marinesku73 Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 am primit de la un mos carburile astea de pe un BMW K60 sa i le sincronizez. am strans toate jiglerele si le-am desfacut pe toate la fel (un sfert de tura). ToTusi motorul merge prost. Ce pot sa le fac?Pareri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CatalinRUSE Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 (editat) am primit de la un mos carburile astea de pe un BMW K60 sa i le sincronizez. am strans toate jiglerele si le-am desfacut pe toate la fel (un sfert de tura). ToTusi motorul merge prost. Ce pot sa le fac?Pareri? Cum sa le desfaci un sfert de tura ma ? normal k merge prost, eu ma mir k merge Le desfaci 3 ture, si apoi mai vezi daca mai e cazul,..... eu le desfac si incepe sa creasca ralanti-ul, cand nu mai creste ma opresc, apoi strang 1 tura nu numar cate ture desfac, pot ajunge si la 5 ture Bafta! Nu umbli decat la jiglerele de aer, au un arculet si sunt cate 1 pe fiecare carb. Editat Ianuarie 30, 2009 de CatalinRUSE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 am primit de la un mos carburile astea de pe un BMW K60 sa i le sincronizez. am strans toate jiglerele si le-am desfacut pe toate la fel (un sfert de tura). ToTusi motorul merge prost. Ce pot sa le fac?Pareri? hai la mine ca am scula de sincronizat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marinesku73 Postat Ianuarie 30, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 30, 2009 Cum sa le desfaci un sfert de tura ma ?normal k merge prost, eu ma mir k merge Le desfaci 3 ture, si apoi mai vezi daca mai e cazul,..... eu le desfac si incepe sa creasca ralanti-ul, cand nu mai creste ma opresc, apoi strang 1 tura nu numar cate ture desfac, pot ajunge si la 5 ture Bafta! Nu umbli decat la jiglerele de aer, au un arculet si sunt cate 1 pe fiecare carb. care is de aer?> po' sa pui niste sageti pe poza mea sa ma edific? multumesc si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kheratha Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 (editat) am primit de la un mos carburile astea de pe un BMW K60 sa i le sincronizez. am strans toate jiglerele si le-am desfacut pe toate la fel (un sfert de tura). ToTusi motorul merge prost. Ce pot sa le fac?Pareri? omule, jiglerele nu se strang si se desfac. jiglerele doar se strang la cuplu si atat. e simplu. chiar trebuie sa te invete asta o femeie?!? de strans si desfacut, se procedeaza cu suruburile de reglaj aer si/sau benzina. daca ai surub de aer, uzual, la japoneze, se strang pana inchid complet, deoarece au con in capat si etansarea se face pe con si se desfac, apoi, o tura si jumatate. din ce am mai citit, la k60-ul tau, suruburile de aer de pe carburatoare se strang cu motorul pornit pana cand motorul da sa moara si se desfac, apoi, repede, fara a opri motorul, 3 ture si jumatate. incearca asa si ar trebui sa-ti mearga. daca nu e bine la 3 ture si jumatate, incearca sa le desurubezi pana cand obtii cea mai mare turatie de mers in gol a motorului. apoi, daca turatia de mers in gol este prea mare, mai cobori din limitatorul de la sertarul de acceleratie de pe fiecare carburator si faci iarasi reglajul de aer, la fel, pana obtii cea mai mare turatie. si tot asa, prin tatonari succesive, pana cand obtii un mers regulat al motorului, fara trepidatii sau balbaieli, la turatia de mers in gol indicata de manual. daca nu reusesti sa obtii rezultatele din manual, inseamna ca ai uzuri excesive la componentele carburatoarelor. uzual, uzura mare pe sertare da ca si simptom un mers in gol neregulat si niste tacaneli in carburatoare provocate de lovirea sertarelor de corpul carburatoarelor. in acest caz, nu ai altceva de facut decat sa cauti piese noi sau, daca te tine, sa adaptezi alte carburatoare asemanatoare. nu uita sa faci, intotdeauna, sincronizarea celor doua carburatoare cu niste vacuumetre, pentru ca, mersul neregulat al motorului si lipsa de putere si/sau cuplu in ture poate fi determinata si de aceasta cauza. Editat Ianuarie 30, 2009 de kheratha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marinesku73 Postat Ianuarie 30, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 30, 2009 nu ati inteles, desi poza e edificatoare... carburile NU sunt pe motor, is la mine in casa... si nu le pot pune pe motor ca ma fac de kko la mosh...i-am zis ca ma pricep...asa ca vreau sa le sincronizez la rece...pareri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 am primit de la un mos carburile astea de pe un BMW K60 sa i le sincronizez. am strans toate jiglerele si le-am desfacut pe toate la fel (un sfert de tura). ToTusi motorul merge prost. Ce pot sa le fac?Pareri? Sincronizarea e altceva decat concentratia amestecului. Concentratia amestecului (la relanti si primul sfert de tura de maneta) se regleaza din suruburile pilot insa diferit functie de tipul carburatorului si locatia surubului "pilot". Astfel, daca surubul este inainte de venturi, desurubarea sa (invers acelor de ceasornic) va imbogati amestecul insa daca surubul este dupa venturi, il va saraci. La insurubare efectul este similar insa in sens invers. Foarte important este si nivelul in paharele. In general se zice ca valorile trebuie sa fie cca 2-4 ture la suruburile pilot si +/- 1mm la nivel fata de valorile recomandate de producator. La motoarele multi cilindrii, datorita uzurii diferite sau chiar micilor imperfectiuni inegale in procesul de fabricatie, cilindrii nu vor lucra uniform, totdeauna va fi un cilindru mai "lenes"... Pentru a'l face sa "traga" la fel ca ceilalti se face asa zisa "sincronizare" care nu e altceva decat egalizarea vacuumului produse de pistoane pe perioada de admisie in galeriile de admisie prin gasirea pozitiei optime a "fluturasilor" (presupunand ca vorbim de carburatoare vaccumatice). La bateriile motoarelor japoneze 4L carburatoarele sunt prevazute cu niste parghii si suruburi de reglaj, 2 cate 2... reglarea se face pe perechi, cilindrii 1-2 apoi 3-4 si apoi perechile intre ele. La BMW'ul "tau" probabil ca e vorba de un motor boxer si nu stiu exact unde ar fi suruburile "pilot" si nici cele ale "fluturasilor", insa principiul ramane valabil. Sper sa vina cu mai multe lamuriri vre'un posesor de BMW. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kheratha Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 (editat) nu ati inteles, desi poza e edificatoare... carburile NU sunt pe motor, is la mine in casa... si nu le pot pune pe motor ca ma fac de kko la mosh...i-am zis ca ma pricep...asa ca vreau sa le sincronizez la rece...pareri? nu le poti sincroniza "la rece", pentru ca sincronizarea se face in functie de cilindri si nu de carburatoare. tu trebuie sa reglezi carburatoarele in functie de uzurile cilindrilor. Editat Ianuarie 30, 2009 de kheratha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 nu ati inteles, desi poza e edificatoare... carburile NU sunt pe motor, is la mine in casa... si nu le pot pune pe motor ca ma fac de kko la mosh...i-am zis ca ma pricep...asa ca vreau sa le sincronizez la rece...pareri? Evindent... nu te pricepi, nu ai cum face sincronizare "la rece"! Sincronizarea se face cu motorul pornit, functie de vacuumul creeat de pistoanele in miscare, lucru imposibil de prevazut. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marinesku73 Postat Ianuarie 30, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 30, 2009 La BMW'ul "tau" probabil ca e vorba de un motor boxer Ride Safe! da, e vorba de un motor boxer! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kheratha Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 da, e vorba de un motor boxer! nu are absolut nicio importanta ce fel de motor este. poate fi boxer, stea, "w", "v" etc. e acelasi lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CatalinRUSE Postat Ianuarie 31, 2009 Share Postat Ianuarie 31, 2009 (editat) care is de aer?> po' sa pui niste sageti pe poza mea sa ma edific?multumesc si asfalt uscat Este vorba de acela incercuit, il strangi la maxim si apoi il desfaci 4 ture Bafta ! Editat Ianuarie 31, 2009 de CatalinRUSE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marinesku73 Postat Ianuarie 31, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 31, 2009 (editat) scuze, nu vreau sa insinuez nimic dar ai vreo documentatie ceva sau e un reglaj dupa ureche?? daca ai ceva manuale, poti sa mi le dai si mie? Editat Ianuarie 31, 2009 de marinesku73 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CatalinRUSE Postat Ianuarie 31, 2009 Share Postat Ianuarie 31, 2009 scuze, nu vreau sa insinuez nimic dar ai vreo documentatie ceva sau e un reglaj dupa ureche?? daca ai ceva manuale, poti sa mi le dai si mie? este dupa ureche, dar cu reglajul asta va porni Dupa pornire mai ajustezi in functie de cum merge motorul manuale de BMW nu am sorry Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Ianuarie 31, 2009 Share Postat Ianuarie 31, 2009 nu cumva lipsesc cam multe piese din carburile alea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Ianuarie 31, 2009 Share Postat Ianuarie 31, 2009 Este vorba de acela incercuit, il strangi la maxim si apoi il desfaci 4 tureBafta ! Alea sunt suruburile pilot care regleaza amestecul ... intr'adevar nu e o idee rea sa incepi "reglajul" de la cca 3 ture (deschis). In lipsa unui analizor de gaze, metoda cea mai simpla este folosirea unui dispozitiv "colortune" http://www.carbtune.co.uk/colortune.html In poza, la carburatorul din dreapta (dreapta sus) se vede si surubul pentru sincronizare (cel din stanga nu are, si va fi folosit ca valoare de referinta). Ambele operatiuni nu pot fi facute la "rece" ci doar cu motorul pornit, reglajele in sine depinzand de multe variabile ale fiecarui motor in parte. Un "colortune" si o baterie de ceasuri vacumatice sunt aproape indinspensabile. Ride SAfe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 sincronizarea se face in functie de vacuum, implicit de uzura cilindrilor care nu va fi la fel nici la McLaren... in schimb pt. pornire poti sa setezi deschiderile clapetelor de acceleratie la acelasi nivel... va merge ca dracu' dar vei avea un punct de plcecare. de acolo pui un vacumetru bazat pe apa, nu cacaturi mecanice... sau pe mercur, daca ai asa ceva! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 sincronizarea se face in functie de vacuum, implicit de uzura cilindrilor care nu va fi la fel nici la McLaren... in schimb pt. pornire poti sa setezi deschiderile clapetelor de acceleratie la acelasi nivel... va merge ca dracu' dar vei avea un punct de plcecare. de acolo pui un vacumetru bazat pe apa, nu cacaturi mecanice... sau pe mercur, daca ai asa ceva! De cate ori ai facut o sincronizare?! Merge fb si cu indicatoare cu ac, reglajul nu este critic pentru ca oricum nu poate fi facut absolut perfect, intotdeauna va exista o mica diferenta intre cilindri. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 (editat) Ma doare capu' cati stiu sa regleze carburatoare pe forumul asta dar nu sunt in stare sa vada ca (,) carburatoarele din poza sunt de VW broasca si ca sunt de auto de fapt. PS: Niste tarani...in frunte cu yo4hgx Editat Februarie 1, 2009 de corleone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 Ma doare capu' cati stiu sa regleze carburatoare pe forumul asta dar nu sunt in stare sa vada ca (,) carburatoarele din poza sunt de VW broasca si ca sunt de auto de fapt. PS: Niste tarani...in frunte cu yo4hgx Trebuie sa'mi scot palaria in fata ta, mai ales ca poti recunoaste orice carburator de auto, moto, tip masinii de unde provine, anul de fabricatie....etc! Ma mir ca n'ai mentionat si sexul fostului proprietar! Avand in vedere identitatea initiatorului topicului, mi s'a parut un pic dubioasa "problema", insa asa sunt eu, mai naiv... si incerc sa ajut pe oricine in orice situatie. Ai grija cum vorbesti cu mine puisor, s'ar putea sa ne mai si intalnim... Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 tu nu vedeai emblema de VW? sexul fostului proprietar era M Daca tu crezi ca eu stau sa privesc cu lupa toate pozele puse de toti kelemecii care posteaza numai la caterinca... te inseli. Am luat de bune datele problemei si nu mi'am dat seama ca e o intrebare capcana! Oricum, e o veche vorba care spune "pe cine nu lasi sa moara, nu te lasa sa traiesti", probabil ca o sa'mi revizuiesc atitudinea pe viitor. Ride Safe! P.S. de unde stii sexul fostului proprietar, e prieten(a)ta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 Trebuie sa'mi scot palaria in fata ta, mai ales ca poti recunoaste orice carburator de auto, moto, tip masinii de unde provine, anul de fabricatie....etc! Ma mir ca n'ai mentionat si sexul fostului proprietar! Avand in vedere identitatea initiatorului topicului, mi s'a parut un pic dubioasa "problema", insa asa sunt eu, mai naiv... si incerc sa ajut pe oricine in orice situatie. Ai grija cum vorbesti cu mine puisor, s'ar putea sa ne mai si intalnim... Ride Safe! Pai cred ca trebuie sa-ti scoti casca caci palarie nu cred ca porti , problema nu e ca nu ai recunoscut de pe ce masina provine carburatorul ci ca n-ai fost in stare sa recunosti ca e carburator auto adicatelea e numa' gura de tine Daca ne intalnim nu-i bai, nu mi-e frica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 Pai cred ca trebuie sa-ti scoti casca caci palarie nu cred ca porti , problema nu e ca nu ai recunoscut de pe ce masina provine carburatorul ci ca n-ai fost in stare sa recunosti ca e carburator auto adicatelea e numa' gura de tine Daca ne intalnim nu-i bai, nu mi-e frica. Problema e ca de la bun inceput acest post a fost facut cu rea-credinta, doar la caterinca, pentru a batjocori bunavointa unora care incearca sa intinda o mana de ajutor celor aflati in necaz. Eu pot recunoaste la un carburator cu mult mai multe decat iti poti tu imagina, insa evident ca nu informatiile te intereseaza si in cazul de fata nimeni nu are nevoie de nici un ajutor. Nu o sa incerc sa ma disculp in fata unor gargaragii... atata doar ca pe viitor o sa fiu mult mai atent cine si ce ajutor are nevoie. Nu e nevoie sa'ti fie frica, sunt un om prea civilizat ca sa umblu cu amenintari ieftine, exista totusi o limita a bunului simt pe care daca insa continui sa o incalci cu nerusinare s'ar putea sa consider ca merita totusi sa te iau in seama... Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 Problema e ca de la bun inceput acest post a fost facut cu rea-credinta, doar la caterinca, pentru a batjocori bunavointa unora care incearca sa intinda o mana de ajutor celor aflati in necaz. Eu pot recunoaste la un carburator cu mult mai multe decat iti poti tu imagina, insa evident ca nu informatiile te intereseaza si in cazul de fata nimeni nu are nevoie de nici un ajutor. Nu o sa incerc sa ma disculp in fata unor gargaragii... atata doar ca pe viitor o sa fiu mult mai atent cine si ce ajutor are nevoie. Nu e nevoie sa'ti fie frica, sunt un om prea civilizat ca sa umblu cu amenintari ieftine, exista totusi o limita a bunului simt pe care daca insa continui sa o incalci cu nerusinare s'ar putea sa consider ca merita totusi sa te iau in seama... Ride Safe! lasa i in pace .ca nu ai cu cine domne! niste tarani! plini de gramatica si figuri de dupa blocuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 Eu pot recunoaste la un carburator cu mult mai multe decat iti poti tu imagina, insa evident ca nu informatiile te intereseaza si in cazul de fata nimeni nu are nevoie de nici un ajutor. Nu o sa incerc sa ma disculp in fata unor gargaragii... atata doar ca pe viitor o sa fiu mult mai atent cine si ce ajutor are nevoie. Ride Safe! Ti-am mai zis eu ca una e sa dai copy/paste de pe net si una sa te pricepi cu adevarat la fiare dar vad va nu te lasi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.