oala mi-am dat seama ca motorul merge la temp normala.termostatul il gasesti in partea din dreapta sub plasticul negru din dreptul rezervorului. dupa ce il dai jos o sa gasesti capacul pe unde torni antigel.. desfaci acolo si gasesti si termostatul prin zona. nu e stricat ceasul, pentru ca am reusit sa o incing pana a pornit ventilatorul si imi indica pe bord aproape linia de mijloc. pe vremuri foarte calde e ok ca nu se incinge eu imi puneam probleme cand e racoare ca nu vreau sa functioneze motorul la o temperatura mai mica decat cea optima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 nu e stricat ceasul, pentru ca am reusit sa o incing pana a pornit ventilatorul si imi indica pe bord aproape linia de mijloc. pe vremuri foarte calde e ok ca nu se incinge eu imi puneam probleme cand e racoare ca nu vreau sa functioneze motorul la o temperatura mai mica decat cea optima pui un carton si lasi doar un sfert de radiator expus sub 10 grade si intre 10 si 17-18 lasi doar jumate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radumuf Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 pui un carton si lasi doar un sfert de radiator expus sub 10 grade si intre 10 si 17-18 lasi doar jumate. trebuie sa recunosc ca desi am avut dacie la varianta asta nu m-am gandit \m/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sambartonro Postat Iunie 27, 2010 Share Postat Iunie 27, 2010 are cineva de vanzare sau stie unde pot gasi butonul acela negru de plastic pe care scrie on/off/res de la robinetul de benzina?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mooaaa Postat Iunie 30, 2010 Share Postat Iunie 30, 2010 Sal, acum vin si eu cu o situatie, daca am motorul de 400 si radiatorul de la 600, cat mai acopar din radiator(situaite reala de altfel)? Cu radiatorul original statea acul la jumatate majoritatea timpului, mai putin la mers in afara orasului. Si inca ceva, stie cineva cat lichid de racire mai incape acum cu radiatorul mai mare ? in manualul celui de 600 scrie undeva la 2,5 litri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sambartonro Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 (editat) baieti am o intrebare...cand ma apas pe furca sau dupa ce merg cu motoreta pe tubul de inox care intra in jamba din stg ramane o pelicula fina de ulei iar dr e uscata tot timpul..de la ce se trage chestia? e cumva semeringu bulit sau alte motive? Editat Iulie 4, 2010 de sambartonro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radumuf Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 baieti am o intrebare...cand ma apas pe furca sau dupa ce merg cu motoreta pe tubul de inox care intra in jamba din stg ramane o pelicula fina de ulei iar dr e uscata tot timpul..de la ce se trage chestia? e cumva semeringu bulit sau alte motive? da asa este, trebuie schimbat semeringul. nu e greu poti sa faci tu toata treaba. iti trebuie materialele si ceva chef de munca. daca mai mergi cu ea asa grija mare ca mie mi-a curs ulei pe discul de frana si inca ma chinui sa il dau jos de acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 Sal, acum vin si eu cu o situatie, daca am motorul de 400 si radiatorul de la 600, cat mai acopar din radiator(situaite reala de altfel)?Cu radiatorul original statea acul la jumatate majoritatea timpului, mai putin la mers in afara orasului. Si inca ceva, stie cineva cat lichid de racire mai incape acum cu radiatorul mai mare ? in manualul celui de 600 scrie undeva la 2,5 litri. acum vara eu l-as lasa asa. daca totusi vrei sa il acoperi vezi si tu cu cat e mai mare cel de 600 fata de cel de 400 si acopera cat e diferenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sambartonro Postat Iulie 8, 2010 Share Postat Iulie 8, 2010 baieti am si eu o problema...ambreiajul se actioneaza f greu,am facut antebrat de culturist deja..am umblat la suruburile alea de reglare la tija aia de la cutie dar degeaba tot asa merge...aveti vreo idee ce se poate face? nu de alta dar am probat la o multime de modele de moto si mergem extrem de usor ambreiajul la toate.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kcuf_di Postat Iulie 8, 2010 Share Postat Iulie 8, 2010 Si mie imi venea sa plang cand vedeam ce usor mergea ambreiajul altora, pe cand la RF... Ce poti sa faci ca sa mearga mai usor: injectat ulei pe camasa cablului in jos timp in care actionezi de cateva ori maneta, curatata zona de pivotare a manetei si maneta, verifica cat de tare e strans reglajul cablului si cat de strans e surubul manetei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Iulie 8, 2010 Share Postat Iulie 8, 2010 schimbati cablul de ambreaj daca aveti din acela care este cu cot puneti unul fara cot si o sa mearga mult mai usor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sambartonro Postat Iulie 8, 2010 Share Postat Iulie 8, 2010 da..cablul are un cot metalic ce porneste din maneta de ambreiaj...de la acela sa fie problema?...ce este drept la modele la care am probat eu ambreiajul nu aveau cotul acesta metalic....ce am mai observat este ca si cablul metalic(sarma) este f groasa..cred ca poti sa tractezi masina cu ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.