pogor Postat Ianuarie 6, 2009 Share Postat Ianuarie 6, 2009 as vrea sa imi vopsesc etrierii si am cateva intrebari referitoare la acest lucru: - garniturile din ei se pot refolosi odata demontate sau trebuie schimbate? - nu imi dai seama cat de tare incalzesc eu etrierii, dar ideea e ca nu merg foarte soprtiv si nu abuzez de frane. ar putea fi stratul de vopsea o problema mare in racirea etrierilor? - sunt greu de demontat?(desfacut complet) - alte sfaturi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduSPR Postat Ianuarie 6, 2009 Share Postat Ianuarie 6, 2009 O singura intrebare: DE CE ? Nu este vorba de mers racing sau mers normal, pun pariu pe cat vrei tu ca dupa o ora de mers in oras cu oprit la semafoare, pornit si iar oprit la treceri de pietoni...etc. etrierii tai ard. Daca ii desfaci, da le schimbi garniturile indiscutabil. Nu sunt greu de demontat. Alte sfaturi: Dar de ce sa faci asa ceva ? Crezi ca daca ii vopsesti sa o functioneze mai eficient? aaa tu vrei sa arate mai bine...ok si asta..vezi cum faci, numa sa nu reusesti sa ramai fara frane dupa operatiunea asta. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 6, 2009 Admin Share Postat Ianuarie 6, 2009 De ce sa ii vopsesti electrostatic? Du-i la un vopsitor care stie meserie si or sa iasa foarte bine.. Luigi Vicol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Ianuarie 6, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 6, 2009 De ce sa ii vopsesti electrostatic?Du-i la un vopsitor care stie meserie si or sa iasa foarte bine.. Luigi Vicol ma tem ca vopseaua se va ciobi mai usor mersi de reply-uri. stiu ca la dacie nu trebuia sa schimbi garniturile daca scoteai pistonasul afara, dar motorul nu e chiar dacie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 7, 2009 Share Postat Ianuarie 7, 2009 Vopsirea obisnuita nu este buna, pt ca oricat de atent faci aerisirea tot mai se prelinge lichid de frana, care ataca vopseaua. Orice strat suplimentar peste etrieri micsoreaza transferul termic, dar daca ratiunile de aspect sant mai importante, se pot vopsi electrostatic, dar atrage atentia celui care face operatia ca stratul de pulbere sa fie cat mai subtire posibil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 7, 2009 Admin Share Postat Ianuarie 7, 2009 (editat) Nu ai nevoie de vopsea termorezistenta.Pentru ce?? Eu am etrierii vopsiti la ZZR-ul meu,au fost vopsiti cu vopsea normala,de cineva profesionost,este adevarat si au iesit super. Nu se poate vorbi de transfer termic la etrierii unei motociclete pt.uz cotidian..dar daca discutam teoretic..practic ies foarte bine asa. Despre aerisire..daca se face cu cap si meserie,folosind un furtunas de perfuzie in acest scop nu se scurge niciun pic de lichid pe acolo.Si oricum speli imediat cu apa.. Luigi Vicol Editat Ianuarie 7, 2009 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Ianuarie 8, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 8, 2009 referitor la cealalta problema. cat de mare e probabilitatea sa nu mai pot folosi garniturile in caz ca desfac de tot etrierii? oarecum mi s-a pus pata sa fac o curatare completa. daca e cineva care i-a desfacut(scos pistonasul) si apoi pus la loc fara sa schimbe garniturile, il rog sa posteze. cat despre vopsea, iau in calcul destul de serios si vopsirea cu spray pt etrieri. mai exista si ceva lac pe care sa il dau peste vopsea? cred ca ar trebui si asta sa fie termorezistent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SEBYK Postat Ianuarie 8, 2009 Share Postat Ianuarie 8, 2009 Eu. I-am desfacut asta vara, cu multa grija si atentie...am vazut ca garniturile arata bine asa ca nu le-am schimbat.. Tin sa precizez ca nu am absolut nici o problema cu franele...tin mai bine decat inainte pt ca am curatat pistonasele care erau destul de jegoase si nu mai actionau cum trebuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Ianuarie 8, 2009 Share Postat Ianuarie 8, 2009 daca se scot garniturile cu atentie, si se monteaza la fel, nu sunt probleme. de ce dracu ar fi? eu asa am facut cand am demontat etrierii la ultima piesa ptr ai curata de namol. functioneaza franele si acum...sa ii desfaca cineva care a facut asta de zeci de ori... transfer termic my ass...terminati mah cu teoriile astea de NASA...nici la circuit nu se pune problema incalzirii etrierilor, ci a discurilor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Ianuarie 10, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 10, 2009 nu cred ca exista lac, nici nu este nevoie, eu am vopsit 2 blocuri motor si etrierii la 2 masini , dupa aproximativ 2 ani nu am observat vre-o deteriorare a stratului de vopsea. Cat despre garnituri, eu le schimb daca tot demontez ceva, cauciucul imbatraneste stand. de-ar fi sa le gasesc la un pret normal, sa zicem 10 euro, asa as face si eu. dar pe siteuri de afara costa 50 $. la noi numai la reprezentanta probabil, inca nu am intrebat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 Salut Vad ca ai un sv 650 model ceva mai nou .parerea mea e sa bagi benzina si sa te dai cu el,sihimba uleiul,filtru si alte consumabile si in rest benzina si km.Anul trecut am vopsit electrostatic tobele la o honda cb 450 s[nu coturile finalu] si nu au rezistat decat vreo 2 luni[aprox 1000 km] sau cojit.nu cred ca e asa necesar sa le vopsesti,cred ca o sa arate mult mai urat dupa o sa le vopsesti si o sa se cojeasca vopseaua din cauza temperaruri..... Parerea mea... MariusB. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.