dangero Postat Noiembrie 19, 2005 Share Postat Noiembrie 19, 2005 nu intzeleg ce vrei sa spui..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Noiembrie 19, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 19, 2005 Vreau sa zic...ca este probabil ca discul de pe janta sa nu fie 'compatibil' cu etrierul....atunci ce trebuie sa fac? Apropo....vreau sa imi spuna si mie cineva cam cat de greu este sa tragi toba sub sa la minsk....ce mai trebuie facut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dangero Postat Noiembrie 19, 2005 Share Postat Noiembrie 19, 2005 ce disk sa se potriveasca?prin fatza completa intzeleg shi roata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Noiembrie 19, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 19, 2005 eu zic de roata turnata....pana la urma oi lasa si roata ei dar nu imi place cu spite asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Noiembrie 20, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 20, 2005 Oare pot sa ii prind cumva etrierul....de furca originala...cumva cu ceva fier aluminiu...etc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Noiembrie 20, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 20, 2005 Trebuie sa gasesc etrier care sa se potriveasca la discul asta...ce ziceti...e bun de etz?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Noiembrie 20, 2005 Share Postat Noiembrie 20, 2005 (editat) [scuze cati spun dar acu' te lauzi ca merge de trazneste, acum o vinzi Intotdeauna cand cineva vinde un motor are doua motive:1 nu are bani, 2 este stricat IN FINE SPOR LA VANZARE BAFTA Editat Noiembrie 20, 2005 de axi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 20, 2005 Share Postat Noiembrie 20, 2005 1. oricum il las pe client s-o testeze cum vrea el si ar mai fi 3 : m-am plictisit de panaramele astea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Noiembrie 21, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 21, 2005 Si totusi...vrea cineva sa fie ontopic si sa ma indrume si pe mine la ce e mai bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 21, 2005 Share Postat Noiembrie 21, 2005 pai ti-a zis cineva deja: toata fata de la ceva! de la etz e cel mai bine ca e mai ieftin si oricum vine de pe un motor mai greu decat minsku' deci nu o sa ai probleme cu franarea lasa panaramele alea de pe moped! is facute pt. ala si nu cred ca rezista pe minsk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Noiembrie 21, 2005 Share Postat Noiembrie 21, 2005 poate gresesc dar discurile ventilate nu ar trebui sa aibe gaurele? trebuie sa aibe gaurile ovale asa mari? mai prezinta siguranta daca se tin doar in circumferinta interioara si cea exterioara? zona de rezistenta nu e prea subtire? sper ca intelegeti la ce ma refer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Noiembrie 21, 2005 Share Postat Noiembrie 21, 2005 poate gresesc dar discurile ventilate nu ar trebui sa aibe gaurele? trebuie sa aibe gaurile ovale asa mari? mai prezinta siguranta daca se tin doar in circumferinta interioara si cea exterioara? zona de rezistenta nu e prea subtire? sper ca intelegeti la ce ma refer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 21, 2005 Share Postat Noiembrie 21, 2005 n-ai treaba, rezista foarte bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Noiembrie 22, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 22, 2005 Nu rezista....adica....ce se intampla cu ele de zici ca nu rezista?? Cine imi descrie si mie cam ce operatii trebuie sa fac pentru a schimba furca fata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 23, 2005 Share Postat Noiembrie 23, 2005 scoti furca veche si o pui pe asta noua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Noiembrie 23, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 23, 2005 pai e asa de simplu? eu credeam ca tre sa stau sa modific cadrul si altele....daca e asa simplu cred ca pot renunta la jenti turnate....in favoarea franei pe disc....dar la etz se mai rup spitele ca stiu unele modele de motocicleta la care se rup. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Noiembrie 23, 2005 Share Postat Noiembrie 23, 2005 se rup, daca o folosesti ca pe una de enduro sau daca nu is stranse toate cum trebuie, ca atunci sarcina se distribuie uniform Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Noiembrie 23, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 23, 2005 (editat) si ia zi ... cum e sist. de prindere al furcii ca ma gandesc ca asa mult o sa fie de munca .... daca e simplu ma risc sa-mi iau furca sa pun la minsk... Apropo @DANGERO ce inseamna la tine furca ???? ghidon + etrier+disc+roata fata? Editat Noiembrie 23, 2005 de Supapa_Jr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dangero Postat Noiembrie 24, 2005 Share Postat Noiembrie 24, 2005 frate,hai ca te vad interesat?fii atent :am doua fetze:una de ETZ:amortizoare,roata cu disc+cauciuc,pompa frana,etrier-2 mil........shi FATZA SUZUKI GS 400:AMORTIZOARE,ARIPA NICHELATA,ROATA+CAUCIUC+DISC,POMPA>IMPECABILA-200 EURO.de vrei poze sa spui k eu mi-am cump un gs da n-am putut folosi decat fatza...restu era varza....merge f.bine pe minsk k eu o am montata pe ij.....intra perfect in juguri..pe mine m-a ajuns 400 cat am dat pe toata motocicleta... are shi etrier,uitasem! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metallbyker Postat Noiembrie 24, 2005 Share Postat Noiembrie 24, 2005 eu mi-as dorii niste jante din aliaj pentru minsk de 18'' , cu cauciucuri tubless . asta as vrea sa modific . imi lipsesc spite , si nu ma multumesc rotile actuale . am observat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Noiembrie 24, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 24, 2005 @Dangero....pozele cu furca de etz ar fi binevenite....ca de fata de gs nu am bani... @MetallByker....parca era un baiat cu niste roti de malagutti...pe 16 dar se demareaza mai repede cu roti mai mici @ontopic....credeti ca se potriveste codita asta?e de vfr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metallbyker Postat Noiembrie 24, 2005 Share Postat Noiembrie 24, 2005 stiu jentile de malagutti , nu`s bune , sunt prea mici ! mie imi trebuie tot pe 18" ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dangero Postat Noiembrie 24, 2005 Share Postat Noiembrie 24, 2005 la etz o sa mai dureze...k o am la tzara....da e k a lu pepsi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Noiembrie 24, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 24, 2005 Bine...atunci dati-va cu parerea...s-ar potrivi codita ca as vrea sa o cumpar...cam cat valoreaza dupa voi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Noiembrie 24, 2005 Share Postat Noiembrie 24, 2005 100% ca se poate adapta sa se potriveasca, da fara partea din fata a carenajului nush daca o sa arate frumos mai mult de 50 E nu cred ca ar merita, conteaza si de starea ei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.