Pacman Postat Decembrie 13, 2005 Share Postat Decembrie 13, 2005 Salut. Am deschis topicul asta pentru ca ma intereseaza acest model de motoreta. Rog posesorii (si nu numai) de asa ceva sa imprastie din cunostintele lor pe aici. As vrea sa achizitionez si eu una (second) in aceasta iarna si m-ar interesa niste pareri despre ea. A, evident, daca exista vreun posesor dispus sa imi prezinte si mie live un exemplar as fi foarte recunoscator... Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Decembrie 13, 2005 Share Postat Decembrie 13, 2005 Salut. Am deschis topicul asta pentru ca ma intereseaza acest model de motoreta. Rog posesorii (si nu numai) de asa ceva sa imprastie din cunostintele lor pe aici. As vrea sa achizitionez si eu una (second) in aceasta iarna si m-ar interesa niste pareri despre ea. A, evident, daca exista vreun posesor dispus sa imi prezinte si mie live un exemplar as fi foarte recunoscator... Multumesc anticipat. Super de motocicleta! Mai scrie si tu: - ce experienta pe 2 roti ai - ce inaltime ai - cam ce gen de plimbari ai vrea sa faci cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pacman Postat Decembrie 13, 2005 Autor Share Postat Decembrie 13, 2005 Experienta pe 2 roti: nu cine stie ce (am luat permisul acum 2 luni, m-am dat cu mobrele unor pretini, si cam atat). Inaltime : 1.79. Tipuri de plimbari : soft-enduro (adica Bucuresti ) cam 80% si iesiri de pe asfalt -20%. Procentele pot varia in sens de oras 70% si "drum" neasfaltat 30%. Merci. Astept raspunsuri si pareri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TaChe Postat Decembrie 13, 2005 Share Postat Decembrie 13, 2005 Daca te trezeai un pic mai devreme o luai pe a lui Ionut73(calu si caruta erau moca) Mai cauta pe aici(pe forum) ca si eu vroiam neaparat un KTM 640 si am ajuns sa iau un Suzuki Dr 650 care este mai mult decat bun pentru inceput. Oricum KTM READY TO RACE(best of) /index.php?showtopic=14463 /index.php?showtopic=14462 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Decembrie 13, 2005 Share Postat Decembrie 13, 2005 Experienta pe 2 roti: nu cine stie ce (am luat permisul acum 2 luni, m-am dat cu mobrele unor pretini, si cam atat). Inaltime : 1.79. Tipuri de plimbari : soft-enduro (adica Bucuresti ) cam 80% si iesiri de pe asfalt -20%. Procentele pot varia in sens de oras 70% si "drum" neasfaltat 30%. Merci. Astept raspunsuri si pareri. Ca incepator, la inceput o sa ti se para cam greu de manevrat, insa dupa ce te inveti putin cu ea distractia-i gata. Eu am avut Adventure un sezon. Motocicleta e excelenta pentru drumetii pe drumuri de tara si forestiere. Cu oarece indemanare si cauciucuri potrivite poti sa iesi de pe drumuri si sa faci si enduro. Daca o sa mergi atat de mult in oras, ia-ti mai bine varianta LC4 enduro - e mai manevrabila la viteze mici. Plusuri: - motor si cuplu f bun (cel mai bun in clasa asta dupa parerea mea). Raspunsul la acceleratie e f rapid spre deosebire de japonezele enduro de 600 - 650 - cadru crom - molibden mai rigid decat la orice alta motocicleta din clasa ei (TT-ul si XR-ul mai sunt pe-acolo la constructia cadrului) - suspensia White Power full regalabila filtreaza totul perfect. Daca inveti sa setezi suspensia bine o sa ai o motocicleta care ramane lipita de pamant (aproape) orice i-ai face. Asta face toti banii in off road. Iti da siguranta mare, mai ales cand mergi tare. - tripmaster electronic - e singura din clasa enduro monocilindru 600 - 650 care are asa ceva - ambreiajul hidraulic la modelele de dupa 2002 - f comod si f fiabil (la alea mai vechi se rupea destul de des) - racirea e f buna - se incinge extrem de greu, orice i-ai face. Si daca se incinge prea tare are ventilator - pornire duala electric + pedala - echipare standard cu handguarduri si scut de aluminiu - rezervor mare - ai o autonomie de 450 km. Daca vrei sa o ai mai usoara in off road pui doar 7-10l care stau in rezervor undeva jos -> centru de greutate coborat. La toate celelalte benzina sta in fata seii. Rezervorul asta mai are un rol f important - sprijina motocicleta la cazaturi si e incredibil de rezistent. - seaua mai comoda la drum lung decat la majoritatea modelelor enduro - lista lunga de accesorii disponibile la KTM - livrare rapida de piese si conumabile - fiabilitate f buna daca ii faci reviziile ca la carte - e f frumoasa! Minusuri: - vibratiile - vibreaza mai tare decat orice motocicleta in clasa ei; insa te obisnuiesti repede - costurile de exploatare - te costa putin mai mult intretinerea decat la japoneze. Insa daca ii faci intretinerea cum trebuie nu strangi suruburi decat la revizii. - carena mare e nasoala in off road pentru ca nu vezi roata fata - toaca mai repede kitul de lant si roata spate deoarece trage mai tare decat celelalte. Una peste alta, e o motocicleta excelenta. Eu daca aveam bani sa-mi mai iau si una de enduro nu o vindeam niciodata Daca vrei una suna-l pe Ionut Radulescu 0722 386 670 (2002, 5000 E). Vezi ca are si un anunt pe-aici pe site. Ca sa vezi pe unde merge, cauta poze cu a mea pe-aici pe la coltul enduristilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pacman Postat Decembrie 13, 2005 Autor Share Postat Decembrie 13, 2005 @ktmbull : super tare poza cu omu si bestia sa in.....caruta . Merci de link-uri, pe primul il descoperisem deja. @ionut73: Am uitat sa mai scad din procentele alea 2 pe care le-am spus la inceput si sa las o parte pentru mersul in afara oraselor dar nu prin paduri (de ex : Bucuresti - Iasi). Asa ca, revin cu procentele: 50% Bucuresti, 25-30 % drumuri in afara orasului si restul drumuri neasfaltate . @everybody: am o oferta de KTM 640 Adventure din 1999 (chiar daca e din 99 are modelul asta nou de carena cu 2 faruri nu cu unul singur, se poate asa ceva? ) la pretul de 3500 de euro. E convenabil. A, inca ceva, are numai pornire la pedala . multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Decembrie 13, 2005 Share Postat Decembrie 13, 2005 @everybody: am o oferta de KTM 640 Adventure din 1999 (chiar daca e din 99 are modelul asta nou de carena cu 2 faruri nu cu unul singur, se poate asa ceva? ) la pretul de 3500 de euro. E convenabil. A, inca ceva, are numai pornire la pedala . multam Toate Adventure-urile au modelul asta de carena cu 2 faruri. La aia din 99 nu ai nici ambreiaj hidraulic. pretul pare ok, dar asa, din povesti, e greu de spus daca face banii. Zi-mi de la cine o iei ca le stiu pe toate Robert de la Arad sau Cristi de la Brasov? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pacman Postat Decembrie 13, 2005 Autor Share Postat Decembrie 13, 2005 Nu o iau nici de la Robert de la Arad nici de la Cristi de la Brasov (nu-i cunosc pe oameni). Daca ma hotarasc ptr ea, mi-o aduce cineva din germanica. PS: Nu vreau sa te contrazic la ce ai spus aici: "Toate Adventure-urile au modelul asta de carena cu 2 faruri", dar esti absolut sigur de asta? Cred ca am vazut anunturi pe net la Adventure, si era model cu un singur far dreptunghiular. Poate sa fi fost 640 dar nu Adventure? Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TaChe Postat Decembrie 13, 2005 Share Postat Decembrie 13, 2005 LC4 Enduro(un singur far), iar la Adventure doua. Ia enduro ca e mai misto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Decembrie 13, 2005 Share Postat Decembrie 13, 2005 lc4 enduro (un singur far) asa e vezi ca mai sunt unele LC4 Enduro ca asta din poza cu rezervoare de 28 l. Astea cred ca te-au pacalit Ca vorbeam de optionale, la LC4 exista 2 variante de rezervoare suplimentare - 18 sau 28 l http://www.ktm.ro/files/catalog/Accesorii_LC4.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pacman Postat Decembrie 13, 2005 Autor Share Postat Decembrie 13, 2005 Am mai vazut pe net un model de LC4 640 , se cheama "sixdays" : http://www.mobile.de/SIDLkMpEv6GsS-r7Vghqw...11111190541286& E tot un Adventure sau e Enduro? @ktmbull: de ce spui : "Ia enduro ca e mai misto". Sunt in faza de documentare deci orice explicatii sunt binevenite. Cu Enduro nu e cam incomod daca faci iesiri in afara orasului ( a nu se citi : in afara soselei )? merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Decembrie 13, 2005 Share Postat Decembrie 13, 2005 siz days e o editie limitata mai veche de LC4. Din ce stiu eu aveau doar o sa mai comoda si altfel de stickere; in rest nimic deosebit. Sfatul meu: mai forteaza-te de niste bani sa iei una mai noua de 2001. Au imbunatatit multe neajunsuri de la modelele de dinainte. Daca chiar te pasioneaza. eu zic sa-ti iei ochelarii si o cafea si sa te pui pe citi t:D . Gasesti raspuns la orice intrebare despre LC4 aici http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=86958 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
univet Postat Decembrie 13, 2005 Share Postat Decembrie 13, 2005 Suspensia este superba, rigiditatea cadrului excelenta, motorul trage imediat. Vibreaza de te umflla rasul (te gadila in palme, poponeata si talpi). Nu-ti lua motor doar cu kick - porneste foarte greu. Orice motor tare cere un meserias la kickstarter (o porecla mai veche a lor era "ten minute kick"). Ktm-urile de dupa 2000 au trecut la electronica si carburatoare japozeze si au mai putine probleme. Coeficientul de placere (Fun Factor) este la KTM - MAXIM - O MOTOCICLETA PENTRU MOTOCICLISTI SI NU PENTRU POSTASI......oricum VORBA CANTECULUI "The KTM will reward you like a very expensive mistress where the BMW will reward you like a, like a….like a wife" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosKTM Postat Decembrie 13, 2005 Share Postat Decembrie 13, 2005 Six days = cursa (mare, poate cea mai mare) de enduro (de sase zile) ce are loc in fiecare an, prin Noiembrie. Prin Septembrie-Octombrie, KTM incepe sa produca (si sa scoata pe piata) modelele anului urmator, si intrucat vor concura prima data la "Six days", le boteaza ca atare si le spune "serie limitata". Fata de cele obisnuite, au in plus doar cateva accesorii (parca scut si handguards) si niste abtzibilde cu "six days" @ restul lumii: ALOO!! Voi atzi vazut ca baiatul vrea sa mearga pana la Iasi pe motorul asta ?? Eu as zice ca pana acolo ishi cam rupe kurul de la shaua tare si de la vibratii. Daca sta asa de mult pe asfalt, eu as zice ca mai bine schimba preferintele spre alta marca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TaChe Postat Decembrie 13, 2005 Share Postat Decembrie 13, 2005 @ktmbull: de ce spui : "Ia enduro ca e mai misto". Sunt in faza de documentare deci orice explicatii sunt binevenite. Cu Enduro nu e cam incomod daca faci iesiri in afara orasului ( a nu se citi : in afara soselei )? merci Pentru ca e mai "manevrabil"(cum a zis si Ionut73) si te strecori cu el mult mai usor prin trafic, apoi o sa-ti vina si cheful sa te dai si mai spre offroad ca doar nu-ti iei "diavol tazmanian"(cum zice Ketemeu) sa te duci cu el la opera(asta cu opera e de la mine). Incearca sa te urci pa amandoua si o sa-ti faci singur o idee. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BiG Postat Decembrie 13, 2005 Share Postat Decembrie 13, 2005 nu pricep de ce se plange lumea asa tare de vibratii.. e diferenta mare fata de bmw sau honda - asta e clar, dar este mai mult decat suportabil... si mai e o faza funny... am lasat motorul pornit pe cricul central undeva, am facut o pauza de p ipi si l-am gasit dupa 2 minute 2 metrii mai in spate.. era un pic in panta si suprafata gen mozaic- foarte neted pe jos ... si e adevarat ca nu ai foarte mult confort... si este seaua un pic mai ingusta, fara decupaj de poponetz dar nu e ca la ttr/exc/mai stiu eu ce... unde mi se pare foarte ingusta... a propos de vibratii...stiu ceva fete care nu s-au plans ca vibreaza prea tare... :friends: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pacman Postat Decembrie 13, 2005 Autor Share Postat Decembrie 13, 2005 Multam mult de raspunsuri la toata lumea! Oricum insist, ca sunt aici dupa monitor si nu poate sa-mi faca nimeni nimic : stie cineva unde pot vedea si eu modelul asta in bucuresti ( are cineva?). NU uit berea... PS: Aia cu mersul pana la Iasi era un exemplu. Vroiam sa stiu cat de tare doare cu..rul dupa 100/200 de km. Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Decembrie 14, 2005 Share Postat Decembrie 14, 2005 @ restul lumii: ALOO!! Voi atzi vazut ca baiatul vrea sa mearga pana la Iasi pe motorul asta ?? Eu as zice ca pana acolo ishi cam rupe kurul de la shaua tare si de la vibratii. Daca sta asa de mult pe asfalt, eu as zice ca mai bine schimba preferintele spre alta marca... Nu te omoara daca te duci din cand in cand pana la Iasi. Daca il tii intre 3500 - 4500 turatii vibreaza f putin. Eu am facut cel mai mult 500 km intr-o zi si a fost ok; ma durea putin curu', dar suportabil. Cel mai bine poate sa ne spuna DanR cum e la drum lung. El a bagat cateva ture lungi in vara. 200 km ii faci fara sa opresti. Pacman, KTM Adv in Bucuresti poti sa vezi la Ionut Radulescu (am pus nr mai devreme) sau la Catalin (0788 442 584). Mai sunt cativa dar nu-i cunosc. Suna-i ca sunt baieti draguti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin Smokey Postat Decembrie 14, 2005 Admin Share Postat Decembrie 14, 2005 ma durea putin curu', dar suportabil. asta e valabil la toate motoarele, nu degeaba exista premiul "Iron Butt" Pentru diferente intre LC4 si Adventure: http://www.ktm.ro/640adventure http://www.ktm.ro/640lc4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tro5 Postat Decembrie 14, 2005 Share Postat Decembrie 14, 2005 asta e valabil la toate motoarele, nu degeaba exista premiul "Iron Butt" Pentru diferente intre LC4 si Adventure: http://www.ktm.ro/640adventure http://www.ktm.ro/640lc4 Mai putin la BMW Dakar. are seaua cea mai comoda, rectific nu are sa are canapea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Decembrie 14, 2005 Share Postat Decembrie 14, 2005 Mai putin la BMW Dakar. are seaua cea mai comoda, rectific nu are sa are canapea Man, aici se vorbea de motociclete de enduro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat Decembrie 14, 2005 Share Postat Decembrie 14, 2005 Pacman te astept sa te dai cu ea cind vrei tu . Eu o tin parcata pe la Piata Alba-Iulia in garaj. Da-mi un tel la 0722386670. Azi nu pot ptr ca plec din Bucuresti dar de maine te astept. Nu te omoara daca te duci din cand in cand pana la Iasi. Daca il tii intre 3500 - 4500 turatii vibreaza f putin. Eu am facut cel mai mult 500 km intr-o zi si a fost ok; ma durea putin curu', dar suportabil. Cel mai bine poate sa ne spuna DanR cum e la drum lung. El a bagat cateva ture lungi in vara. 200 km ii faci fara sa opresti. Pacman, KTM Adv in Bucuresti poti sa vezi la Ionut Radulescu (am pus nr mai devreme) sau la Catalin (0788 442 584). Mai sunt cativa dar nu-i cunosc. Suna-i ca sunt baieti draguti. Merci tizule poate am sa imi gasesc si eu un gospodar ca al tau la diavolul meu tazmanian. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan R Postat Decembrie 14, 2005 Share Postat Decembrie 14, 2005 Eu am avut un Adventure model 1998 cu care am mers pana anul trecut, iar de anul acesta am un adventure nou din 2005 cu care am 9000 km facuti. Nu pot spune ca am avut probleme de fiabilitate in conditiile in care le-am folosit atat pe strada cat si in regim soft enduro. Drumuri mai lungi pe sosea intr-o zi au fost: Satu Mare - Iasi (2), Iasi - Constanta & Retur (3), Iasi - Sibiu - Transfagarasan - Curtea de Arges - Campulung - Brasov (24 H) cu pasager! etc, Iasi - Brasov & Retur (3) etc. Regimul de viteza a fost 120 - 150 km/h si a fost rezonabil de confortabil Avantaje per ansamblu: calitate & fiabilitate, consumabile originale ieftine cu livrare promta, design nota 10, ca pozitionare de clasa & brand e de 5 stele, sunt scumpe dar isi pastreaza mai bine valoare ca sh. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pacman Postat Decembrie 14, 2005 Autor Share Postat Decembrie 14, 2005 @ketemeu : Multam mult de invitatie. Chiar as fi foarte interesat sa o onorez. Te sun diseara sau maine dimineata. Oricum, eu abia pe la 6 termin cu servicul (cand e cel mai frumos trafic pe afara ) dar vad eu cum fac. @Dan R: Ati avut cumva problemele care se vehiculeaza pe aici cu modelul acela din 98? Era doar cu kick starter sau avea si buton? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
univet Postat Decembrie 14, 2005 Share Postat Decembrie 14, 2005 Dan R, nu-ti mai vinzi motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.