Jump to content
Sign in to follow this  
HondaSan

Cei cu Honda Pan-European sa posteze.

Recommended Posts

ar trebui japonezii sa scoata ceva nou si la capitolul PANEUROPEAN ca prea au intins-o :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut posesorii de Pan European. Tocmai ce l-am adus acasa. Sper sa mai fie si altii pe aici pentru ca am o mulțime de informații care mi ar prinde bine. Întreținerea in primul rand. Ce punem, cat punem si mai ales cand punem. Habar n am sa încarc poza aici cu dansul dar ma voi strădui.

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 25.07.2017 la 20:30, Gixu. a spus:

Asta ar fi planul pentru anul viitor, un K 1600 :)

 

Pe mine ma surprind cei ce cumpara inca ST 1300 nou cu 16-17000 Euro.

18.000 E.

Omu cu trompetele vad ca nu mai zice nimic.

 

La 30.05.2018 la 22:35, B385ALH a spus:

Salut posesorii de Pan European. Tocmai ce l-am adus acasa. Sper sa mai fie si altii pe aici pentru ca am o mulțime de informații care mi ar prinde bine. Întreținerea in primul rand. Ce punem, cat punem si mai ales cand punem. Habar n am sa încarc poza aici cu dansul dar ma voi strădui.

Da si tu niste detalii despre mobra.Gen nr km ,an fabricatie,culoare,stare,etc.

 

 

Edited by bunu

Share this post


Link to post
Share on other sites

PE danseaza de spate la viteza, asta e motivul pentru care politia a renuntat la ele in SUA la un moment dat. Mie mi s-a parut un motor confortabil, cu o buna ergonomie insa sa incinge si e f vechi ca model. Cum a spus cineva mai sus nu era de lasat, trebuiau sa scoata o varianta mai noua. Vedeti ca si K1600GT are o usoara instabilitate pe spate la viteza dar e realmente aerodinamica, se manifesta doar solo cu topcase. Cu pasager sau fara topcase merge ata. Pt touring la viteza a fost bun K1200-1300, mergem cu 240 ore in sir, crapa parbrizul la prinderi. Asta cu ani in urma, acum cu viteza mai incet cam peste tot. Cea mai mare viteza bagam in Ungaria, era soseaua cam goala.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 5 ore, Doru BMW a spus:

PE danseaza de spate la viteza, asta e motivul pentru care politia a renuntat la ele in SUA la un moment dat. Mie mi s-a parut un motor confortabil, cu o buna ergonomie insa sa incinge si e f vechi ca model. Cum a spus cineva mai sus nu era de lasat, trebuiau sa scoata o varianta mai noua. Vedeti ca si K1600GT are o usoara instabilitate pe spate la viteza dar e realmente aerodinamica, se manifesta doar solo cu topcase. Cu pasager sau fara topcase merge ata. Pt touring la viteza a fost bun K1200-1300, mergem cu 240 ore in sir, crapa parbrizul la prinderi. Asta cu ani in urma, acum cu viteza mai incet cam peste tot. Cea mai mare viteza bagam in Ungaria, era soseaua cam goala.

Sa stii ca nici PE nu vobleaza cu doua persoane.Pe solo e mai nasol.In ce priveste viteza sa nu-mi spui ca ai inceput sa mergi cu viteza legal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...