B.B. Postat Ianuarie 13, 2006 Share Postat Ianuarie 13, 2006 Si eu, atunci cand am desfacut impreuna cu cineva mai in varsta motorul de la Mobra, am observat ca intre cilindru si chiulasa nu exista nici un fel de garnitura. La montare chiar l-am intrebat pe nenea respectiv (care atunci a venit la mine acasa si mi-a reparat si verificat motorul de la A la Z) daca intre cele 2 piese nu ar trebui sa existe ceva si el mi-a raspuns ca NU, nu trebuie nimic. Dar m-a rugat sa-l las pe el sa stranga suruburile, si intr-adevar atunci am observat ca le-a strans in cruce asa cum au descris ceilalti mai sus. Si cu foarte multa grija. Deci, la motoare in 2T, nu trebuie obligatoriu garnitura la chiulasa. Motorul meu merge foarte bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TomCat Postat Ianuarie 13, 2006 Share Postat Ianuarie 13, 2006 Luati-o si voi logic: la 4t mai este si apa care mai circula prin camasa cilindrului, si e logic sa fie obligatorie garnitura, dar la 2t Garnitura de chiulasa nu se pune acolo special ca sa nu intre apa in cilindru, ci mai degraba ca sa nu iasa aerul, ma rog amestecul de gaze din cilindru, care va sa zica sa nu scape compresia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dangero Postat Ianuarie 14, 2006 Share Postat Ianuarie 14, 2006 Garnitura de chiulasa nu se pune acolo special ca sa nu intre apa in cilindru, ci mai degraba ca sa nu iasa aerul, ma rog amestecul de gaze din cilindru, care va sa zica sa nu scape compresia. da prietene,asa e ca aeru iese mai repede ca apa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.