hihi Postat Noiembrie 24, 2005 Share Postat Noiembrie 24, 2005 Ce e ala Variator ? Am inteles ca mai toate scuterele au acest variator. Unde se afla, si ce face el mai exact ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Noiembrie 25, 2005 Share Postat Noiembrie 25, 2005 Ia de-aicea: http://tinyurl.com/5t5rb As sta sa traduc o parte din chestiile alea, da' mi-e o lene sfasietoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micro Postat Decembrie 25, 2005 Share Postat Decembrie 25, 2005 sal. De unde pot sa iau si eu niste arcuri noi,ce fac acestea? Ce maresc?Viteza,demarajul?Cat costa acele arcuri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Midnight_Caller Postat Ianuarie 20, 2006 Share Postat Ianuarie 20, 2006 sal. De unde pot sa iau si eu niste arcuri noi,ce fac acestea? Ce maresc?Viteza,demarajul?Cat costa acele arcuri? Poti incerca pe www.polini.it Te uiti dupa modelul tau de scooter (sau moped, nu stiu ce ai), si vezi ca ar trebui sa gasesti ceva pe-acolo, se numeste "Polini Speed Control". Daca ai moped (Bravo, Ciao, Grillo sau SI), ai grija mare ca pentru a monta variatorul trebuie schimbata si partea fata, si partea spate (cea cu ambreiaj) + un ax din grupul spate din roata. Si te duce pe la 200 de Euro cel putin toata shmecheria. Intarirea arcurilor iti da demaraj. Daca iti gasesti ce-ti trebuie, dai apoi telefon frumushel la United Motors si faci o comanda. Tre' sa achitzi 50% din valoarea comenzii, ma rog, iti explica ei la telefon. Spor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Ianuarie 22, 2006 Share Postat Ianuarie 22, 2006 Sau daca esti extra-norocos, ai un moped cu variator (ce-i drept, mult mai rar si mai scump decat un moped normal) si trebuie sa-i schimbi doar rolele si arcul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
D_Y_C Postat Ianuarie 28, 2006 Share Postat Ianuarie 28, 2006 Poti incerca pe www.polini.it Te uiti dupa modelul tau de scooter (sau moped, nu stiu ce ai), si vezi ca ar trebui sa gasesti ceva pe-acolo, se numeste "Polini Speed Control". Daca ai moped (Bravo, Ciao, Grillo sau SI), ai grija mare ca pentru a monta variatorul trebuie schimbata si partea fata, si partea spate (cea cu ambreiaj) + un ax din grupul spate din roata. Si te duce pe la 200 de Euro cel putin toata shmecheria. Intarirea arcurilor iti da demaraj. Daca iti gasesti ce-ti trebuie, dai apoi telefon frumushel la United Motors si faci o comanda. Tre' sa achitzi 50% din valoarea comenzii, ma rog, iti explica ei la telefon. Spor ! NU MA REFER LA MOPEDURI, majoritatea n-au variator! De unde arcuri la variator?!? Variatorul functioneaza pe baza fortei centrifuge!!! In interiol are nuste role cilindrice care gliseaza pe niste santuri. Cu cat creste turatia motorului, cu atat ele tind sa mearga spre exteriorul axului ambielajului(pe care este si fixat). In momentul in care rolele se "ridica", fulia se inhide, cureaua de transmisie modificandu-si raportul( de la mic la mare la plecare si de la mare la mi la viteza). Arcuri se afla la fulia cealalta(de langa ambrieaj) si au rolul de a apropia cele doua fulii din spate pe care lucreaza cureaua pt a o tine intinsa!! Daca vrei sa fuga mai tare rolele trebuiesc usurate in general pt a permite motorului sa se tureze mai mult inainte "sa schimbe". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Midnight_Caller Postat Ianuarie 28, 2006 Share Postat Ianuarie 28, 2006 NU MA REFER LA MOPEDURI, majoritatea n-au variator! De unde arcuri la variator?!? Variatorul functioneaza pe baza fortei centrifuge!!! In interiol are nuste role cilindrice care gliseaza pe niste santuri. Cu cat creste turatia motorului, cu atat ele tind sa mearga spre exteriorul axului ambielajului(pe care este si fixat). In momentul in care rolele se "ridica", fulia se inhide, cureaua de transmisie modificandu-si raportul( de la mic la mare la plecare si de la mare la mi la viteza). Arcuri se afla la fulia cealalta(de langa ambrieaj) si au rolul de a apropia cele doua fulii din spate pe care lucreaza cureaua pt a o tine intinsa!! Daca vrei sa fuga mai tare rolele trebuiesc usurate in general pt a permite motorului sa se tureze mai mult inainte "sa schimbe". Sa inteleg ca ignori total arcurile din ambreiajul care se afla in partea din spate a transmisiei... Stii tu, cele care tin sabotii de ambreiaj apropiati... Iti aduci tu aminte Salutari... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orlovisk Postat Mai 28, 2008 Share Postat Mai 28, 2008 (editat) Ce e ala Variator ? Am inteles ca mai toate scuterele au acest variator. Unde se afla, si ce face el mai exact ? Variatorul e un mecanism de transmisie variabila continua care se poate monta in locul ambreajului centrifugal (costa 3 mil cu manopera la mopede Piaggio). Are rol de cutie de viteze automata, mareste demarajul la plecarea de pe loc, tractiunea in panta si reduce consumul de combustibil. Se monteaza atat unde e plasat ambreajul cat si in locul fuliei roata spate. Practic vechea transimisie se inlocuieste cu variatorul. Merita sa pui daca ai de carat inca o persoana, la motor de 50 cmc, si mopedul e in stare buna, pe un Si2 sau pe un Grillo. Daca mopedul e jaf, sa mai dai inca 3 mil pe variator nu merita parerea mea. Editat Mai 28, 2008 de orlovisk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Mai 28, 2008 Share Postat Mai 28, 2008 M-ar interesa sa imi ziceti si mie care sunt cele mai moi arcuri de ambreiaj.. ce culoare au acestea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.