Sari la conținut

vopsire electrostatica etrieri


pogor
 Share

Postări Recomandate

as vrea sa imi vopsesc etrierii si am cateva intrebari referitoare la acest lucru:

 

- garniturile din ei se pot refolosi odata demontate sau trebuie schimbate?

- nu imi dai seama cat de tare incalzesc eu etrierii, dar ideea e ca nu merg foarte soprtiv si nu abuzez de frane. ar putea fi stratul de vopsea o problema mare in racirea etrierilor?

- sunt greu de demontat?(desfacut complet)

- alte sfaturi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O singura intrebare: DE CE ?

 

Nu este vorba de mers racing sau mers normal, pun pariu pe cat vrei tu ca dupa o ora de mers in oras cu oprit la semafoare, pornit si iar oprit la treceri de pietoni...etc. etrierii tai ard.

Daca ii desfaci, da le schimbi garniturile indiscutabil.

Nu sunt greu de demontat.

Alte sfaturi: Dar de ce sa faci asa ceva ? Crezi ca daca ii vopsesti sa o functioneze mai eficient? aaa tu vrei sa arate mai bine...ok si asta..vezi cum faci, numa sa nu reusesti sa ramai fara frane dupa operatiunea asta.

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce sa ii vopsesti electrostatic?

Du-i la un vopsitor care stie meserie si or sa iasa foarte bine..

Luigi Vicol

ma tem ca vopseaua se va ciobi mai usor

 

mersi de reply-uri. stiu ca la dacie nu trebuia sa schimbi garniturile daca scoteai pistonasul afara, dar motorul nu e chiar dacie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vopsirea obisnuita nu este buna, pt ca oricat de atent faci aerisirea tot mai se prelinge lichid de frana, care ataca vopseaua. Orice strat suplimentar peste etrieri micsoreaza transferul termic, dar daca ratiunile de aspect sant mai importante, se pot vopsi electrostatic, dar atrage atentia celui care face operatia ca stratul de pulbere sa fie cat mai subtire posibil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Nu ai nevoie de vopsea termorezistenta.Pentru ce??

Eu am etrierii vopsiti la ZZR-ul meu,au fost vopsiti cu vopsea normala,de cineva profesionost,este adevarat si au iesit super.

Nu se poate vorbi de transfer termic la etrierii unei motociclete pt.uz cotidian..dar daca discutam teoretic..practic ies foarte bine asa.

Despre aerisire..daca se face cu cap si meserie,folosind un furtunas de perfuzie in acest scop nu se scurge niciun pic de lichid pe acolo.Si oricum speli imediat cu apa..

Luigi Vicol

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

referitor la cealalta problema. cat de mare e probabilitatea sa nu mai pot folosi garniturile in caz ca desfac de tot etrierii? oarecum mi s-a pus pata sa fac o curatare completa. daca e cineva care i-a desfacut(scos pistonasul) si apoi pus la loc fara sa schimbe garniturile, il rog sa posteze.

cat despre vopsea, iau in calcul destul de serios si vopsirea cu spray pt etrieri. mai exista si ceva lac pe care sa il dau peste vopsea? cred ca ar trebui si asta sa fie termorezistent

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu. I-am desfacut asta vara, cu multa grija si atentie...am vazut ca garniturile arata bine asa ca nu le-am schimbat.. Tin sa precizez ca nu am absolut nici o problema cu franele...tin mai bine decat inainte pt ca am curatat pistonasele care erau destul de jegoase si nu mai actionau cum trebuie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca se scot garniturile cu atentie, si se monteaza la fel, nu sunt probleme. de ce dracu ar fi? eu asa am facut cand am demontat etrierii la ultima piesa ptr ai curata de namol. functioneaza franele si acum...sa ii desfaca cineva care a facut asta de zeci de ori...

transfer termic my ass...terminati mah cu teoriile astea de NASA...nici la circuit nu se pune problema incalzirii etrierilor, ci a discurilor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cred ca exista lac, nici nu este nevoie, eu am vopsit 2 blocuri motor si etrierii la 2 masini , dupa aproximativ 2 ani nu am observat vre-o deteriorare a stratului de vopsea. Cat despre garnituri, eu le schimb daca tot demontez ceva, cauciucul imbatraneste stand.

de-ar fi sa le gasesc la un pret normal, sa zicem 10 euro, asa as face si eu. dar pe siteuri de afara costa 50 $. la noi numai la reprezentanta probabil, inca nu am intrebat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Vad ca ai un sv 650 model ceva mai nou .parerea mea e sa bagi benzina si sa te dai cu el,sihimba uleiul,filtru si alte consumabile si in rest benzina si km.Anul trecut am vopsit electrostatic tobele la o honda cb 450 s[nu coturile finalu] si nu au rezistat decat vreo 2 luni[aprox 1000 km] sau cojit.nu cred ca e asa necesar sa le vopsesti,cred ca o sa arate mult mai urat dupa o sa le vopsesti si o sa se cojeasca vopseaua din cauza temperaruri.....

Parerea mea...

MariusB.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...