johnyebravo Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 (editat) am umblat la tobe putin in sensul ca am scos totul din spatele tobelor si acum se vad sitele urla ca dracu dar da si rateuri am inteles ca trebuie sa dau mai mult aer sau mai putina benzina cum fac asta??? HELP Editat Februarie 7, 2009 de johnyebravo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 CE MOTOCICLETA? CE MODEL DE MOTOR? etc... etc. In principiu la carburator are un switch cu 2 pozitii undeva: 1 - tobe pline, 2 - tobe goale. Tu trebuie acum sa-l dai in pozitia 2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rossi_jr Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 Cred ca e vorba de o Yamaha Dragstar de 650! Uita-te la profil! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bllueus Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 am umblat la tobe putin in sensul ca am scos totul din spatele tobelor si acum se vad siteleurla ca dracu dar da si rateuri am inteles ca trebuie sa dau mai mult aer sau mai putina benzina cum fac asta??? HELP treci pela noi pote te ajuta cu respect catalin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnyebravo Postat Februarie 8, 2009 Autor Share Postat Februarie 8, 2009 asa face daca are tobe goale da rateuri in decelerare . daca da cand accelerezi normal inseamna ca i carburatia da rateuri numai in decelerare cand accelerez pe loc nu da rateuri si in mers doar cand decelerez dar mult mai putine decat cand e pe loc CE MOTOCICLETA? CE MODEL DE MOTOR? etc... etc. In principiu la carburator are un switch cu 2 pozitii undeva: 1 - tobe pline, 2 - tobe goale. Tu trebuie acum sa-l dai in pozitia 2. dragstar 650 tip motor M602E an fabricatie 2003 am un manual de service dar nu am gasit carburatoarele dar mai caut acum stiu ca trebuie sa gasesc switch-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 8, 2009 Share Postat Februarie 8, 2009 Am glumit cu switchul, imi cer scuze, nu exista asa ceva. In principiu rateurile pe decelerare sunt OK, nu ai ce sa le faci, ti-ar trebui si un filtru de aer mai permisiv, si benzina se regleaza din acul de dozaj din carburi, daca este posibil sa fie reglate.. (la unele da, la unele nu) (acum am vb serios) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 8, 2009 Share Postat Februarie 8, 2009 Am glumit cu switchul, imi cer scuze, nu exista asa ceva. In principiu rateurile pe decelerare sunt OK, nu ai ce sa le faci, ti-ar trebui si un filtru de aer mai permisiv, si benzina se regleaza din acul de dozaj din carburi, daca este posibil sa fie reglate.. (la unele da, la unele nu) (acum am vb serios) cum? nu are doua pozitii? ca si la aragaz ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rados Postat Februarie 8, 2009 Share Postat Februarie 8, 2009 am umblat la tobe putin in sensul ca am scos totul din spatele tobelor si acum se vad siteleurla ca dracu dar da si rateuri am inteles ca trebuie sa dau mai mult aer sau mai putina benzina cum fac asta??? HELP ai pm ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnyebravo Postat Februarie 8, 2009 Autor Share Postat Februarie 8, 2009 Am glumit cu switchul, imi cer scuze, nu exista asa ceva. In principiu rateurile pe decelerare sunt OK, nu ai ce sa le faci, ti-ar trebui si un filtru de aer mai permisiv, si benzina se regleaza din acul de dozaj din carburi, daca este posibil sa fie reglate.. (la unele da, la unele nu) (acum am vb serios) mi s-a parut mie ca suna cam aiurea cu switch-ul dar de, cautam rezolvari la problema merci oricum am sa merg la un service Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 Este normal sa ai rateuri pe decelerare, carburatoarele nu sunt atat de destepte ca si injectia. Ii dai in gusa iti da, dar pana sa revina la o turatie mai mica e normal sa-ti dea acelasi flux ca si inainte timp de 2-3 secunde. Benzina este mai mult scuipata pe evacuare si datorita tobei goale benzina explodeaza acolo...d-aia auzi tu bum - bum. Cand toba era intreaga ea are anumite cai pana sa ajunga afara tocmai pentru reducerea rateurilor respective cat si diminuarea sunetului asa ca.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 Este normal sa ai rateuri pe decelerare, carburatoarele nu sunt atat de destepte ca si injectia. Ii dai in gusa iti da, dar pana sa revina la o turatie mai mica e normal sa-ti dea acelasi flux ca si inainte timp de 2-3 secunde. Benzina este mai mult scuipata pe evacuare si datorita tobei goale benzina explodeaza acolo...d-aia auzi tu bum - bum. Cand toba era intreaga ea are anumite cai pana sa ajunga afara tocmai pentru reducerea rateurilor respective cat si diminuarea sunetului asa ca.... Exista si situatii in care rateurile in tobe sunt datorate amestecului bogat insa aici, contrar explicatiilor dupa ureche, rateurile pe decelerare sunt cauzate de saracirea amestecului care, nemafiind in zona da concentratie ideala aprinderii este evacuat in tobe ca atare fara a fi ars. La un moment dat insa, dupa mai multi astfel de cicli, amestecul din tobe va reajunge in zona "ideala" aprinderii si... POC! Daca vreti sa aflati mai multe despre carburatoare va invit sa cititi: http://hobbymoto.ro/?p=309 http://hobbymoto.ro/?p=317 http://hobbymoto.ro/?p=338 Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 Exista si situatii in care rateurile in tobe sunt datorate amestecului bogat insa aici, contrar explicatiilor dupa ureche, rateurile pe decelerare sunt cauzate de saracirea amestecului care, nemafiind in zona da concentratie ideala aprinderii este evacuat in tobe ca atare fara a fi ars. La un moment dat insa, dupa mai multi astfel de cicli, amestecul din tobe va reajunge in zona "ideala" aprinderii si... POC! Daca vreti sa aflati mai multe despre carburatoare va invit sa cititi: http://hobbymoto.ro/?p=309 http://hobbymoto.ro/?p=317 http://hobbymoto.ro/?p=338 Ride Safe! Sunt mai multe cazuri....dar daca el nu a avut rateuri inainte de modificarea tobei e clar ca e vorba de asa ceva...stiu ce vorbesc ca mi-am reglat motoreta si mi-o reglez in continuare nu numai cu sincronizator ci si cu colortunere si crede-ma totul e perfect, dar cand vin de la 10.000 de ture si opresc brusc gazul am rateuri, nu mari....dar sunt si ele acolo...si asta numai in mers...n-am ce sa-i fac mai mult de atat. Da am schimbat si eu finala si am pus un GPR goala pe dinauntru si asa mi se intampla...cu toba stock nu am probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 Sunt mai multe cazuri....dar daca el nu a avut rateuri inainte de modificarea tobei e clar ca e vorba de asa ceva...stiu ce vorbesc ca mi-am reglat motoreta si mi-o reglez in continuare nu numai cu sincronizator ci si cu colortunere si crede-ma totul e perfect, dar cand vin de la 10.000 de ture si opresc brusc gazul am rateuri, nu mari....dar sunt si ele acolo...si asta numai in mers...n-am ce sa-i fac mai mult de atat. Da am schimbat si eu finala si am pus un GPR goala pe dinauntru si asa mi se intampla...cu toba stock nu am probleme. Te cred! Cand schimbi finala cu una mai permisiva amestecul saraceste si trebuie refacut reglajul carburatiei. "Colortune" e foarte bun, insa nu uita ca pe loc, din suruburile "pilot" reglezi amestecul la "relanti" si primul 1/4 de tura a manetei de acceleratie. Pentru rest un test dyno si analizor de gaze este absolut necesar... Ride Safe! P.S. Exista si metoda empirica a "culorii bujiei", insa este foarte nepractica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 Te cred! Cand schimbi finala cu una mai permisiva amestecul saraceste si trebuie refacut reglajul carburatiei. "Colortune" e foarte bun, insa nu uita ca pe loc, din suruburile "pilot" reglezi amestecul la "relanti" si primul 1/4 de tura a manetei de acceleratie. Pentru rest un test dyno si analizor de gaze este absolut necesar... Ride Safe! P.S. Exista si metoda empirica a "culorii bujiei", insa este foarte nepractica. Corect! Dar cand ai si Filtru K&N nu mai e asa saracacios. Am trecut si pe la analizatorul de gaze si dupa reglare...geaba la fel...si nu s-a reglat mult asta datorita faptului ca am facut-o cu colortunere. Nu vei aduce o carburatie 100% reglata neam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnyebravo Postat Februarie 11, 2009 Autor Share Postat Februarie 11, 2009 daca scoti de tot filtrul de aer rateurile in mers cam dispar ra,mane doar zgoooomotul dar cum nu poti merge fara el ramane de reglat carburatia din cate am discutat si eu cu diversi taiata benzina sau dat mai mult aer am 2 oferte dar inca nu am avut timp sa ajung acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.