robychopper Postat Decembrie 11, 2005 Share Postat Decembrie 11, 2005 Dupa cum am vazut ca mai aveti ceva topicuri in legatura cu TURBO pus pe motoare comuniste,am zis hai sa vad incit ochii cu ceva frumos ce am scanat si tradus din revista BIKER ZONE DIN SPANIA Un ural 750cc din anul 1966 construit de SAMI HAVATOV membru clubului JIM DANDY M.C. din orasul LATHIS ---FINLANDA DETALII -------cadru: artizanal -------unghiul pipei: 57 grade inclinatie -------materialul folosit la cadru: otel -------motor: ural boXer cu supape laterale an 1966-750cc -------carburator: Dell ORTO 38mm -------turbo: IHI rhb5 -------filtru de aer: conic liber -------pistoane: de serie ural -------compresie: 5,5 >1 -------tevi de esapament: artizanale -------sistem de aprindere: pe platini de serie ural -------pompa de ulei: de opel....marca ,nu e specificata -------ambreiaj: de serie ural -------cutie de viteze: 4 viteze originala -------schimator de viteze: manual,control dublu de amreiaj -------furca fata: honda motocross -------juguri: yamaha FZR -------roata fata: honda dublu disc cauciuc michelin,discuri suzuki -------roata spate: BSA 19" cu saboti de frina de ural de serie, roata cu prindere lateral dreapta -------rezervor: artizanal -------ghidon: suzuki -------seaua: avind la baza materialul dintrun scaun de DODGE DART din 1960 -------manete de frina si ambreiaj: de yamaha si ural -------comenzi la picioare: artizanale -------far: marca aris -------stop spate: arizanal -------aripa spate: artizanala -------brat spate lateral dreapta rigid: artizanal --------- tot ce e facut in aceasta lucrare este lucrat de mina ,facut de SAMI la care ii pot da respectele mele personale pt munca depusa pt aceasta creatie.... -------va las sa studiati pozele si sa apreciati aceasta lucrare........si sa va dati singur seama ca totul este posibil,dintrun motor sovietic...... va salut cu respecte roby Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Decembrie 11, 2005 Share Postat Decembrie 11, 2005 oare cati cai are acum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Decembrie 11, 2005 Share Postat Decembrie 11, 2005 No comment!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Decembrie 11, 2005 Share Postat Decembrie 11, 2005 sta cam cocoshat nenea ala pe ea. parca-i super sport cu furca lunga de chopper. ca sa nu fim rai si sa spunem ca arata ca draq cu complicatziile date de turbina. (cred ca un chopper sau un naked trebuie sa arate motorul cat mai frumos, masiv, dintr-o singura bucata, cu "matzele" relativ ascunse nu atarnand de peste tot). gusturile nu se discuta. mai bine il lasa original. parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Decembrie 11, 2005 Autor Share Postat Decembrie 11, 2005 oare cati cai are acum? original are 32 cai acum sa tot aibe spre 50 sau mai mult....chestia este ca in reportaj nu specifica nimic salut sta cam cocoshat nenea ala pe ea. parca-i super sport cu furca lunga de chopper. ca sa nu fim rai si sa spunem ca arata ca draq cu complicatziile date de turbina. (cred ca un chopper sau un naked trebuie sa arate motorul cat mai frumos, masiv, dintr-o singura bucata, cu "matzele" relativ ascunse nu atarnand de peste tot). gusturile nu se discuta. mai bine il lasa original. parerea mea corect parerea ta se respecta Dar tu stii ce este conceptul de SHOW BIKE ? sunt multe din ele care arata mai ca acesta, de obicei la asa motoare se apreciaza inventia si ideiile iesite din comun,nu se pune accent neaparat pe comoditate,daca ar fii asa nar mai exista libera alegere si dizainul extrem la unele motoare dar cum am spus parea ta se respecta salut roby Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Decembrie 11, 2005 Share Postat Decembrie 11, 2005 ba las-o dreaqu.... e chiar TARE.........SI EU CARRE VROIAM SA PUN 2 TURBINE..... MUUULTA MUNCA... DA A IESIT BINE , NU GLUMA! PARCA E DIN ALTA LUME! CUM SE IMBRACA BIKERUL? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerosen Postat Decembrie 11, 2005 Share Postat Decembrie 11, 2005 da, e super motorul, mie mi-ar fi placut un pic mai compacta realizarea, nu da impresia de coerentza, cam mult loc gol pe langa motor, oricum e foarte bine ca am vazut asta, ca sa shtiu cum sa fac la mine. acelashi tip de turbina am shi eu IHI Turbo rhb5, dar o sa-mi pun carburatorul intre intercooler shi chiulase, adica deasupra la cutia de viteze, shi nu inainte de turbina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Decembrie 11, 2005 Autor Share Postat Decembrie 11, 2005 Ficare are ideile lui de a creea sau modifica o motocicleta...... Eu o respect pe fiecare in parte,cu toate ca nus toate pe gustul meu..... E bine sa stim sa apreciem munca depusa pe fiecare motor modificat in parte.... Si nu, sa fim circotasi tot timpul,ca de la vorbarii pina la a face ceva concret este mult cu respecte roby Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Decembrie 11, 2005 Share Postat Decembrie 11, 2005 E nasol rau. Daca vrei sa modifici strica frate un motor nou de japoneza V2 sau de Harli nou, adica un motor fara nici un fel de valoare istorica. Asa omul s-a gandit ca erau prea multe motoare vechi si frumoase pe lume si ce-ar fi daca i-ar fute el aspectul retro... Nu se potriveste motorul cu restul. In plus nu e Ural ci e KMZ Dnepr K 750. gusturile nu se discuta , parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Decembrie 11, 2005 Share Postat Decembrie 11, 2005 mai pe romaneste M72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Decembrie 11, 2005 Share Postat Decembrie 11, 2005 PS : In general cand are cineva un Harley Knucklehead vechi, Triumph Thunderbird, Enfield Bullet, Dominator il ingrijeste si se straduieste sa-i pastreze aspectul original, chiar daca sunt inca sute de motoare identice. Nu e nici M72 e K750, fiindca M72-ul nu se mai facea in 66, era deja seria miltara de K750 Molotov cu cadru de Nipru MT9 si motor asemanator cu ala de M72. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Decembrie 11, 2005 Autor Share Postat Decembrie 11, 2005 comentati aiurea, omul a cumparat de la unul doar motorul de ural....si in detaliile tehnice trecute in revista,scrie clar ural de 750cc,acum daca ei au gresit,eu am tradus exact ce scrie in revista,scrie clar ca este ural 750cc 1966 si ca a cumparat motorul acum citiva ani cu 200 euro doar motorul apropo de ce KMZ... eu am vrut mai de mult sa iau de la cineva un motor tot bOXER....dar in acte nu scria nici kmz,nici ural,nici dneper....... ci scria IMZ si era fabricat in 1958 "voi stiti tot" asta este,altadata nu mai pun nimic....Pun si eu ceva aici la voi la comuniste si voi sariti cu comentariile va salut si va urez numai bine roby ?????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Decembrie 11, 2005 Share Postat Decembrie 11, 2005 Ba daca tu ai scris prima oara ca e din 66 am dedus ca e K750, mai ales ca sunt obisnuit cu altfel de chiulase la IMZ M72. Frate chiar te rog sa pui si alta data kestii de-astea, io m-am atacat fiindca am crezut ca a stricat el un model clasic. Daca l-a facut pe bucati foarte bine. Si doar am dat si eu cu piatra in balta cu parerea mea. N-am nimic impotriva sa vina altu sa zica altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Decembrie 11, 2005 Autor Share Postat Decembrie 11, 2005 Frate chiar te rog sa pui si alta data kestii de-astea, io m-am atacat fiindca am crezut ca a stricat el un model clasic Pai sunt multi ce au modificat motoare clasice si chiar au scos niste bijuterii in jurul unui motor vechi Chiar eu cind miam luat simsonul era 90 la % original si am preferat sal chopperesc Fiecare are o anumita viziune si daca ii plac chopperele scoate un chopper jos palaria chiar dintrun motor clasic eu merg pe deviza ce o vezi si in semnatura mea CHOPPIN AINT EASY....BUT IT IS NECESARY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Decembrie 11, 2005 Share Postat Decembrie 11, 2005 Da ma si mie imi plac cioparele dar imi plac motoarele care au deja in ele ceva care aduce a ciopar. Adica sa faci ciopar dintr-un harley modern e chiar natural si arata de obicei mai bine decat originalul. Asta fiindca Harleyul e facut dupa o anumita filozofie. Dar M-ul vechi e un motor de alta factura, o masina utilitara clasica. E un "workhorse", da bine sa pui pe el o roata de rezerva (pe atas bine-nteles),o lopata, o mitraliera, 2 cauciucuri cramponate si sa-l rupi prin mocirla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Decembrie 11, 2005 Autor Share Postat Decembrie 11, 2005 pentru mine exista chopperele si atit cele facute arizanal....restul de serie le vad imi plac dar nu vreau sa le am....pe cind un chopper imi place il simt ,se vede creatia,libertatea,unicitatea fiecaruia in sine salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moto_comuniste Postat Decembrie 12, 2005 Share Postat Decembrie 12, 2005 (editat) Intru si io in discutie acuma: cu toate ca problema turbinei pe motor boxer a mai fost intoarsa pe toate partile pe aici, hai sa polemizam pe "chestii tehnice". Ca sa leg totusi postul de cele de mai sus pot spune, ca dupa cum arata motorul ala e Ural M72, dar asta nu conteaza, import e conceptul, felul in care omul a interpretat "forma boxerului". Legat de asta, constructia parca nu prea are o linie coerenta, dar oricum e ceva, sa recunoastem. Motorul are valoare istorica e derept (in occident asta se plateste) dar omul luase doar motorul si uite ca a scos ceva din el, lucru demn de apreciat. Oricum pe tema "turbo" o sa mai aveti "surprize concrete" in primavara din partea unui comunist de-al nostru Roby foarte bine ca ai postat pe aici si te mai asteptam printre noi, nu de alta dar banuiesc ca si tu mai intai ai fost comunist. Sa nu uiti de unde ai plecat ! Editat Decembrie 12, 2005 de moto_comuniste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Ianuarie 5, 2006 Share Postat Ianuarie 5, 2006 Roby dar in motor a facut ceva modificari ? nu stiu cat o sa tina motorul ala cu turbina pusa si cu puterea marita ? cred ca e chestie de moment nu de fiabilitate. Toate motoarele la care s-au pus turbo desi seamana pe afara in realitate au fusurile manetoane si plaiere marite si biele cu pistoane mai tapene decat cele simplu aspirante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerosen Postat Ianuarie 5, 2006 Share Postat Ianuarie 5, 2006 nu trebuie mari modificari in motor, de obicei daca pui o pompa de ulei ca lumea, care sa unga de doua ori mai bine decat alea stock e suficient. la motoarele turbo e nevoie de un circuit suplimentar de ungere pentru turbina. mai toate motoarele boxer sovietice cedeaza din cauza ungerii deficitare shi insuficiente. vibrochenul este suficient de rezistent la un upgrade turbo cu conditzia sa fie echilibrat corespunzator bielele e bine sa fie finisate shi lustruite pentru a le creshte rezistentza, iar pistoanele ar fi bine sa fie schimbate, cu unele mai rezistente, vad ca la motorul asta nu a schimbat nici macar pistoanele. ramane sa experimentez eu cu a mele shi o sa vad. numia bine cosmin aka kerosen! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.