acladdesign Postat Ianuarie 24, 2009 Share Postat Ianuarie 24, 2009 fara nici o avertizare,azi pe o urcare,nici prea prea,nici foarte foarte,nu am mai avut ambreiaj.adica eram intr-a doua si am crezut ca patineaza roata,de asta nu mai avansez,dar surpriza:nu se mai invartea.am mai avut mobre,dar nu am patit cu nici una asta,asa ca-s luat ca din oala.dupa ce s-a racit(evident ,dupa ce am inpins-o de mi-au iesit ochii)am pornit-o si parca tinea asa,un pic.daca mergeam pe linga .a fost bine si asa,ca m-a rupt. intrebare:ce se fuutu? multam. stiu,tre sa merg la service,dar tre sa stiu. a,si multumesc si baietilor care erau cu mine si care si-au pierdut ceva timp sa ma ajute sa trag vaca pana la masina. cla Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Ianuarie 24, 2009 Share Postat Ianuarie 24, 2009 posibil sa se fi spart vreo placa de textolit.... si eu l-am prajit p-al meu azi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
acladdesign Postat Ianuarie 24, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 24, 2009 posibil sa se fi spart vreo placa de textolit.... si eu l-am prajit p-al meu azi... si banuiesc ca tre schimbat kit-ul.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Ianuarie 24, 2009 Share Postat Ianuarie 24, 2009 Salut Claudiu, si eu am patit la fel la EMD2 de la Valcea. Nu trebuie sa te miri, se duce aproape instant. Cand am desfacut, erau prajite discurile de metal (isi schimbasera culoarea. Cel mai sanatos este sa-ti iei kit-ul (discuri si rcuri). Nu este nevoie sa mergi la service, se face cu sculele din trusa. Atentie, sa schimbi si garnitura de la capac. Toata operatiunea nu trebuie sa-ti ia mai mult de 1 ora. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rebelul Postat Ianuarie 24, 2009 Share Postat Ianuarie 24, 2009 (editat) atentie!!! in unele cazuri nu este suficient sa schimbi doar kit-ul! inspecteaza cu atentie si placa de presiune sa nu aiba deformari(vezi in manualul de service cum se procedeaza). cand se prajeste ambreiajul o buna bucata de vreme mergi cu el patinat ceeace inseamna si temperaturi mari implicit distrugerea (sau nu) a componentelor angrenate. daca ai simtit ca l-ai incins verifica si rulmentul, etc... eu am schimbat un kit de ambreiaj pe genunchi si l-am bulit foarte repede, motiv:oala de presiune deformata(partea de frictiune care ar fi trebuit sa fie plata devenise conica) Editat Ianuarie 24, 2009 de Rebelul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seseseko Postat Ianuarie 24, 2009 Share Postat Ianuarie 24, 2009 Si eu l-am prajit la ultima iesire din 2008, inceput de decembrie ... insa am avut noroc ca mai prindea putin si astfel am reusit intoarcerea pe motor pana la remorca. Am schimbat tot kitul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Ianuarie 25, 2009 Share Postat Ianuarie 25, 2009 tot kitul te costa vreo 130 de euro <arcuri si 3 soiuri de placi> si te mai duce 15 euro garnitura, daca le vrei anunta-ma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Ianuarie 25, 2009 Share Postat Ianuarie 25, 2009 Care sunt alea 3 soiuri, ca eu la motoreta am numai doua... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 25, 2009 Share Postat Ianuarie 25, 2009 atentie!!! in unele cazuri nu este suficient sa schimbi doar kit-ul! inspecteaza cu atentie si placa de presiune sa nu aiba deformari(vezi in manualul de service cum se procedeaza). cand se prajeste ambreiajul o buna bucata de vreme mergi cu el patinat ceeace inseamna si temperaturi mari implicit distrugerea (sau nu) a componentelor angrenate. daca ai simtit ca l-ai incins verifica si rulmentul, etc... eu am schimbat un kit de ambreiaj pe genunchi si l-am bulit foarte repede, motiv:oala de presiune deformata(partea de frictiune care ar fi trebuit sa fie plata devenise conica) Oala de presiune??!!! Fierbeai fasole??!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Dexter Postat Ianuarie 25, 2009 Share Postat Ianuarie 25, 2009 Oala de presiune??!!!Fierbeai fasole??!!! fata fostului fierar florea fierbe fasolea fara foc fiindca focul face fum... placa de presiune, probabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Ianuarie 25, 2009 Share Postat Ianuarie 25, 2009 Oala de presiune??!!!Fierbeai fasole??!!! placa,oala,cui ii pasa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Ianuarie 25, 2009 Share Postat Ianuarie 25, 2009 Care sunt alea 3 soiuri, ca eu la motoreta am numai doua... metalice, ferodou si placa de presiune (asta numai daca e uzata) daca intra in kit merita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENDUROSTORE Postat Ianuarie 25, 2009 Share Postat Ianuarie 25, 2009 fara nici o avertizare,azi pe o urcare,nici prea prea,nici foarte foarte,nu am mai avut ambreiaj.adica eram intr-a doua si am crezut ca patineaza roata,de asta nu mai avansez,dar surpriza:nu se mai invartea.am mai avut mobre,dar nu am patit cu nici una asta,asa ca-s luat ca din oala.dupa ce s-a racit(evident ,dupa ce am inpins-o de mi-au iesit ochii)am pornit-o si parca tinea asa,un pic.daca mergeam pe linga .a fost bine si asa,ca m-a rupt.intrebare:ce se fuutu? multam. stiu,tre sa merg la service,dar tre sa stiu. a,si multumesc si baietilor care erau cu mine si care si-au pierdut ceva timp sa ma ajute sa trag vaca pana la masina. cla poti chiar sa mentionezi ca te-a tras ANDREAS de la MOTOMANIA... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
acladdesign Postat Ianuarie 25, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 25, 2009 poti chiar sa mentionezi ca te-a tras ANDREAS de la MOTOMANIA... da,asa este.multam din nou,andreas de la motomania.pot de altfel sa mai spun ca un alt baiat,cu care practicam urcarea,dupa ce i-am spus ca sa footoot ambreiajul a plecat si m-a lasat acolo. ii multumesc si lui,ca am facut cu ocazia asta niste pulpe si niste gambe.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Ianuarie 25, 2009 Share Postat Ianuarie 25, 2009 poti chiar sa mentionezi ca te-a tras ANDREAS de la MOTOMANIA... cine n-are un neamtz sa-si cumpere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rebelul Postat Ianuarie 25, 2009 Share Postat Ianuarie 25, 2009 Oala de presiune??!!!Fierbeai fasole??!!! placa!!!!!!!!!!!!! am scris si mai sus. oala a iesit din grabeala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENDUROSTORE Postat Ianuarie 25, 2009 Share Postat Ianuarie 25, 2009 cine n-are un neamtz sa-si cumpere! asa e ioane ! andreas pur si simplu nu a putut sa il lase acolo... eu nu stiu ce faceam...cred ca imi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
acladdesign Postat Ianuarie 25, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 25, 2009 asa e ioane !andreas pur si simplu nu a putut sa il lase acolo... eu nu stiu ce faceam...cred ca imi esti un mare sufletist.stiu io ca nu ma lasai acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 4 the record ambreajul tau are 3<trei>feluri de placi: placile de textolit si doua feluri de placi de metal cre se monteaza intr-o anume ordine si pozitie nu asa cum iti vine la mana oala de presiune face fasole buna da tre sa fi atent cand incepe sa fluiere ca daca n-o opresti la timp se sparg boabele(na ca stiu ci cu polonicu) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 Se poate sa nu-mi mai aduc eu aminte cum trebuie cert este ca se pare ca le-am bagat in ordinea care trebuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spionutz Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 4 the record ambreajul tau are 3<trei>feluri de placi: placile de textolit si doua feluri de placi de metal cre se monteaza intr-o anume ordine si pozitie nu asa cum iti vine la mana oala de presiune face fasole buna da tre sa fi atent cand incepe sa fluiere ca daca n-o opresti la timp se sparg boabele(na ca stiu ci cu polonicu) Valabil la toate exc`urile sau doar la 450 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 tre sa studiez un pic si va spun deci gata, am studiat si am aflat: 400-450-525 exc din 2006-2007 se incadreaza la cele discutate aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 Bun asa..ca deja aveam emotii. Eu nu-mi aduceam aminte sa fie de mai mute tipuri ce am montat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 mon cher vezi ca am luat in calcul doar motoarele 4t, la 2t marea majoritate au doua feluri de placi de metal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 Da bre, e de bine, am si dinala( 4T) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.