Sari la conținut

sincronizare carburi


Postări Recomandate

am primit de la un mos carburile astea de pe un BMW K60 sa i le sincronizez. am strans toate jiglerele si le-am desfacut pe toate la fel (un sfert de tura). ToTusi motorul merge prost. Ce pot sa le fac?Pareri?

Cum sa le desfaci un sfert de tura ma ?

normal k merge prost, eu ma mir k merge :laugh:

Le desfaci 3 ture, si apoi mai vezi daca mai e cazul,.....

eu le desfac si incepe sa creasca ralanti-ul, cand nu mai creste ma opresc, apoi strang 1 tura

nu numar cate ture desfac, pot ajunge si la 5 ture

Bafta!

Nu umbli decat la jiglerele de aer, au un arculet si sunt cate 1 pe fiecare carb.

Editat de CatalinRUSE
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am primit de la un mos carburile astea de pe un BMW K60 sa i le sincronizez. am strans toate jiglerele si le-am desfacut pe toate la fel (un sfert de tura). ToTusi motorul merge prost. Ce pot sa le fac?Pareri?

hai la mine ca am scula de sincronizat :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum sa le desfaci un sfert de tura ma ?

normal k merge prost, eu ma mir k merge :laugh:

Le desfaci 3 ture, si apoi mai vezi daca mai e cazul,.....

eu le desfac si incepe sa creasca ralanti-ul, cand nu mai creste ma opresc, apoi strang 1 tura

nu numar cate ture desfac, pot ajunge si la 5 ture

Bafta!

Nu umbli decat la jiglerele de aer, au un arculet si sunt cate 1 pe fiecare carb.

care is de aer?> po' sa pui niste sageti pe poza mea sa ma edific?

multumesc si asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am primit de la un mos carburile astea de pe un BMW K60 sa i le sincronizez. am strans toate jiglerele si le-am desfacut pe toate la fel (un sfert de tura). ToTusi motorul merge prost. Ce pot sa le fac?Pareri?

omule, jiglerele nu se strang si se desfac. jiglerele doar se strang la cuplu si atat. e simplu. chiar trebuie sa te invete asta o femeie?!?

de strans si desfacut, se procedeaza cu suruburile de reglaj aer si/sau benzina. daca ai surub de aer, uzual, la japoneze, se strang pana inchid complet, deoarece au con in capat si etansarea se face pe con si se desfac, apoi, o tura si jumatate.

din ce am mai citit, la k60-ul tau, suruburile de aer de pe carburatoare se strang cu motorul pornit pana cand motorul da sa moara si se desfac, apoi, repede, fara a opri motorul, 3 ture si jumatate. incearca asa si ar trebui sa-ti mearga. daca nu e bine la 3 ture si jumatate, incearca sa le desurubezi pana cand obtii cea mai mare turatie de mers in gol a motorului. apoi, daca turatia de mers in gol este prea mare, mai cobori din limitatorul de la sertarul de acceleratie de pe fiecare carburator si faci iarasi reglajul de aer, la fel, pana obtii cea mai mare turatie. si tot asa, prin tatonari succesive, pana cand obtii un mers regulat al motorului, fara trepidatii sau balbaieli, la turatia de mers in gol indicata de manual.

daca nu reusesti sa obtii rezultatele din manual, inseamna ca ai uzuri excesive la componentele carburatoarelor. uzual, uzura mare pe sertare da ca si simptom un mers in gol neregulat si niste tacaneli in carburatoare provocate de lovirea sertarelor de corpul carburatoarelor. in acest caz, nu ai altceva de facut decat sa cauti piese noi sau, daca te tine, sa adaptezi alte carburatoare asemanatoare.

nu uita sa faci, intotdeauna, sincronizarea celor doua carburatoare cu niste vacuumetre, pentru ca, mersul neregulat al motorului si lipsa de putere si/sau cuplu in ture poate fi determinata si de aceasta cauza.

Editat de kheratha
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ati inteles, desi poza e edificatoare... carburile NU sunt pe motor, is la mine in casa... si nu le pot pune pe motor ca ma fac de kko la mosh...i-am zis ca ma pricep...asa ca vreau sa le sincronizez la rece...pareri?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am primit de la un mos carburile astea de pe un BMW K60 sa i le sincronizez. am strans toate jiglerele si le-am desfacut pe toate la fel (un sfert de tura). ToTusi motorul merge prost. Ce pot sa le fac?Pareri?

 

Sincronizarea e altceva decat concentratia amestecului.

 

Concentratia amestecului (la relanti si primul sfert de tura de maneta) se regleaza din suruburile pilot insa diferit functie de tipul carburatorului si locatia surubului "pilot". Astfel, daca surubul este inainte de venturi, desurubarea sa (invers acelor de ceasornic) va imbogati amestecul insa daca surubul este dupa venturi, il va saraci. La insurubare efectul este similar insa in sens invers. Foarte important este si nivelul in paharele. In general se zice ca valorile trebuie sa fie cca 2-4 ture la suruburile pilot si +/- 1mm la nivel fata de valorile recomandate de producator.

 

La motoarele multi cilindrii, datorita uzurii diferite sau chiar micilor imperfectiuni inegale in procesul de fabricatie, cilindrii nu vor lucra uniform, totdeauna va fi un cilindru mai "lenes"... Pentru a'l face sa "traga" la fel ca ceilalti se face asa zisa "sincronizare" care nu e altceva decat egalizarea vacuumului produse de pistoane pe perioada de admisie in galeriile de admisie prin gasirea pozitiei optime a "fluturasilor" (presupunand ca vorbim de carburatoare vaccumatice). La bateriile motoarelor japoneze 4L carburatoarele sunt prevazute cu niste parghii si suruburi de reglaj, 2 cate 2... reglarea se face pe perechi, cilindrii 1-2 apoi 3-4 si apoi perechile intre ele.

 

La BMW'ul "tau" probabil ca e vorba de un motor boxer si nu stiu exact unde ar fi suruburile "pilot" si nici cele ale "fluturasilor", insa principiul ramane valabil.

 

Sper sa vina cu mai multe lamuriri vre'un posesor de BMW.

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ati inteles, desi poza e edificatoare... carburile NU sunt pe motor, is la mine in casa... si nu le pot pune pe motor ca ma fac de kko la mosh...i-am zis ca ma pricep...asa ca vreau sa le sincronizez la rece...pareri?

nu le poti sincroniza "la rece", pentru ca sincronizarea se face in functie de cilindri si nu de carburatoare. tu trebuie sa reglezi carburatoarele in functie de uzurile cilindrilor.

Editat de kheratha
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ati inteles, desi poza e edificatoare... carburile NU sunt pe motor, is la mine in casa... si nu le pot pune pe motor ca ma fac de kko la mosh...i-am zis ca ma pricep...asa ca vreau sa le sincronizez la rece...pareri?

 

 

Evindent... nu te pricepi, nu ai cum face sincronizare "la rece"! Sincronizarea se face cu motorul pornit, functie de vacuumul creeat de pistoanele in miscare, lucru imposibil de prevazut.

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuze, nu vreau sa insinuez nimic dar ai vreo documentatie ceva sau e un reglaj dupa ureche?? daca ai ceva manuale, poti sa mi le dai si mie?

este dupa ureche, dar cu reglajul asta va porni

Dupa pornire mai ajustezi in functie de cum merge motorul

manuale de BMW nu am sorry

Bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este vorba de acela incercuit, il strangi la maxim si apoi il desfaci 4 ture

Bafta !

 

 

Alea sunt suruburile pilot care regleaza amestecul ... intr'adevar nu e o idee rea sa incepi "reglajul" de la cca 3 ture (deschis). In lipsa unui analizor de gaze, metoda cea mai simpla este folosirea unui dispozitiv "colortune" http://www.carbtune.co.uk/colortune.html

 

In poza, la carburatorul din dreapta (dreapta sus) se vede si surubul pentru sincronizare (cel din stanga nu are, si va fi folosit ca valoare de referinta).

 

Ambele operatiuni nu pot fi facute la "rece" ci doar cu motorul pornit, reglajele in sine depinzand de multe variabile ale fiecarui motor in parte. Un "colortune" si o baterie de ceasuri vacumatice sunt aproape indinspensabile.

 

Ride SAfe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

sincronizarea se face in functie de vacuum, implicit de uzura cilindrilor care nu va fi la fel nici la McLaren... in schimb pt. pornire poti sa setezi deschiderile clapetelor de acceleratie la acelasi nivel... va merge ca dracu' dar vei avea un punct de plcecare. de acolo pui un vacumetru bazat pe apa, nu cacaturi mecanice... sau pe mercur, daca ai asa ceva!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sincronizarea se face in functie de vacuum, implicit de uzura cilindrilor care nu va fi la fel nici la McLaren... in schimb pt. pornire poti sa setezi deschiderile clapetelor de acceleratie la acelasi nivel... va merge ca dracu' dar vei avea un punct de plcecare. de acolo pui un vacumetru bazat pe apa, nu cacaturi mecanice... sau pe mercur, daca ai asa ceva!

 

 

De cate ori ai facut o sincronizare?!

 

Merge fb si cu indicatoare cu ac, reglajul nu este critic pentru ca oricum nu poate fi facut absolut perfect, intotdeauna va exista o mica diferenta intre cilindri.

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone

Ma doare capu' cati stiu sa regleze carburatoare pe forumul asta dar nu sunt in stare sa vada ca (,) carburatoarele din poza sunt de VW broasca si ca sunt de auto de fapt.

 

PS: Niste tarani...in frunte cu yo4hgx

Editat de corleone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma doare capu' cati stiu sa regleze carburatoare pe forumul asta dar nu sunt in stare sa vada ca (,) carburatoarele din poza sunt de VW broasca si ca sunt de auto de fapt.

 

PS: Niste tarani...in frunte cu yo4hgx

 

asta am vrut si eu sa spun...m'am (cuvant urat) pe mine de ras :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma doare capu' cati stiu sa regleze carburatoare pe forumul asta dar nu sunt in stare sa vada ca (,) carburatoarele din poza sunt de VW broasca si ca sunt de auto de fapt.

 

PS: Niste tarani...in frunte cu yo4hgx

 

 

Trebuie sa'mi scot palaria in fata ta, mai ales ca poti recunoaste orice carburator de auto, moto, tip masinii de unde provine, anul de fabricatie....etc! Ma mir ca n'ai mentionat si sexul fostului proprietar!

 

Avand in vedere identitatea initiatorului topicului, mi s'a parut un pic dubioasa "problema", insa asa sunt eu, mai naiv... si incerc sa ajut pe oricine in orice situatie.

 

Ai grija cum vorbesti cu mine puisor, s'ar putea sa ne mai si intalnim...

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa'mi scot palaria in fata ta, mai ales ca poti recunoaste orice carburator de auto, moto, tip masinii de unde provine, anul de fabricatie....etc! Ma mir ca n'ai mentionat si sexul fostului proprietar!

 

Avand in vedere identitatea initiatorului topicului, mi s'a parut un pic dubioasa "problema", insa asa sunt eu, mai naiv... si incerc sa ajut pe oricine in orice situatie.

 

Ai grija cum vorbesti cu mine puisor, s'ar putea sa ne mai si intalnim...

 

Ride Safe!

 

tu nu vedeai emblema de VW? :laugh: sexul fostului proprietar era M :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu nu vedeai emblema de VW? :wink: sexul fostului proprietar era M :laugh:

 

 

Daca tu crezi ca eu stau sa privesc cu lupa toate pozele puse de toti kelemecii care posteaza numai la caterinca... te inseli.

 

Am luat de bune datele problemei si nu mi'am dat seama ca e o intrebare capcana!

 

Oricum, e o veche vorba care spune "pe cine nu lasi sa moara, nu te lasa sa traiesti", probabil ca o sa'mi revizuiesc atitudinea pe viitor.

 

Ride Safe!

 

P.S. de unde stii sexul fostului proprietar, e prieten(a)ta? :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...