Sari la conținut

Reglat carburatoare


Postări Recomandate

am umblat la tobe putin in sensul ca am scos totul din spatele tobelor si acum se vad sitele

urla ca dracu dar da si rateuri

am inteles ca trebuie sa dau mai mult aer sau mai putina benzina

 

cum fac asta???

 

HELP

Editat de johnyebravo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CE MOTOCICLETA? CE MODEL DE MOTOR? etc... etc.

 

In principiu la carburator are un switch cu 2 pozitii undeva: 1 - tobe pline, 2 - tobe goale. Tu trebuie acum sa-l dai in pozitia 2.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am umblat la tobe putin in sensul ca am scos totul din spatele tobelor si acum se vad sitele

urla ca dracu dar da si rateuri

am inteles ca trebuie sa dau mai mult aer sau mai putina benzina

 

cum fac asta???

 

HELP

treci pela noi pote te ajuta cu respect catalin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa face daca are tobe goale da rateuri in decelerare . daca da cand accelerezi normal inseamna ca i carburatia

 

 

da rateuri numai in decelerare

cand accelerez pe loc nu da rateuri

si in mers doar cand decelerez dar mult mai putine decat cand e pe loc

 

CE MOTOCICLETA? CE MODEL DE MOTOR? etc... etc.

 

In principiu la carburator are un switch cu 2 pozitii undeva: 1 - tobe pline, 2 - tobe goale. Tu trebuie acum sa-l dai in pozitia 2.

 

dragstar 650 tip motor M602E an fabricatie 2003

am un manual de service dar nu am gasit carburatoarele

dar mai caut acum stiu ca trebuie sa gasesc switch-ul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am glumit cu switchul, imi cer scuze, nu exista asa ceva. In principiu rateurile pe decelerare sunt OK, nu ai ce sa le faci, ti-ar trebui si un filtru de aer mai permisiv, si benzina se regleaza din acul de dozaj din carburi, daca este posibil sa fie reglate.. (la unele da, la unele nu) (acum am vb serios)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am glumit cu switchul, imi cer scuze, nu exista asa ceva. In principiu rateurile pe decelerare sunt OK, nu ai ce sa le faci, ti-ar trebui si un filtru de aer mai permisiv, si benzina se regleaza din acul de dozaj din carburi, daca este posibil sa fie reglate.. (la unele da, la unele nu) (acum am vb serios)

cum? nu are doua pozitii? ca si la aragaz ... :scratch: :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am umblat la tobe putin in sensul ca am scos totul din spatele tobelor si acum se vad sitele

urla ca dracu dar da si rateuri

am inteles ca trebuie sa dau mai mult aer sau mai putina benzina

 

cum fac asta???

 

HELP

 

ai pm !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am glumit cu switchul, imi cer scuze, nu exista asa ceva. In principiu rateurile pe decelerare sunt OK, nu ai ce sa le faci, ti-ar trebui si un filtru de aer mai permisiv, si benzina se regleaza din acul de dozaj din carburi, daca este posibil sa fie reglate.. (la unele da, la unele nu) (acum am vb serios)

 

mi s-a parut mie ca suna cam aiurea cu switch-ul

dar de, cautam rezolvari la problema

 

merci oricum am sa merg la un service

:scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este normal sa ai rateuri pe decelerare, carburatoarele nu sunt atat de destepte ca si injectia. Ii dai in gusa iti da, dar pana sa revina la o turatie mai mica e normal sa-ti dea acelasi flux ca si inainte timp de 2-3 secunde. Benzina este mai mult scuipata pe evacuare si datorita tobei goale benzina explodeaza acolo...d-aia auzi tu bum - bum. Cand toba era intreaga ea are anumite cai pana sa ajunga afara tocmai pentru reducerea rateurilor respective cat si diminuarea sunetului asa ca....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este normal sa ai rateuri pe decelerare, carburatoarele nu sunt atat de destepte ca si injectia. Ii dai in gusa iti da, dar pana sa revina la o turatie mai mica e normal sa-ti dea acelasi flux ca si inainte timp de 2-3 secunde. Benzina este mai mult scuipata pe evacuare si datorita tobei goale benzina explodeaza acolo...d-aia auzi tu bum - bum. Cand toba era intreaga ea are anumite cai pana sa ajunga afara tocmai pentru reducerea rateurilor respective cat si diminuarea sunetului asa ca....

 

 

Exista si situatii in care rateurile in tobe sunt datorate amestecului bogat insa aici, contrar explicatiilor dupa ureche, rateurile pe decelerare sunt cauzate de saracirea amestecului care, nemafiind in zona da concentratie ideala aprinderii este evacuat in tobe ca atare fara a fi ars. La un moment dat insa, dupa mai multi astfel de cicli, amestecul din tobe va reajunge in zona "ideala" aprinderii si... POC!

 

Daca vreti sa aflati mai multe despre carburatoare va invit sa cititi:

http://hobbymoto.ro/?p=309

http://hobbymoto.ro/?p=317

http://hobbymoto.ro/?p=338

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista si situatii in care rateurile in tobe sunt datorate amestecului bogat insa aici, contrar explicatiilor dupa ureche, rateurile pe decelerare sunt cauzate de saracirea amestecului care, nemafiind in zona da concentratie ideala aprinderii este evacuat in tobe ca atare fara a fi ars. La un moment dat insa, dupa mai multi astfel de cicli, amestecul din tobe va reajunge in zona "ideala" aprinderii si... POC!

 

Daca vreti sa aflati mai multe despre carburatoare va invit sa cititi:

http://hobbymoto.ro/?p=309

http://hobbymoto.ro/?p=317

http://hobbymoto.ro/?p=338

 

Ride Safe!

 

Sunt mai multe cazuri....dar daca el nu a avut rateuri inainte de modificarea tobei e clar ca e vorba de asa ceva...stiu ce vorbesc ca mi-am reglat motoreta si mi-o reglez in continuare nu numai cu sincronizator ci si cu colortunere si crede-ma totul e perfect, dar cand vin de la 10.000 de ture si opresc brusc gazul am rateuri, nu mari....dar sunt si ele acolo...si asta numai in mers...n-am ce sa-i fac mai mult de atat. Da am schimbat si eu finala si am pus un GPR goala pe dinauntru si asa mi se intampla...cu toba stock nu am probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt mai multe cazuri....dar daca el nu a avut rateuri inainte de modificarea tobei e clar ca e vorba de asa ceva...stiu ce vorbesc ca mi-am reglat motoreta si mi-o reglez in continuare nu numai cu sincronizator ci si cu colortunere si crede-ma totul e perfect, dar cand vin de la 10.000 de ture si opresc brusc gazul am rateuri, nu mari....dar sunt si ele acolo...si asta numai in mers...n-am ce sa-i fac mai mult de atat. Da am schimbat si eu finala si am pus un GPR goala pe dinauntru si asa mi se intampla...cu toba stock nu am probleme.

 

 

Te cred!

 

Cand schimbi finala cu una mai permisiva amestecul saraceste si trebuie refacut reglajul carburatiei.

 

"Colortune" e foarte bun, insa nu uita ca pe loc, din suruburile "pilot" reglezi amestecul la "relanti" si primul 1/4 de tura a manetei de acceleratie. Pentru rest un test dyno si analizor de gaze este absolut necesar...

 

Ride Safe!

 

P.S. Exista si metoda empirica a "culorii bujiei", insa este foarte nepractica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te cred!

 

Cand schimbi finala cu una mai permisiva amestecul saraceste si trebuie refacut reglajul carburatiei.

 

"Colortune" e foarte bun, insa nu uita ca pe loc, din suruburile "pilot" reglezi amestecul la "relanti" si primul 1/4 de tura a manetei de acceleratie. Pentru rest un test dyno si analizor de gaze este absolut necesar...

 

Ride Safe!

 

P.S. Exista si metoda empirica a "culorii bujiei", insa este foarte nepractica.

 

Corect! Dar cand ai si Filtru K&N nu mai e asa saracacios. Am trecut si pe la analizatorul de gaze si dupa reglare...geaba la fel...si nu s-a reglat mult asta datorita faptului ca am facut-o cu colortunere. Nu vei aduce o carburatie 100% reglata neam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca scoti de tot filtrul de aer rateurile in mers cam dispar ra,mane doar zgoooomotul

dar cum nu poti merge fara el ramane de reglat carburatia

din cate am discutat si eu cu diversi taiata benzina sau dat mai mult aer

am 2 oferte dar inca nu am avut timp sa ajung acolo :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...