pepsi Postat Noiembrie 14, 2005 Share Postat Noiembrie 14, 2005 nush daca o mai incercat cineva, da poti U as incerci, sa faci din ceva tabla de aluminiu, ii si usoara, si si mai rezistenta decat plasticul, si daca ai un pic de indemanare, nu cred ca ar fi mare lucru. dute pe site-ul www.4tuning.ro la forum si acol se discuta despre confectionarea spoilerelor, adica cum se toarna fibra de sticla.... pote reusesti ceva sa faci singur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baluba16 Postat Noiembrie 14, 2005 Share Postat Noiembrie 14, 2005 ce carene la minsk ma? lasa-l dracu' de rahat sovietic! poti sa scoti ceva tare din el dar iti trebuie bani... si nu glumesc! e o chestie de ambitie! ambitia de a dovedi ca poate si minsku' sa aiba performante lasa-l asa si fa-l sa mearga bine si fa-i setul motor! nu sa castigi nik prin modificari de genu' lustruit pistonu' sau galeriile nik sesizabil oricum! ori bagi bani la greu in el ori il folosesti asa cum e el! daca nu esti adeptul surubarelii si a gandirii in exces iti recomand sa-l lasi dracu' sau sa-i dai foc si sa-ti iei ceva mai mare! BA "stress-ule" daca minsku este un rahat sovietic, ATUNCI CE SA MAI VORBIM DE IJ (PANARAMA) CAND ITI PORNESC IJURILE CA un minsk atunci mai stam de vorba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Noiembrie 14, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 14, 2005 Hey nu va certati ca nu aveti nici un motiv.....nu se poate compara nimic rusesc/cehoslovac cu ceva nou gen italiene/japoneze.... Si totusi noi ne facem treaba cu ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 14, 2005 Share Postat Noiembrie 14, 2005 BA "stress-ule" daca minsku este un rahat sovietic, ATUNCI CE SA MAI VORBIM DE IJ (PANARAMA) CAND ITI PORNESC IJURILE CA un minsk atunci mai stam de vorba pai iju' porneste oricand mai repede decat un minsk dar asta e alta treaba! toate astea is rahaturi sovietice! in fine... n-ai inteles si nu-mi bat capu' degeaba cu tine! hai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Noiembrie 14, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 14, 2005 Mie mi-a spus cineva ca ar fi mai usor cu fibra pentru ca tabla se indoaie mai greu....acum ce sa zic....tabla mi-o pot indoi eu dar fibra nu am nici cea mai mica idee cu ce se mananca Pentru tabla nu trebuie o matrita care sa o preseze?Sau se poate face ochiometric?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 14, 2005 Share Postat Noiembrie 14, 2005 bai tabla daca esti maestru o faci si faca matrita da' ingreunezi minsku' ala de de-abia o sa mai plece de pe loc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Noiembrie 14, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 14, 2005 Aluminiu...nu stiu....orice.....atunci ce material imi trebuie ca sa fie usor? altceva....nu stiu...la bordul ala hidos ce ii pot face??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moto_comuniste Postat Noiembrie 14, 2005 Share Postat Noiembrie 14, 2005 (editat) pai iju' porneste oricand mai repede decat un minsk dar asta e alta treaba! toate astea is rahaturi sovietice! in fine... n-ai inteles si nu-mi bat capu' degeaba cu tine! hai Daca e Planeta 5 poate, in rest nici pomeneala sa porneasca mai bine decat un Minsk si cand spun asta ma gandesc la fiabilitatea in timp fara reglaje. Baluba cam stie ce zice in materie de tehnica ... Nu de alta da are doua IJ-uri la activ ... Editat Noiembrie 14, 2005 de moto_comuniste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Noiembrie 14, 2005 Share Postat Noiembrie 14, 2005 pai ca sa fie usor un aliaj titaniu - magneziu sau titaniu - aluminiu , da ar costa mai mult decat toata motorcicleta numai materialul. cat despre turnarea fibrei am zis sa cauti pe forumul www.4tuning.ro gasesti 100% si nici tabla de aluminiu nu ar fii grea, avand in vedere ca nu tre mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Noiembrie 14, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 14, 2005 Am cautat dar nu zice nimic despre matritarea propriu zisa si cum sa torni fibra...cum sa amesteci materialele...cred ca mai repede cu tabla de aluminiu. Cu BORDUL ce fac??? in afara ca ma uit la el.... Ce ati mai facut voi la bordurile voastre? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 14, 2005 Share Postat Noiembrie 14, 2005 Daca e Planeta 5 poate, in rest nici pomeneala sa porneasca mai bine decat un Minsk si cand spun asta ma gandesc la fiabilitatea in timp fara reglaje. Baluba cam stie ce zice in materie de tehnica ... Nu de alta da are doua IJ-uri la activ ... nu stiu cum se face da' ijurile mele si jawa pornesc la 2 pedale in gol cu soc dimineata si a3-a cu contact ata ete! iar ziua daca nu stau mai mult de 4-5 ore o iau din prima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Noiembrie 14, 2005 Share Postat Noiembrie 14, 2005 ce carene la minsk ma? lasa-l dracu' de rahat sovietic! poti sa scoti ceva tare din el dar iti trebuie bani... si nu glumesc! e o chestie de ambitie! ambitia de a dovedi ca poate si minsku' sa aiba performante lasa-l asa si fa-l sa mearga bine si fa-i setul motor! nu sa castigi nik prin modificari de genu' lustruit pistonu' sau galeriile nik sesizabil oricum! ori bagi bani la greu in el ori il folosesti asa cum e el! daca nu esti adeptul surubarelii si a gandirii in exces iti recomand sa-l lasi dracu' sau sa-i dai foc si sa-ti iei ceva mai mare! Eu cred ca ar fi mai bine sa-ti dai foc tie si PANARAMELOR TALE DE MOTOARE. Sa stii ca mie nu-mi plac IMPRESARIII Bah voi v-ati sonat toti mah? Va costa mai mult plasticele de pe el decat intreg rahatul ala! Ce puii mei credeti ca daca puneti carene pe el arata sau merge mai bine? Tine-ti banii si eventual mai pune peste ei 3 ani de acum incolo si i-ati o motocicleta adevarata ca iesi mai ieftin frate! On topic: intra pe spate un 350/18 daca vrei neaparat sau un 120,130/18 de japoneza. Mai intai iati motor, si dupa aceea mai vorbim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 14, 2005 Share Postat Noiembrie 14, 2005 Eu cred ca ar fi mai bine sa-ti dai foc tie si PANARAMELOR TALE DE MOTOARE. Sa stii ca mie nu-mi plac IMPRESARIII bwahahahahahahah! altu' care nu citeste tot! hai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Noiembrie 14, 2005 Share Postat Noiembrie 14, 2005 Eu cred ca ar fi mai bine sa-ti dai foc tie si PANARAMELOR TALE DE MOTOARE. boid.gifSa stii ca mie nu-mi plac IMPRESARIII pow.gif Mai intai iati motor, si dupa aceea mai vorbim hoo! nu te ambala aiurea... dak oamenii n-ar fi avut si nu ar fi lucrat la comuniste mai ziceam... dar si ei ca si mine sau tine stim ce inseamna comunista... si cum e sa te lase cand e lumea mai draga. chiar dak au folosit cuvinte mai urate, mai vulgare cred ca au avut dreptate... parerea mea: minskul cu carene nu va fi decat o cioara vopsita ... poate va mai pacali pe cineva ca e cine shtie ce pasare rara.. dar sub plastice va ramane la fel... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Noiembrie 14, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 14, 2005 Pentru toti care zic vorbe urate de mine;minskul meu sau de stress(om pe care il apreciez) Si pentru ceilalt Stiu ca va fi la fel la motor dar macar pe afara sa fie decent...daca nu va convine va accept parerile si va ofer prilejul de a nu mai posta pe topicul meu. Eu nu imi iau aprilia sau yamaha si vreau sa-mi fac minskul doar pentru ca am o pasiune de a face tot cu mana mea si sa ma invat pe ele pana la 18 ani...atunci o sa am ceva mai mare....si o sa pastrez si minskul pana atunci ramane valabil....ce modificari ati mai adus motocicletelor voastre de-a lungul timpului ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Noiembrie 14, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 14, 2005 Tobe care sa-i schimbe sunetul ala de ring ding-ding exista??? Sau daca are cineva vreo schema cum sa fac o toba care sa nu-i altereze performantele unui motor 2T va rog sa postati...o sa vedeti ceva frumos cand voi termina...nu kitch-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 14, 2005 Share Postat Noiembrie 14, 2005 pai sa vedem: ca sa mearga bine minskaletele trebuie vazut cum sta la capitolul set motor, ca sa ai de unde porni moroul trebuie sa mearga bine! asta inseamna sa nu ai joc la ambielaj sus-jos (stanga dreapta mai e acceptabil), nu trebuie sa ai joc la bolt, colivia sa fie buna! jocul dintre piston si cilindru sa fie in limitele normale (nu stiu cat is dar is... mi se pare ca in manualul de minsk le gasesti si iti mai trebuie un micrometru) si distanta dintre capetele segmentilor sa fie iar in limitele normale( iarasi nu stiu care e distanta, banuiesc ca tot in manual scrie, depinde ce manual e, de utilizare sau de reparatie). daca astea sunt bune te pregatesti sa dai motorul in 2 da, nu glumesc! ca sa-i schimbi rulmentii si semeringurile (sau simeringurile, chiar cum se spune corect? ) de ce? pt. ca daca au joc (rulmentii rusesti sunt de obicei prosti tare si se uzeaza mai repede decat ambielajul) o sa joace si ambielajul odata cu ei si o sa se strice mai devreme decat ar putea el sa duca ce sa cumperi? ceva de firma: skf, koyo (astia am inteles de la zidu' ca is facuti sub licenta sau au cumparat cei de la koyo firma de la alexandria, nu mai stiu exact si sunt ceva mai ieftini iar koyo e o firma cu ceva renume) si mai sunt niste firme dar nu imi vin in cap acum si semeringurile (sau simeringurile? haideti mai luminati-ma ca is prost ) sa le schimbi ca sa etanseze din nou (se uzeaza dupa jocurile de pe ambielaj care o sa se schimbe dupa ce ii inlocuiesti rulmenii) daca ai facut asta ai de unde sa pornesti intr-adevar ( am uitat sa-ti spun ca si instalatia electrica conteaza dar banuiesc eu asa ca stii asta deja ) incepem cu ce-i mai simplu: trebuie sa lustruiesti galeria de admisie la nivel de oglinda (daca nu stii cum intreaba-ma si iti voi spune), precum si capul pistonului, chiulasa(asta de fapt nu e chiulasa ca n-are supape in ea dar asa i se spune, de fapt e un "capac" unde e bujia) si galeria de evacuare! nu o sa castigi ceva sesizabil intr-adevar din asta dar ai mai multe avantaje care adunate cu ce o sa-i mai faci in vontinuare o sa se simta! daca galeria este lustruita gazele intra mai usor in cilindru, de unde rezulta ardere mai buna! daca lustruiesti capul pistonului si chiulasa impusti 2 iepuri deodata: unul pe termen lung si unul pe termen scurt! ala pe termen lung: daca lustruiesti capul pistonului bine (nu mai trebuie sa scrie nimic pe el, nici cota, nici nik) dar uniform, adica ca sa se ia scrisul trebuie sa dai pe tot capu' pistonului cu smirghelu', nu in special pe scris nu se mai depune calamina aiurea (o sa se depuna si mai putina, ce-i drept), o sa se depuna relativ uniform (calamina care se depune in stantele alea si in micile santuri se pe capul pistonului favorizeaza aparitia asa-ziselor "puncte fierbinti" ) si capul pistonului o sa aiba o temperatura mai "uniforma" ca sa zic asa! la fel si in cazul chiulasei! ala pe termen scurt o sa fie ca o sa mearga motorul ceva mai bine din cauza nu-stiu-carui efect de oglinda! nu stiu care e baza acestei teorii dar in orice caz se simte hai ca ma opresc aici deocamdata ca mi-e somn tare! maine o sa-ti mai scriu si nu te apuca inca sa faci ce am scris aici ca mai sunt niste chestii de explicat, ok? o sa-ti spun si de tobe, stai linistit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Noiembrie 15, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 15, 2005 (editat) Mersi...am citit de 3 ori ce ai scris...am bagat la cap....astept partea a II-a.Apropo...oricum trebuia segmentat si cu ocazia asta ma apuc de finisari..... Editat Noiembrie 15, 2005 de Supapa_Jr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Noiembrie 15, 2005 Share Postat Noiembrie 15, 2005 ai grija, ca din cauza suprafetelor lustruite ca oglinda e posibil ca dimineata, sau pe frig sa o pornesti mai greu. Eu sincer cred ca ar fii mai bie sa dai jos motorul, cumper un motor de ETZ sau IJ (asta am scris sa se bucure stresss ) care is mai puternice, modifici cadru cumva cumva, si pui motoru. si atunci o sa ai destui caluti...si poate si scapi mai ieftin. eventual, pui roti de etz pe ea, toata punctea fata de etz, cu frane pe disc ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Noiembrie 15, 2005 Share Postat Noiembrie 15, 2005 bwahahahahahahah! altu' care nu citeste tot! hai Ba, tu de ce nu intelegi faptul ca tu nu esti un motociclist adevarat, atata timp cat iti lauzi DEZASTRELE NATURALE.Totusi suntem pe FORUMMM, si nare rost sa bag SALAIII in seama .HAI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Noiembrie 15, 2005 Share Postat Noiembrie 15, 2005 Ba, tu de ce nu intelegi faptul ca tu nu esti un motociclist adevarat, atata timp cat iti lauzi DEZASTRELE NATURALE.Totusi suntem pe FORUMMM, si nare rost sa bag SALAIII in seama .HAI Daca DEZASTRELE NATURALE inseamna mobrele lui (alea sovietice)si se mai si mandreste cu ele, parerea mea e ca ESTE un motociclist adevarat!!E doar parerea mea. Este un forum si suntem liberi sa ne exprimam parerea.Daca nu suntem de acord unii cu altii sunt mai multe posibilitati: ori ii ignoram, ori incercam o abordare LA LIMITA BUNULUI SIMT>eu unul in ceea ce te priveste o sa aplic prima posibilitate va salut! G Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 15, 2005 Share Postat Noiembrie 15, 2005 ai grija, ca din cauza suprafetelor lustruite ca oglinda e posibil ca dimineata, sau pe frig sa o pornesti mai greu. Eu sincer cred ca ar fii mai bie sa dai jos motorul, cumper un motor de ETZ sau IJ (asta am scris sa se bucure stresss ) care is mai puternice, modifici cadru cumva cumva, si pui motoru. si atunci o sa ai destui caluti...si poate si scapi mai ieftin. eventual, pui roti de etz pe ea, toata punctea fata de etz, cu frane pe disc ... mai teoretic ar merge DAR: cadrul de minsk e cam fragil, nu cred ca ar rezista la vibratiile produse de un motor mare (yet again, nu sunt inginer) daca ii pui fata de etz e cu dus si intors... arata mai frumos si franeaza mai bine intr-adevar dar chiar ai nevoie? stai ca acum vad ca stai in bucale! da, pune-i frana buna pe fata muuuulti nebuni in bucurestiu' ala care n-au treaba cu sofatul! de fapt cred ca raportul e cam la fel ca in toata tara dar la cati locuitori are bucurestiu' ala.... in plus aia de la rar sunt ai dracu' si nu cred ca o sa ti-l omologheze cu alt motor! asa numai cu furca in ultima instanta daca nu te lasa sa treci pui fata veche cat faci identificarea si itp-ul si bafta! a! si n-au treaba suprafetele lucioase pe frig Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Noiembrie 15, 2005 Share Postat Noiembrie 15, 2005 1. de frande o sa aiba nevoie, daca ii schimba motorul, sau daca ii va creste performantele motorului lui semnificativ. 2. o transcrii cu motoru vechi... si dupa aia ii pui alt motor ca pe strada daca te opreste un politai, nu se uita la serii, iar la verificare inca se poate rezolva orice 3. cadru o intaresti, din cate stiu si cadrul de ETZ ii de cacao , simplu leagan.. la minsk nush cum ii. 4. io din cate stiu se depune pe frig o pelicula subtire de apa pe suprafetele lustruite ... mie aas mi-o zis mecanicu cu care imi repar motorcicleta, ca si io am vrut sa ii fac.. 5. ai mai putea sa ii schimbi carbu cu una de pe o japo 2T (cred ca gasesti ieftin carburi de suzuki RD (cred ca asa se zice, infine ii o comunista japoneza)) sau sai pui jigloare mai mari, 6. nush cum are minskul parte electrica, dar poate ii poti pune aprindere electronica tranzistoriala (~~30 lei grei) sau cu senzor hall, care este si pe etz 251 (~80 lei grei) si io iti recomand sa nu o carenezi, mai bine faci ceva de genu street fighter sau motocros, ca ar arata mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Noiembrie 15, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 15, 2005 Yet again .... eu stau in bucuresti si am 16 ani.... nu pot sa pun alt motor pe el pentru ca mi-as lua dosar... E aiurea aici...nici cu scuteru nu ai voie....si te opreste prea des....asa ca din toate sfaturile......cred ca mi-ar place street-fighter dar nu stiu cum i-ar sta la minsk street-fighter....am vazut o hayabusa street-fighter.....dar avea 500 hp Daca aveti voi poze cu motoare facute street-fighter postati si voi aici sa-mi fac o parere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Noiembrie 15, 2005 Share Postat Noiembrie 15, 2005 si u crezi ca un politai stie ca U ai motor de ETZ pe motor? sau ai putea pune un motor SH de aprilia sau honda 125, numa ca alea deja is scumpe o sa arate mai fain street figter sau de teren decat vitezana... numa fa cumva sa nu se vada motorul ala micutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.