Altair Postat Noiembrie 27, 2005 Share Postat Noiembrie 27, 2005 pozele vorbesc destul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hihi Postat Noiembrie 27, 2005 Share Postat Noiembrie 27, 2005 Frumoasa din fata, dar mai ales din spate. Din lateral insa e cam ciudata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Noiembrie 27, 2005 Share Postat Noiembrie 27, 2005 hmm... mt-0 cat este asta? farul ala e cam aiurea parerea mea. chiar dak o lumina el mai bine... si ce e cu bascula spate? e mai lunga ca media sau e "coditza" mai mica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Noiembrie 27, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 27, 2005 E un studiu deocamdata, prezentat anul asta la Paris sub numele MT-0S. Coada e foarte scurta, one seater - fara pasager, creeaza impresia ca bascula e mai lunga. Si tobele sunt mai scurte si dominante. In sfarsit altceva de la japonezi in segmentul asta. Ei l-au definit Torque Sports. Poate sa-ti placa sau nu, cu siguranta nu lasa pe nimeni indiferent. Concurenta directa la naked europene de varf. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arunescu Postat Noiembrie 28, 2005 Share Postat Noiembrie 28, 2005 ma bucur ca dau atentie segmentului asta. sunt mult mai potrivite si mai fun decat clasa supersport in oras bascula chiar e mai lunga - poti folosi tot cuplul motor fara sa se ridice pe o roata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fester Postat Noiembrie 28, 2005 Share Postat Noiembrie 28, 2005 e mortala aproape in totalitate. Farul ala s-ar putea la un moment dat sa-mi placa mai mult decat acum. Privit exact din fata te astepti sa iasa carne tocata pe acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki mic Postat Noiembrie 28, 2005 Share Postat Noiembrie 28, 2005 prima motocicleta naked care nu ma lasa indiferent. farul...dar poate ca fiind prototip il vor modifica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan.marinescu Postat Noiembrie 28, 2005 Share Postat Noiembrie 28, 2005 Inspirata din celebra ghicitoare: "De ce are elefantul coada?" "Ca sa nu se termine brusc!" Doar ca asta chiar se termina brusc. Mult prea brusc. Interesanta insa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Placebo Postat Decembrie 2, 2005 Share Postat Decembrie 2, 2005 Inca nu mi-am dat seama de ce yamaha tot marsheaza pe acest motor facand tot felul de prototipuri (reushite ce-i drept) cand motorul este o imensitate de cilindree cu putzini cai putere (cuplul il mai scoate din cacao). Shtiu un 2 in v da bine ca design shi suna excelent 90 cp la o turatzie de numai 4,750rpm dar la o capacitate de 1.670cmc puteau sa-l cizeleze sa ajunga macar la 100 - 120 cai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost-rider Postat Decembrie 2, 2005 Share Postat Decembrie 2, 2005 Uite inca o japoneza dezbracata............. partial. Banzai!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DDU Postat Decembrie 2, 2005 Share Postat Decembrie 2, 2005 Arata beton! Mai ales din spate! Farul nu-mi place! Da' se rezolva! Un motor dupa care intorci capul! EVIDENT! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robog Postat Decembrie 2, 2005 Share Postat Decembrie 2, 2005 (editat) Arata beton! Mai ales din spate! Farul nu-mi place! Da' se rezolva! Un motor dupa care intorci capul! EVIDENT! o incercare mai reusita de a copia marca buell decat MT 01 care a fost un fiasco pentru yamaha. Degeaba insa... mai au de lucrat orezarii la sasiu si motor la greu inca cel putin 5 ani ca sa-i ajunga pe americanii de la buell la genul asta de street fighter cu motor v-twin.Am mai discutat cu multa lume subiectul MT 01 si unde s-ar incadra el si am ajuns la o concluzie (personala) ca MT 01 (ca si MT 0S dealtfel) este un cafe racer cu inclinatii new age (de streetfighter) fiind insa prea greoi si prea putin agresiv pentru a se putea gandi cineva la giumbuslucuri cu el. Am avut ocazia de a calari cateva saptamani un MT 01 si l-am testat in special in oras unde am ramas placut surprins de manevrabilitatea lui avand in vedere ca e destul de greu,dar, nu se poate nici macar apropia de clasa la care tinde. Dupa ce am tras linie am ajuns la concluzia ca cel putin MT 01(vom vedea ce pot urmasii lui) e o motocicleta "de fite" si atat. Editat Decembrie 2, 2005 de robog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PepsiMan Postat Decembrie 3, 2005 Share Postat Decembrie 3, 2005 Arata super misto.... In ultimul numar al revistei Motolife (nr.40) exista o prezentare de 5 pagini al acestui model. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Decembrie 3, 2005 Autor Share Postat Decembrie 3, 2005 N-am vazut pana acum pe cineva care considera Buell sa se uite la Yamaha sau un interesat de MT-01 sa se gandeasca mai mult de 1 minut la Buell. Buel ramane unica in felul ei pentru o multime de lucruri bune, sigur insa nu pentru cuplul fantastic. MT-01 este un muscle bike, ceea ce Buell n-a avut niciodata pretentia sa fie. Sa zici ca MT-01 vrea sa copieze Buell, e putin cam fortat. Ău nu vad nimic asemanator. Apropos copiat, si Buell capitalizeaza acum (sau incearca cel putin) pe succesul mobrelor Enduro din ultima vreme. Traditie la Buel in directia asta - zero. Cu toate astea nimeni nu se repede sa-i desfiinteze cum ca ar incerca sa copieze pe cineva. Pentru ca din copiat, incet dar inevitabil se naste si progresul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robog Postat Decembrie 4, 2005 Share Postat Decembrie 4, 2005 (editat) N-am vazut pana acum pe cineva care considera Buell sa se uite la Yamaha sau un interesat de MT-01 sa se gandeasca mai mult de 1 minut la Buell. Buel ramane unica in felul ei pentru o multime de lucruri bune, sigur insa nu pentru cuplul fantastic. MT-01 este un muscle bike, ceea ce Buell n-a avut niciodata pretentia sa fie. Sa zici ca MT-01 vrea sa copieze Buell, e putin cam fortat. Ău nu vad nimic asemanator. Apropos copiat, si Buell capitalizeaza acum (sau incearca cel putin) pe succesul mobrelor Enduro din ultima vreme. Traditie la Buel in directia asta - zero. Cu toate astea nimeni nu se repede sa-i desfiinteze cum ca ar incerca sa copieze pe cineva. Pentru ca din copiat, incet dar inevitabil se naste si progresul. Nu am zis ca MT01 copiaza buell-ul,am zis ca MT0S incearca sa intre pe piata twin streetfighter ca urmas al unei motociclete care,dupa parerea mea e total inutila sau "de fitze" zii tu cum vrei! crede-ma ca am facut inca de acum doi ani un drive test cu un muscle bike facut dintr-un harley Dyna twincam si daca stau sa compar acea motocicleta cu MT01 nu pot spune decat ca cel din urma "stinks" la clasa in care l-ai inclus. Am zis si ma repet ca sper ca MT0S sa fie o motocicleta muuult mai reusita decat MT01. Editat Decembrie 4, 2005 de robog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.