Sari la conținut

SKIPPER 150CC,2T


ionutvifo
 Share

Postări Recomandate

Salutare.

Mai oameni buni pe mine m-a disperat motorul asta cu pornirea dimineata.Porneste foarte greu,si dupa ce o ia are relantiul foarte calm,zici ca da sa se opreasca,iar dupa cateva secunde incepe sa-si revina.Normal nu trebuia sa se tureze?

Am scos nenorocitul ala de soc electronic,l-am lasat sa se raceasca apoi am pus contact,si am observat ca cuiul ala coboara in jos dar foarte usor,cam in 30-40 de sec.coboara la maxim.Teoretic eu zic ca functioneaza socul.Pe carburator mai am o sonda care este filetata pe corpul carburatorului,si are alimentarea in paralel cu socul(pe aceleasi fire)am observat si la asta ca se incalzeste cand pun contact,deci functioneaza si sonda.Carburatorul este MIKUNI VM20.

Mai mentionez ca setul motor este nou,pompa de benzina noua,galerie de admisie noua,carburator spalat-suflat.

Am facut reglajul de la aer carburator cu motorul cald dar nu se cunoaste mai nimic in timp ce invart de el,doar cand il strang de tot se balbaie,in rest nu se simte nimic.Lam lasat la 2,5 ture.

Este cineva care a mai avut problema asta?

Multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Mai oameni buni pe mine m-a disperat motorul asta cu pornirea dimineata.Porneste foarte greu,si dupa ce o ia are relantiul foarte calm,zici ca da sa se opreasca,iar dupa cateva secunde incepe sa-si revina.Normal nu trebuia sa se tureze?

Am scos nenorocitul ala de soc electronic,l-am lasat sa se raceasca apoi am pus contact,si am observat ca cuiul ala coboara in jos dar foarte usor,cam in 30-40 de sec.coboara la maxim.Teoretic eu zic ca functioneaza socul.Pe carburator mai am o sonda care este filetata pe corpul carburatorului,si are alimentarea in paralel cu socul(pe aceleasi fire)am observat si la asta ca se incalzeste cand pun contact,deci functioneaza si sonda.Carburatorul este MIKUNI VM20.

Mai mentionez ca setul motor este nou,pompa de benzina noua,galerie de admisie noua,carburator spalat-suflat.

Am facut reglajul de la aer carburator cu motorul cald dar nu se cunoaste mai nimic in timp ce invart de el,doar cand il strang de tot se balbaie,in rest nu se simte nimic.Lam lasat la 2,5 ture.

Este cineva care a mai avut problema asta?

Multumesc anticipat

 

toate motoarele in 2t pornesc greu la rece

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

toate motoarele in 2t pornesc greu la rece

Nu stiu cat de greu ar trebui sa mearga la rece,ca are si un prieten o gilera,cei drept este de 50cc tot 2T dar cat de frig este afara a lui porneste la automat din prima.

Culmea este ca eu nu'l pornesc la automat ci la pedala dimineata.Zic sa nu-i omor bateria.(cu toate ca e noua si ea).

Editat de ionutvifo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca bateria este ok si bujia buna ,nu este inecata, probabil ca amestecul este slab!Dupa ce o pornesti si a iesit socul joacate putin la reglaj aer/benzina.In mod normal iarna reglajul la relanti trebuie ajustat.Eu unul reglez turatia in uitandu-ma la toba si regland ca fumul sa fie curat si continu si nu intrerupt dar fara sa cupleze roata spate.Eu folosesc si la 2t si la 4t bujii iridium.Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca bateria este ok si bujia buna ,nu este inecata, probabil ca amestecul este slab!Dupa ce o pornesti si a iesit socul joacate putin la reglaj aer/benzina.In mod normal iarna reglajul la relanti trebuie ajustat.Eu unul reglez turatia in uitandu-ma la toba si regland ca fumul sa fie curat si continu si nu intrerupt dar fara sa cupleze roata spate.Eu folosesc si la 2t si la 4t bujii iridium.Succes!

Pana si bujia este noua este un NGK B9ES.Acum vreo 3 ore am incercat sa-l pornesc si nu a vrut nici sa-l rogi.Am pus o carpa la filtrul de aer si a luato imediat,dar totusi nu-mi merge rotund.Si e incomod rau sa-l pornesc asa pt ca trebuie sa-i dau o parte din carena jos.

Spuneti-mi va rog la ce treapta trebuie sa pun siguranta aceea de la cuiul de acceleratie.Acolo am 5 nivele pt siguranta,la mine este pe cea de a treia(jumatate).Nivelul cum trebuie reglat?Clema aceea de la plutitor am lasato dreapta,ci nu am deplasato mai sus sau mai jos.Cateodata imi mai curgea benzina din carburator,cred ca pe la supraplin,da' nu mereu.

Eu cred ca carburatorul asta este dereglat de nu-i mai dau de cap.

Editat de ionutvifo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...