MVTarts Postat Ianuarie 4, 2006 Share Postat Ianuarie 4, 2006 Este in schimb o gresala GRAVA sa abandonezi frana spate. Pierzi procente bune din capacitatea de a frana a motocicletei intr-o situatie de urgenta. La fel cum inveti sa controlezi frana fata pentru a nu rupe aderenta, la fel inveti si cu frana spate. O problema poate fi reflexul de la condusul masinii, de a calca puternic frana. Da' vorba aia, ce are invat are si dezvat. Stiu, chiar cu mult se reduce distanta de franare. Dar eu am adoptat in materie de franare conceptul francez al pluralistilor prin care trag mai intai frana fata (ca si prima reactie), iar apoi frana spate sacadat in acelasi timp cu apasarea ambreiajului. Toate acestea pentru a castiga ceva secunde la reactie...am spus ca am renuntat la frana spate ca am avut destul de recent un eveniment neplacut din cauza franei spate... Zici ca era dezvat...cum ar fi? Pe bune ca ar trebui sa invat Iar in ceea ce priveste cu retrogradatul vitezelor, cobor 2 odata.....si cu o puternica frana de motor si cu frana fata nu se compenseaza? Stiu ca am puternice reactii de la "bicicleta", dar nu in asa fel cum am patit cand am apasat frana spate (100% ca s-a blocat roata spate ) Merci de raspuns, bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unnamed Postat Ianuarie 7, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 7, 2006 frana asta de motor nu dauneaza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UncleFester Postat Ianuarie 7, 2006 Share Postat Ianuarie 7, 2006 De ce ar dauna ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unnamed Postat Ianuarie 7, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 7, 2006 suprasolicitarea anumitor piese? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UncleFester Postat Ianuarie 7, 2006 Share Postat Ianuarie 7, 2006 Pai nu suprasoliciti nimic in frana de motor efectuata corect, sunt regimuri de turatie normale pentru piese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unnamed Postat Ianuarie 7, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 7, 2006 Pai nu suprasoliciti nimic in frana de motor efectuata corect, sunt regimuri de turatie normale pentru piese. aha. cel putin eu stiam ca un motor cu atat mai vechi si mai uzat, cu atat frana de motor mai slaba. sunt sigur ca el e gandit sa reziste franelor de motor, dar totusi, cu cat mai mult folosita, cu atat mai mare uzura? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UncleFester Postat Ianuarie 7, 2006 Share Postat Ianuarie 7, 2006 Aia e altceva; la motor uzat, ai compresie mica, de unde si o frana de motor slaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 17, 2006 Share Postat Octombrie 17, 2006 discurile de ambreiaj ating in mod semnificativ cand ambreiajul este reglat necorespunzator si uleiul este de proasta calitate! altfel de abia se freaca din cauza fortei centrifuge si a filmului de ulei! multi spun ca nu e bine sa stai la semafor debreiat si ca mai bine e sa stai in viteza! corect... daca stai mai mult de 30-45 de secunde, uzura nu creste cu mult dar creste! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.