sergiu_91 Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 Salut! Am un Tzr 125R, 1992. Am mers mai tare cu ea si mi s-a calat. Cand am desfacut motoru , pistonul era topit si cilindrul zgariat. Am dus cilindrul la reparat, mi l-a facut frumos si l-a dus la o cota pentru piston de 56,40. Inainte aveam 56,00. Intrebarea mea este daca pot potrivi un piston tot pentru yamaha tzr 125 dar cu codul 2RH00 la cilindrul meu cu codul 3MB00. Deci camasa am facut-o special sa se potriveasca la piston de cota 56.40 pe care o are pistonul respectiv (2RH00). Am trimis mail si am intrebat daca se potrivesc dar nu mi-au raspuns. Ajutor! Va rog! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 Salut! Am un Tzr 125R, 1992. Am mers mai tare cu ea si mi s-a calat. Cand am desfacut motoru , pistonul era topit si cilindrul zgariat. Am dus cilindrul la reparat, mi l-a facut frumos si l-a dus la o cota pentru piston de 56,40. Inainte aveam 56,00. Intrebarea mea este daca pot potrivi un piston tot pentru yamaha tzr 125 dar cu codul 2RH00 la cilindrul meu cu codul 3MB00. Deci camasa am facut-o special sa se potriveasca la piston de cota 56.40 pe care o are pistonul respectiv (2RH00). Am trimis mail si am intrebat daca se potrivesc dar nu mi-au raspuns. Ajutor! Va rog! Pai daca ai facut alezajul pentru pistonul nou unde mai este nedumerirea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sergiu_91 Postat Ianuarie 27, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 27, 2009 Pai ala e singurul piston pe care l-am gasit la o cota mai mare decat cea stock. Nu am pistonul, doar am luat cota de pe site si am spus celui de mi-a alezat cilindru ce cota o sa aiba pistonul. Ma gandesc sa nu difere gaurile din fusta si sa imi faca probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 Pai ala e singurul piston pe care l-am gasit la o cota mai mare decat cea stock. Nu am pistonul, doar am luat cota de pe site si am spus celui de mi-a alezat cilindru ce cota o sa aiba pistonul. Ma gandesc sa nu difere gaurile din fusta si sa imi faca probleme. Nu cred ca mai are rost sa te intrebi daca este vre-o problema, pentru ca: Difera la forma pistoanele! Daca sunt la fel ca si forma si doar dimensiunea de alezaj difera ca si cota de reparatie atunci este ok cred ca cel care a alezat cilindrul cunoaste "meserie" si stie factorul de dilatare etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rossi_jr Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 Nu cred ca mai are rost sa te intrebi daca este vre-o problema, pentru ca: Difera la forma pistoanele! Daca sunt la fel ca si forma si doar dimensiunea de alezaj difera ca si cota de reparatie atunci este ok cred ca cel care a alezat cilindrul cunoaste "meserie" si stie factorul de dilatare etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 foarte simplu poti afla daca se potriveste.daca ai alezat cilindrul dupa cel cu cota de 56,40 respectiv codul 2rh00.fiind alezat la 56,40 pistonul automat intra pe cilindru dar tre sa aiba putin joc coeficientul de dilatare al pistonului.apoi masori pistoanele cel care lai prajit si asta cu cota de 56,40 masori inaltime distanta bolt-varf bolt-fusta daca e la fel de inalt si distantele la fel intre bolt si capete trebuie sa se potriveasca.sper ca intelegi ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto-shop cristur Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 Pai ala e singurul piston pe care l-am gasit la o cota mai mare decat cea stock. Nu am pistonul, doar am luat cota de pe site si am spus celui de mi-a alezat cilindru ce cota o sa aiba pistonul. Ma gandesc sa nu difere gaurile din fusta si sa imi faca probleme. Salut.Nu prea inteleg cum poate cineva sa alezeaza un cilidru fara piston .Si pistoanele au diferenta la marime intre ele in aceasi cota.La omul cu alezatul dupa parerea mea era important bani si nu calitatea.In tzr sint 2 modele .Unu care porneste de la 56 si are cilindru cu nicasil altul care porneste de la 56.40 si are cilindru cu fonta. Deci daca ai avut piston de 56 si inca nu a fost bucsat atunci nu poti sa alezezi .Deci se poate dar nu o sa tina .Arunci bani pe fereastra. Daca pot sa te ajut suna ma la 0744884370 Cu respect moto-shop cristur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 Salut Ideea este sa alezezi abia dupa ce ai pistonul.... si daca meseriasul este bun..... iese.... daca nu.... acum ce faci daca nu mai gasesti pistonul dupa care ai alezat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 de obicei ai pistonul si dupa alezezi, la 3MB00 uite pana la cat se poate duce pistonul. daca nu gasesti piston o a verific daca mai au stoc si te pot ajuta, pistonul e narita-made in japan si segmenti rk. 56.00 mm ( STD ) 56.50 mm ( 0.50 1st stage ) 57.00 mm ( 0,100 2nd stage ) 57.50 mm ( 0,150 3rd stage ) 58.00 mm ( 0,200 4rd stage ) Salut.Nu prea inteleg cum poate cineva sa alezeaza un cilidru fara piston .Si pistoanele au diferenta la marime intre ele in aceasi cota.La omul cu alezatul dupa parerea mea era important bani si nu calitatea.In tzr sint 2 modele .Unu care porneste de la 56 si are cilindru cu nicasil altul care porneste de la 56.40 si are cilindru cu fonta.Deci daca ai avut piston de 56 si inca nu a fost bucsat atunci nu poti sa alezezi .Deci se poate dar nu o sa tina .Arunci bani pe fereastra. Daca pot sa te ajut suna ma la 0744884370 Cu respect moto-shop cristur eu am un 125 sachs zx care are 3MB00 este fonta si pleaca de la 56.00 ce e drept e 98-99 an fabricatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto-shop cristur Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 de obicei ai pistonul si dupa alezezi, la 3MB00 uite pana la cat se poate duce pistonul. daca nu gasesti piston o a verific daca mai au stoc si te pot ajuta, pistonul e narita-made in japan si segmenti rk. 56.00 mm ( STD ) 56.50 mm ( 0.50 1st stage ) 57.00 mm ( 0,100 2nd stage ) 57.50 mm ( 0,150 3rd stage ) 58.00 mm ( 0,200 4rd stage ) eu am un 125 sachs zx care are 3MB00 este fonta si pleaca de la 56.00 ce e drept e 98-99 an fabricatie. Salut.Aveti dreptate.3MB00 porneste de la 56.00mm si are cota pina la 57.5 mm in calitate PROX.Dar aveti grija ca 3MB00nu merge original la TZR 125 ci la DT125R.La TZR 125merge 4FL-4FU care are cota intre 55.97mm-si 55.99 mm dupa parerea me asta a fost original in el.Mai este un trz la care merge pistonul 2YK care are cotele de la 56.40mm-57.90 mm. Sper ca vam ajutat Cu respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.