Lungu Edward Postat Martie 1, 2009 Share Postat Martie 1, 2009 Problema sta astfel cand merg cu ea si schimb la niste ture decente cum ar fi 3-4 mii si merg lent ating doar 60 cu ea (are 140 ) si cand dau sa urc mai sus parca s-ar ineca motoru ,dar cand am luat-o de la fostu proprietar el a mers cu 100 cu ea cu mine in spate si mi-a zis tre sa schimbi vitezele rapid asa mai agresiv ca sa nu intre in functiune limitatoru si mai mi-a zis ca e din cdi limitata cum ca ar avea un fir albastru care daca il tai nu mai este limitata .Eu am incercat sa conduc ca el dar nu merge mai mult de 60 e ciudat totusi e un 2 timpi cu power valve . Astept raspunsuri de la voi ,mentionez ca am ceva experienta si scule necesare pt a o pune pe picioare cunasc cate ceva dar nu si chestia asta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crysssz Postat Martie 1, 2009 Share Postat Martie 1, 2009 nu te sfatuiesc sa tai nici un fir albastru. s-ar putea problema sa fie de la carburator sau poate chiar power valvele blocat dar de obicei cand ii blocata valva nu trage in ture mici dar aproape de viteza maxima tot se duce. cauta un manual de reparatie pt DT, da-i jos carburatorul curata-l, vezi sa nu fie rupta membrana, etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lungu Edward Postat Martie 1, 2009 Autor Share Postat Martie 1, 2009 nu te sfatuiesc sa tai nici un fir albastru. s-ar putea problema sa fie de la carburator sau poate chiar power valvele blocat dar de obicei cand ii blocata valva nu trage in ture mici dar aproape de viteza maxima tot se duce.cauta un manual de reparatie pt DT, da-i jos carburatorul curata-l, vezi sa nu fie rupta membrana, etc Am curatat carburatorul demult si nu are membrana .Ms mult oricum . Alte idei ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Martie 1, 2009 Share Postat Martie 1, 2009 baga ochiu la www.dt125.de eu la un sachs care are acelasi motor cu cel de dt am gasit limitarea in stomac-cimpoi. era un inel pe care l-am scos. nu mai stiu daca mai era unul la iesirea din cimpoi, oricum trebuie desfacut, si in finala e ceva limitare nu ies direct gazele e un zig-zag. asta era valabil la un sachs zx 125 `98 cel mai bine e sa vezi la nemti ca au tot ce iti doresti ca si informatie pe site. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lungu Edward Postat Martie 1, 2009 Autor Share Postat Martie 1, 2009 baga ochiu la www.dt125.de eu la un sachs care are acelasi motor cu cel de dt am gasit limitarea in stomac-cimpoi. era un inel pe care l-am scos. nu mai stiu daca mai era unul la iesirea din cimpoi, oricum trebuie desfacut, si in finala e ceva limitare nu ies direct gazele e un zig-zag. asta era valabil la un sachs zx 125 `98 cel mai bine e sa vezi la nemti ca au tot ce iti doresti ca si informatie pe site. Ms mult am sa ma uit dar e ciudat ca daca era limitator pe acolo era permanent la asta cand tragi mai tare de ea se duce dar eu nu i-am gas solutia .oricum ma voi uita sa vad ce zic nemtoii La naiba m-am uitat si nu inteleg nimic e in germana ) Alte sugestii ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lungu Edward Postat Martie 2, 2009 Autor Share Postat Martie 2, 2009 Am scos inelu din cimpoi si tot la fel face . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinpreotescu Postat Martie 2, 2009 Share Postat Martie 2, 2009 vezi sa nu fie infundat filtrul de aer. asta e una din zecile de cauza posibile.... alta cauza mai probabila e blocarea power-valve! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lungu Edward Postat Martie 2, 2009 Autor Share Postat Martie 2, 2009 vezi sa nu fie infundat filtrul de aer.asta e una din zecile de cauza posibile.... alta cauza mai probabila e blocarea power-valve! Deci filtru de aer l-am curatat dar la power valve nu m-am uitat am sa ma uit maine dimineata sa vad . Daca mai stiti si alte idei spuneti ca nu ma supar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Martie 2, 2009 Share Postat Martie 2, 2009 Am scos inelu din cimpoi si tot la fel face . la mine s-a simtit dar nu pot sa zic cat de la cimpoi pt ca am desfacut si finala. sunt sanse mari sa fie din power-valve, unii l-au anulat si au lasat pe deschis.(zic ei ca fuge tare) un power valve te ajuta dar la cata putere scoate asta mica ai putea sa renunti la el, eu am mobra pentru nevasta-mea si o sa ma apuc de ea curand si cred ca am sa anulez power-valve pentru ca nu ii mai dau de cap. vezi ce sa intampla fara filtru, scoate-l si da o tura. bujia cum arata? http://www.youtube.com/watch?v=-4Xhmw5zIi4 cateva idei -delimitare: http://www.dtr125.net/tuningf.htm bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lungu Edward Postat Martie 2, 2009 Autor Share Postat Martie 2, 2009 Deci bujia e noua ,am citit ce mi-ai dat .O sa dau maine o tura fara filtru sa vad ce se intampla . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lungu Edward Postat Martie 2, 2009 Autor Share Postat Martie 2, 2009 Totusi cum se scoate din functiune power valvu ? si daca l-as scoate ce consecinte ar fi .? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lungu Edward Postat Martie 3, 2009 Autor Share Postat Martie 3, 2009 Am scos azi filtru de aer si tot la fel . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Martie 3, 2009 Share Postat Martie 3, 2009 se simte in vre-un fel power-valvul? are vre-un zvac la un moment dat? teoretic el lucreaza undeva pe ture medii sau sus cam atat iti permite reglarea. vezi in filmuletul de pe youtube, desfa capacul si vezi daca lucreaza si in ce fel se comporta. sunt sanse mari sa fie din power-valve si asta sa iti ramana pe inchis. power-valvul e actionat electric trebuie doar sa ii scoti alimentarea, fii sigur ca nu ramane pe inchis in cilindru. parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lungu Edward Postat Martie 3, 2009 Autor Share Postat Martie 3, 2009 Deci am umblat azi cu el deconectat si tot la fel facea si l-am conectat si avea mai multa putere se simtea diferenta pana in a3a cand se auzea un zgomot asa inchis si nu mai urca in ture . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 3, 2009 Share Postat Martie 3, 2009 aceasi problema am avut si eu. s-a rezolvat prin curatarea carburatorului si schimbarea bujiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lungu Edward Postat Martie 3, 2009 Autor Share Postat Martie 3, 2009 aceasi problema am avut si eu. s-a rezolvat prin curatarea carburatorului si schimbarea bujiei. Carbu e curatat de il poti si manca si bujia tre sa o schimb sa vad dupa aia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Martie 3, 2009 Share Postat Martie 3, 2009 Eu am avut o Yamaha TDR de 125 2T, cred ca e acelasi motor ca si pe DT , am anulat pompa de ulei si ii bagam uleiul de amestec direct in benzina.Pe cablul de acceleratie aveam o bifurcatie din care un cablu mergea la carburator , iar unul la pompa de ulei, cum pompa era anulata , acel cablu l-am legat pe direct la power valve , deoarece nu aveam baterie si acesta nu intra in functiune doar la o anumita turatie si era nevoie de baterie.Asa ca power-valve-ul meu era cuplat pe direct si tragea de la turatii joase pana la capat, odata cu acceleratia . La filtrul de aer am taiat o gaura mai mare in capacul de plastic pana am gasit combinatia ideala ca sa primeasca aer in asa fel incat sa mearga cat mai bine . Eventual pune o poza cu motorul, power-valve, si ce mai este pe acolo si iti explic mai usor cum era la mine . Eu cand am luat motorul lipsea CDI-ul si l-am dus la un electrician care mi-a facut unul la el in atelier , asa ca poate si dea aia mergea asa bine . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lungu Edward Postat Martie 3, 2009 Autor Share Postat Martie 3, 2009 complicat ce ai facut tu .Deocamdata mi sa dat o sugestie o sa o pun in aplicare si daca nu e buna nici aceasta va voi tine la curent ms mult ca va deranjati sa ma ajutati . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Martie 3, 2009 Share Postat Martie 3, 2009 nu e chiar atat de complicat, doar ca e mai greu de explicat si poate de aceea pare atat de complicat . succes in activitate si sa ne ti la curent cu modificarile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 nu e chiar atat de complicat, doar ca e mai greu de explicat si poate de aceea pare atat de complicat .succes in activitate si sa ne ti la curent cu modificarile. un electrician poate delimita un cdi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lungu Edward Postat Martie 5, 2009 Autor Share Postat Martie 5, 2009 Am schimbat azi finala gannelli ,am scos power valvu si tot la fel face sigur de di ncdi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lungu Edward Postat Martie 6, 2009 Autor Share Postat Martie 6, 2009 Alte idei ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adyp Postat Martie 7, 2009 Share Postat Martie 7, 2009 Vezi ca nu e din CDI sigur,mergi si tu la cineva care se pricepe,tu ai putine sanse sa ii dai de cap.E ori de la aer ori benzina ori power valve ala,eventual vreun limitator mecanic care e mai putin probabil daca zici ca fostul proprietar se ducea in suta iar tu nu sari de 60. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lungu Edward Postat Martie 7, 2009 Autor Share Postat Martie 7, 2009 Vezi ca nu e din CDI sigur,mergi si tu la cineva care se pricepe,tu ai putine sanse sa ii dai de cap.E ori de la aer ori benzina ori power valve ala,eventual vreun limitator mecanic care e mai putin probabil daca zici ca fostul proprietar se ducea in suta iar tu nu sari de 60. Am citit mai multe chestii si am vaz ca e din cdi dar e greu cu firele alea sa le pui cap la cap pt a reusi .Nu am la cine sa ma duc in acest sat cu semafoare si oricum sunt in stare sa reusesc dar mai am nevoie de pareri pt a ma convinge . Dupa cum zicea baiatu tony cred ca voi incerca sa leg cablu de la pompa de ulei la power valve deoarece prepar singur amestecu .Si asa se vede ca am anulat power valvu si in ture mici nu fac nimic cu ea nici nsite scari amarate nu pot urca cu ea .Luni ma duc sa iau bujie noua ,am sa incerc sa largesc gura la filtru de aer .Mai astept pareri . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lungu Edward Postat Martie 9, 2009 Autor Share Postat Martie 9, 2009 Haideti si alte pareri ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.