ionutvifo Postat Ianuarie 17, 2009 Share Postat Ianuarie 17, 2009 Salutare. Mai oameni buni pe mine m-a disperat motorul asta cu pornirea dimineata.Porneste foarte greu,si dupa ce o ia are relantiul foarte calm,zici ca da sa se opreasca,iar dupa cateva secunde incepe sa-si revina.Normal nu trebuia sa se tureze? Am scos nenorocitul ala de soc electronic,l-am lasat sa se raceasca apoi am pus contact,si am observat ca cuiul ala coboara in jos dar foarte usor,cam in 30-40 de sec.coboara la maxim.Teoretic eu zic ca functioneaza socul.Pe carburator mai am o sonda care este filetata pe corpul carburatorului,si are alimentarea in paralel cu socul(pe aceleasi fire)am observat si la asta ca se incalzeste cand pun contact,deci functioneaza si sonda.Carburatorul este MIKUNI VM20. Mai mentionez ca setul motor este nou,pompa de benzina noua,galerie de admisie noua,carburator spalat-suflat. Am facut reglajul de la aer carburator cu motorul cald dar nu se cunoaste mai nimic in timp ce invart de el,doar cand il strang de tot se balbaie,in rest nu se simte nimic.Lam lasat la 2,5 ture. Este cineva care a mai avut problema asta? Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihairambo Postat Ianuarie 18, 2009 Share Postat Ianuarie 18, 2009 Salutare.Mai oameni buni pe mine m-a disperat motorul asta cu pornirea dimineata.Porneste foarte greu,si dupa ce o ia are relantiul foarte calm,zici ca da sa se opreasca,iar dupa cateva secunde incepe sa-si revina.Normal nu trebuia sa se tureze? Am scos nenorocitul ala de soc electronic,l-am lasat sa se raceasca apoi am pus contact,si am observat ca cuiul ala coboara in jos dar foarte usor,cam in 30-40 de sec.coboara la maxim.Teoretic eu zic ca functioneaza socul.Pe carburator mai am o sonda care este filetata pe corpul carburatorului,si are alimentarea in paralel cu socul(pe aceleasi fire)am observat si la asta ca se incalzeste cand pun contact,deci functioneaza si sonda.Carburatorul este MIKUNI VM20. Mai mentionez ca setul motor este nou,pompa de benzina noua,galerie de admisie noua,carburator spalat-suflat. Am facut reglajul de la aer carburator cu motorul cald dar nu se cunoaste mai nimic in timp ce invart de el,doar cand il strang de tot se balbaie,in rest nu se simte nimic.Lam lasat la 2,5 ture. Este cineva care a mai avut problema asta? Multumesc anticipat toate motoarele in 2t pornesc greu la rece Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutvifo Postat Ianuarie 18, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 18, 2009 (editat) toate motoarele in 2t pornesc greu la rece Nu stiu cat de greu ar trebui sa mearga la rece,ca are si un prieten o gilera,cei drept este de 50cc tot 2T dar cat de frig este afara a lui porneste la automat din prima. Culmea este ca eu nu'l pornesc la automat ci la pedala dimineata.Zic sa nu-i omor bateria.(cu toate ca e noua si ea). Editat Ianuarie 18, 2009 de ionutvifo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Ianuarie 18, 2009 Share Postat Ianuarie 18, 2009 toate motoarele in 2t pornesc greu la rece de unde stii? eu apas 2 secunde pe buton si porneste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy32 Postat Ianuarie 18, 2009 Share Postat Ianuarie 18, 2009 Daca bateria este ok si bujia buna ,nu este inecata, probabil ca amestecul este slab!Dupa ce o pornesti si a iesit socul joacate putin la reglaj aer/benzina.In mod normal iarna reglajul la relanti trebuie ajustat.Eu unul reglez turatia in uitandu-ma la toba si regland ca fumul sa fie curat si continu si nu intrerupt dar fara sa cupleze roata spate.Eu folosesc si la 2t si la 4t bujii iridium.Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Ianuarie 18, 2009 Share Postat Ianuarie 18, 2009 (editat) de unde stii? eu apas 2 secunde pe buton si porneste. normal, ca doar e HONDA Editat Ianuarie 18, 2009 de cristi cbr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutvifo Postat Ianuarie 18, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 18, 2009 (editat) Daca bateria este ok si bujia buna ,nu este inecata, probabil ca amestecul este slab!Dupa ce o pornesti si a iesit socul joacate putin la reglaj aer/benzina.In mod normal iarna reglajul la relanti trebuie ajustat.Eu unul reglez turatia in uitandu-ma la toba si regland ca fumul sa fie curat si continu si nu intrerupt dar fara sa cupleze roata spate.Eu folosesc si la 2t si la 4t bujii iridium.Succes! Pana si bujia este noua este un NGK B9ES.Acum vreo 3 ore am incercat sa-l pornesc si nu a vrut nici sa-l rogi.Am pus o carpa la filtrul de aer si a luato imediat,dar totusi nu-mi merge rotund.Si e incomod rau sa-l pornesc asa pt ca trebuie sa-i dau o parte din carena jos. Spuneti-mi va rog la ce treapta trebuie sa pun siguranta aceea de la cuiul de acceleratie.Acolo am 5 nivele pt siguranta,la mine este pe cea de a treia(jumatate).Nivelul cum trebuie reglat?Clema aceea de la plutitor am lasato dreapta,ci nu am deplasato mai sus sau mai jos.Cateodata imi mai curgea benzina din carburator,cred ca pe la supraplin,da' nu mereu. Eu cred ca carburatorul asta este dereglat de nu-i mai dau de cap. Editat Ianuarie 18, 2009 de ionutvifo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.