Kustom Postat Februarie 15, 2009 Share Postat Februarie 15, 2009 azi am scos lepra la o tura si cand sa ii dau din treapta 2 - 1 am tras ambreiajul si nu s-a mai miscat de pe loc..... dau la pedala in gol si levierul de ambreiaj parca e sudat.... datimi niste ideei va rog.... si nu stiti dak se poate da jos cutia fara sa scoti motorul din cadru? mersii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Februarie 15, 2009 Share Postat Februarie 15, 2009 azi am scos lepra la o tura si cand sa ii dau din treapta 2 - 1 am tras ambreiajul si nu s-a mai miscat de pe loc.....dau la pedala in gol si levierul de ambreiaj parca e sudat.... datimi niste ideei va rog.... si nu stiti dak se poate da jos cutia fara sa scoti motorul din cadru? mersii poti da jos cutia, dar trebuie dat mai in fata motorul,jos aripa si roata fata si merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Februarie 15, 2009 Share Postat Februarie 15, 2009 poti da jos cutia, dar trebuie dat mai in fata motorul,jos aripa si roata fata si merge la nipru e mai simplu decat la M-uri dany poti da jos cutoa si fara sa muti motorul. in schimb trebuie sa-i dai jos grupul de pe bascula sa-i scoti cardanul atentie la surubul din dreapta jos, e bagat dinspre motor spre cutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 (editat) ..am tras ambreiajul...dau la pedala in gol si levierul de ambreiaj parca e sudat.....se poate da jos cutia fara sa scoti motorul din cadru?.. ...care pedala? ce levier? explica-te mai clar! CV se scoate usor dupa ce scoti grupul(din cauza cardanului), la motor nu umbli.. Editat Februarie 16, 2009 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 probabil s-a blocat tija de ambreiaj. e cumva una din cele noi facute din mamaligutza? nu e grav, am patit si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 (editat) si la M-uri poti da jos cutia singura. Oricum e sigur o treaba simpla, si se face, vezi sa nu-ti fortezi spatele mult. Editat Februarie 16, 2009 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 dar in principiu dupa cum bine spuse si Vali mai intai scoate tija de ambreiaj ce se afla in spatele levierului ambreiaj la cutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Niku Chopper Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 amandoua ne-au lasat deodata, el a lasat-o la o cunostinta in curte si cu a mea ne-am intors intr-un piston. scanteie avea, benzina avea, oricat asi fii inversat fisele si bujiile tot stangul mergea. dreptul nu dadea nici ce-l mai mic rateu(scotea doar aer rece pe toba) am ajuns la bloc cu stangul incins si dreptul inghetat azi m-am pus pe el si am gasit pitonasul din carb cazut(s-a desfiletat piesulia mica in care vine agatat cablul) iar la al lui debraierea era tare ciudata, debraia ceva de genul: un motor ok cu ambreiajul apasat de jumatate(deci putin greoi) iar dupa mai multe pedale de genul, a ramas intepenit de tot... deci, ceva pareri despre ce poate avea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kustom Postat Februarie 16, 2009 Autor Share Postat Februarie 16, 2009 ms pt ajutor ..... la prima intrunire fac cate o bere ... maine cred k il voi desface sa vad ce e aolo pt k trebe sa ajunga la bikes on ice neaprat:) salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 ms pt ajutor ..... la prima intrunire fac cate o bere ...maine cred k il voi desface sa vad ce e aolo pt k trebe sa ajunga la bikes on ice neaprat:) salut ca sa scoti cutia dai jos roata spate cu tot cu grup scoti cuplajul moale, destrangi suruburile ce leaga cutia de motor si scoti cutia!pune niste carpe pe cadru pe partea pe care o scoti di cadru, e grea de prins in pozitia respeciva si zulesti vopseau incepe cu tija care face cuplajul ambreiajului ceea de care zicea si valicady, daca e tija noua si/sau rulment presiune(tot ansamblu) nou ai toate sansele sa fie deja "petala" la mine sa facut dupa 500-600m unde si cand se tine bike on ICE? verifica si maneta mansarierului! sa nu fie accidental actionata. impinge cativa metri mobra sau urc-o pe cric si invarte roata, apoi dai bobarnace slabe continuu la pedala de pornire cu actionarea ambreiajului. se poate sa fi umblat vre-un mester in ea si na pus ceva cum trebuie la loc! schimbat pinione pe treapta a -4-a....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kustom Postat Februarie 16, 2009 Autor Share Postat Februarie 16, 2009 la mine e faza k dai in gol la pedala si dak il bagi in viteze merge ca si cum ar fii actionat ambreiajul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Niku Chopper Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 (editat) ca sa scoti cutia dai jos roata spate cu tot cu grup scoti cuplajul moale, destrangi suruburile ce leaga cutia de motor si scoti cutia!pune niste carpe pe cadru pe partea pe care o scoti di cadru, e grea de prins in pozitia respeciva si zulesti vopseauincepe cu tija care face cuplajul ambreiajului ceea de care zicea si valicady, daca e tija noua si/sau rulment presiune(tot ansamblu) nou ai toate sansele sa fie deja "petala" la mine sa facut dupa 500-600m unde si cand se tine bike on ICE? verifica si maneta mansarierului! sa nu fie accidental actionata. impinge cativa metri mobra sau urc-o pe cric si invarte roata, apoi dai bobarnace slabe continuu la pedala de pornire cu actionarea ambreiajului. se poate sa fi umblat vre-un mester in ea si na pus ceva cum trebuie la loc! schimbat pinione pe treapta a -4-a....... Hunedoara 20-22 Feb, cika peste 4 zile , e a-IV-a editie daca bine stiu... Editat Februarie 16, 2009 de Niku Chopper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Februarie 17, 2009 Share Postat Februarie 17, 2009 chestia cu desurubatul surubului cu canal de capat de cablu de la suberul carburatorului i s-a intamplat si lui CHarlie aproape de granita cu Grecia vara trecuta, ne-am dat de ceasul mortzii vreo 4 ore tot regland instalatia de 6V a M-ului pana ne-am dat seama ca e de la asta. Era vorba de K68 noi noute. Deci se pare ca se poate dessuruba, asa ca aveti in vedere asta. Insa trebuia sa-ti mearga la relanti, pune mana regleaza-le sau pune niste K63/65 vechi si gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Februarie 17, 2009 Share Postat Februarie 17, 2009 chestia cu desurubatul surubului cu canal de capat de cablu de la suberul carburatorului i s-a intamplat si lui CHarlie aproape de granita cu Grecia vara trecuta, ne-am dat de ceasul mortzii vreo 4 ore tot regland instalatia de 6V a M-ului pana ne-am dat seama ca e de la asta. Era vorba de K68 noi noute. Deci se pare ca se poate dessuruba, asa ca aveti in vedere asta.Insa trebuia sa-ti mearga la relanti, pune mana regleaza-le sau pune niste K63/65 vechi si gata. se pare ca la mine a facut figura asta de cum am vrut sa le pun sus K68 y-rile, si imi dau seama abia acum daca ma gandesc in retroactiv! de aceea a facut figurii? la mine e faza k dai in gol la pedala si dak il bagi in viteze merge ca si cum ar fii actionat ambreiajul ia uite petala de trandafir! care vroia sa fie rulment de presiune, sa facut o "floare" in toata splendoarea ei si asta in doar 500-600m si nu km! atentie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Februarie 17, 2009 Share Postat Februarie 17, 2009 (editat) dap ai descoperit si tu ca se vand degeaba seturile tija ambreiaj? Pur si simplu otelul din care se face tija, ciuperca si cilindrul din capat este prea putin dur fata de duritatea bilelor de rulment. Toate pe care le cumperi noi sunt asa, absolut toate, iar cea de la Ural moto nu merge ca e mai scurta . Daca schimbi doar una cu cea veche se taseaza aia moale si tot asa. Daca faci foarte dur pana la urma nu stii daca nu cumva strica patratul din placa de presiune sau bilele de rulment . Aici trebuie gasita exact o duritate inferioara nu cu mult bilei de rulment, care nici ea poate nu e STAS. Mi-a zis un priceput in ale otelurilor ca, caile de rulare ale rulemntilor sunt pe la cam 60 Rockwell. ASta e a 2-a problema care i-a mancat zilele lui CHarlie, eu inca folosesc vechia tija de acum 50 de ani cu ciuperca cu tot. Drobu ca te laudai ca gasesti marci de otel , ia sa ne gasesti tu niste marci cementabile cu duritatea care trebuie si sa purcedem sa dam comanda la un strungar sa ne faca vreo 20 de seturi. Editat Februarie 17, 2009 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Februarie 17, 2009 Share Postat Februarie 17, 2009 dap ai descoperit si tu ca se vand degeaba seturile tija ambreiaj? Pur si simplu otelul din care se face tija, ciuperca si cilindrul din capat este prea putin dur fata de duritatea bilelor de rulment. Toate pe care le cumperi noi sunt asa, absolut toate, iar cea de la Ural moto nu merge ca e mai scurta . Daca schimbi doar una cu cea veche se taseaza aia moale si tot asa. Daca faci foarte dur pana la urma nu stii daca nu cumva strica patratul din placa de presiune sau bilele de rulment . Aici trebuie gasita exact o duritate inferioara nu cu mult bilei de rulment, care nici ea poate nu e STAS. Mi-a zis un priceput in ale otelurilor ca, caile de rulare ale rulemntilor sunt pe la cam 60 Rockwell. ASta e a 2-a problema care i-a mancat zilele lui CHarlie, eu inca folosesc vechia tija de acum 50 de ani cu ciuperca cu tot. Drobu ca te laudai ca gasesti marci de otel , ia sa ne gasesti tu niste marci de otel de cementare ca sa ajunga cu duritatea la ceva mai putin de 60 (HRC 60) si sa purcedem sa dam comanda la un strungar sa ne faca vreo 20 de seturi. Oteluri cementabile sunt 15Mo..., 18Cr... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Februarie 17, 2009 Share Postat Februarie 17, 2009 dap ai descoperit si tu ca se vand degeaba seturile tija ambreiaj? Pur si simplu otelul din care se face tija, ciuperca si cilindrul din capat este prea putin dur fata de duritatea bilelor de rulment. Toate pe care le cumperi noi sunt asa, absolut toate, iar cea de la Ural moto nu merge ca e mai scurta . Daca schimbi doar una cu cea veche se taseaza aia moale si tot asa. Daca faci foarte dur pana la urma nu stii daca nu cumva strica patratul din placa de presiune sau bilele de rulment . Aici trebuie gasita exact o duritate inferioara nu cu mult bilei de rulment, care nici ea poate nu e STAS. Mi-a zis un priceput in ale otelurilor ca, caile de rulare ale rulemntilor sunt pe la cam 60 Rockwell. ASta e a 2-a problema care i-a mancat zilele lui CHarlie, eu inca folosesc vechia tija de acum 50 de ani cu ciuperca cu tot. Drobu ca te laudai ca gasesti marci de otel , ia sa ne gasesti tu niste marci de otel de cementare ca sa ajunga cu duritatea la ceva mai putin de 60 (HRC 60) si sa purcedem sa dam comanda la un strungar sa ne faca vreo 20 de seturi. Oteluri cementabile sunt 15Mo..., 18Cr... cel din dreapta imagini e cel original, nu stiu ce mia venit mie sa le schimb, asta a fost anu trecut pe vremea asta cand am piscalit la ansamblu asta. si acum e cel original si sigur ca ala va sta acolo.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shui Postat Februarie 19, 2009 Share Postat Februarie 19, 2009 mai ju-jitsu,da roata aia se mai invarte? [roata 21 la tastatura] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Februarie 19, 2009 Share Postat Februarie 19, 2009 mai ju-jitsu,da roata aia se mai invarte? [roata 21 la tastatura] sa invarti! mai prin martie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.